Τα παιχνίδια σαν το World of Warcraft δίνουν στους παίκτες τα μέσα να σώσουν κόσμους και κίνητρο να μάθουν τις συνήθειες ηρώων. Τι θα γινόταν αν μπορούσαμε να δαμάσουμε αυτήν την ισχύ των παικτών για να λύσουμε προβλήματα του πραγματικού κόσμου; Η Jane McGonigal λέει ότι μπορούμε να το κάνουμε και εξηγεί πώς.

Πρόσφατα ένα πρόβλημα της βιολογίας, που βασάνιζε πολλά χρόνια τους επιστήμονες, επιλύθηκε με τη δύναμη των πολλών, όταν μετατράπηκε σε τρισδιάστατο μοντέλο και ζητήθηκε από τους παίκτες να το επιλύσουν.

TED

Για τους διαβαστερούς: Yang Cai, Ingo Snel, B. Suman Bharathi, Clementine Klein, and Judith Klein-Seetharaman. 2003. Towards biomedical problem solving in a game environment. In Proceedings of the 2003 international conference on Computational science: PartIII (ICCS’03), Peter M. A. Sloot, David Abramson, Alexander V. Bogdanov, Yuriy E. Gorbachev, and Jack J. Dongarra (Eds.). Springer-Verlag, Berlin, Heidelberg, 1005-1014.

Yπενθυμίζουμε ότι η μηδενική χρέωση μέσω κινητής τηλεφωνίας ισχύει μόνο για τον παρόντα ιστότοπο και για τους ιστότοπους που αναφέρονται στο δελτίο τύπου του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων.
Η προβολή περιεχομένου από άλλο ιστότοπο που έχει ενσωματωθεί στον παρόντα ιστότοπο (π.χ. video youtube) ή το άνοιγμα συνδέσμων που οδηγούν σε εξωτερικό περιεχόμενο δεν υπάγονται στη μηδενική χρέωση.

Αφήστε μια απάντηση

Top
 
Yπενθυμίζουμε ότι η μηδενική χρέωση μέσω κινητής τηλεφωνίας ισχύει μόνο για τον παρόντα ιστότοπο και για τους ιστότοπους που αναφέρονται στο δελτίο τύπου του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων.
Η προβολή περιεχομένου από άλλο ιστότοπο που έχει ενσωματωθεί στον παρόντα ιστότοπο (π.χ. video youtube) ή το άνοιγμα συνδέσμων που οδηγούν σε εξωτερικό περιεχόμενο δεν υπάγονται στη μηδενική χρέωση.
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων