Ο υπουργός Παιδείας για τα πανεπιστημιακά τμήματα στο Αγρίνιο Δεν έχει υποβληθεί αίτημα στο Υπουργείο Παιδείας για τη μεταφορά των Τμημάτων που λειτουργούν στο Αγρίνιο σε άλλη πόλη.
Τα παραπάνω αναφέρει ο υπουργός Παιδείας Αριστείδης Μπαλτάς απαντώντας σε ερώτηση του βουλευτή Κωνσταντίνου Καραγκούνη για το αν αληθεύουν οι πληροφορίες περί μεταφοράς των Τμημάτων στην Πάτρα.
Ο υπουργός Παιδείας γνωστοποιεί ότι σύμφωνα με το ΠΔ 97/2013 ορίστηκε η κατάργηση του Πανεπιστημίου Δυτικής Ελλάδας και ενός μη λειτουργούντος Τμήματός του.
Με το ως άνω διάταγμα ορίστηκε ότι τα τρία εναπομείναντα Τμήματα του καταργηθέντος ιδρύματος, δηλαδή το Τμήμα Διαχείρισης Περιβάλλοντος και Νέων Τεχνολογιών , το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων καθώς και το Τμήμα Διαχείρισης Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων εντάσσονται στη Σχολή Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και στην Πολυτεχνική Σχολή αντίστοιχα, με έδρα την Πάτρα, παραμένοντας ωστόσο στην πόλη του Αγρινίου.

A. Η κατοχή μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία δύναται να ληφθεί υπόψη για τη μισθολογική εξέλιξη μόνο των εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ60.50 Νηπιαγωγών ΕΑΕ, ΠΕ70.50-Δασκάλων ΕΑΕ, ΠΕ11.01- Φυσικής Αγωγής ΕΑΕ και των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικού τους και προέκταση “50”.

B. Για τους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ70-Δασκάλων, ΠΕ60 – Νηπιαγωγών και ΠΕ Καθηγητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που προσλαμβάνονται σε δομές Ειδικής Αγωγής από τους πίνακες της Γενικής Εκπαίδευσης, δεν τίθεται ζήτημα προσμέτρησης των εν λόγω ακαδημαϊκών προσόντων για μισθολογική εξέλιξη, δεδομένου ότι αυτά δεν αποτελούν τυπικά προσόντα πρόσληψης ή και ένταξης στους οικείους πίνακες.

Πατήστε  εδώ για να το κατεβάσετε το έγγραφο του υπουργείου Παιδείας.

ΠΗΓΗ:http://www.esos.gr/arthra/38022/prosmetrisi-akadimaikon-prosonton-gia-misthologiki-exelixi-ton-anapliroton

Το υπουργείο Παιδείας με εγκύκλιο ενημερώνει τα σχολεία ότι, κατόπιν ερωτήματος που υπεβλήθη στη Νομική Υπηρεσία του οικείου Υπουργείου σχετικά με τη δημοσιοποίηση των θεμάτων των ενδοσχολικών εξετάσεων και τη χορήγηση φωτοαντιγράφων των γραπτών δοκιμίων προαγωγικών ή απολυτήριων εξετάσεων, εκδόθηκε η υπ΄ αριθμ. 33/2014 Γνωμοδότηση του Ν.Σ.Κ. (Τμήμα Γ΄), η οποία έγινε δεκτή από τον αναπληρωτή Υπουργό, κ. Κουράκη Α., σύμφωνα με την οποία:

«α)Τα θέματα των ενδοσχολικών εξετάσεων μαθητών των Γυμνασίων και των Λυκείων, δεν έχουν, κατ΄ έννοια, αυθύπαρκτη και αυτοτελή υπόσταση εγγράφου, αλλά αποτελούν συστατικό και αναπόσπαστο στοιχείο των γραπτών δοκιμίων. Τα θέματα αυτά εξυπηρετούν, αποκλειστικώς και μόνο, την εκπαιδευτική διαδικασία των δημοσίων σχολείων και δεν εκτίθενται σε δημοσιότητα και σε πρόσβαση τρίτων.

β) Δεν υφίσταται δυνατότητα χορηγήσεως φωτοαντιγράφων των γραπτών δοκιμίων των εξετάσεων των μαθητών των Γυμνασίων και των Λυκείων, αλλά μόνο δυνατότητα επιδείξεως των εν λόγω γραπτών δοκιμίων στους μαθητές ή στους κηδεμόνες τους».

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΠΗΓΗ:http://www.esos.gr/arthra/38015/ypoyrgeio-den-horigoyntai-fotoantigrafa-grapton-ton-exetaseon-ton-mathiton-ton

Ενόψει της έναρξης εγγραφών στα Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας για το σχολικό έτος 2015-2016, το υπουργείο Παιδείας ενημερώνει τους ενδιαφερομένους γονείς/κηδεμόνες για τη δυνατότητα και τη διαδικασία εγγραφής αποφοίτων μαθητών δημοτικών σχολείων και γυμνασίων στα Εκκλησιαστικά Γυμνάσια και Λύκεια αντίστοιχα.

Σκοπός της εκκλησιαστικής εκπαίδευσης είναι η ανάδειξη και κατάρτιση κληρικών και λαϊκών στελεχών της Ορθόδοξης Εκκλησίας στην Ελλάδα, υψηλού μορφωτικού επιπέδου και χριστιανικού ήθους, χωρίς η στελέχωση των υπηρεσιών της Ορθόδοξης Εκκλησίας στην Ελλάδα να αποτελεί υποχρεωτικό επαγγελματικό προσανατολισμό αποκλειστικής κατεύθυνσης.

Τα Εκκλησιαστικά Γυμνάσια και Λύκεια αποτελούν τμήμα της Γενικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας, για αυτό και οι προαγωγικοί και απολυτήριοι τίτλοι σπουδών τους είναι ισότιμοι με τους αντίστοιχους των Γυμνασίων και των Γενικών Λυκείων.

Συνεπώς, οι απόφοιτοι των Εκκλησιαστικών Λυκείων έχουν όμοια δυνατότητα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με τους αποφοίτους των Γενικών Λυκείων.

Οι γονείς/κηδεμόνες που επιθυμούν να εγγράψουν τα παιδιά τους σε κάποιο από τα Εκκλησιαστικά Γυμνάσια ή Εκκλησιαστικά Λύκεια, οφείλουν να προσκομίσουν στους διευθυντές τους τα εξής:

Σχετική αίτηση,

Απολυτήριο τίτλο (δημοτικού ή γυμνασίου αντίστοιχα)

, Σύντομο βιογραφικό σημείωμα,

Συστατική επιστολή του επιχώριου Μητροπολίτη.

Η επιλογή φοίτησης σε Εκκλησιαστικό Σχολείο δεν περιορίζεται από την περιοχή διαμονής του μαθητή/τριας ή των γονέων/κηδεμόνων του. Επισημαίνεται ότι στους άρρενες μαθητές των Εκκλησιαστικών Σχολείων είναι δυνατή (εφόσον και οι ίδιοι το επιθυμούν και κατόπιν εγκρίσεως από την Εφορεία του Εκκλησιαστικού Σχολείου) η δωρεάν διαμονή και σίτιση τους στα οικοτροφεία των αντίστοιχων με τα Εκκλησιαστικά Σχολεία Περιφερειακών Εστιών Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης, οι οποίες υπάγονται στην Εκκλησία της Ελλάδας.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στα Εκκλησιαστικά Σχολεία.

Τέλος, σημειώνεται ότι το προεκτεθέν καθεστώς εγγραφών ισχύει και για τους ενδιαφερόμενους που επιθυμούν να μετεγγραφούν από τα Γενικά Γυμνάσια-Λύκεια στα αντίστοιχα Εκκλησιαστικά Γυμνάσια- Λύκεια της χώρας.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΠΗΓΗ:http://www.esos.gr/arthra/38026/diadikasia-eggrafis-mathiton-stin-taxi-gymnasioy-kai-taxi-lykeioy-ton-ekklisiastikon

news pistopoihsi

Καλούνται οι εκπαιδευτικοί που ολοκλήρωσαν επιτυχώς τα προγράμματα επιμόρφωσης Β’ επιπέδου ΤΠΕ (παραδοσιακού ή μεικτού μοντέλου επιμόρφωσης) τα οποία υλοποιήθηκαν στα ΚΣΕ από τον Φεβρουάριο του 2010, στο πλαίσιο της Πράξης Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013, η οποία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ελληνικού Δημοσίου, καθώς και κατά τις δύο περιόδους επιμόρφωσης του προηγούμενου σχετικού έργου του Γ’ ΚΠΣ, που υλοποιήθηκαν από τον Μάιο μέχρι τον Νοέμβριο 2008,

να υποβάλουν αιτήσεις συμμετοχής στα προγράμματα πιστοποίησης που θα διεξαχθούν στο αμέσως προσεχές χρονικό διάστημα και συγκεκριμένα ξεκινώντας από το Σαββατοκύριακο:

9-10 Μαΐου 2015

Οι αιτήσεις γίνονται ηλεκτρονικά μέσω του Πληροφοριακού συστήματος (MIS) της Πράξης (http://b-epipedo2.cti.gr/mis, επιλογή «Διαχείριση Αιτήσεων Πιστοποίησης») με χρήση των κωδικών πρόσβασης που ήδη διαθέτουν οι εκπαιδευτικοί. Κάθε εκπαιδευτικός έχει τη δυνατότητα να υποβάλλει μία μόνο αίτηση.

Μέσω του Πληροφοριακού συστήματος (MIS), κάθε ενδιαφερόμενος εκπαιδευτικός έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για όλα τα διαθέσιμα προγράμματα πιστοποίησης του κλάδου του, που πρόκειται να διεξαχθούν σε Κέντρα Πιστοποίησης (ΚεΠις) σε πανελλαδικό επίπεδο και να υποβάλει την αίτησή του σε ένα από αυτά.

Κατά τη διαδικασία υποβολής αίτησης ο εκπαιδευτικός καλείται να επιλέξει (κατά περίπτωση, ανάλογα με τον κλάδο), την υποκατηγορία (πχ. μάθημα, βαθμίδα), από την οποία επιθυμεί να προέρχεται, το θέμα που θα διαπραγματευτεί κατά το δεύτερο, μη αυτοματοποιημένο μέρος της εξέτασης, το οποίο αφορά στην ανάπτυξη ενός πλήρους θέματος σχετικού με την εκπόνηση ενός σχεδίου μαθήματος (πχ. Αρχαία/Ιστορία Γυμνασίου για ΠΕ02, Φυσική Γυμνασίου για ΠΕ04, μικρές τάξεις Δημοτικού – Α’, Β’, Γ’ για ΠΕ70 κ.α.).

Λόγω της συγκεκριμένης διάρκειας της περιόδου πιστοποίησης, των διαθέσιμων προγραμμάτων και του μεγάλου αριθμού των ενδιαφερομένων, παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί να φροντίσουν έγκαιρα για την υποβολή της αίτησής τους, προκειμένου να μπορέσουν να προσέλθουν στις εξετάσεις.

Με τη συμπλήρωση των συμμετοχών ενός προγράμματος και λίγες ημέρες πριν την ημερομηνία διεξαγωγής του, γίνεται τελικός έλεγχος προκειμένου να οριστικοποιηθεί και να εγκριθεί η πραγματοποίηση της εξέτασης. Κάθε εκπαιδευτικός οφείλει να παρακολουθεί μέσω του MIS, την κατάσταση του προγραμματισμένου προγράμματος πιστοποίησης στο οποίο έχει επιλέξει να συμμετάσχει, ώστε να είναι ενήμερος αν εγκρίθηκε η διεξαγωγή του (οριστικοποιήθηκε) ή όχι.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία πιστοποίησης Β’ επιπέδου ΤΠΕ διατίθενται ΕΔΩ.

Γενικές οδηγίες σχετικά με την εξέταση και οδηγίες χρήσης του ηλεκτρονικού περιβάλλοντος/ λογισμικού πιστοποίησης, για τους συμμετέχοντες στην πιστοποίηση εκπαιδευτικούς διατίθενται ΕΔΩ.

Αναδημοσίευση από το http://kefaloniapress.gr

Δευτέρα 09.02.15

Στη μνήμη του μαθηματικού Σπύρου Π. Ζερβούhttps://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/10896905_932007410150948_6068232486191442784_n.jpg?oh=2a72d8a32a32f1cb416149ce599fc2e7&oe=555AB9EB&__gda__=1435855458_13d060b1712a40af0783ce8b9653f20a

Σπύρος  Π Ζερβός . Κεφαλονίτης-Μαθηματικός-Δάσκαλος.

Με αρκετή καθυστέρηση ενημερώθηκα για  το θάνατο του μεγάλου μαθηματικού –πανεπιστημιακού  και πρώτιστα Ανθρώπου- Δάσκαλου Σ.Π Ζερβού.(23/1/2015)
Σημείο τον καιρών; Η απώλεια ενός τόσο σημαντικού ανθρώπου στην εποχή της έκρηξης της πληροφορίας-πληροφόρησης  δεν αποτέλεσε καν είδηση.

Από το βήμα αυτό δεν θα ήθελα να αναφερθώ στο πλούσιο βιογραφικό τόσο του ίδιου όσο και του πατέρα του Π. Ζερβού, επίσης μεγάλου μαθηματικού. Υπάρχουν αρκετές αναφορές σχετικά.
Είχα την τύχη να γνωρίσω το Δάσκαλο κατά τη διάρκεια των φοιτητικών μου χρόνων (1990-1995) στο Μαθηματικό Αθηνών.  Η φήμη του Σπύρου Ζερβού ως «Δάσκαλος» αλλά και «ιδιαίτερος χαρακτήρας» ήταν διάχυτη στα πηγαδάκια των φοιτητών.

Παρότι διευθυντής του τομέα Άλγεβρας-Γεωμετρίας παρέδιδε μαθήματα ελεύθερης επιλογής .Κατά πολλούς ήταν οι ενδοπανεπιστημιακές κόντρες με το  πανεπιστημιακό  κατεστημένο που τον κράταγαν μακριά από τα υποχρεωτικά μαθήματα κορμού. Κατά άλλους ήταν επιλογή του Ζερβού να αποστασιοποιηθεί ώστε να διατηρεί περισσότερους βαθμούς αυτονομίας διατηρώντας την αντισυμβατικότητα του. Προσωπικά πιστεύω ότι και οι δυο προαναφερθέντες λόγοι είναι που οδήγησαν το Ζερβό στο να διδάσκει Καθολική Άλγεβρα, Διατεταγμένα Σώματα και Ιστορία των Μαθηματικών  (όλα μαθήματα επιλογής).

Επέλεξα να παρακολουθήσω αυτά τα μαθήματα με απώτερο σκοπό να γνωρίσω από κοντά αυτό το ζωντανό μύθο του Μαθηματικού Αθηνών. Πρέπει να αναφερθεί  ότι οι ώρες διδασκαλίας των μαθημάτων του, κάθε άλλο από βολικές ήταν, αφού απέκλειαν αν όχι άλλο κάθε βραδινή έξοδο. (Αν θυμάμαι καλά συνέπιπταν με τη βραδινή προβολή στο ideal).

Η εικόνα από την πρώτη φορά που είδα το Ζερβό θα μου μείνει ανεξίτηλη. Μισοσκόταδο (τι κρίμα ακόμη και σήμερα τα αμφιθέατρα στο Μαθηματικό Αθηνών τα λούζει το σκοτάδι) , λιγοστό το ακροατήριο και ξαφνικά εισβάλει στην αίθουσα ένας μικροκαμωμένος άνδρας ηλικιακά στα όρια της συνταξιοδότησης αλλά σβέλτος σαν έφηβος. Φορούσε ένα σακάκι που μαρτυρούσε την ηλικία του αλλά διατηρούσε  ένα βλέμμα τόσο σπινθηροβόλο.
Μας συστήθηκε ως σαν να ήταν ο νέος συμφοιτητής μας , χωρίς πομφόλυγες και περιαυτολογίες. «Σπύρος Ζερβός με καταγωγή από τα Ζερβάτα της Κεφαλονιάς».
Τώρα εξηγούνται όλα είπα, «δικός» μας είναι κάνοντας αυτόματα την αναγωγή της φήμης που τον ακολουθούσε ως ιδιόμορφος, στο Κεφαλονίτικο γονίδιο.

Η διδασκαλία του Ζερβού κάθε άλλο από παραδοσιακή μπορούσε να χαρακτηριστεί. Κάθε προσπάθεια να κρατήσει κανείς σημειώσεις ήταν αναποτελεσματική.

Πραγματικός χείμαρρος. Η ευκολία με την οποία μεταπηδούσε από τον Ευκλείδη στον Poincare και πάλι πίσω στον Πυθαγόρα για να ξαναγυρίσει στο Riemann , θα άφηνε άφωνους όλους τους σύγχρονους υποστηρικτές της οργανωμένης διδασκαλίας  και του σχεδίου μαθήματος.

(Ο ίδιος βέβαια είχε προνοήσει ώστε να μας προμηθεύει πάντα με ιδιόχειρες σημειώσεις ).
Πολλά θα μπορούσα να θυμηθώ από τη μετέπειτα σχέση μου με αυτό τον υπέροχο άνθρωπο «Δάσκαλο» . Θα αναφέρω μόνο ορισμένα χαρακτηριστικά περιστατικά.
Ένα απόγευμα ο Ζερβός εμφανίστηκε στο αμφιθέατρο, ξυρισμένος κατά το ήμισυ. Με περιπαικτική διάθεση (ήταν πάντα δεκτικός στα πειράγματα) του λέω: «Δάσκαλε ξεμείναμε από ξυραφάκια;» μετά από παύση λίγων δευτερολέπτων και αφού ψηλαφίστηκε μου απαντά « Κεφαλονίτη ας όψεται ο Baire  και η γενίκευση του θεωρήματος του, θα ολοκληρώσω όταν επιστρέψω»  .

Ποτέ δεν κατάλαβα αν θα ολοκλήρωνε τη γενίκευση ή το ξύρισμα αλλά το σίγουρο είναι ότι θα επέστρεφε στο παλαιό ψυχικό , Αγίου Δημητρίου και Π. Ζερβού . Εκεί βρίσκονταν το χτυπημένο από το χρόνο  αρχοντικό της οικογένειας Ζερβού. Ο δρόμος φέρει ακόμη και σήμερα  τιμητικά το όνομα του πατέρα του  ο οποίος είχε διατελέσει Πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Σε προσωπική μας συζήτηση μου είχε αναφέρει ως παράπονο και με παράκληση να μην το δημοσιοποιήσω , ότι η γενέτειρα του πατέρα του Κεφαλονιά ουδέποτε τίμησε τον Π. Ζερβό. Ο ίδιος είχε πάει ιδιωτικά στο νησί όπου με δάκρυα αντίκρυσε τα χαλάσματα από την οικία της οικογένειας Ζερβού στα Ζερβάτα. Θυμάμαι χαρακτηριστικά το χαμόγελο του όταν του αντέτεινα ότι ο Ζερβός ήταν μεγέθους εθνικής οδού ενώ στην Κεφαλονιά έχουμε μόνο σοκάκια .

Οι μέρες στο μαθηματικό πέρναγαν ώσπου μια ιδιόχειρη πρόσκληση στον πίνακα ανακοινώσεων γραμμένη από τον ίδιο το Ζερβό ήρθε να ταράξει τα λιμνάζοντα νερά.
« Ο Καθηγητής Σ.Π Ζερβός εισέρχεται εις γάμου κοινωνία με την εκλεκτή της καρδιάς  του Ρία. Καλεσμένοι όλοι οι φοιτητές, δώρα δε θα γίνονται δεκτά».

Περιττό να πω ότι η εκκλησία του Αγίου Δημητρίου στο Ψυχικό πλημύρισε από φοιτητές.
Ο Δάσκαλος , ο απόλυτα αφοσιωμένος στην επιστήμη του , είχε κάνει για άλλη μια φορά την έκπληξη. Έκπληξη ήταν επίσης ο τρόπος που ο Ζερβός εξέταζε.

Στις γραπτές εξετάσεις δεν υπήρχε χρονικός περιορισμός . « Έχετε όσο χρόνο χρειάζεστε» .Στις δε προφορικές εξετάσεις δε μπορώ να ξεχάσω ότι ξεκίνησε να με εξετάζει (στο παλιό αρχοντικό που προανέφερα) πρωί Κυριακής και καταλήξαμε ξημερώματα Δευτέρας να τον πηγαίνω με το αυτοκίνητο στην Κυψέλη όπου διέμενε με τη σύζυγο του. Στο ερώτημα μου « πως και δεν έχετε αγοράσει ένα αυτοκίνητο τόσα χρόνια;» η απάντηση του ήταν αποστομωτική. « Δεν έχω χρήματα. Όλα μου τα χρήματα τα διέθεσα στις εκδόσεις των βιβλίων μου και σε ανθρώπους που έχουν πραγματική ανάγκη, τι άλλο να τα έκανα;»
Αυτός ήταν ο Σ.Π Ζερβός μέσα από τα μάτια ενός νεαρού τότε φοιτητή των μαθηματικών.
Για όποιον αναρωτιέται  τι έμαθες από αυτό το μεγάλο Δάσκαλο , οφείλω να απαντήσω:
Να αγαπώ τα μαθηματικά με τις δυσκολίες και τα ανυπέρβλητα εμπόδια τους, να επιμένω ναι να υπομένω προκειμένου να ανακαλύψω τη γνώση , μα πάνω από όλα να μην ξεχνώ ότι ο Δάσκαλος οφείλει να παραμένει  «Άνθρωπος»
Ας είναι ελαφρύ το χώμα που σε σκεπάζει Δάσκαλε .

Πολλάτος Γεράσιμος
Μαθηματικός

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/10988280_932007423484280_8837485056977047697_n.jpg?oh=4766fb6f301e9c360f7c5b08b4e8d593&oe=55577A94&__gda__=1431970558_3a56080c712fe9f18033c64ee5cc0980

Ιδιόχειρο σημείωμα του Σ.Π Ζερβού πάνω σε ένα σύγγραμμα Απειροστικού Λογισμού του πατέρα του Π.Σ Ζερβού  το οποίο διεσώθη (κυριολεκτικά) από ένα κάδο απορριμμάτων.

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/10896905_932007410150948_6068232486191442784_n.jpg?oh=2a72d8a32a32f1cb416149ce599fc2e7&oe=555AB9EB&__gda__=1435855458_13d060b1712a40af0783ce8b9653f20aΣ.Π. Ζερβός (1930-2015 )
Σπούδασε Μαθηματικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και με υποτροφία του ΙΚΥ έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στην Γαλλία όπου έλαβε Doctorat d’État. Εξελέγη καθηγητής Μαθηματικών στην Φυσικομαθηματική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Απελύθη το 1968 από την Δικτατορία και επανήλθε με την Μεταπολίτευση. Διετέλεσε Διευθυντής του Τομέα Άλγεβρας-Γεωμετρίας του τμήματος Μαθηματικών και πρόεδρος της ΕΜΕ. Τα επιστημονικά του ενδιαφέροντα ήταν πολλά μεταξύ των οποίων η Θεωρία Σωμάτων και η Τοπολογία.

Π.Σ Ζερβός  (1878 – 1952)

Η ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ (ΕΥΕΕΔ)
ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
στο πλαίσιο υλοποίησης του Υποέργου 4 με τίτλο  «ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΒΟΛΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΕΝΑΡΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ» της Πράξης «Ανάπτυξη μεθοδολογίας και ψηφιακών διδακτικών σεναρίων για τα γνωστικά αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης» του Επιχειρησιακού Προγράμματος: «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» (ΕΣΠΑ 2007-2013), η οποία συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο
 Προσκαλεί
τους ενδιαφερόμενους Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Δημόσιας ή Ιδιωτικής Εκπαίδευσης διορισμένους σε κλάδο της Πρόσκλησης να υποβάλουν αίτηση για ένταξη στον «ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΩΝ ΜΕ ΕΡΓΟ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΩΝ ΒΕΛΤΙΣΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΣΕΝΑΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ» για παροχή έργου αξιολόγησης ψηφιακών διδακτικών σεναρίων και ανάδειξης των βέλτιστων εξ’ αυτών, σύμφωνα με τα οριζόμενα στη σχετική Πρόσκληση και τις ανάγκες του ανωτέρω Υποέργου.
Οι ενδιαφερόμενοι που επιθυμούν να εγγραφούν στον ανωτέρω Κατάλογο καλούνται να συμπληρώσουν και να υποβάλουν αίτηση μέσω ηλεκτρονικής φόρμας η οποία θα είναι προσβάσιμη, όπως και το πλήρες κείμενο της Πρόσκλησης, από την κεντρική σελίδα του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ www.minedu.gov.gr. μέσω του συνδέσμου με τίτλο « Φόρμα Υποβολής Αιτήσεων Αξιολογητών Ψηφιακών Σεναρίων».

Η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων θα είναι ανοικτή από 27-04-2015 έως 11-05-2015 και μέχρι ώρα 24:00.

ΠΗΓΗ:http://dictyo.gr/index.php/categories/item/21489-prosklisi-stous-ekpaideftikoys-gia-entaksi-ston-katalogo-aksiologiton

Σύμφωνα με πληροφορίες του esos η τροπολογία για την επιλογή των Διευθυντών Σχολείων προβλέπει την εξής μοριοδότηση:

  • 12 μόρια οι ψήφοι του Συλλόγου Διδασκόντων (γίνεται αναγωγή του 33%)
  • 14 μόρια   προυπηρεσία  των εκπαιδευτικών εκ των οποίων 11 προυπηρσία και 3 θέση ευθύνης
  • Λιγότερα από 5 μόρια το σύνολο των Μεταπτυχιακών και Διδακτορικών
  • Λιγότερα από 3  μόρια το δεύτερο πτυχίο
  • Λιγότερο από ένα  μόριο ΤΠΕ Β Επιπέδου
  • Mέχρι 1 μόριο η ξένη γλώσσα, ανάλογα το επίπεδο.

 

Το Γ΄ Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) αποφάσισε ότι τα αποδεδειγμένα δυσλεκτικά άτομα, μπορούν να δίνουν στις Αστυνομικές Σχολές και στις άλλες Στρατιωτικές Σχολές μόνο προφορικές εξετάσεις και όχι γραπτές, σύμφωνα με τις επιταγές του Συντάγματος.
Κατόπιν αυτού οι σύμβουλοι Επικρατείας ακύρωσαν την αποπομπή σπουδαστή από την Σχολή Αστυφυλάκων ο οποίος εκ γενετής αντιμετωπίζει το πρόβλημα της δυσλεξίας.

Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr

Αναδημοσίευση από το  http://www.esos.gr

Ο υπουργός Παιδείας Αριστείδης Μπαλτάς σε συνένετευξη που απαραχώρησε στην Εφημερίδα των Συντακτών και στη δημοσιογράφο κ. Ανδριστάκη, ανακοίνωσε ότι:

  • Καταλήξαμε στη δημιουργία ενός μεικτού συστήματος που θα περιλαμβάνει και αξιολόγηση προσόντων και εκλογικές διαδικασίες.
  • Για την ακρίβεια, παραμένει η διαδικασία μοριοδότησης αλλά με διορθωτικές παρεμβάσεις, όπου αυτές κρίθηκαν απαραίτητες, ενώ καταργείται η συνέντευξη και αντί αυτής θα διεξάγεται η εκλογή από το Σύλλογο Διδασκόντων, το αποτέλεσμα της οποίας θα παίρνει τόσα μόρια όσα έπαιρνε η συνέντευξη.
  • Για να διασφαλιστεί, μάλιστα, η ανάδειξη των πράγματι πιο ικανών θα προβλέπεται και ένα ελάχιστο όριο ψήφων.

Για τους Περιφερειακούς Διευθυντές:

  • Θα ανακοινωθούν τις επόμενες ημέρες.
  • Για το ενδεχόμενο νέο σύστημα ορισμού δεν έχουμε ακόμη καταλήξει, θα ληφθεί υπόψη πάντως ότι ναι μεν πρόκειται για ρητά πολιτικές θέσεις άρα δεν μπορεί η διαδικασία ορισμού να εξαντλείται στη μοριοδότηση, θα πρέπει όμως να υπάρχουν και μηχανισμοί αξιολόγησης των υποψηφίων.

Αναδημοσίευση από το http://www.esos.gr

Με απόφαση που υπέγραψε ο Αν. υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης ορίστηκαν

Α.

α)Τα Βαθμολογικά Κέντρα, στα οποία θα βαθμολογηθούν τα γραπτά δοκίμια των μαθητών της τελευταίας τάξης ημερήσιων και εσπερινών Γενικών Λυκείων στα μαθήματα που εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο, των μαθητών της τελευταίας τάξης ημερήσιων και εσπερινών ΕΠΑΛ- ΟΜΑΔΑ Β΄ στα μαθήματα που εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο σε κοινά θέματα με τους υποψηφίους των Γενικών Λυκείων, καθώς και των αποφοίτων που συμμετέχουν στις ανωτέρω πανελλαδικές εξετάσεις,

β) Οι Πρόεδροι αυτών,

γ) Οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην περιφέρεια των οποίων θα λειτουργήσουν

δ) Τα αντίστοιχα σχολικά συγκροτήματα στα οποία θα εδρεύουν, ως ακολούθως:

  • Το 31ο Βαθμολογικό Κέντρο στην Α΄ Διεύθυνση Δ.Ε. Αθήνας με έδρα το 3ο και 4ο Γυμνάσιο Γαλατσίου – Δρυοπίδος 7 – τ.κ. 11147, Γαλάτσι, τηλ. 210 2915494, 210 2931014, με Πρόεδρο του Β.Κ. τον κ. Καφετζόπουλο Κωνσταντίνο, Σχολικό Σύμβουλο κλάδου ΠΕ04.
  • Το 32ο Βαθμολογικό Κέντρο στην Α΄ Διεύθυνση Δ.Ε. Αθήνας με έδρα το 5ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης – Βουλιαγμένης 521 – τ.κ. 16341, Ηλιούπολη, τηλ. 210 9941722, 210 9941728, με Πρόεδρο του Β.Κ. τον κ. Μπελεσιώτη Βασίλειο, Σχολικό Σύμβουλο κλάδου ΠΕ19.
  • Το 33ο Βαθμολογικό Κέντρο στη Β΄ Διεύθυνση Δ.Ε. Αθήνας με έδρα το 2ο Γυμνάσιο Χαλανδρίου – Αχαΐας 2 και Λ. Πεντέλης – τ.κ. 15234, Χαλάνδρι, τηλ. 210 6822111, με Πρόεδρο του Β.Κ. τον κ. Καραγεώργο Νικόλαο, Σχολικό Σύμβουλο κλάδου ΠΕ12.
  • Το 34ο Βαθμολογικό Κέντρο στη Β΄ Διεύθυνση Δ.Ε. Αθήνας με έδρα το κτηριακό συγκρότημα του 1ου Γυμνασίου Ηρακλείου – Πεύκων 50 – τ.κ. 14122, Ν. Ηράκλειο, τηλ. 210 2828922, 210 2819132, με Πρόεδρο του Β.Κ. την κ. Ζηρώ Όλγα, Σχολική Σύμβουλο κλάδου ΠΕ08.
  • Το 35ο Βαθμολογικό Κέντρο στη Γ΄ Διεύθυνση Δ.Ε. Αθήνας με έδρα το 4ο Γυμνάσιο Αιγάλεω – Σουλίου 35, τ.κ. 12243, Αιγάλεω, τηλ.: 210 5980220, 210 5986202, με Πρόεδρο του Β.Κ. τον κ. Νταβαρίνο Παναγιώτη, Σχολικό Σύμβουλο κλάδου ΠΕ02. Τ
  • ο 36ο Βαθμολογικό Κέντρο στη Γ΄ Διεύθυνση Δ.Ε. Αθήνας με έδρα το 9ο Γυμνάσιο Ιλίου – Ποσειδώνος και Διός, τ.κ. 13122, Ίλιον τηλ.: 210 2624466, με Πρόεδρο του Β.Κ. τον κ. Κατωπόδη Απόστολο, Σχολικό Σύμβουλο κλάδου ΠΕ01.
  • Το 37ο Βαθμολογικό Κέντρο στη Δ΄ Διεύθυνση Δ.Ε. Αθήνας με έδρα το 2ο Γενικό Λύκειο Αλίμου – Ελ. Βενιζέλου 4, τ.κ. 17456, Άλιμος, τηλ.: 210 9922618, 210 9968430, 210 9961615, με Πρόεδρο του Β.Κ. τον κ. Παυλικάκη Γεώργιο, Σχολικό Σύμβουλο κλάδου ΠΕ04.
  • Το 38ο Βαθμολογικό Κέντρο στη Δ΄ Διεύθυνση Δ.Ε. Αθήνας με έδρα το κτηριακό συγκρότημα του 1ου Γυμνασίου και του 1ου Γενικού Λυκείου Μοσχάτου – Λεωφ. Ποσειδώνος 11 και Κωνσταντινουπόλεως, τ.κ. 18344, Μοσχάτο, τηλ. 210 4812123, 210 4825538, με Πρόεδρο του Β.Κ. την κ. Μίχου Ευανθία, Σχολική Σύμβουλο κλάδου ΠΕ05.
  • Το 39ο Βαθμολογικό Κέντρο στη Διεύθυνση Δ.Ε. Ανατολικής Αττικής με έδρα το 1ο Γυμνάσιο Παλλήνης – 16ο Χιλιομ. Λεωφ. Μαραθώνος & Αθηνάς, τ.κ. 15351, Παλλήνη, τηλ.: 210 6665940, 210 6668546, 210 6666876, με Πρόεδρο του Β.Κ. τον κ. Τέντε Παντελή, Σχολικό Σύμβουλο κλάδου ΠΕ09.
  • Το 40ο Βαθμολογικό Κέντρο στη Διεύθυνση Δ.Ε. Πειραιά με έδρα το Γυμνάσιο Νέου Φαλήρου – Δαβάκη Πίνδου και Διαμαντή 2, τ.κ. 18547, Ν. Φάληρο, τηλ. 210 4812109, με Πρόεδρο του Β.Κ. τον κ. Μπαραλό Γεώργιο, Σχολικό Σύμβουλο κλάδου ΠΕ03.
  • Το 41ο Βαθμολογικό Κέντρο στη Διεύθυνση Δ.Ε. Αχαΐας με έδρα το κτηριακό συγκρότημα του 1ου – 6ου Γυμνασίου Πατρών – Έλληνος Στρατιώτου & Αγίας Σοφίας, τ.κ. 26223, Πάτρα, τηλ. 2610 422250, 2610 432865, με Πρόεδρο του Β.Κ. τον κ. Αφράτη Γεώργιο, Σχολικό Σύμβουλο κλάδου ΠΕ03.
  • Το 42ο Βαθμολογικό Κέντρο στη Διεύθυνση Δ.Ε. Ηλείας με έδρα το 4ο Γυμνάσιο Πύργου – τέρμα Ροφιά, τ.κ. 27100, Πύργος, τηλ. 26210 29977, με Πρόεδρο του Β.Κ. τον κ. Νιώτη Ανδρέα, Σχολικό Σύμβουλο, κλάδου ΠΕ04.
  • Το 43ο Βαθμολογικό Κέντρο στη Διεύθυνση Δ.Ε. Αιτωλοακαρνανίας με έδρα το 5ο Γυμνάσιο Αγρινίου – Γούναρη 18, τ.κ. 30100, Αγρίνιο, τηλ. 26410 22390 και 26410 28119, με Πρόεδρο του Β.Κ. τον κ. Βετσόπουλο Απόστολο, Σχολικό Σύμβουλο κλάδου ΠΕ02.
  • Το 44ο Βαθμολογικό Κέντρο στη Διεύθυνση Δ.Ε. Ιωαννίνων με έδρα το Γυμνάσιο Βελισσαρίου Ιωαννίνων – Κερκύρας 3, τ.κ. 45332, Ιωάννινα, τηλ. 26510 42087, 26510- 47401, με Πρόεδρο του Β.Κ. τον κ. Αναγνώστου Ιωάννη, Σχολικό Σύμβουλο κλάδου ΠΕ02.
  • Το 45ο Βαθμολογικό Κέντρο στη Διεύθυνση Δ.Ε. Ευβοίας με έδρα το 5ο Γυμνάσιο Χαλκίδας – Μάριου Δοξάκη και Μονής Ερίων, τ.κ. 34100, Χαλκίδα, τηλ. 22210 24908, 22210 82919 και 22210 81836, με Πρόεδρο του Β.Κ. τον κ. Παναγιώτου Ευάγγελο, Σχολικό Σύμβουλο κλάδου ΠΕ03.
  • Το 46ο Βαθμολογικό Κέντρο στη Διεύθυνση Δ.Ε. Φθιώτιδας με έδρα το 3ο Γυμνάσιο Λαμίας – Περιοχή Αφανού, τ.κ. 35100, Λαμία, τηλ. 22310 52433 και 22310 22476, με Πρόεδρο του Β.Κ. τον κ. Αργυρόπουλο Κωνσταντίνο, Σχολικό Σύμβουλο κλάδου ΠΕ04.
  • Το 47ο Βαθμολογικό Κέντρο στη Διεύθυνση Δ.Ε. Λάρισας με έδρα το 8ο Γυμνάσιο Λάρισας – Τέρμα Λαγού, τ.κ. 41222, Λάρισα, τηλ. 2410 614473, με Πρόεδρο του Β.Κ. τον κ. Ντάμπλια Χρήστο, Σχολικό Σύμβουλο κλάδου ΠΕ02.
  • Το 48ο Βαθμολογικό Κέντρο στη Διεύθυνση Δ.Ε. Μαγνησίας με έδρα το 9ο Γυμνάσιο Βόλου – Χείρωνος 53 και Αναπαύσεως, τ.κ. 38333 Βόλος, τηλ. 24210 46996, με Πρόεδρο του Β.Κ. τον κ. Σαραντόπουλο Παναγιώτη, Σχολικό Σύμβουλο κλάδου ΠΕ04.02.
  • Το 49ο Βαθμολογικό Κέντρο στη Διεύθυνση Δ.Ε. Τρικάλων με έδρα το κτηριακό συγκρότημα του 6ου Γυμνασίου Τρικάλων – πάροδος Λ. Κατσώνη, Αγία Μονή, τ.κ. 42100 Τρίκαλα, τηλ.: 24310 25827, 24310 22298, με Πρόεδρο του Β.Κ. τον κ. Ντρίζο Δημήτριο, Σχολικό Σύμβουλο κλάδου ΠΕ03.
  • Το 50ο Βαθμολογικό Κέντρο στη Διεύθυνση Δ.Ε. Κοζάνης με έδρα το 5ο Γυμνάσιο Κοζάνης – Φιλίππου Β΄ 29, τ.κ. 50100, Κοζάνη, τηλ.: 24610 37581, με Πρόεδρο του Β.Κ. τον κ. Ποζουκίδη Νικόλαο, Σχολικό Σύμβουλο κλάδου ΠΕ06.
  • Το 51ο Βαθμολογικό Κέντρο στη Διεύθυνση Δ.Ε. Ημαθίας με έδρα το 4ο Γυμνάσιο Βέροιας – Κουντουριώτη & Εγνατίας 3, τ.κ. 59100, Βέροια, τηλ.: 23310 23309, με Πρόεδρο του Β.Κ. την κ. Πιπιλιαγκοπούλου Ανδριάνα, Σχολική Σύμβουλο κλάδου ΠΕ04.
  • Το 52ο Βαθμολογικό Κέντρο στη Διεύθυνση Δ.Ε. Ανατολικής Θεσσαλονίκης με έδρα το 2ο Γυμνάσιο Τούμπας – Κλεάνθους 30, τ.κ. 54453, Θεσσαλονίκη, τηλ.: 2310 922623, με Πρόεδρο του Β.Κ. την κ. Λευκοπούλου Σουλτάνα, Σχολική Σύμβουλο κλάδου ΠΕ04.
  • Το 53ο Βαθμολογικό Κέντρο στη Διεύθυνση Δ.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης με έδρα το 1ο Γυμνάσιο Αμπελοκήπων – Ν. Πλαστήρα 54, Αμπελόκηποι, τ.κ. 56121, Θεσσαλονίκη, τηλ.: 2310 731300, με Πρόεδρο του Β.Κ. τον κ. Ρουμπίδη Χρήστο, Σχολικό Σύμβουλο κλάδου ΠΕ10.
  • Το 54ο Βαθμολογικό Κέντρο στη Διεύθυνση Δ.Ε. Καβάλας με έδρα το 2ο Γυμνάσιο Καβάλας – Αρκαδίου 2, τ.κ. 65404 Καβάλα, τηλ.: 2510 240184, με Πρόεδρο του Β.Κ. τον κ. Μακράκη Δημήτριο, Σχολικό Σύμβουλο κλάδου ΠΕ04.
  • Το 55ο Βαθμολογικό Κέντρο στη Διεύθυνση Δ.Ε. Ηρακλείου με έδρα το 3ο Γυμνάσιο Ηρακλείου – Φιλελλήνων και Σκεπετζή, τ.κ. 71307 Ηράκλειο, τηλ 2810 361015, με Πρόεδρο του Β.Κ. την κ. Ζαμπετάκη Λήδα, Σχολική Σύμβουλο κλάδου ΠΕ11.
  • Το 56ο Βαθμολογικό Κέντρο στη Διεύθυνση Δ.Ε. Χανίων με έδρα το 6ο Γυμνάσιο Χανίων – Εμμ. Μουντάκη 1, τ.κ. 73100 Χανιά, τηλ.: 28210 28719, με Πρόεδρο του Β.Κ. τον κ. Γώγουλο Γεώργιο, Σχολικό Σύμβουλο κλάδου ΠΕ19.
  • Το 57ο Βαθμολογικό Κέντρο στη Διεύθυνση Δ.Ε. Καρδίτσας με έδρα το κτηριακό συγκρότημα του 3ου Γυμνασίου Καρδίτσας – Τέρμα Δραγατσανίου, τ.κ. 43100, Καρδίτσα, τηλ.: 24410 22509 και 24410 76985, με Πρόεδρο του Β.Κ. την κ. Κόζυβα Πασχαλίνα, Σχολική Σύμβουλο κλάδου ΠΕ04.03.
  • Το 58ο Βαθμολογικό Κέντρο στη Διεύθυνση Δ.Ε. Σερρών με έδρα το 2ο Γυμνάσιο Σερρών – Κιλκίς 9, τ.κ. 62125 Σέρρες, τηλ.: 23210 38262, με Πρόεδρο του Β.Κ. τον κ. Ντάνη Απόστολο, Σχολικό Σύμβουλο κλάδου ΠΕ11.
  • Το 59ο Βαθμολογικό Κέντρο στη Διεύθυνση Δ.Ε. Αρκαδίας με έδρα το 3ο Γυμνάσιο Τρίπολης – Πελάγους 1, τ.κ. 22100 Τρίπολη, τηλ.: 2710 238017, 2710 223048, με Πρόεδρο του Β.Κ. την κ. Μπαλή Αικατερίνη-Μαρία, Σχολική Σύμβουλο κλάδου ΠΕ01.

Β.

α)Τα Βαθμολογικά Κέντρα στα οποία θα βαθμολογηθούν τα γραπτά δοκίμια των μαθητών της τελευταίας τάξης ημερήσιων και εσπερινών ΕΠΑΛ-ΟΜΑΔΑ Α΄ στα μαθήματα Γενικής Παιδείας που εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο, των μαθητών της τελευταίας τάξης ημερήσιων ΕΠΑΛ- ΟΜΑΔΑ Α΄ στα μαθήματα ειδικότητας που εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο, των μαθητών της τελευταίας τάξης ημερησίων και εσπερινών ΕΠΑΛ-ΟΜΑΔΑ Β΄ στα μαθήματα ειδικότητας που εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο, καθώς και των αποφοίτων που συμμετέχουν στις ανωτέρω πανελλαδικές εξετάσεις,

β)τους Προέδρους αυτών,

γ) τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην περιφέρεια των οποίων θα λειτουργήσουν δ)τα αντίστοιχα σχολικά συγκροτήματα στα οποία θα εδρεύουν, ως ακολούθως:

  • Το 1ο Βαθμολογικό Κέντρο στη Διεύθυνση Δ.Ε. Α΄ Αθήνας με έδρα το 6ο ΕΠΑΛ Αθηνών – Νέστου 4, τ.κ. 11527 Αμπελόκηποι, τηλ.: 210 6430137, με Πρόεδρο του Β.Κ. την κ. Ξάνθη Χαρίκλεια, Σχολική Σύμβουλο, κλάδου ΠΕ09.
  • Το 2ο Βαθμολογικό Κέντρο στη Διεύθυνση Δ.Ε. Πειραιά με έδρα το Γυμνάσιο Καμινίων Πειραιά – Δωδεκανήσου 28-30, τ.κ. 18541, Καμίνια Πειραιά, τηλ.: 210 4827678 και 210 4838693, με Πρόεδρο του Β.Κ. την κ. Λαλαζήση Χρυσούλα, Σχολική Σύμβουλο κλάδου ΠΕ12.
  • Το 3ο Βαθμολογικό Κέντρο στη Διεύθυνση Δ.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης με έδρα το 2ο ΕΚ Ευόσμου Θεσ/νίκης – Τέρμα Σμύρνης Εύοσμος, τ.κ. 56224, Θεσσαλονίκη, τηλ.: 2310 709565, με Πρόεδρο του Β.Κ. τον κ. Μυλωνά Δημήτριο, Σχολικό Σύμβουλο κλάδου ΠΕ09.

LogoΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Α Π Ο Φ Α Σ Η

Ο ANAΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΟΥΡΑΚΗΣ

 

Έχοντας υπόψη:

  1. τις διατάξεις του άρθρου 12 παρ.1 του Ν. 3260/2004 ( ΦΕΚ 151 τ. Α΄)
  2. τις διατάξεις του άρθρου 26 παρ. 14 του Ν. 3879/2010 ( ΦΕΚ 163 τ. Α΄)
  3. τις διατάξεις του άρθρου 18 παρ. 1β) αα) του Ν.4024/2011 ( ΦΕΚ 226 τ. Α΄)
  4. τις διατάξεις του Π.Δ. 51/1987 ( ΦΕΚ 26 τ. Α΄)
  5. την αριθμ. Υ.100/20-2-2015 ( ΦΕΚ 299/27-2-2015 τ. Β΄) Απόφαση του Πρωθυπουργού « Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον αναπληρωτή Υπουργό Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων Αναστάσιο Κουράκη »
  6. την αριθμ. Φ.350.2/2/25228/Ε3/16-2-2015, Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για διορισμό στις θέσεις Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης.
  7. την ανάγκη πλήρωσης των θέσεων των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης.

Αποφασίζουμε

 

Α. Διορίζουμε και τοποθετούμε τους ακόλουθους εκπαιδευτικούς σε θέσεις Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης, κατόπιν αιτήσεως τους, ως εξής:

  1. 1.Κεραμάρη Παναγιώτη του Σταματίου εκπαιδευτικό Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ11, στη θέση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, με έδρα την Κομοτηνή.
  2. 2.Ανανιάδη Παναγιώτη του Ζαχαρία, εκπαιδευτικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κλάδου ΠΕ04.05, στη θέση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, με έδρα τη Θεσσαλονίκη.
  3. 3.Κωνσταντόπουλο Κωνσταντίνο του Αντωνίου, εκπαιδευτικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ11, στη θέση του Περιφερειακού Διευθυντή Δυτικής Μακεδονίας, με έδρα την Κοζάνη.
  4. 4.Φωτεινού Αγγελική του Θεοδώρου, εκπαιδευτικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κλάδου ΠΕ02, στη θέση της Περιφερειακής Διευθύντριας Εκπαίδευσης Ηπείρου, με έδρα τα Ιωάννινα.
  5. 5.Αναστασοπούλου Ελένη του Χρήστου, εκπαιδευτικό Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, κλάδου ΠΕ60, στη θέση της Περιφερειακής Διευθύντριας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας, με έδρα την Λάρισα.
  6. 6.Γκούση Κωνσταντίνο του Θεοδώρου, εκπαιδευτικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κλάδου ΠΕ19, στη θέση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων, με έδρα την Κέρκυρα.
  7. 7.Γιαννόπουλο Κωνσταντίνο του Γεωργίου, εκπαιδευτικό Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ70, στη θέση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας, με έδρα την Πάτρα.
  8. 8.Δημητρίου Χρήστο του Ιωάννη, εκπαιδευτικό Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, κλάδου ΠΕ70 στη θέση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας, με έδρα την Λαμία.
  9. 9.Λόντο Χαράλαμπο του Χρήστου, εκπαιδευτικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ03, στη θέση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής, με έδρα την Αθήνα.
  10. 10.Πετρόπουλο Παναγιώτη του Νικολάου, εκπαιδευτικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κλάδου  ΠΕ20, στη θέση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Πελοποννήσου, με έδρα την Τρίπολη.
  11. 11. Καλάργαλη Αριστείδη του Ιωάννη, εκπαιδευτικό Πρωτοβάθμιας                      Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ70, στη θέση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου, με έδρα τη Μυτιλήνη.
  12. 12.Καραγιάννη Βασίλειο του Γεωργίου, εκπαιδευτικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ04 , στη θέση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου, με έδρα την Ερμούπολη.
  13. 13.Τερζάκη Γεώργιο του Μιχαήλ, εκπαιδευτικό Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ70, στη θέση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κρήτης, με έδρα το Ηράκλειο.

Β. Με την έναρξη ισχύος της παρούσης παύονται οι μέχρι σήμερα υπηρετούντες Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης, οι οποίοι διορίστηκαν με την αριθμ Φ.350.2/1/32/Δ1/2-1-2013 «Διορισμός Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης» Υπουργική Απόφαση.

Για τους αποχωρούντες Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης ισχύει η διάταξη του άρθρου 26 παρ. 14, του Ν.3879/2010 (ΦΕΚ 78 τ. Α’).

(Αριθμ. βεβαίωσης Υ.Δ.Ε. του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. )

Ο ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ
                                                                                         ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΟΥΡΑΚΗΣ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:
  1. Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης
  2. Διευθύνσεις Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης
     

Εσωτερική Διανομή

1. Γραφείο κ. Υπουργού

2. Γραφείο κ. Αναπληρωτή Υπουργού

3. Γραφείο κ. Γενικού Γραμματέα

4. Γραφείο κ. Γενικού Διευθυντή Προσωπικού Π.Ε. & Δ.Ε.

5. Αυτοτελές Τμήμα Στελεχών Εκπαίδευσης

Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης

news pistopoihsi

Αναδημοσίευση από το  http://b-epipedo2.cti.gr/el-GR/

Σε συνέχεια της από 07/11/2014 σχετικής ανακοίνωσης γίνεται γνωστό ότι ολοκληρώθηκε η διαδικασία έκδοσης των Βεβαιώσεων Πιστοποίησης Α και Β επιπέδου ΤΠΕ για τους εκπαιδευτικούς που ολοκλήρωσαν επιτυχώς τις αντίστοιχες δοκιμασίες πιστοποίησης των παρακάτω περιόδων:

  • 3ης περιόδου πιστοποίησης Α’ επιπέδου ΤΠΕ (Μάιος – Ιούλιος 2012)
  • 4ης περιόδου πιστοποίησης Α’ επιπέδου ΤΠΕ (Ιούνιος – Ιούλιος 2013),
  • 2ης περιόδου πιστοποίησης Β’ Επιπέδου ΤΠΕ (Δεκέμβριος 2011 – Φεβρουάριος 2012) και
  • 3ης περιόδου πιστοποίησης Β’ Επιπέδου ΤΠΕ (Μάιος – Σεπτέμβριος 2013)

στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ, η οποία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ελληνικού Δημοσίου.

Οι πρωτότυπες Βεβαιώσεις Πιστοποίησης πρόκειται να αποσταλούν από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), τελικό δικαιούχο της Πράξης, στις οικείες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης των δικαιούχων εκπαιδευτικών. Θα ακολουθήσει σχετική ενημέρωση με νεώτερη ανακοίνωση.

Παράλληλα, για διευκόλυνση των δικαιούχων εκπαιδευτικών, διατίθενται μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος της Πράξης (http://b-epipedo2.cti.gr/mis) με χρήση των προσωπικών τους κωδικών, «ψηφιοποιημένα αντίγραφα» των πρωτοτύπων Βεβαιώσεων Πιστοποίησης (Επιλογή: «Αποτέλεσμα Πιστοποίησης Α’ (ή Β’) Επιπέδου Τ.Π.Ε.» -> «Εκτύπωση «ψηφιοποιημένου αντιγράφου» πρωτότυπης Βεβαίωσης Πιστοποίησης»), για χρήση σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.