232.jpgΗ μάχη της Ιαπωνίας εναντίον του αποπληθωρισμού, αποφασιστικής σημασίας για την τύχη της δεύτερης μεγαλύτερης οικονομίας του κόσμου, υπονομεύεται από έναν ιστότοπο που εκπέμπει και στα κινητά τηλέφωνα και από έναν στρατό από νοικοκυρές που μετρούν και τη δεκάρα.

Περισσότερα από 7.700 σούπερ μάρκετ στην Ιαπωνία ελέγχονται πλέον από τους 25.000 «περιφερειακούς ανταποκριτές» του ιστότοπου Μainichi Τokubai. Ουδεμία ειδική προσφορά, ανεξάρτητα από το πόσο μικρή είναι, περνάει απαρατήρητη από τους ανθρώπους αυτούς. Και οπλισμένοι μ΄ αυτή τη βάση δεδομένων που ανανεώνεται καθημερινά, εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες του ιστότοπου επικεντρώνουν την αγοραστική προσοχή τους στα φθηνότερα προϊόντα που προσφέρονται τη συγκεκριμένη ημέρα. Οι έμποροι λιανικής ξέρουν ότι οι καταναλωτές παρακολουθούν τον ιστότοπο σαν γεράκια και ρίχνουν τις τιμές τους για να ανταγωνιστούν τη χαμηλότερη προσφορά που υπάρχει στην περιοχή τους.

Σ΄ αυτό το αποπληθωριστικό περιβάλλον ήρθε ο ιστότοπος Μainichi Τokubai, που δημιουργήθηκε ως πείραμα πριν από αρκετά χρόνια, όμως έχει αποκτήσει τόσους χρήστες ώστε έχει γίνει μια σοβαρή αποπληθωριστική δύναμη. Οι ανταποκριτές παίρνουν μια μικρή αμοιβή για κάθε χρήσιμη πληροφορία την οποία αντλούν από τοπικές εφημερίδες, διαφημιστικά φυλλάδια και άλλες πηγές, και την ανεβάζουν στον ιστότοπο πριν από τις 10 π.μ. κάθε ημέρα- η ώρα που πολλές νοικοκυρές βγαίνουν για ψώνια. Τα σούπερ μάρκετ έχουν διαμαρτυρηθεί για τον ιστότοπο αυτό, λέγοντας πως προκαλεί έναν καταστροφικό ανταγωνισμό τιμών. Οι χρήστες του Μainichi Τokubai τον βλέπουν ως την εκδίκηση των καταναλωτών.

Τα Νέα

Ιδού ευκαιρία λαμπρή για ένα νέο δικτυακό τόπο που θα τον χρειαστούμε για πολλά-πολλά χρόνια…

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων