Τα παιχνίδια σαν το World of Warcraft δίνουν στους παίκτες τα μέσα να σώσουν κόσμους και κίνητρο να μάθουν τις συνήθειες ηρώων. Τι θα γινόταν αν μπορούσαμε να δαμάσουμε αυτήν την ισχύ των παικτών για να λύσουμε προβλήματα του πραγματικού κόσμου; Η Jane McGonigal λέει ότι μπορούμε να το κάνουμε και εξηγεί πώς.

Πρόσφατα ένα πρόβλημα της βιολογίας, που βασάνιζε πολλά χρόνια τους επιστήμονες, επιλύθηκε με τη δύναμη των πολλών, όταν μετατράπηκε σε τρισδιάστατο μοντέλο και ζητήθηκε από τους παίκτες να το επιλύσουν.

TED

Για τους διαβαστερούς: Yang Cai, Ingo Snel, B. Suman Bharathi, Clementine Klein, and Judith Klein-Seetharaman. 2003. Towards biomedical problem solving in a game environment. In Proceedings of the 2003 international conference on Computational science: PartIII (ICCS’03), Peter M. A. Sloot, David Abramson, Alexander V. Bogdanov, Yuriy E. Gorbachev, and Jack J. Dongarra (Eds.). Springer-Verlag, Berlin, Heidelberg, 1005-1014.

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων