Στα πλαίσια του προγράμματος που υλοποιεί φέτος το νηπιαγωγείο μας με θέμα τα φρούτα , επισκεφθήκαμε το μανάβικο της γειτονιάς μας για ν’αγοράσουμε τα υλικά για τη…φρουτοσαλάτα μας!!!
!



ΦΡΟΥΤΟΣΑΛΑΤΑ πεντανόστιμη για δεκατιανό!!!!
Στα πλαίσια του προγράμματος που υλοποιεί φέτος το νηπιαγωγείο μας με θέμα τα φρούτα , επισκεφθήκαμε το μανάβικο της γειτονιάς μας για ν’αγοράσουμε τα υλικά για τη…φρουτοσαλάτα μας!!!
!



ΦΡΟΥΤΟΣΑΛΑΤΑ πεντανόστιμη για δεκατιανό!!!!
Καλωσήρθατε στο blog μου!!!