vastsekou's blog

Το εκπαιδευτικό ιστολόγιό μου. Επικοινωνία: vastsekou@sch.gr

ΙΣΤΟΡΙΑ Β8: Ο Ρήγας Βελεστινλής και ο Αδαμάντιος Κοραής

Δεκ 202011

Παρουσίαση του μαθήματος

Ερωτήσεις και Απαντήσεις

Σχεδιάγραμμα 1



Λήψη αρχείου

Σχεδιάγραμμα 2 



Λήψη αρχείου

από κάτω από: ΙΣΤΟΡΙΑ | με ετικέτα ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΙΣΤΟΡΙΑ Β8: Ο Ρήγας Βελεστινλής και ο Αδαμάντιος Κοραής    

ΦΥΣΙΚΗ: Η θερμότητα διαδίδεται με ακτινοβολία

Δεκ 202011

 

 

Παρακολούθησε το βίντεο για να κατανοήσεις την έννοια της ακτινοβολίας

Η βασικότερη πηγή ενέργειας για τον πλανήτη μας είναι ο Ήλιος. Η θερμότητα από τον Ήλιο δεν μπορεί να μεταδοθεί με αγωγή ούτε να μεταφερθεί με ρεύματα, αφού στο διάστημα δεν υπάρχει ύλη. Η θερμότητα του Ήλιου διαδίδεται ως τη Γη με ακτινοβολία. Ο Ήλιος ακτινοβολεί τεράστια ποσά ενέργειας στο διάστημα.

Ένα πολύ μικρό μέρος της ενέργειας αυτής φτάνει στη Γη. Και όμως η ενέργεια αυτή είναι επαρκής, για να συντηρήσει τη ζωή στον πλανήτη μας. Η θερμότητα που ακτινοβολεί ο Ήλιος απορροφάται από τα σώματα στη Γη. Οι σκουρόχρωμες επιφάνειες απορροφούν περισσότερη θερμότητα απ’ ό,τι οι ανοιχτόχρωμες.

Η διάδοση της θερμότητας με ακτινοβολία γίνεται με ηλεκτρομαγνητικά κύματα που σε αντίθεση με το φως, που και αυτό είναι ηλεκτρομαγνητικό κύμα, δεν είναι ορατά. Η ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία διαδίδεται και στο κενό. Η απορρόφηση του ηλεκτρομαγνητικού κύματος από ένα σώμα προκαλεί αύξηση της θερμικής ενέργειας, άρα και της θερμοκρασίας του σώματος.

Παρουσίαση του μαθήματος

 

από κάτω από: ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ | με ετικέτα ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΦΥΣΙΚΗ: Η θερμότητα διαδίδεται με ακτινοβολία    

ΓΛΩΣΣΑ – ΕΝΟΤΗΤΑ 6: αιτιολογικές προτάσεις – επιχειρηματολογικά κείμενα

Δεκ 202010

Διαβάζω προσεκτικά:

Για να εκφράσουμε την αιτία:

Πώς προσπαθούμε να πείσουμε τον συνομιλητή μας;

Με επιχειρηματολογικά κείμενα

πηγή: http://daskalosa.eu/glossa_st/st_glossa_06_i_zoi_se_alloys_topoys.html#%CE%A3%CF%80%CE%AF%CF%84%CE%B9_%CE%BC%CE%B1%CF%82_%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9_%CE%B7_%CE%B3%CE%B7

ΑΣΚΗΣΗ 1

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ



Λήψη αρχείου

ΑΣΚΗΣΗ 2

ΜΕΛΕΤΗΣΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΓΡΑΨΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΠΙΜΕΛΕΙΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΑΣ.

ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΟΣΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΣΥΝΔΕΤΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ – ΦΡΑΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΣ

Μην ξεχάσεις να βάλεις τίτλο στο κείμενό σου, και να γράφεις σε παραγράφους!



Λήψη αρχείου

από κάτω από: ΓΛΩΣΣΑ | με ετικέτα , ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΓΛΩΣΣΑ – ΕΝΟΤΗΤΑ 6: αιτιολογικές προτάσεις – επιχειρηματολογικά κείμενα    

Εργασίες μαθητριών/ών για τους αυτόχθονες λαούς

Δεκ 202010

της Μαριανίνας



Λήψη αρχείου

 

του Ευάγγελου



Λήψη αρχείου

από κάτω από: ΓΛΩΣΣΑ, ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ | με ετικέτα ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργασίες μαθητριών/ών για τους αυτόχθονες λαούς    

Αυτόχθονες λαοί

Δεκ 20209

Τουαρέγκ

από κάτω από: ΓΛΩΣΣΑ, ΔΙΑΦΟΡΑ | με ετικέτα ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αυτόχθονες λαοί    

Νέα Σελίδα! Φτιάχνουμε λίμερικ!

Δεκ 20208

Μετάβαση στο padlet.com

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Νέα Σελίδα! Φτιάχνουμε λίμερικ!    

ΙΣΤΟΡΙΑ: Ο Ρήγας Βελεστινλής

Δεκ 20207
Δείτε το στο slideshare.net
Ο Ρήγας, γιος εμπόρου, γεννήθηκε το 1757 στο Βελεστίνο της Θεσσαλίας, το οποίο στην αρχαιότητα ονομαζόταν Φερές. Νεαρός ακόμη, μπήκε στην υπηρεσία των Φαναριωτών στην Κωνσταντινούπολη και έπειτα μετανάστευσε στο Βουκουρέστι, ως γραμματέας του ηγεμόνα της Βλαχίας. Εκεί επηρεάστηκε από τις ευρωπαϊκές ριζοσπαστικές ιδέες, κάνοντας κύριο στόχο του την απελευθέρωση της πατρίδας. Το 1790 ταξίδεψε στη Βιέννη.
Το συγγραφικό και εκδοτικό του έργο είναι μεγάλο. Ο Ρήγας εξέδωσε γαλλικά μυθιστορήματα μεταφρασμένα στη δημοτική γλώσσα, ένα βιβλίο Φυσικής για σχολική χρήση, έναν τεράστιο χάρτη της Ελλάδας, την περίφημη «Χάρτα της Ελλάδος», μια εικόνα του Μεγάλου Αλεξάνδρου και πολλά άλλα. Ο Θούριος ήταν ένας φλογερός επαναστατικός ύμνος που συγκίνησε πολλούς νέους της εποχής και έγινε σύμβολο του αγώνα για την ελευθερία.
H παρουσίαση του μαθήματος
από κάτω από: ΙΣΤΟΡΙΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΙΣΤΟΡΙΑ: Ο Ρήγας Βελεστινλής    

ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ – QUIZ

Δεκ 20207

 

από κάτω από: ΓΛΩΣΣΑ | με ετικέτα ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ – QUIZ    

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Πολλαπλασιασμός και διαίρεση κλασμάτων

Δεκ 20207

Μετάβαση στο padlet.com

από κάτω από: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ | με ετικέτα ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Πολλαπλασιασμός και διαίρεση κλασμάτων    

ΓΛΩΣΣΑ: επαναληπτικές ασκήσεις (για Δευτέρα)

Δεκ 20204

Οι επαναληπτικές ασκήσεις για τη Δευτέρα:

4. Διατροφή -Επαναληπτικό ΜΑΘΗΤΗ

από κάτω από: ΓΛΩΣΣΑ | με ετικέτα , , , , ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΓΛΩΣΣΑ: επαναληπτικές ασκήσεις (για Δευτέρα)    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »
Δεκέμβριος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
Αριστερή καμπανούλα Δεξιά καμπανούλα

Προσωπικό εκπαιδευτικό ιστολόγιο.



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων