Κάθε Ομάδα Προσανατολισμού παρέχει τρεις επιλογές από τις οποίες κάθε υποψήφιος μπορεί να επιλέξει μία ή δύο.

ScreenHunter_114 Apr. 08 16.52

Α) Αν οι υποψήφιοι εκτός από τα τρία κοινά μαθήματα επιλέξουν να εξετασθούν και στα Λατινικά της Ομάδας Προσανατολισμού, τότε έχουν πρόσβαση στο 1ο Επιστημονικό Πεδίο.
Β) Αν οι υποψήφιοι εκτός από τα τρία κοινά μαθήματα επιλέξουν να εξετασθούν και στη Βιολογία Γενικής Παιδείας, τότε έχουν πρόσβαση με μειωμένα μόρια στο 3ο Επιστημονικό Πεδίο.
Γ) Αν οι υποψήφιοι εκτός από τα τρία κοινά μαθήματα επιλέξουν να εξετασθούν και στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας, τότε έχουν πρόσβαση στο 4ο Επιστημονικό Πεδίο.


 

ScreenHunter_115 Apr. 08 16.53

Α) Αν οι υποψήφιοι, εκτός από τα τρία κοινά μαθήματα, επιλέξουν να εξετασθούν στα Μαθηματικά Ομάδας Προσανατολισμού, τότε έχουν πρόσβαση στα Τμήματα του 2ου Επιστημονικού Πεδίου.
Β) Αν οι υποψήφιοι εκτός από τα τρία κοινά μαθήματα, επιλέξουν να εξετασθούν στη Βιολογία Ομάδας Προσανατολισμού, τότε έχουν πρόσβαση στο 3ο Επιστημονικό Πεδίο.
Γ) Αν οι υποψήφιοι, εκτός από τα τρία κοινά μαθήματα, επιλέξουν να εξετασθούν και στην Ιστορία Γενικής Παιδείας, τότε έχουν πρόσβαση στο 4ο Επιστημονικό Πεδίο.


 

ScreenHunter_116 Apr. 08 16.56

Α) Αν οι υποψήφιοι, εκτός από τα τρία κοινά μαθήματα επιλέξουν να εξετασθούν και στη Βιολογία Γενικής Παιδείας, τότε έχουν πρόσβαση με μειωμένα μόρια στο 3ο Επιστημονικό Πεδίο.
Β) Αν οι υποψήφιοι, εκτός από τα τρία κοινά μαθήματα επιλέξουν να εξετασθούν και στην Ιστορία Γενικής Παιδείας, τότε έχουν πρόσβαση στο 4ο Επιστημονικό Πεδίο.
Γ) Αν οι υποψήφιοι εκτός από τα τρία κοινά μαθήματα επιλέξουν να εξετασθούν και στις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (ΑΟΘ), τότε έχουν πρόσβαση στο 5ο Επιστημονικό Πεδίο.


 

 Κάθε Ομάδα Προσανατολισμού παρέχει τρεις επιλογές από τις οποίες κάθε υποψήφιος μπορεί να επιλέξει μία ή δύο.

Για το δελτίο τύπου σχετικά με το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για το σχολικό έτος 2015 -2016 πατήστε εδώ.

ypdvmth main foto 2015ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ανακοίνωση Εξεταστικών Κέντρων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας Μαΐου 2015 και κατανομή υποψηφίων

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ο πίνακας με τα εξεταστικά κέντρα του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας Μαΐου 2015 και η κατανομή των υποψηφίων σ’ αυτά.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερώνονται:

  • Από την ιστοσελίδα του Υπουργείου στο σύνδεσμο για το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας
  • Από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και
  • Από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
  • Για το δελτίο τύπου πατήστε εδώ.
  • Για τον πίνακα των εξεταστικών κέντρων πατήστε εδώ.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 

 koukoubagia olokliri Με αφορμή την απόφαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας, που έκρινε αντισυνταγματικές τις νομοθετικές ρυθμίσεις για τις μετεγγραφές φοιτητών στις δύο Αρχιτεκτονικές Σχολές, ο Υπουργός Πολιτισμού Παιδείας και Θρησκευμάτων Αριστείδης Μπαλτάς δηλώνει: «Το Υπουργείο Παιδείας ήταν ενάντια στην προσφυγή των Αρχιτεκτονικών Σχολών του ΕΜΠ και του ΑΠΘ και παρέστη στην εκδίκαση της υπόθεσης. Οι διοικήσεις των δύο σχολών δεν δέχθηκαν να υπαναχωρήσουν στην προσφυγή τους, παρά τις συστάσεις του Υπουργείου Παιδείας, που έγιναν με γνώμονα να μην διαταραχθεί ο προγραμματισμός εκατοντάδων οικογενειών».

Διευκρινίζεται ότι – εκτός από τις δύο Αρχιτεκτονικές Σχολές που έκαναν την προσφυγή – η απόφαση του ΣτΕ δεν αφορά τις μετεγγραφές που έχουν ήδη γίνει στα υπόλοιπα τμήματα ΑΕΙ. Ως προς τις υπόλοιπες σχολές το Υπουργείο Παιδείας προτρέπει τις διοικητικές τους αρχές να συνεχίσουν απρόσκοπτα τις μετεγγραφές αν και αναγνωρίζει το πρόβλημα που έχουν προκαλέσει οι εξωφρενικοί, έξω από κάθε ακαδημαϊκή λογική – όπως και εκ των υστέρων αποδεικνύεται – χειρισμοί των προηγούμενων ηγεσιών του Υπουργείου Παιδείας στο θέμα των μετεγγραφών.

Το Υπουργείο Παιδείας θα συμπεριλάβει στο νομοσχέδιο που θα καταθέσει μετά τις γιορτές του Πάσχα, το νέο σύστημα με το οποίο θα γίνονται στο εξής οι μετεγγραφές φοιτητών. Ως τότε, σε ό,τι αφορά τους περίπου 150 φοιτητές των Αρχιτεκτονικών Σχολών του ΕΜΠ και του ΑΠΘ, των οποίων η μετεγγραφή κρίθηκε από το ΣτΕ αντισυνταγματική, το υπουργείο, έχοντας την έγνοια των φοιτητών και των οικογενειών τους, θα μελετήσει όλα τα ενδεχόμενα και τα νομικά περιθώρια της ιδιόμορφης κατάστασης που έχει ανακύψει, προκειμένου να τους καλύψει.

Για το δελτίο τύπου πατήστε εδώ.

 

ypdvmth main foto 2015Δελτίο Τύπου

Μεταθέσεις Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) και Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε., σχολικού έτους 2015-2016

 

Από το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνονται οι μεταθέσεις Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και ΚΕ.Δ.Δ.Υ. και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. έτους 2015.

Οι μετατιθέμενοι από Σ.Μ.Ε.Α.Ε. σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και ΚΕ.Δ.Δ.Υ. καλούνται να παρουσιαστούν στην αρμόδια Δ/νση Εκπ/σης και ΚΕ.Δ.Δ.Υ. της περιοχής μετάθεσής τους, την επομένη της λήξης του διδακτικού έτους της βαθμίδας στην οποία ανήκουν. Οι μετατιθέμενοι από ΚΕ.Δ.Δ.Υ. σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. καθώς και οι μετατιθέμενοι από ΚΕ.Δ.Δ.Υ. σε ΚΕ.Δ.Δ.Υ. καλούνται να παρουσιαστούν στη θέση μετάθεσής τους την επόμενη της λήξης του σχολικού έτους (31 Αυγούστου).

Για το δελτίο τύπου πατήστε εδώ.

Για την Υπουργική Απόφαση και τους πίνακες πατήστε εδώ.

Αντισυνταγματικό κρίθηκε το νέο νομοθετικό πλαίσιο, που εφαρμόστηκε από το περασμένο έτος.

«Στον αέρα» είναι σχεδόν όλες οι μετεγγραφές των φοιτητών των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων που έγιναν κατά το ακαδημαϊκό έτος 2013-2104, καθώς κρίθηκε αντισυνταγματικό, από την Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας, το νέο νομοθετικό πλαίσιο που εφαρμόστηκε από το περασμένο έτος.

Οι μετεγγραφές που ήδη έγιναν, ακυρώνονται και οι φοιτητές επανεγγράφονται στις Σχολές που εισήχθησαν αρχικά, σύμφωνα με τα αποτελέσματα των τελευταίων πανελλαδικών εξετάσεων της σχολικής περιόδου 2013-2014.

Η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας, με μια ιστορική, όπως την χαρακτηρίζουν δικηγορικοί κύκλοι, απόφαση, έκρινε ότι οι μεταγραφές των φοιτητών στα Πανεπιστήμια θα γίνονται με ανώτατο πλαφόν.

Το πλαφόν θα καθορίζεται από τις Σχολές (και δεν μπορεί να υπερβαίνει το 10% για κάθε ακαδημαϊκό έτος) και θα αφορά μόνο δύο κατηγορίες φοιτητών: αυτών που αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας και αυτών που έχουν ανυπέρβλητη οικονομική δυσχέρεια, ενώ κανένα άλλο κοινωνικό κριτήριο δεν ισχύει (πολύτεκνοι, τρίτεκνοι, ορφανοί, κ.λπ.).

Ειδικότερα, η Ολομέλεια του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου με πρόεδρο τον Σωτήρη Ρίζο και εισηγητή τον σύμβουλο Επικρατείας Κωνσταντίνο Πισπιρίγκο, με την υπ΄ αριθμ. 1251/2015 απόφασή της, έκρινε ότι το νομοθετικό πλαίσιο του περασμένου έτους που προβλέπει την διαδικασία μετεγγραφής των φοιτητών δεν τηρεί τις συνταγματικές προϋποθέσεις, ενώ παράλληλα δικαίωσε δύο Πανεπιστημιακά ιδρύματα και 115 καθηγητές Πανεπιστημίων.

ΠΗΓΗ:http://www.protothema.gr/greece/article/466139/vomva-tou-ste-akuronodai-oi-meteggrafes-sta-panepistimia/

Αναδημοσίευση από το http://www.protothema.gr

Αναμφισβήτητα, το διαδίκτυο αποτελεί σήμερα αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας. Το χρησιμοποιούμε καθημερινά μέσα από τον υπολογιστή, το tablet ή/και το κινητό μας σε τέτοιο μάλιστα βαθμό που όταν δεν είμαστε συνδεδεμένοι, νιώθουμε… αποκλεισμένοι.

Τι συμβαίνει όμως με τα παιδιά;

Μια μεγάλη έρευνα της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, δείχνει τρομακτικά στοιχεία για τους κινδύνους που κρύβει το διαδίκτυο για τα παιδιά αλλά και τα υψηλά ποσοστά έκθεσης τους σε μη- ασφαλής ιστότοπους.

Είναι η λεγόμενη «γενιά Υ». Η γενιά που γεννήθηκε και μεγάλωσε στην καθημερινότητα του internet. Η γενιά που είναι πιο εξοικιωμένη με τον υπολογιστή από ότι με μια κόλλα χαρτί και ένα στυλό.

Τι κρύβει όμως η συνεχής επαφή με το διαδίκτυο; Απαντήσεις στο παραπάνω ερώτημα, ήρθε να δώσει σχετική έρευνα που πρόσφατα είδε το φως της δημοσιότητας για τη σχέση των παιδιών με το διαδίκτυο με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο.

Η έρευνα υλοποιήθηκε από τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας και τη χορηγία και υποστήριξη της Visa Europe και παρουσιάστηκε στο 4ο Συνέδριο Ασφαλούς Πλοήγησης που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Στην έρευνα συμμετείχαν 524 παιδιά, στην πλειοψηφία τους κορίτσια, ηλικίας 10-14 ετών και τα αποτελέσματά της είναι πολλά και ενδιαφέροντα.

Κάποια από τα αποτελέσματα είναι τα εξής:

Το 50% των παιδιών άρχισε να χρησιμοποιεί το διαδίκτυο σε ηλικία μικρότερη των 8 ετών
Το 84,5% έχει λογαριασμό σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο
Το 18% δήλωσε ότι έχει νιώσει κίνδυνο, φόβο, απειλή

Δείτε όλη την έρευνα εδώ

ScreenHunter_113 Apr. 04 13.21
Σημαντική επιτυχία είχε το ΙΤΕ στην πρόσφατη αξιολόγηση ανταγωνιστικών προτάσεων στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος FETOPEN-2014-2015-RIA που αφορά τις Μελλοντικά Αναδυόμενες Τεχνολογίες του Κοινοτικού Πλαισίου στήριξης για την Έρευνα,Ορίζον 2020 (ΗORIZON2020).
Το πρόγραμμα αυτό είναι από τα πιο ανταγωνιστικά του Ορίζοντα 2020, δεδομένου ότι υποβλήθηκαν συνολικά 643 προτάσεις από όλη την Ευρώπη και χρηματοδοτήθηκαν μόλις 24, δηλαδή το ποσοστό επιτυχίας ήταν μικρότερο του 4%.
Ανάμεσα στις προτάσεις που χρηματοδοτήθηκαν και μάλιστα στην 11η θέση βρίσκεται αυτή που συντονίζει η Ερευνητική ομάδα του Εργαστηρίου Μικρο-Νανο δόμησης με Υπερβραχείς Παλμούς Λέιζερ (ΕΜΝΥΛ) (www.iesl.forth.gr/ULMNP) του Ινστιτούτου Ηλεκτρονικής Δομής και Λέιζερ του ΙΤΕ ‘Σάββας Γεωργίου’.
Η Ερευνητική Ομάδα έχει επικεφαλής τον Ερευνητή του Ινστιτούτου Ηλεκτρονικής Δομής και Λέιζερ Εμμανουήλ Στρατάκης και αποτελείται από την Ανθή Ρανέλλα, το Γεώργιο Τσιμπίδη, 2 μεταδιδακτορικούς ερευνητές, 4 διδακτορικούς και 6 μεταπτυχιακούς φοιτητές.
Στη σχετική αξιολόγηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής η Επιστημονική Επιτροπή Κριτών εκθείασε την αριστεία παγκοσμίου κλάσεως του ΙΗΔΛ-ΙΤΕ σε θέματα κατεργασίας υλικών με Λέιζερ και Οπτικής. Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι ιδρυτής/θεμελιωτής της δραστηριότητας της κατεργασίας υλικών με Λέιζερ στο IΤΕ είναι ο πρώην Πρόεδρος του ΔΣ του ΙΤΕ και νυν Αναπληρωτής Υπουργός Έρευνας και Καινοτομίας, Κώστας Φωτάκης.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας θα πραγματοποιηθεί από 19 έως 22 Νοεμβρίου 2015, στη Φιλοσοφική Σχολή στην Πανεπιστημιούπολη, Αθήνα. Πληροφορίες που αφορούν την εγγραφή, την υποβολή εργασιών και το επιστημονικό πρόγραμμα, μπορείτε να βρείτε στον ιστότοπο: www.schoolpsych2015.gr

Το υπουργείο Παιδείας με εγκύκλιο που εξέδωσε σήμερα δίνει οδηγίες για τον τρόπο εξέτασης των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων, καθώς και τη διαδικασία χορήγησης των γνωματεύσεων που αφορούν:
α) στους μαθητές της τελευταίας τάξης των Γενικών Λυκείων (Ημερήσιων-Εσπερινών) οι οποίοι θα συμμετάσχουν στις εξετάσεις των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων για απόκτηση απολυτηρίου και για εισαγωγή στις σχολές ή τα τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
β) στους αποφοίτους των Γενικών Λυκείων (Ημερήσιων-Εσπερινών) ή άλλου Σχολείου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης διαφορετικού τύπου από αυτόν του Γενικού Λυκείου οι οποίοι θα συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις των μαθημάτων της τελευταίας τάξης του Γενικού Λυκείου για εισαγωγή στις σχολές ή τα τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
γ) στους υποψηφίους (μαθητές και αποφοίτους) των ημερησίων και εσπερινών ΕΠΑΛ (ομάδα Β) οι οποίοι θα συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις των μαθημάτων της τελευταίας τάξης του ημερήσιου ή εσπερινού Γενικού Λυκείου αντίστοιχα και των μαθημάτων ειδικότητας, για εισαγωγή σε σχολές ή τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
δ) στους υποψηφίους (μαθητές και αποφοίτους) των ημερησίων και εσπερινών ΕΠΑΛ (ομάδα Α), στους αποφοίτους Β΄ Κύκλου ημερησίων και εσπερινών ΤΕΕ, ΤΕΛ και Ναυτικών Λυκείων οι οποίοι θα συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις για εισαγωγή σε σχολές ή τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΤΕΙ κ.λ.π.).
ε) στους μαθητές της τελευταίας τάξης των Λυκείων της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης οι οποίοι επιθυμούν να συμμετάσχουν στις εξετάσεις των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων για απόκτηση απολυτηρίου και για εισαγωγή στις σχολές ή τα τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
  ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΚΕΔΔΥ ΚΑΙ ΙΠΔ ΓΙΑ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
Οι μαθητές και απόφοιτοι με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, εξετάζονται προφορικά κατόπιν αίτησής τους. Επίσης προφορικά εξετάζονται οι μαθητές με σύνθετες γνωστικές, συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες, παραβατική συμπεριφορά λόγω κακοποίησης, γονεϊκής παραμέλησης και εγκατάλειψης ή λόγω ενδοοικογενειακής βίας, εφόσον υποβάλουν γνωμάτευση ότι έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση.
Στην περίπτωση αυτή, η γνωμάτευση χορηγείται από το οικείο Κέντρο ιαφοροδιάγνωσης, ιάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕ ΔΔΥ) ή τα Ιατροπαιδαγωγικά κέντρα (ΙΠΔ ) άλλων Υπουργείων, ύστερα από προσκόμιση είτε ιατρικής βεβαίωσης Δημόσιου Νοσοκομείου, που κοινοποιήθηκε σε δικαστικές αρχές, σε περίπτωση κακοποίησης του μαθητή λόγω γονεϊκής παραμέλησης και εγκατάλειψης ή ενδοοικογενειακής βίας, είτε βεβαίωσης από δικαστική αρχή ή εισαγγελέα ανηλίκων, σε περίπτωση παραβατικής συμπεριφοράς.
Τυχόν γνωματεύσεις που έχουν εκδοθεί από τα ΚΕΔΔ Υ ή τα Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα χωρίς την παραπάνω διαδικασία και ισχύουν, πρέπει να επαναξιολογηθούν κατά τα ανωτέρω.
Οι ειδικές μαθησιακές δυσκολίες των μαθητών και αποφοίτων διερευνώνται και διαπιστώνονται από τα Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕΔΔ Υ) και από τα Ιατροπαιδαγωγικά κέντρα (ΙΠΔ ) άλλων Υπουργείων.
ΑΥΤΙΣΜΟΣ
Οι μαθητές και απόφοιτοι με φάσμα αυτισμού εξετάζονται γραπτά ή προφορικά. Τα ΚΕΔΔ Υ ή τα ΙΠΔ γνωματεύουν και εισηγούνται τον τρόπο εξέτασης μαθητών και αποφοίτων με φάσμα αυτισμού, ο οποίος μπορεί να είναι προφορικός ή γραπτός. Εφόσον εισηγηθούν τον προφορικό τρόπο εξέτασης οι μαθητές και οι απόφοιτοι εξετάζονται μόνο προφορικά.
 ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΚΕΔΔΥ ΚΑΙ ΙΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ
Όλες οι γνωματεύσεις των ΚΕΔΔ Υ και των ΙΠΔ για οποιοδήποτε λόγο έχουν μόνιμη ισχύ σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 17 του αρ. 28 του Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α΄/17-9- 2013) εφόσον βρίσκονταν σε ισχύ κατά την έναρξη ισχύος του ως άνω Νόμου. Τα ΚΕΔΔ Υ, τα οποία χορηγούν τις γνωματεύσεις των προαναφερομένων μαθησιακών δυσκολιών, λειτουργούν στην οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην οποία υπάγεται το Λύκειο φοίτησης του μαθητή.
Σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 4 του άρθρου 5 του Ν. 3699/2008 (ΦΕΚ 199 Α΄) και της παραγράφου 14 του άρθρου 28 του Ν.4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α΄), όταν υπάρχει διάσταση απόψεων είτε προσωπική είτε μεταξύ των γνωματεύσεων των ΚΕ ΔΔΥ και των Ιατροπαιδαγωγικών Κέντρων (ΙΠ Δ) για τον μαθητή υπερισχύει η γνωμάτευση του ΚΕΔΔ Υ και οι γονείς ή κηδεμόνες δύνανται να προσφύγουν στη Δευτεροβάθμια Ειδική Διαγνωστική Επιτροπή Αξιολόγησης (ΕΔ ΕΑ) της οποίας η απόφαση είναι οριστική.
Η Δευτεροβάθμια Ειδική Διαγνωστική Επιτροπή Αξιολόγησης (ΕΔ ΕΑ) εδρεύει σε κάθε Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης. Σχετικές πληροφορίες για τα παραπάνω μπορείτε να αναζητήσετε από την αρμόδια Διεύθυνση του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων που είναι η Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (τηλ. 210-3442929).
  ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ
Οι μαθητές και οι απόφοιτοι με τις παρακάτω αναπηρίες εξετάζονται προφορικά.
Οι αναφερόμενες αναπηρίες πιστοποιούνται σύμφωνα με το ισχύον κάθε φορά σύστημα πιστοποίησης αναπηρίας Υγειονομικής Επιτροπής. Συγκεκριμένα εξετάζονται προφορικά οι μαθητές και οι απόφοιτοι οι οποίοι αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση επειδή:
i) είναι τυφλοί, σύμφωνα με το Ν. 958/79 (ΦΕΚ 191 τ. Α) ή έχουν ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67% ή είναι αμβλύωπες με ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67% .
ii) έχουν κινητική αναπηρία τουλάχιστον 67% μόνιμη ή προσωρινή, που συνδέεται με τα άνω άκρα,
iii) πάσχουν από σπαστικότητα των άνω άκρων, iν) πάσχουν από κάταγμα ή άλλη προσωρινή βλάβη των άνω άκρων που καθιστά αδύνατη τη χρήση τους για γραφή.
Αν για τις ανωτέρω αναπηρίες υπάρχει γνωμάτευση Υγειονομικής Επιτροπής που έχει εκδοθεί πριν την 1/9/11 και είναι σε ισχύ, τότε αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί και να γίνει δεκτή.
Σε περίπτωση που δεν έχει εκδοθεί σχετική γνωμάτευση οι αναφερόμενες στις περιπτώσεις (i), (ii) και (iii) αναπηρίες πιστοποιούνται από τις Υγειονομικές Επιτροπές του ΚΕ.Π.Α (Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας) του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ (βλ. παρ. ΣΤ1) Για την περίπτωση (iν), οι υποψήφιοι θα πρέπει να προσκομίσουν στο Λύκειό τους πρόσφατη σχετική ιατρική γνωμάτευση από ημόσιο Νοσοκομείο, η οποία φέρει σφραγίδα από:
i) Συντονιστή Διευθυντή Κλινικής του Εθνικού Συστήματος Υγείας (Ε.Σ.Υ.) ή ii) νόμιμα εκτελούντα χρέη Συντονιστή Διευθυντή Κλινικής του Εθνικού Συστήματος Υγείας (Ε.Σ.Υ.) ή
iii) Διευθυντή Πανεπιστημιακής Κλινικής ή από ημόσιο Κέντρο Υγείας στην περιοχή του υποψηφίου, η οποία φέρει σφραγίδα του Διευθυντή του Κέντρου, από την οποία προκύπτει η αδυναμία του μαθητή να συμμετάσχει σε γραπτή εξέταση.
Στη γνωμάτευση, εκτός από το κάταγμα ή την προσωρινή βλάβη, πρέπει να πιστοποιείται ρητώς η αδυναμία χρήσης του άνω άκρου για γραφή και να αναγράφεται το χρονικό διάστημα ισχύος της γνωμάτευσης, το οποίο πρέπει να συμπίπτει με την περίοδο των εξετάσεων.
Οι υποψήφιοι αυτοί αμέσως μόλις 4 τους προκύψει το κάταγμα ή άλλη προσωρινή βλάβη των άνω άκρων που καθιστά αδύνατη τη χρήση τους για γραφή, θα πρέπει να προσκομίσουν στο Λύκειό τους τη σχετική γνωμάτευση του Νοσοκομείου ή του Δημόσιου Κέντρου Υγείας μαζί με σχετική αίτηση. .
ΠΕΡΙΠΤ ΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΓΝ ΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ, ΤΑ ΚΕΔΔΥ  Ή ΤΑ ΙΑΤΡΟΠΑΙΑΓ ΓΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΓΙΑ ΓΡΑΠΤΗ ΕΞΕΤΑΣΗ
Οι μαθητές και οι απόφοιτοι που παρουσιάζουν σοβαρά προβλήματα ακοής (κωφοί, βαρήκοοι), σε ποσοστό 67% και πάνω και όσοι παρουσιάζουν προβλήματα λόγου και ομιλίας (δυσαρθρία, τραυλισμό) καθώς και προβλήματα επιληψίας, εξετάζονται γραπτά. Αν για τις ανωτέρω αναπηρίες υπάρχει γνωμάτευση Υγειονομικής Επιτροπής που έχει εκδοθεί πριν την 1/9/11 και είναι σε ισχύ, τότε αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί και να γίνει δεκτή.
Σε περίπτωση που δεν έχει εκδοθεί σχετική γνωμάτευση τα μεν προβλήματα ακοής (κωφοί, βαρήκοοι), σε ποσοστό 67% και πάνω και επιληψίας πιστοποιούνται από τις Υγειονομικές Επιτροπές του ΚΕ.Π.Α (Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας) του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ (βλ. παρ. ΣΤ1), τα δε προβλήματα λόγου και ομιλίας (δυσαρθρία, τραυλισμός) από τα ΚΕΔΔ Υ.
Επίσης γραπτά εξετάζονται οι μαθητές και οι απόφοιτοι με φάσμα αυτισμού για τους οποίους τα ΚΕΔΔ Υ ή τα Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα έχουν γνωματεύσει και εισηγηθεί τον γραπτό τρόπο εξέτασης (βλ. και παρ. Β2).
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΕΩΝ
Οι γνωματεύσεις που χορηγούνται κατά περίπτωση από τις Υγειονομικές Επιτροπές, καθώς και οι γνωματεύσεις των ΚΕΥ ή των Ιατροπαιδαγωγικών Κέντρων υποβάλλονται με σχετική αίτηση στο Λύκειο (ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ) κατάθεσης της αίτησης-δήλωσης συμμετοχής στις πανελλαδικές εξετάσεις μέχρι 25 Φεβρουαρίου 2015 από:
α) τους μαθητές της τελευταίας τάξης των Γενικών Λυκείων (Ημερήσιων-Εσπερινών),
β) τους αποφοίτους των (Ημερήσιων-Εσπερινών) Γενικών Λυκείων ή άλλου Σχολείου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης διαφορετικού τύπου από αυτόν του Γενικού Λυκείου,
γ) τους υποψηφίους μαθητές και αποφοίτους των ΕΠΑΛ (ΟΜΑΑ Β΄), (Ημερήσιων και Εσπερινών),
δ) τους υποψηφίους μαθητές και αποφοίτους των ΕΠΑΛ (ΟΜΑΑ Α΄), (Ημερήσιων και Εσπερινών), τους αποφοίτους Β΄ κύκλου ΤΕΕ, (Ημερήσιων και Εσπερινών) τους κατόχους πτυχίου ειδικότητας των πρώην ΤΕΛ (Ημερήσιων και Εσπερινών), καθώς και τους κατόχους πτυχίου ειδικότητας των Ναυτικών Λυκείων (Ημερήσιων και Εσπερινών).
ε) όσους μαθητές της τελευταίας τάξης των Λυκείων της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, επιθυμούν να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις. Ειδικά οι γνωματεύσεις που θα ισχύσουν μετά την απόφαση της Δευτεροβάθμιας ΕΔ ΕΑ, μπορούν να υποβάλλονται στα οικεία Λύκεια μέχρι τέλος Μαρτίου 2015.
Τα προαναφερόμενα δικαιολογητικά ισχύουν και για τα τυχόν ειδικά μαθήματα στα οποία θα εξετασθούν οι μαθητές και οι απόφοιτοι των Γενικών Λυκείων, οι μαθητές και απόφοιτοι των ΕΠΑΛ και οι απόφοιτοι των ΤΕΕ, των πρώην ΤΕΛ και Ναυτικών Λυκείων, δηλαδή η υποβολή των σχετικών δικαιολογητικών αφορά υποχρεωτικά και τις πανελλαδικές εξετάσεις των ειδικών μαθημάτων.
  ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ
1. Επισημαίνεται ότι αποφάσεις χορήγησης ποσοστών αναπηρίας για τις παραπάνω περιπτώσεις στις οποίες προβλέπεται πιστοποίηση από ΚΕΠΑ, οι οποίες έχουν εκδοθεί πριν την 1-9-2011 από τις Α/θμιες Υγειονομικές Επιτροπές των νομαρχιών, της περιφέρειας ή των Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης μπορούν να χρησιμοποιούνται για κάθε νόμιμη χρήση εφόσον εξακολουθούν να είναι σε ισχύ (επ΄ αόριστον αν πρόκειται για επ΄ αόριστον κρίση ή άλλως μέχρι την ημερομηνία που λήγει η ισχύς τους, εν προκειμένω οποτεδήποτε μέσα στο 2015) χωρίς να απαιτείται οι ενδιαφερόμενοι να εξετάζονται εκ νέου από τις Υγειονομικές Επιτροπές του ΚΕΠΑ. Αν για τις ανωτέρω αναπηρίες υπάρχει πιστοποιητικό αναπηρίας από τα ΚΕ.Π.Α., το οποίο είναι σε ισχύ κατά το έτος υποβολής του μηχανογραφικού δελτίου (εν προκειμένω οποτεδήποτε μέσα στο έτος 2015), δεν απαιτείται οι ενδιαφερόμενοι να εξετάζονται εκ νέου από τις Υγειονομικές Επιτροπές των ΚΕ.Π.Α.. Αν δεν υπάρχει πιστοποιητικό σε ισχύ, τότε οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν να υποβάλουν αίτηση σε οποιοδήποτε σημείο ΚΕ.Π.Α. τους εξυπηρετεί. Για τη διαδικασία πιστοποίησης από τις Υγειονομικές Επιτροπές των ΚΕΠΑ οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερώνονται από την ιστοσελίδα του ΙΚΑ (www.ika.gr).
Προκειμένου να δοθεί προτεραιότητα, οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να τονίζουν στη γραμματεία του ΚΕ.Π.Α., ότι η αίτησή τους πρέπει να καταχωρηθεί ηλεκτρονικά με θέμα εγγράφου κωδικός 013 «αίτημα για πανελλαδικές εξετάσεις» .
2. Τονίζεται ότι δεν θα γίνονται δεκτές από τα Λύκεια οι γνωματεύσεις των ΚΕ Υ ή των Ιατροπαιδαγωγικών Κέντρων ή των Υγειονομικών Επιτροπών, οι οποίες αναφέρονται σε αναπηρίες ή σε ειδικές μαθησιακές δυσκολίες των μαθητών και αποφοίτων διαφορετικές από εκείνες που αναγράφονται στις Υπουργικές Αποφάσεις που αναφέρονται στο Κεφάλαιο Α της παρούσας εγκυκλίου.
3. Αιτήσεις και δικαιολογητικά που θα υποβληθούν μετά τις παραπάνω κατά περίπτωση προθεσμίες δεν θα γίνονται δεκτά, εκτός από απρόβλεπτες και έκτακτες περιπτώσεις.
4. Όσοι μαθητές και απόφοιτοι με αναπηρία ή με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες θα εξετασθούν στις πανελλαδικές εξετάσεις προφορικά, η εξέτασή τους θα γίνει μόνο στα Βαθμολογικά Κέντρα ή στα Ειδικά Εξεταστικά Κέντρα.
Επίσης, όσοι υποψήφιοι έχουν σοβαρά προβλήματα ακοής (κωφοί, βαρήκοοι) σε ποσοστό 67% και πάνω, προβλήματα λόγου και ομιλίας (δυσαρθρία, τραυλισμός) ή προβλήματα επιληψίας εξετάζονται στις πανελλαδικές εξετάσεις γραπτά στα εξεταστικά κέντρα που εξετάζονται και οι υπόλοιποι μαθητές του Λυκείου.
Με τον ίδιο τρόπο θα εξετασθούν και οι μαθητές και οι απόφοιτοι με φάσμα αυτισμού για τους οποίους τα ΚΕ Υ ή τα Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα έχουν εισηγηθεί τον γραπτό τρόπο εξέτασης.
Η εξέταση των μαθητών αυτών γίνεται σε ξεχωριστή αίθουσα και ο χρόνος εξέτασής τους μπορεί να παραταθεί με απόφαση της Λυκειακής Επιτροπής ή της Επιτροπής του Εξεταστικού Κέντρου.
5. Ο τρόπος εξέτασης, η διαδικασία χορήγησης και κατάθεσης των γνωματεύσεων για προφορική ή γραπτή εξέταση κατά περίπτωση και η προθεσμία (έως 25-2-2015) ισχύει και για όσους μαθητές της Γ΄ Ημερήσιου Γενικού Λυκείου αποφασίσουν να μη συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις 2015 για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αλλά να αποκτήσουν το απολυτήριό τους μόνο με ενδοσχολικές εξετάσεις. Οι μαθητές αυτοί μέχρι τις 25-2-2015 μαζί με τη σχετική αίτηση για ενδοσχολικό απολυτήριο θα συνυποβάλουν στο ιευθυντή του Λυκείου και τη σχετική γνωμάτευση ΚΕ Υ, ΙΠ ή Υγειονομικής Επιτροπής.
6. Οι Διευθυντές των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι Διευθυντές των Γενικών Λυκείων, των ΕΠΑΛ, των Λυκείων της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, καθώς και κάθε άλλος φορέας στον οποίο κοινοποιείται η εγκύκλιος αυτή, πρέπει να μεριμνήσουν για την ανάρτησή της στους οικείους πίνακες των ανακοινώσεων για την ενημέρωση κάθε ενδιαφερόμενου. Ειδικότερα οι Διευθυντές των Λυκείων πρέπει να ενημερώσουν όλους τους μαθητές της τελευταίας τάξης υπογράφοντας και σε ονομαστική κατάσταση ότι έλαβαν γνώση.
Για την καλύτερη και έγκυρη ενημέρωση των μαθητών, θα πρέπει να ορισθεί σε κάθε Λύκειο από ένας καθηγητής, στον οποίο θα απευθύνονται οι μαθητές προκειμένου να πληροφορούνται για τα θέματα που αναφέρονται στην εγκύκλιο.
7. Τέλος υπουργείο Παιδείας θα εκδώσει νέα εγκύκλιο   για την διαδικασία αποστολής των γνωματεύσεων των υποψηφίων που θα εξεταστούν πανελλαδικά στα Βαθμολογικά και τα Ειδικά Εξεταστικά Κέντρα.

Μαθήτρια σε κατάσταση αμόκ τραυμάτισε με μαχαίρι τρεις συμμαθήτριές της στην τεχνική σχολή του ΟΑΕΔ στην Πέτρου Ράλλη, στου Ρέντη.Η μαθήτρια είναι ηλικίας 22 ετών και επιτέθηκε σε τρεις συμμαθήτριές της ηλικίας 20  έως 21 ετών.

Αναδημοσίευση από :http://www.kathimerini.gr/

Την ίδια στιγμή απροστάτευτα παραμένουν τα παιδιά από τους ίδιους τους γονείς, καθώς έξι (56,9%) στους δέκα δήλωσαν ότι δεν γνωρίζουν το Πανευρωπαϊκό Σύστημα Αξιολόγησης PEGI, το οποίο κατηγοριοποιεί τα ηλεκτρονικά παιχνίδια σε ηλικιακές ομάδες, παρέχοντας και χαρακτηρισμό περιεχομένου. Από εκείνους που γνωρίζουν το PEGI (43,1%) λιγότεροι από τους μισούς αναγνωρίζουν τις ετικέτες του. Οι περισσότεροι μάλιστα θεωρούσαν ότι οι ετικέτες ενημερώνουν για το επίπεδο δυσκολίας και όχι για την καταλληλότητα του περιεχομένου.

Σήμερα, τρία στα πέντε παιδιά ηλικίας μεταξύ 7 και 12 ετών χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο καθημερινά, γεγονός που καθιστά ακόμα επιτακτικότερη την ανάγκη κατάρτισης των γονέων για τους τρόπους προστασίας των παιδιών αλλά και για τους κανόνες του Διαδικτύου. «Δεν ξέρω πώς να κλειδώσω το περιεχόμενο και φροντίζω να τον παρακολουθώ πού και πού, όσο είναι στο internet» περιγράφει η Μαρία Π. για τον γιο της Μιχάλη, ο οποίος σερφάρει χωρίς επίβλεψη από την ηλικία των έξι.

Mε νέα προγράμματα σπουδών αρχίζει η περίοδος υποβολής αιτήσεων στο ΑΠΚΥ
Με τέσσερα νέα προγράμματα σπουδών, τα οποία διευρύνουν το φάσμα των επιστημονικών πεδίων που καλύπτει το Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου (ΑΠΚΥ), αρχίζει η περίοδος υποβολής αιτήσεων για το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016. Το Πανεπιστήμιο θα δέχεται τις αιτήσεις των υποψηφίων φοιτητών,
από την Πέμπτη, 26 Φεβρουαρίου μέχρι και τις 23 Απριλίου 2015,
μόνο ηλεκτρονικά, μέσω του ιστοχώρου του: http://portal.ouc.ac.cy/%5Capplicants.aspx

Για το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016, το Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου προσφέρει συνολικά τρία (3) Πτυχιακά Προγράμματα Σπουδών και 21 Μεταπτυχιακά Προγράμματα επιπέδου Μάστερ – 17 προσφέρονται στην Ελληνική και τέσσερα (4) στην Αγγλική γλώσσα. Επιπλέον, προσφέρονται θέσεις για διδακτορικούς φοιτητές σε μεγάλο αριθμό ερευνητικών περιοχών. Πέρα από τα προγράμματα που οδηγούν σε απόκτηση τίτλου σπουδών, το ευρύ κοινό έχει ευκαιρίες συμμετοχής σε διαδικτυακά σεμινάρια για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Τα τέσσερα νέα Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών (ΜΠΣ) αφορούν επιστημονικούς τομείς αιχμής, έχουν θεωρητικό και πρακτικό προσανατολισμό και καλύπτουν σύγχρονες ανάγκες της οικονομίας και της αγοράς εργασίας. Τρία από τα νέα προγράμματα είναι διαπανεπιστημιακά και προσφέρονται από το ΑΠΚΥ, σε συνεργασία με άλλα Α.Ε.Ι., στο πλαίσιο της ανάληψης επιτελικού ρόλου συντονιστή στην εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην Κύπρο. Συγκεκριμένα, το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών «Enterprise Risk Management» θα προσφερθεί από κοινού με το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, το «International Hospitality and Tourism Management» προσφέρεται σε συνεργασία με το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου, ενώ το πρόγραμμα «Sustainable Energy Systems» θα προσφερθεί από κοινού με το Πανεπιστήμιο Frederick. Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών «Ασφάλεια Υπολογιστών και Δικτύων» ολοκληρώνει τη σειρά των νέων προγραμμάτων σπουδών, τα οποία για πρώτη φορά θα λειτουργήσουν τον Σεπτέμβριο του 2015. Λεπτομέρειες για το περιεχόμενο όλων των Προγραμμάτων Σπουδών – νέων και υφιστάμενων – μπορούν να βρουν οι ενδιαφερόμενοι στον ιστότοπο του ΑΠΚΥ www.ouc.ac.cy

Το Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, με την εννιάχρονη ενεργή παρουσία του στο ακαδημαϊκό γίγνεσθαι, έχει πετύχει ήδη σημαντική τοπική και ευρωπαϊκή αναγνώριση. Έχει εδραιωθεί ως ένα από τα καλύτερα Πανεπιστήμια της χώρας, αλλά και το μοναδικό που προσφέρει αποκλειστικά εξ αποστάσεως εκπαίδευση, παραμένοντας σταθερά στοχοπροσηλωμένο στη Διά Βίου Μάθηση. Η ενίσχυση των συνεργασιών του με άλλα πανεπιστήμια, στο πλαίσιο του επιτελικού του ρόλου ως συντονιστή στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, διαγράφουν ένα ευοίωνο και πολλά υποσχόμενο μέλλον για το ΑΠΚΥ, το οποίο φιλοδοξεί από του χρόνου να ξεπεράσει τους 5500 εγγεγραμμένους φοιτητές.

Δελτίο Τύπου

Σας ενημερώνουμε ότι στα πλαίσια της λειτουργίας της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης στα Επαγγελματικά Λύκεια μέσω ΕΣΠΑ, καλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί να υποβάλουν αιτήσεις στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της επιλογής τους, από Τρίτη 14 Απριλίου 2015 έως και την Πέμπτη 16 Απριλίου 2015.

Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

Για την πρόσκληση υποβολής αιτήσεων πατήστε εδώ.

Για την προκήρυξη για τα ΕΠΑ.Λ. πατήστε εδώ.

Για την ΑΙΤΗΣΗ / ΔΗΛΩΣΗ πατήστε εδώ.

ypdvmth main foto 2015ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ  

Ανακοίνωση για τη διαδικασία επιλογής μαθητών και μαθητριών στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2015-2016

Η Διοικούσα Επιτροπή των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων (ΔΕΠΠΣ), που ορίσθηκε με βάση το υπ’ αριθμό 176/27-­3-­2015 ΦΕΚ, συνεδρίασε σε ολομέλεια την 1η Απριλίου 2015.

Ενημερώνουμε το εκπαιδευτικό προσωπικό των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων, καθώς και τους γονείς που ενδιαφέρονται να καταθέσουν τη σχετική αίτηση ότι στη συνεδρίαση συζητήθηκε και το θέμα των διαδικασιών επιλογής των μαθητών και μαθητριών που θα φοιτήσουν για πρώτη φορά σε κάποια από τις μονάδες των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων.

Καθώς αναμένεται η τροπολογία του Νόμου 3966/2011, η οποία θα διαχωρίσει τα Πειραματικά από τα Πρότυπα σχολεία, να ψηφιστεί από το Ελληνικό Κοινοβούλιο εντός του Απριλίου 2015, η ΔΕΠΠΣ σχεδίασε χρονικά τις διαδικασίες επιλογής μαθητών και μαθητριών και θα είναι έτοιμη να τις ενεργοποιήσει αμέσως μετά την ψήφιση της τροπολογίας. Με βάση αυτόν τον σχεδιασμό, οι διαδικασίες αναμένεται να εξελιχθούν ως εξής:

Α) Ανακοίνωση του αριθμού των θέσεων ανά σχολείο και υποβολή των αιτήσεων στο τελευταίο δεκαήμερο του Απριλίου ή στο πρώτο δεκαήμερο του Μαΐου 2015.

Β) Κληρώσεις ή δοκιμασία εισαγωγής (με βάση την τροποποίηση του Νόμου 3966/2011) στο τελευταίο δεκαήμερο του Ιουνίου 2015. Όσον αφορά τις λεπτομέρειες του τρόπου με τον οποίο θα διεξαχθούν οι εξετάσεις, η ΔΕΠΠΣ θα μελετήσει τις εισηγήσεις των ΕΠΕΣ και των Συλλόγων Διδασκόντων για το θέμα και θα προβεί σε ανακοίνωση, όταν καταλήξει στη διαδικασία.

Εκ μέρους της ΔΕΠΠΣ,
Βασίλης Τσελφές
Πρόεδρος

Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

Γίνεται γνωστό στους επιμορφωτές Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε. ότι δημοσιεύθηκε Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για τη βαθμολόγηση «ηλεκτρονικών γραπτών» επιμορφούμενων εκπαιδευτικών, στο πλαίσιο των δοκιμασιών πιστοποίησης της Πράξης «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ (2007-2013), που υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου.

Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων για τους ενδιαφερόμενους επιμορφωτές Β’ επιπέδου είναι η Πέμπτη 16 Απριλίου 2015.

Πατήστε ΕΔΩ  για να δείτε το πλήρες κείμενο της Πρόσκλησης.

Οι αιτήσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος (MIS) της Πράξης, στη διεύθυνση: http://b-epipedo2.cti.gr/mis.

Για τυχόν διευκρινίσεις, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν ερωτήματα στηνυπηρεσία Help Desk της επιμόρφωσης Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε., συμπληρώνοντας το σχετικό έντυπο στην Πύλη Ενημέρωσης της Πράξης, στη διεύθυνση: http://b-epipedo2.cti.gr –> (Επιλογή) Υποστηρικτικές Δομές –> (Επιλογή) Help Desk.

ΠΗΓΗ:http://b-epipedo2.cti.gr/el-GR/