Πριν ακόμη ανοίξει η αυλαία της φετινής έκθεσης ηλεκτρονικών παιχνιδιών Ε3 στο Λος Aντζελες, η Microsoft κέρδισε τα φώτα της δημοσιότητας, παρουσιάζοντας μία ημέρα νωρίτερα το Kinect, μία νέα συσκευή για την παιχνιδομηχανή Xbox 360. Κάθε άλλο παρά τυχαία: το Kinect –ή αλλιώς project Natal όπως το πρωτονόμασε η εταιρεία– ουσιαστικά καταργεί τη χρήση των κλασικών χειριστηρίων. Χάρη σε ένα σύστημα από δύο κάμερες, η συσκευή αναγνωρίζει τα φυσικά αντικείμενα που βρίσκονται μπροστά από την κονσόλα, ξεχωρίζοντας το σώμα του παίκτη από το υπόλοιπο περιβάλλον. Eτσι, μπορεί να παρακολουθεί με ρυθμό 30 «καρέ» το δευτερόλεπτο τις κινήσεις έως και 48 σημείων στα άκρα ή τον κορμό του παίκτη, αντιγράφοντάς τις στις κινήσεις του εικονικού «χαρακτήρα» που αυτός ελέγχει μέσα στο βιντεοπαιχνίδι.

Για πολλούς ειδικούς η μεγαλύτερη επανάσταση που φέρνει η συγκεκριμένη συσκευή δεν αφορά τόσο τις παιχνιδομηχανές όσο τον τρόπο με τον οποίο χειριζόμαστε τους υπολογιστές, προβλέποντας πως η συγκεκριμένη τεχνολογία δρομολογεί τη μεγαλύτερη τομή από την εποχή που αναπτύχθηκε το «ποντίκι». Κι αυτό γιατί τα συστήματα αναγνώρισης της κίνησης ανοίγουν τον δρόμο ώστε να αλληλεπιδρούμε με οποιοδήποτε PC, χρησιμοποιώντας αποκλειστικά χειρονομίες.

Διαβάστε περισσότερα στην Καθημερινή

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων