Στην ηλικιακή ομάδα 4-11 ετών το β’ βραβείο κατέλαβε το έργο με θέμα: μια σταγόνα ταξιδεύει / A traveling raindrop
Ζαφείρης Ζαπρούδης, Δημοτικό Σχολείο Δημητριτσίου, Ελλάδα
Χρυσανθέα Παπακωνσταντίνου, Α’ Δημοτικό Λατσιών, Κύπρος
Περιγραφή του έργου:
Στο έργο αυτό, που ξεκίνησε το Δεκέμβριο του 2007 και συνεχίζεται μέχρι σήμερα, τα παιδιά και των δύο σχολείων συνεργάστηκαν για τη συγγραφή ενός βιβλίου σχετικά με το ταξίδι μιας σταγόνας νερού, χρησιμοποιώντας τη φαντασία τους, τη γνώση τους στους υπολογιστές και τα περιβαλλοντικά ζητήματα σχετικά με το νερό.
Επιπλέον τα παιδιά:
Εικονογράφησαν το βιβλίο, δημοσίευσαν ποιήματα, τραγούδια, παροιμίες, φωτογραφίες και συνθήματα για τη λειψυδρία και τη μόλυνση του νερού.
Δημιούργησαν μια παρουσίαση του βιβλίου σε αρχείο παρουσίασης.
Παρουσίασαν το παραμύθι τους σε παράσταση κουκλοθέατρου.
Δημιούργησαν πρωτότυπα επιτραπέζια παιχνίδια για το νερό.
Έφτιαξαν το ημερολόγιο του 2009 εμπνευσμένο από το βιβλίο τους.
Συνεχίζουν φτιάχνοντας ταινίες και βίντεο που έχουν σχέση με τη συνεργασία τους.Λεπτομέρειες στην ιστοσελίδα και στο blog
http://www.schools.ac.cy/latsia-a-dim/etwinning/
http://primaryschdimitritsi.wordpress.com
Στην ηλικιακή βαθμίδα 16-19 ετών το β’ βραβείο κατέλαβε το έργο με θέμα:
Between the lines
Ελένη Καραβανίδου, 1ο Γενικό λύκειο Ελευσίνας, Ελλάδα
Carmen Radulescu, Colegiul Economic “Ion Ghica” Targoviste, Ρουμανία
Περιγραφή του έργου:
Ο στόχος του έργου ήταν να συναντηθούν μαθητές από δύο χώρες και δύο διαφορετικούς πολιτισμούς. Ξεκινώντας από το πασίγνωστο μυθιστόρημα, Dracula του Bram Stoker, οι μαθητές εξάσκησαν τα αγγλικά τους μέσω online συζητήσεων. Χρησιμοποίησαν επίσης το διάλογο για να καθιερώσουν μία γραμμή μεταξύ της πραγματικότητας και της φαντασίας, σχετικά με τους χαρακτήρες του Stoker.
Η τελική έκβαση είναι ένα blog που περιέχει ολόκληρη την εργασία των μελών του κλαμπ του βιβλίου. http://draculabetweenthelines.blogspot.com/
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.