Με τη νέα ονομασία Bing.com, η μηχανή αναζήτησης θα ξεκινήσει τη λειτουργία της στις ΗΠΑ, ενώ σε άλλες περιοχές θα λειτουργήσει ως δοκιμαστική (beta) υπηρεσία. Στη συγκεκριμένη αγορά, αδιαμφισβήτητος κυρίαρχος είναι το Google, με μερίδιο 64%, ακολουθούμενο από το Yahoo (20%), ενώ η μηχανή της Microsoft βρίσκεται στην τρίτη θέση, με 8,2%.

Το Bing, σύμφωνα με τις διακηρύξεις της εταιρείας, θα κάνει τις αναζητήσεις πιο συγκεκριμένες, ενώ θα καταλαβαίνει την πρόθεση του χρήστη, ομαδοποιώντας την πιο σχετική πληροφορία. Για παράδειγμα, αναζητήσεις για ένα προϊόν θα εμφανίζουν επίσης κριτικές, αξεσουάρ αλλά και διαδικτυακά καταστήματα όπου μπορεί να το βρει ο χρήστης. Αντίστοιχα, αναζητήσεις για πληροφορίες πτήσεων θα φέρνουν το πρόγραμμα και τις ώρες αναχώρησης και άφιξης, αλλά και συνδέσμους ξενοδοχείων, καιρού, και ενοικιάσεων αυτοκινήτων.

Στόχος της Microsoft είναι η μείωση των κλικ του χρήστη μέχρι να βρει τη συγκεκριμένη πληροφορία που ψάχνει.

Καθημερινή

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων