Το χάσμα που αποτυπώνεται στην εκπαίδευση με βάση την οικονομική ανάπτυξη κάθε περιοχής είναι ακόμη πιο οξύ στους μαθητές με ειδικές ανάγκες, με αποτέλεσμα να υπάρχουν «νομοί πολλών ταχυτήτων». Συγκεκριμένα, με βάση την επεξεργασία των στοιχείων από το Κέντρο Ανάπτυξης Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΚΑΝΕΠ) της ΓΣΕΕ, το μεγαλύτερο ποσοστό μαθητών ειδικών τάξεων για το 2008 εμφανίζεται στον νομό Ρεθύμνου (6,2%). Στον αντίποδα ο νομός Εβρου έχει το χαμηλότερο ποσοστό (0,5%), κάτι που υποδηλώνει ότι οι οι γονείς των μαθητών με ειδικές ανάγκες είναι επιφυλακτικοί στο να στείλουν τα παιδιά τους στα ειδικά σχολεία. Το υπουργείο Παιδείας στοχεύει να βελτιώσει τόσο τις υποδομές όσο και να ενισχύσει το προσωπικό των ειδικών σχολείων, στέλνοντας μήνυμα στους γονείς ότι «το σχολείο ανοίγει δρόμους και το σπίτι τους κλείνει».
Δεκ
20
2009
Χάσμα ευκαιριών στην εκπαίδευση για τα άτομα με ειδικές ανάγκεςΑναρτήθηκε από terracomputerata στο εκπαίδευση, με ετικέτες: AMEA |
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.