Η ελληνική εκδοχή της διαδραστικής διαφήμισης. Σε πολλούς δικτυακούς τόπους βλέπουμε τη διαφήμιση του Λάλα που χτυπιέται δεμένος και ζητάει να τον λύσουμε. Ισως χρειαζόταν ένα δικτυακό γκάλοπ αλλά έχω την εντύπωση ότι η πλειοψηφία προτιμά να τον αφήνει δεμένο. Δε φτάνει που μας κοτσάρει την αφεντομουτσουνάρα του σε όλα τα εξώφυλλα της faq δίπλα στους διάσημους. Έλεος, δέστε τον!
Ιούλ
29
2008
Τι έχεις Λάλα μ΄και δε λαλείςΑναρτήθηκε από terracomputerata στο ΜΜΕ, με ετικέτες: διαδραστική διαφήμιση, Λάλας |
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.