Δημιουργική γραφή (Γλώσσα) – Επαναληπτικές ασκήσεις (Μαθηματικά) – Χρόνος (Μελέτη Περιβάλλοντος)

Μάι 202025

Γεια σας, παιδάκια μας καλά! Καλή εβδομάδα!!!

Πώς είστε; Δεν πιστεύουμε να κουραστήκατε… Συνεχίζουμε λίγο ακόμα… Είστε δυνατοί! Το ξέρουμε!

 

Να ξυπνήσουμε λίγο τη φαντασία μας στο σημερινό μάθημα της ΓΛΩΣΣΑΣ; Είστε έτοιμοι να φτιάξουμε μοναδικά αριστουργήματα;

Στην πραγματικότητα θα παίξουμε… με τις λέξεις.

 

Τι θα κάνουμε;

Θα πάρουμε μια λέξη, μία λίγο μεγαλούτσικη…

Στη συνέχεια θα βάλουμε τα γράμματά της σε αλφαβητική σειρά.

Μετά θα φτιάξουμε όσες λέξεις μπορούμε χρησιμοποιώντας αυτά τα γράμματα. Δεν είναι απαραίτητο να τα χρησιμοποιήσουμε όλα. Φτιάχνουμε όσο το δυνατόν περισσότερες λέξεις.

Έπειτα, γράφουμε ένα κείμενο αστείο με τις λέξεις αυτές, αν όχι όλες, προσπαθούμε να χρησιμοποιήσουμε τις περισσότερες…

 

Για παράδειγμα

Λέξη: ΜΕΛΙΣΣΑ

Αλφαβητική σειρά: Α Ε Ι Λ Μ Σ Σ

Καινούργιες λέξεις: ΕΛΙΑ, ΜΕΛΙ, ΑΣ, ΙΣΑ, ΣΑΛΙ, ΣΕΛΑ, ΜΙΛΑΕΙ, ΛΙΜΑ, ΜΕΣΑ, ΜΙΣΕΣ, ΜΕ, ΣΑΣ, ΕΛΑ, ΛΕΣ, ΜΙΑ, ΣΕ, ΣΕΙΣ, ΛΕΙΑ, ΜΑΣ

Κείμενο:

ΜΙΑ φορά κι έναν καιρό ήταν μια πολύ γέρικη ΕΛΙΑ που ήταν πολύ κουρασμένη. Ένα πρωινό, ενώ δεν είχε ξυπνήσει καλά καλά, βρέθηκε μπροστά της μια ΛΙΜΑ που δε σταματούσε να ΜΙΛΑΕΙ.

“Εγώ είμαι πολύ δυνατή σαν ΣΕΛΑ, μη ΜΕ βλέπεις έτσι μικροσκοπική. Μπορώ να σου λιμάρω ολόκληρο τον κορμό.” Η ελιά φόρεσε το ΣΑΛΙ της και έκανε πως δεν την άκουγε, αλλά εκείνη συνέχιζε … “Τι έχεις πάθει και δε μιλάς; Να σου φέρω λίγο ΜΕΛΙ να δυναμώσεις; ΙΣΑ που στέκεσαι… ΣΕ βλέπω εγώ… Όλα τα καταλαβαίνω! ΕΛΑ, φάε λιγάκι.” Και ενώ η λίμα έδινε μέλι στην καημένη την ελιά που την άκουγε υπομονετικά, συνέχιζε να μονολογεί… “Που ΛΕΣ… εγώ δεν είμαι καμιά όποια κι όποια λίμα. Έχω δουλέψει ΜΕΣΑ σε παλάτια! Με το ΣΕΙΣ και με το ΣΑΣ μου μιλούσαν, αλλά έφυγα. Δεν άντεξα τόση πίεση. Όλοι εμένα χρειάζονταν.” Τότε ήταν που σήκωσε το βλέμμα της η ελιά και αποφάσισε να μιλήσει στη λίμα: “Καλή μου φίλη, σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου, αλλά νιώθω άσχημα, γιατί όλα τα δέντρα με βλέπουν που έχω εσένα και ζηλεύουν. Γιατί δεν τα ρωτάς μήπως θέλουν κι εκείνα να τα κάνεις ΛΕΙΑ και γυαλιστερά; ΜΙΣΕΣ δουλειές θα κάνεις;”. “Όχι, βέβαια!”, απάντησε αμέσως η λίμα χωρίς να το πολυσκεφτεί. “Πόσο δίκιο έχεις! ΑΣ τρέξω αμέσως!”

Κι έμεινε η ελιά μόνη της να απολαύσει την ησυχία του πρωινού της, ενώ η λίμα βρήκε νέες ασχολίες.

 

Είμαστε σίγουρες ότι οι δικές προσπάθειες θα είναι πολύ πιο ωραίες!!!

Για αυτό, λοιπόν, έχετε να διαλέξετε μία από τις επόμενες λέξεις και να κάνετε την ίδια δουλειά (Λέξη – Αλφαβητική σειρά – Καινούργιες λέξεις – Κείμενο).

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ,     ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ,     ΑΝΑΣΤΕΝΑΓΜΟΣ,     ΕΡΓΑΛΕΙΟΘΗΚΗ,     ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ

 

Περιμένουμε να διαβάσουμε με ανυπομονησία τις ιστορίες που θα δημιουργήσετε!!!

 

Πώς τα πήγατε στα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ στο προηγούμενο μάθημα; Πώς σας φάνηκαν οι σπαζοκεφαλιές; Πριν προχωρήσουμε, ας δούμε τις λύσεις…

 

Τι λέτε σήμερα να κάνουμε επαναληπτικές ασκησούλες; Έχουμε θυμηθεί τα περισσότερα από αυτά που έχουμε μάθει στο σχολείο, αλλά πάντα μπορείτε να γυρνάτε σε προηγούμενα μαθήματα και να ξαναπαίζετε παιχνιδάκια που έχουμε ήδη κάνει.

 

Σήμερα οι ασκήσεις μας βρίσκονται στο παρακάτω διαδραστικό φύλλο εργασίας.

Πατήστε στην εικόνα, ακολουθήστε τις οδηγίες για να απαντήσετε στις ερωτήσεις και ολοκληρώστε πατώντας Finish! Στο μήνυμα που θα εμφανιστεί επιλέξτε το πρώτο εικονίδιο για να δείτε στην αρχή του φύλλου τη βαθμολογία σας και ποιες απαντήσεις σας ήταν σωστές ή λανθασμένες.

 

Μπορείτε να ξαναπαίξετε το παιχνίδι “Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος στην προπαίδεια;” για να θυμηθείτε την προπαίδεια…

(Πηγή: Στην τάξη)

 

Εργασία στο τετράδιο…

Στο μπλε τετράδιο αντιγράψτε τις παρακάτω πράξεις και λύστε τες οριζόντια με το νου.

 

Στη ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ θα ασχοληθούμε με ένα θέμα που το συζητάμε από πέρσι… Θα μιλήσουμε για τον χρόνο.

 

Τα μαθηματικά και οι αριθμοί του χρόνου ζωντανεύουν στο σχολικό πίνακα με 2D animation. Στο παρακάτω βίντεο παρουσιάζεται η έννοια του χρόνου μέσα από σκηνές της καθημερινής ζωής του παιδιού.

(Πηγή: Φωτόδεντρο)

 

Μπορείτε να δείτε και το παρακάτω βίντεο με ενσωματωμένο κουίζ ερωτήσεων.

(Πηγή: i-pinakas)

 

Πατώντας στην εικόνα που ακολουθεί θα οδηγηθείτε στο λογισμικό του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για τη Μελέτη Περιβάλλοντος, με το οποίο θα κάνετε ταξίδια στο χρόνο και θα μάθετε πολλά καινούργια πράγματα. Περιηγηθείτε στις καρτέλες “Πληροφορούμαστε”, “Δραστηριότητες”, “Συνεργαζόμαστε και ερευνούμε”…

 

 

Τραγουδάκια δε θα πούμε;

 

Θέλετε να διαβάσετε και ένα κόμικ για τις ημέρες της εβδομάδας;

 

Πόσο καλά θυμάστε τους μήνες; Κάντε τις ασκησούλες που ακολουθούν για να μάθουμε…

(Πηγή: Στην τάξη)

 

 

Μην ξεχνάτε ότι είναι Δευτέρα και υπάρχει καινούργιο μάθημα στη Βιβλιοθήκη μας!

 

από κάτω από: Ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Β΄- Γλώσσα, Β΄- Μαθηματικά, Β΄- Μελέτη Περιβάλλοντος| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δημιουργική γραφή (Γλώσσα) – Επαναληπτικές ασκήσεις (Μαθηματικά) – Χρόνος (Μελέτη Περιβάλλοντος)    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Στην τάξη με θέα το βουνό

Στην τάξη με θέα το βουνό
European Radio Logo
Άδεια Creative Commons
Το παρόν υλικό χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές .


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων