Μπορεί τα βλέμματα εκατομμυρίων ανθρώπων να στρέφονται παραδοσιακά στην τηλεόραση για κάθε μεγάλο γεγονός, όπως είναι για παράδειγμα τα χθεσινά βραβεία Οσκαρ, εκατομμύρια ζευγάρια μάτια, όμως, συνηθίζουν τα τελευταία χρόνια να κοιτούν δύο οθόνες, παράλληλα: και της τηλεόρασης και του υπολογιστή.

Ετσι, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να σχολιάσουν άμεσα ό,τι βλέπουν με συν-θεατές τους απ’ όλο τον κόσμο, κάνοντας τη στιγμή ακόμη πιο ενδιαφέρουσα…

Αυτή η νέα και ιδιάζουσα συμπεριφορά των τηλεθεατών αποτελεί πρόκληση για τα τηλεοπτικά δίκτυα, που αναζητούν τρόπους να «αποκωδικοποιήσουν» αυτή την τάση και να επωφεληθούν από τη νέα πραγματικότητα…

Μια καλή ευκαιρία για να πειραματιστούν στάθηκε, χθες, η 83η απονομή των βραβείων Οσκαρ.

Το τηλεοπτικό δίκτυο «ABC» έβαλε «το δάχτυλο στο μέλι», δίνοντας στο κοινό του ένα «αδελφάκι»-site, μέσα σ’ αυτό που ήδη διατηρεί, με περιεχόμενο από τη βραδιά των Οσκαρ και τη δυνατότητα άμεσης ανταλλαγής πληροφοριών και απόψεων. Εικόνες από τα παρασκήνια, βίντεο κ.τ.λ. έδιναν την ευκαιρία στους θεατές-χρήστες του Διαδικτύου να δουν, να μάθουν και να σχολιάσουν ό,τι συνέβαινε, τη στιγμή που συνέβαινε, διοχετεύοντας στο δίκτυο τις πληροφορίες που χρειάζονταν για ν’ αναλύσει τη συμπεριφορά τους.

Πειράματα όπως αυτό, σχολιάζουν τηλεοπτικά στελέχη στους «New York Times», αποτελούν προτεραιότητα για τα δίκτυα, καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι κουβεντιάζουν σε πραγματικό χρόνο για ό,τι τηλεοπτικό συμβαίνει μέσα από χώρους κοινωνικής δικτύωσης όπως είναι το Facebook ή το Twitter. Οπως λένε, αυτές οι συνομιλίες «αυξάνουν το ενδιαφέρον των τηλεθεατών για μια εκπομπή, κι αυτό κάνει περισσότερο πιθανό να την παρακολουθήσουν την επόμενη φορά».

enet.gr

http://oscar.go.com/red-carpet

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων