«Στίχοι στον Καμβά»

«Στίχοι στον Καμβά»

Στο πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματος «Στίχοι στον Καμβά», οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος Γ1 του Γυμνασίου ταξίδεψαν στον γοητευτικό κόσμο της τέχνης και του λόγου, συνδυάζοντας τη ζωγραφική με την ποίηση. Με έμπνευση από τρεις διαχρονικές θεματικές ενότητες, την αγάπη, τη φιλία και τη φύση αποτύπωσαν στον καμβά σκέψεις και συναισθήματα.

Κάθε έργο αποτέλεσε αφορμή για τη γέννηση στίχων, αναδεικνύοντας τη βαθύτερη σημασία των θεμάτων που πραγματεύονται. Η αγάπη φωτίστηκε ως δύναμη ενότητας και προσφοράς, η φιλία ως πολύτιμος δεσμός αλληλεγγύης και εμπιστοσύνης, ενώ η φύση αναδείχθηκε ως αστείρευτη πηγή ομορφιάς, αρμονίας και έμπνευσης.

Μέσα από αυτή τη δημιουργική σύμπραξη εικόνας και λόγου, οι μαθητές καλλιέργησαν τη φαντασία, την ευαισθησία και την καλλιτεχνική τους έκφραση, αποδεικνύοντας πως, όταν η τέχνη συναντά την ποίηση, γεννιούνται έργα που αγγίζουν τον νου και την καρδιά.

Οι Υπεύθυνες Εκπαιδευτικοί

Σκρέτα Ελένη

Ιακωβίδου Θεοδώρα

Γαρουφαλλίδου Θεοδώρα