1086869792.jpgΤα Νέα δημοσιεύουν μία ενδιαφέρουσα έρευνα όπου εξηγούν πώς ένα τζιπ ή ένα ζευγάρι γόβες αποκαλύπτουν τις υποσυνείδητες επιθυμίες μας

Ο Αμερικανός καθηγητής Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο του Νew Μexico, Geoffrey Μiller υποστήριξε στο τελευταίο του βιβλίο:

«Τα πτυχία του Ηarvard και τα iphones εκπέμπουν ακριβώς τα ίδια σήματα με αυτά που στέλνει ένα αρσενικό παγώνι επιδεικνύοντας την ουρά του, δηλαδή δείχνουν σε πιθανούς φίλους, συντρόφους ή ακόμη και ανταγωνιστές πόσο ανώτερος και έξυπνος είναι ο κάτοχός τους». Για τον Αμερικανό καθηγητή εκτός από την εξυπνάδα, οι αγορές αποδεικνύουν και πέντε ακόμη χαρακτηριστικά της προσωπικότητας, την ειλικρίνεια, την ευσυνειδησία, την ηπιότητα, τη σταθερότητα και την εξωστρέφεια.

Είμαστε ότι αγοράζουμε

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων