databreach.jpgΟι online αγορές έχουν ακόμη δρόμο μπροστά τους. Οπως αναφέρουν οι ίδιοι οι «onliners», μόνον τρεις στους 10 αισθάνονται βολικά με τις συναλλαγές τους στο διαδίκτυο. Το 70% δηλώνει ότι αισθάνεται «κατά κάποιο τρόπο βολικά» ή και «πολύ λίγο βολικά».

Οι ηλεκτρονικές απάτες και ο κίνδυνος της απώλειας προσωπικών στοιχείων και δεδομένων, είναι οι κυριότεροι φόβοι των Ελλήνων «onliners». Ακολουθούν οι ασαφείς περιγραφές των προϊόντων και ο περιορισμένος αριθμός προϊόντων που παρουσιάζονται ηλεκτρονικά. Στη συνέχεια έρχονται προβλήματα που άπτονται της τεχνογνωσίας του χρήστη και τέλος υπάρχουν κάποιοι -λιγότερο του 10%- που παραπονούνται ότι τα προϊόντα που τους παραδίδονται δεν είναι εκείνα που παρήγγειλαν ή/και καθυστέρησαν να τους παραδοθούν.

Από την άλλη πλευρά, το διαδίκτυο φαίνεται να εξυπηρετεί ιδιαίτερα όλους εκείνους που θέλουν να συγκρίνουν τιμές. Στην πράξη η σύγκριση τιμών που μπορούν να έχουν ηλεκτρονικά οι χρήστες -χωρίς κόστος και χάσιμο χρόνου- για τα προϊόντα που ενδιαφέρονται ν’ αγοράσουν, είναι ο σημαντικότερος παράγοντας στις δραστηριότητες αγορών. Ακολουθεί η ηλεκτρονική πληροφόρηση από τον διαδικτυακό τόπο του κατασκευαστή του προϊόντος, η πληροφόρηση για τον τρόπο μετάβασης στο κατάστημα κ.ο.κ.

Καθημερινή

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων