mathites.jpgΈνας μαθητής, παθών των γκρίζων αιθουσών μοιράζεται μεθόδους επιβίωσης.  “Θα αναλύσω τους -δοκιμασμένους- τρόπους με τους οποίους μπορεί ένας μαθητής να περάσει μία σχολική διδακτική ώρα. Τα αποτελέσματα προέρχονται από πολλά χρόνια στο κουρμπέτι (πολυετής εμπειρία):

1. Απόλυτη προσοχή στο μάθημα. Ενδείκνυται για μαθητές που κυνηγούν έναν καλό προφορικό βαθμό. Χωρίς κανένα κίνδυνο. Αν συνδυαστεί με γουρλωμένα μάτια μπορεί να θεωρηθεί και ως γλύψιμο. Άκρως βαρετή μέθοδος.

2. Συνομιλία με τον διπλανό, τον μπροστινό ή τον πισινό (χωρίς παρεξήγηση). Η πιο δημοφιλής μέθοδος αξιοποίησης του χρόνου. Ιδιαίτερα ασφαλής με τον διπλανό ή τον μπροστινό, εφόσον υπάρχει κανονικός μέσος καθηγητής. Αν ο καθηγητής είναι στριμμένος με βιονικές αισθήσεις, θα αντιμετωπίσετε κάποια δυσκολία.

3. Αποβολή. Σκόπιμη βέβαια. Ο μαθητής κάνει ακατάσχετη φασαρία και ο καθηγητής αναγκάζεται να τον βγάλει έξω. Δεν προτείνεται σε μαθητές που έχουν πρόβλημα απουσιών. Χρήσιμη για συμμετοχή σε δραστηριότητες έξω από την αίθουσα που μπορούν να τονώσουν το ηθικό.

4. Τουαλέτα. Ο μαθητής προσποιείται πως θέλει να αφοδεύσει (μου αρέσει πολύ αυτή η λέξη), ενώ τριγυρνά στον διάδρομο. Εύκολη επιτυχία με μπιπ ή κοιμισμένους καθηγητές. Η αργοπορία δεν πρέπει να ξεπεράσει τα 15 λεπτά, γιατί αλλιώς αρχίζουν οι υποψίες (μαζί και το δούλεμα των συμμαθητών?).

5. Ονειροπόληση ή απλανές βλέμμα. Ο μαθητής κοιτά το κενό, το ταβάνι, το βρακάκι του μπροστινού/μπροστινής χωρίς να αντιλαμβάνεται τι συμβαίνει γύρω του. Απόλυτη επιτυχία, δεν προκαλεί καμιά υποψία. Θέματα προς εσωτερική αναζήτηση κατά τη διάρκεια του ?ονείρου?: τι θα φάμε σήμερα, πόσα λεφτά μου έμειναν, με θέλει/δε με θέλει και λοιπά.

6. Ύπνος. Ενδείκνυται σε ξενυχτισμένους μαθητές, αλλά είναι πολύ δύσκολο να επιτευχθεί. Κρίνεται απαραίτητος σε μαθήματα όπως Θρησκευτικά, Αγγλικά, Αρχαία, καταλαβαίνετε? Απαραίτητη προϋπόθεση: μεγαλόσωμος μπροστινός και αντοχή στη φασαρία της τάξης. Αν σας τσακώσουν, την κάτσατε.

7. Ζωγραφική. Αν και λίγοι το προτιμούν, αποτελεί μια από τις ιδανικότερες λύσεις (δοκιμασμένη προσωπικά). Μπορείς να ζωγραφίσεις οτιδήποτε, από γκράφιτι μέχρι τη μούρη του ανθρωπάκου που σου κάνει μάθημα. Δεν θα πετύχει με καθηγητές τριγυρίστρες, που πάνε πάνω – κάτω, και αν καταλάβουν?

8. Διάβασμα ή επίλυση ασκήσεων για τις επόμενες ώρες. Γιατί να διαβάζεις στο σπίτι; Γιατί υπάρχουν μαθήματα όπως τα Αγγλικά; Μα για να μη χρειάζεται να κουράζεσαι στο σπίτι. Το βιβλίο και το τετράδιο κάτω από το θρανίο και τα υπόλοιπα θα πάρουν το δρόμο τους? Δύσκολα για μαθητές που κάθονται στα πρώτα θρανία.

9. Ακρόαση μουσικής ή δημιουργική ενασχόληση με το κινητό. Η high – tech λύση. Απαιτείται κουκούλα για να κρύβει τα ακουστικά. Συνηθισμένη στις μέρες μας. Εκφράσεις της: βιντεοσκόπηση του μαθήματος, ακρόαση αθλητικών κ.λ.π. Πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχει σωστή κάλυψη και η μουσική ή το ράδιο να μην είναι στη διαπασών. Ά, και το κινητό στο αθόρυβο.

10. Κάτι το οποίο ανακάλυψα πρόσφατα. Ποίηση. Ή συγγραφή ανοησιών. Πάνω στο θρανίο, στο πρόχειρο, στη φάτσα του ευκαριωτικού κυττάρου, οπουδήποτε. Απολύτως κανένας κίνδυνος, εκτός από το ΑΖΑΞ της καθαρίστριας στην περίπτωση του θρανίου.

Αυτά ήταν λοιπόν. Υπάρχουν κι άλλα, μα αυτά είναι τα σημαντικότερα. Εγώ προσωπικά προτιμώ το 2, το 5, το 7, το 8, το 9 (με ΜΡ3 player) και το 10.”

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων