Πτώσεις – Κλίσεις Ουσιαστικών (Γλώσσα) – Νοερές πράξεις (Μαθηματικά) – Οι ανάγκες και τα δικαιώματά μου (Μελέτη Περιβάλλοντος)

Απρ 202027

Γεια σας, παιδάκια!!!

Χρόνια Πολλά!!! Χριστός Ανέστη!!!

Πώς περάσατε;

Ελπίζουμε να είστε όλα καλά στην υγεία σας εσείς και οι οικογένειές σας και να περάσατε πολύ όμορφες οικογενειακές στιγμές τις γιορτινές μέρες που πέρασαν.

 

Επιστρέφουμε στις επαναλήψεις μας με πολλή όρεξη!!!

 

Σε ανακοίνωση του σχολείου θα είδατε ότι θα βρίσκετε καινούργιο μάθημα στην ηλεκτρονική τάξη δύο φορές την εβδομάδα από εμάς, κάθε Δευτέρα και Πέμπτη, και μία φορά την εβδομάδα, κάθε Δευτέρα, για τα μαθήματα ειδικοτήτων, όπως είναι τα αγγλικά, η μουσική, η γυμναστική, τα εικαστικά κ.α.. Άρα θα ήταν καλό να κάνετε ένα πρόγραμμα με το τι θα διαβάζετε κάθε μέρα για να μην αγχώνεστε με τον όγκο των εργασιών που μπορεί να βρίσκετε στα μαθήματά σας, ειδικά τις Δευτέρες.

 

Πάμε, λοιπόν, να δούμε τι θα θυμηθούμε σήμερα στη ΓΛΩΣΣΑ; Θα ξαναδούμε τις πτώσεις και τις κλίσεις των ουσιαστικών.

 

Τι είναι οι πτώσεις;

Είναι τα ρούχα που αλλάζουν οι λέξεις όταν τις χρησιμοποιούμε. Είναι οι διάφορες μορφές που παίρνουν τα ουσιαστικά μέσα στο λόγο μας. Ρίξτε μια ματιά στα παρακάτω για να τα θυμηθείτε.

 

Ας δούμε λίγο και πώς κλίνονται τα ουσιαστικά. Όσα έχουμε μάθει μέχρι τώρα… γιατί αργότερα θα είναι κι άλλα…

 

Στα βιντεάκια που ακολουθούν μπορείτε να πάρετε μια γεύση κι από αυτά που δεν έχουμε πει ακόμα.

 

Κάντε και τις παρακάτω ασκησούλες…

 

Κι άλλες ασκησούλες για τις πτώσεις, τα ουσιαστικά και τις κλίσεις τους.

(Πηγή)

(Πηγή)

 

Εργασία

Όταν ολοκληρώσετε την εργασία σας, μπορείτε να στείλετε τη φωτογραφία από το τετράδιο στα email μας ή στη φόρμα που βρίσκεται εδώ.

 

Στα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ θα κάνουμε επαναληψούλα στις πράξεις με το μυαλό, τις νοερές πράξεις.

Αρχικά, μπορούμε να παρακολουθήσουμε το μάθημα της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης για τις νοερές πράξεις και να θυμηθούμε όλα όσα έχουμε μάθει και στην Πρώτη και στη Δευτέρα τάξη.

 

Κάντε τις παρακάτω ασκησούλες για εξάσκηση.

 

Εργασία

 

Ας δούμε και ένα από τα θέματα με τα οποία έχουμε ασχοληθεί στη ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ και όχι μόνο…

Οι ανάγκες και τα δικαιώματά μου.

 

Παρακολουθήστε το παρακάτω βιντεάκι το οποίο έφτιαξαν μαθητές της Δ΄ τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ερμούπολης.

 

Μπορείτε ακόμα να διαβάσετε το Φυλλάδιο για παιδιά από τον Συνήγορο του Παιδιού…

 

… και να ξεφυλλίσετε τις παρακάτω εφημερίδες. Η πρώτη είναι αυτή που φτιάχτηκε συνεργατικά από όλους τους μαθητές του σχολείου τη φετινή χρονιά για την Παγκόσμια Ημέρα των Δικαιωμάτων του Παιδιού και η δεύτερη είναι λίγο παλιότερη, την είχαν κάνει μαθητές του σχολείου μας πριν μερικά χρόνια.

   

 

Παρακάτω θα βρείτε μια άσκηση ταξινόμησης των αναγκών του ανθρώπου, από το Φωτόδεντρο (το Πανελλήνιο Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων).

Σκοπός της άσκησης είναι η τοποθέτηση των όρων που δίνονται στο κατάλληλο πλαίσιο. Κριτήριο αποτελεί ποια από τα υλικά ή άυλα αγαθά καλύπτουν ουσιαστικές ανάγκες και ποια απλώς συμβάλλουν στην καλύτερη ζωή.

 

Μπορείτε ακόμα να κάνετε τις δύο ασκησούλες που ακολουθούν.

 

Εργασία

Όταν ολοκληρώσετε την εργασία σας, μπορείτε να στείλετε τη φωτογραφία από τη ζωγραφιά σας στα email μας ή στη φόρμα που βρίσκεται εδώ.

 

Αυτά για σήμερα… Μην ξεχάσετε ότι στην ηλεκτρονική τάξη σας περιμένουν κι άλλα μαθήματα σήμερα. Είναι Δευτέρα!

Μην ξεχνάτε να επισκέπτεστε και την ηλεκτρονική αίθουσα της βιβλιοθήκης μας!!!

 

Εμείς θα τα ξαναπούμε την Πέμπτη!

Να προσέχετε!!!

 

από κάτω από: Ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Β΄- Γλώσσα, Β΄- Μαθηματικά, Β΄- Μελέτη Περιβάλλοντος| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πτώσεις – Κλίσεις Ουσιαστικών (Γλώσσα) – Νοερές πράξεις (Μαθηματικά) – Οι ανάγκες και τα δικαιώματά μου (Μελέτη Περιβάλλοντος)    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Στην τάξη με θέα το βουνό

Στην τάξη με θέα το βουνό
European Radio Logo
Άδεια Creative Commons
Το παρόν υλικό χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές .


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων