Καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος περιβαλλοντικής δράσης, οι μαθητές της Δ΄ τάξης είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία που συνδύασε τη γνώση, τη δράση και τη συνεργασία. Με ενθουσιασμό και υπευθυνότητα συμμετείχαν σε ποικίλες δραστηριότητες με στόχο την καλλιέργεια της περιβαλλοντικής τους συνείδησης και την ανάδειξη της αξίας του ενεργού πολίτη.
Τα παιδιά φύτεψαν δέντρα, συμβάλλοντας στην ενίσχυση του φυσικού περιβάλλοντος, και παράλληλα συμμετείχαν στον καθαρισμό της παραλίας, προσφέροντας ουσιαστικά στην προστασία του τόπου τους. Μέσα από αυτές τις δράσεις έμαθαν στην πράξη τι σημαίνει φροντίδα και σεβασμός προς τη φύση.
Η εμπειρία εμπλουτίστηκε με δημιουργικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες, όπως η κατασκευή ενός escape room με περιβαλλοντικά μηνύματα, καθώς και παιχνίδια με παζλ και κάρτες, που ενίσχυσαν τη συνεργασία, την ομαδικότητα και τη βιωματική μάθηση.
Καθ’ όλο αυτό το διάστημα, οι μαθητές έμαθαν ότι η προστασία του περιβάλλοντος δεν είναι μια μεμονωμένη πράξη, αλλά μια συνεχής στάση ζωής. Καλλιέργησαν αξίες όπως η υπευθυνότητα, η συνεργασία και ο εθελοντισμός, συνειδητοποιώντας ότι ακόμη και οι μικρές πράξεις μπορούν να φέρουν μεγάλη αλλαγή.
Έτσι, μέσα από όλη αυτή τη διαδρομή, έγιναν π
ραγματικοί ενεργοί πολίτες του περιβάλλοντος, έτοιμοι να συνεχίσουν να προσφέρουν για έναν πιο καθαρό, πιο πράσινο και πιο βιώσιμο κόσμο. 🌿🌍
«Στη συνέχεια παρουσιάζουμε το escape room που δημιούργησαν οι μαθητές, μέσα από το οποίο έμαθαν παίζοντας, συνεργάστηκαν και έλυσαν γρίφους .»
Δοκίμασε και εσύ!!!!!
https://view.genially.com/6a15e86bc8db6419f532c7bc
