Πάντως έχουμε καλή «επίδοση» στα… παράπονα για αγορά προϊόντων που δεν ανταποκρίνονται στις προδιαγραφές και βρισκόμασε στην 5η θέση στην Ευρώπη των 27 χωρών-μελών. Είμαστε επίσης επιρρεπείς στα ανεπιθύμητα μηνύματα, στα οποία συχνά ενδίδουμε, ενώ δεν φαίνεται να δίνουμε σημασία στα «ψιλά γράμματα» που αφορούν τα προσωπικά δεδομένα. Μόλις το 20% κάνει χρήση του e-banking, όταν το αντίστοιχο ποσοστό σε επίπεδο Ε.Ε. είναι 32%. Μόλις ένας τους 100 Ελληνες χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο μέσο για να πουλήσουν κάποιο αγαθό που κατέχουν, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό σε ευρωπαϊκό επίπεδο είναι 10%.

Είναι μερικά στοιχεία της ηλεκτρονικής συμπεριφοράς μας για το 2009 όπως καταγράφονται από τη Eurostat, ενώ η επεξεργασία για τα ελληνικά δεδομένα έγινε από το Παρατηρητήριο για την Κοινωνία της Πληροφορίας.

Μέσα στο 2009 το 52% των Ευρωπαίων και μόλις το 33% των Ελλήνων καταναλωτών χρησιμοποίησαν τουλάχιστον μία φορά το Διαδίκτυο για αγορές προϊόντων. Σε επίπεδο Ε.Ε. καταγράφεται αύξηση κατά 5% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, που συνδυάζεται σε μείωση των συναλλαγών οι οποίες γίνονταν μέσω ταχυδρομείου ή τηλεφώνου.

ENET

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων