Εργαστήρια Δεξιοτήτων.
4ος άξονας: Ενεργώ και καινοτομώ.
Δραστηριότητες ρομποτικής : Η μέλισσα το μέλι το φτιάχνει στην κυψέλη κι εγώ την οδηγώ, στον κυψελολαβύρινθο
Εργαστήριο 1:
Μέλισσα και επικονίαση
Στόχος: Να συνδέσουν τη δραστηριότητα της μέλισσας με την αναπαραγωγή των φυτών (επικονίαση)
Ενδεικτικές δραστηριότητες:
-Εκπαιδευτικό video με επικονίαση: https://youtu.be/6vBLrzNHShw?t=8
-Εργασία (κολλάζ) με λουλούδια και μέλισσα
Εργαστήριο 2:
Μέλισσα και κυψέλη
Στόχος : Να γνωρίσουν την κοινωνία των μελισσών, πως αναπαράγονται και πως γίνεται το μέλι
Ενδεικτικές δραστηριότητες:
– Κατασκευή και ζωγραφική της κυψέλης
-Αναπαράσταση της εργασίας του μελισσοκόμου
Εργαστήριο 3:
Το σχολείο μας «κυψέλη»
Στόχος: Να αντιληφθούν και να σχεδιάσουν τα τρία τμήματα του Νηπιαγωγείου, ως κυψέλες ώστε να βοηθήσουν τη μέλισσα «Μελίζα», να τα επισκεφθεί .
Ενδεικτικές δραστηριότητες:
– Αποτύπωση σε χαρτί του μέτρου των τριών τμημάτων/κυψελών του Νηπιαγωγείου
Εργαστήριο 4:
Η γειτονία μας «κυψέλη»
Στόχος: Να αποτυπώσουν τη γειτονία γύρω από το σχολείο
Ενδεικτικές δραστηριότητες:
– Συμπλήρωση με την τεχνική του κολλάζ, των στοιχείων της γειτονιάς (κτίρια, δρόμοι, δέντρα)
Εργαστήριο 5:
Η Μελίζα- ρομπότ, επισκέπτεται τις κυψέλες 1,2 και 3
Στόχος: Να οδηγήσουν τη Μελίζα τηλεκατευθυνόμενα στις 3 κυψέλες/τμήματα, στη διαδρομή που σχεδίασαν
Ενδεικτικές δραστηριότητες:
-Κατασκευή μέλισσας ρομπότ
-Η Μελίζα «επισκέπτεται» τα τμήματα/κυψέλες
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Τα καταφέρατε παιδιά; Γράψτε τη διαδρομή με μολύβι στο χαρτί! Άριστα!!!