Feed
Άρθρα
Σχόλια

Η Π.Ε. του Ν .Φθιώτιδας, την Τετάρτη το απόγευμα στις 1/3/2023, πραγματοποίησε Σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών του Ε.Κ.Α.Β Λαμίας για τους εκπαιδευτικούς των Ιδιωτικών Νηπιαγωγείων στο Ιδιωτικό Ν/Γ «Λιλιπούπολη».

Η σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών – ημέρα θλίψης για όλους τους Έλληνες –μας οδήγησε να συνειδητοποιήσουμε την αναγκαιότητα της γνώσης των Πρώτων Βοηθειών. Ερωτήματα όπως: Ποια μπορεί να είναι η προσφορά μας σε μαζικά ατυχήματα; και προβληματισμοί: Ποιος πρέπει να έχει προτεραιότητα στην παροχή Πρώτων Βοηθειών; Ο 25χρονος ετοιμοθάνατος ή ο 55χρονος βαριά τραυματισμένος; κατέκλυσαν τους διασώστες  του ΕΚΑΒ.  Είναι εκείνες οι στιγμές που εύχεσαι να γνώριζες περισσότερα πάνω σ’ αυτό το θέμα.

Στην πορεία του σεμιναρίου επικεντρωθήκαμε στις Πρώτες Βοήθειες σε βρέφη και νήπια  και  έγινε πρακτική εξάσκηση από όλους τους συμμετέχοντες στο σεμινάριο σε ΚΑΡΠΑ, θέση ανάνηψης, πνιγμό από ξένο σώμα…

Συγχαρητήρια σ’ όλους όσους βοήθησαν να υλοποιηθεί αυτό το σεμινάριο και σ’ αυτούς που συμμετείχαν.

 

Με εκτίμηση,

Ελένη Λεμόνη, Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων

Στην ιστοσελίδα του συναδέλφου κου Παρούτσα Διονύσιου υπάρχει  υλικό για την ενότητα STEM-Εκπαιδευτική Ρομποτική. https://paroutsas.jmc.gr/erg_dxt/material/41_stem_les/index.html

Στις 4 του Νοέμβρη 2022, ο «Φο.Δ.Σ.Α. Στερεάς Ελλάδας Α.Ε.», δια των υπευθύνων αυτού, κ. Αναστάσιο Φρούσιο  και κας Σοφίας  Λακιώτη, υλοποίησε Δράσεις Περιβαλλοντικής  Εκπαίδευσης στο Δ/Σ Λουτρών Υπάτης, κατόπιν προσκλήσεως από την Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων κα Ελένη Λεμόνη.

Το Πρόγραμμα, διάρκειας 2 ωρών, παρακολούθησαν το Δ/Σ Λουτρών Υπάτης (54 μαθητές), το Ν/Γ Λουτρών Υπάτης (14 μαθητές), το Δ/Σ Μεξιατών-Κομποτάδων (29 μαθητές) και το Ν/Γ Μεξιατών (7 μαθητές).

Ύστερα από μια γρήγορη ενημέρωση από τους υπευθύνους του φορέα, έγινε προβολή video και κινούμενων σχεδίων με θέμα την ανακύκλωση, συζήτηση με τους μαθητές και βιωματικά παιχνίδια «Ο κρυμμένος θησαυρός με ανακυκλώσιμα υλικά». Στο τέλος μοιράστηκαν καπελάκια σ’ όλους τους μαθητές και χαρτί Α4 από ανακύκλωση, στους νικητές  του παιχνιδιού.

Τα παιδιά έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον και βομβάρδισαν τους υπευθύνους με ερωτήσεις  πάνω στον καινούριο καφέ κάδο ανακύκλωσης που πρόκειται να τοποθετηθεί σύντομα (για τα αποφάγια μας). Είναι παράξενο, κι όμως ισχύει: Η  Ελλάδα κατέχει την πρωτιά  στο πέταγμα φαγητού. Σ’ αυτό το θέμα πρέπει να ευαισθητοποιήσουμε τους μαθητές μας τώρα –  αυριανούς πολίτες αύριο.

Είναι αναρτημένες φωτογραφίες  από τις δράσεις  που μπορείτε να τις απολαύσετε.

 

  Με εκτίμηση

Ελένη Λεμόνη, Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων

Με αφορμή την επέτειο εκατό χρόνων από τη Μικρασιατική Καταστροφή, η Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας, διοργάνωσε το 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Τοπικής Ιστορίας και Εκπαίδευσης «Η Μικρασιατική Καταστροφή & η Διδακτική Προσέγγισή της στο Σύγχρονο Σχολείο» στη Χαλκίδα 27-29 Ιανουαρίου 2023.

Τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Φθιώτιδας εκπροσώπησαν τα κάτωθι Δημοτικά  Σχολεία:

  • 1ο Δημοτικό Σχολείο Λαμίας, «100 Χρόνια από τη Μικρασιατική Καταστροφή», Δρακάκη Ελπίδα, Μανανά Χριστίνα
  • 2ο Δημοτικό Σχολείο Εχιναίων, «Το Ημερολόγιο ενός Εύζωνα Αφηγείται την Ιστορία» Μπλούνα Μαρία, Ρεντίφη Μαρία
  • Δημοτικό Σχολείο Αγίου Κωνσταντίνου, «Περάσαμε Κάβους πολλούς. 100 Χρόνια μετά …Μνήμες Μικράς Ασίας», Μαζιώτου Στεργιανή, Βεργιανίτη Ευαγγελία, Μπίκα Αμαλία, Κατσαμπά Κασσιανή, Φωτάκη Αριθέλεια, Καραχάλιου Ελένη, Μπαλτά Στυλιανή, Ραγάζου Βασιλική, Κοντοδήμου Γεωργία

Οι εκπαιδευτικοί μας παρουσίασαν τα προγράμματά τους μέσα σε μια συγκινησιακή ατμόσφαιρα, κλέβοντας το ενδιαφέρον του κοινού και απέδειξαν πως όταν το μεράκι και η ψυχή των εκπαιδευτικών ξεχειλίζει,  γίνονται θαύματα.

Συγχαρητήρια !!! Σας ευχόμαστε να είστε πάντα δημιουργικοί.

 

Ελένη Λεμόνη, Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων

 

Η Π.Ε του Ν. Φθιώτιδας σε συνεργασία με το Ε.Κ.Α.Β Λαμίας, υλοποίησε σεμινάρια Πρώτων Βοηθειών:

  • Στις 21-11-2022 στο 5ο Δ/Σ Λαμίας
  • Στις 24-11-2022 στο 7ο Δ/Σ Λαμίας
  • Στις 30-11-2022 στο 1ο Δ/Σ Αταλάντης
  • Στις 7-12-2022 στο 17ο Δ/Σ Λαμίας

Τα σεμινάρια παρακολούθησαν οι εκπαιδευτικοί της Π.Ε. του Ν. Φθιώτιδας.

Λόγω αυξημένου ενδιαφέροντος, δεσμευόμαστε να συνεχιστούν.

Ευχαριστούμε το Ε.Κ.Α.Β. Λαμίας για τη βοήθειά του.

Συμμετοχή του Δημοτικού Σχολείου Δομοκού σε eTwinning πρόγραμμα με θέμα την υγιεινή διατροφή.

 

Την Παρασκευή 8 Απριλίου οι μαθητές της Δ’ τάξης του 16ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Λαμίας Ιωάννης Κακαρούντας και Φίλιππος Μπολοβίνης βραβεύτηκαν από την Εθνική Αρχή Διαφάνειας, αφού κατέκτησαν την 1η θέση στην κατηγορία «Δημιουργία βίντεο» για μαθητές Α’-Γ’ Δημοτικού του Διαγωνισμού «Ηγέτες Ακεραιότητας του αύριο» που υλοποιήθηκε το προηγούμενο σχολικό έτος από την Εθνική Αρχή Διαφάνειας σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και το Γραφείο των Ηνωμένων Εθνών για τα Ναρκωτικά και το Έγκλημα (UNODC).

Στόχος της δράσης ήταν η ενημέρωση, ευαισθητοποίηση και η σταδιακή εξοικείωση της μαθητικής κοινότητας με τις έννοιες της δημόσια ηθικής, της διαφάνειας, της αξιοκρατίας και της λογοδοσίας.

Κατά την διάρκεια της τελετής βράβευσης  απεύθυνε σύντομο χαιρετισμό η Υφυπουργός Παιδείας & Θρησκευμάτων κ. Ζέτα Μακρή, ενώ παρευρέθηκαν μεταξύ άλλων ο Διοικητής της ΕΑΔ, κ. Άγγελος Μπίνης, η βουλευτής ΚΙΝΑΛ και τομεάρχης Παιδείας, κα Χαρά Κεφαλίδου, ο συγγραφέας παιδικών βιβλίων, κ. Αντώνης Παπαθεοδούλου, ο κ. Δημήτρης Διαμαντίδης, π. Διεθνής καλαθοσφαιριστής και ο κ. Χρήστος Βλάσσης, Εκπρόσωπος του Γραφείου των Ηνωμένων Εθνών για τα Ναρκωτικά και το Έγκλημα/UNODC.

Ο Γιάννης και ο Φίλιππος συνεργάστηκαν και δημιούργησαν ένα βίντεο διάρκειας 2 λεπτών, στο οποίο παρουσίασαν τα δικά τους παραδείγματα προς μίμηση, τους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό οι οποίοι κατά τη διάρκεια των προηγούμενων δύο χρόνων και της πανδημίας του κορωνοϊού έδωσαν μεγάλο αγώνα, εργαζόμενοι ατελείωτες ώρες και με κίνδυνο να μολυνθούν οι ίδιοι για να βοηθήσουν τους συνανθρώπους μας. Στο βίντεό τους έδωσαν έμφαση στο Γενικό Νοσοκομείο Λαμίας.

Στην εκδήλωση εκπροσώπησε το 16ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Λαμίας η δασκάλα των δύο μαθητών, κα Μαρία Ζαρκάδα, η οποία τόνισε την σημασία που έχει η κατανόηση της σημασίας των δύσκολων αυτών εννοιών της ακεραιότητας, της αξιοκρατίας  και της ηγεσίας από τους μικρούς μαθητές. Κατά τη διάρκεια της βράβευσης έγινε απευθείας σύνδεση με την τάξη των δύο μαθητών απ’ όπου μίλησε ο Φίλιππος, ο οποίος δεν παρευρέθηκε με φυσική παρουσία στην εκδήλωση. Και οι δύο μαθητές ανέφεραν τον θαυμασμό τους για τους ανθρώπους που αναφέρουν στο έργο τους και την δύναμη της συνεργασίας.

200 χρόνια Νεοελληνική Τέχνη 

Μια δωρεάν ψηφιακή ξενάγηση για παιδιά ηλικίας 11 και 12 ετών

 

θα θέλαμε να σας προσκαλέσουμε στην δωρεάν ψηφιακή ξενάγηση “200 χρόνια Νεοελληνική Τέχνη” σχεδιασμένη για μαθητές 11 με 12 ετών η οποία θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο 2021 σε συνεργασία με δημόσια και ιδιωτικά δημοτικά σχολεία που επιθυμούν να συμμετέχουν στη δράση. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε παρακάτω (γραπτή πληροφορία και βίντεο παρουσίαση).

 

Εφόσον επιθυμείτε το εκπαιδευτικό σας ίδρυμα να συμμετάσχει στην εκδήλωση μπορείτε να συμπληρώσετε την παρακάτω φόρμα συμμετοχής μέχρι και τις 19 Νοεμβρίου (περιορισμένος αριθμός συμμετοχών).

 

https://forms.gle/J1qjEq1pzSZ7ZwYJ8

 

Παραμένουμε σε επικοινωνία για ό,τι σχετικό.

 

Το πρόγραμμα θα διεξαχθεί σε εύρος 4 εβδομάδων με τις μαθήτριες και τους μαθητές της 6ης Δημοτικού με διάρκεια δύο διδακτικές ώρες (1 ώρα ψηφιακή ξενάγηση online/1 ώρα διάδραση online) την εβδομάδα. Μπορείτε να επιλέξετε ένα από τα τρία παρακάτω γκρουπ και στη συνέχεια θα σας επικοινωνήσουμε και τις τεχνικές απαιτήσεις της εμπειρίας (π.χ. προτζέκτορας, κτλ).

 

ΓΚΡΟΥΠ 1

ΤΡΙΤΗ 23 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2021

ΤΡΙΤΗ 30 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2021

ΤΡΙΤΗ 7 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2021

ΤΡΙΤΗ 14 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2021

 

ΓΚΡΟΥΠ 2

ΤΕΤΑΡΤΗ 24 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2021

ΤΕΤΑΡΤΗ 1 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2021

ΤΕΤΑΡΤΗ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2021

ΤΕΤΑΡΤΗ 15 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2021

 

ΓΚΡΟΥΠ 3

ΠΕΜΠΤΗ 25 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2021

ΠΕΜΠΤΗ  2 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ  2021

ΠΕΜΠΤΗ 9 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2021

ΠΕΜΠΤΗ 16 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2021

 

Παραμένουμε σε επικοινωνία για ό,τι σχετικό.

 

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συνεργασία.

 

Με εκτίμηση,

Χρήστος Καρανάτσης

 

Υπεύθυνος Επικοινωνίας του προγράμματος ” 200 χρόνια Νεοελληνική Τέχνη”

 

200 χρόνια Νεοελληνική Τέχνη 

Μια δωρεάν ψηφιακή ξενάγηση για παιδιά ηλικίας 11 και 12 ετών

(βίντεο – παρουσίαση https://www.youtube.com/watch?v=vPqUGEXT0Xw)

 

Το πρόγραμμα «200 χρόνια Νεοελληνική Τέχνη» έχει ως θέμα την ιστορία των νεοελληνικών εικαστικών τεχνών. Απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 11-12 ετών (ΣΤ’ τάξη του Δημοτικού). Στο πλαίσιό του παρουσιάζονται τέσσερις θεματικές ενότητες για την ιστορία της Νεοελληνικής τέχνης, από την Επτανησιακή σχολή και τη Σχολή του Μονάχου ως και τις δεκαετίες ’60-’70.

Πρόκειται για μια δωρεάν ψηφιακή ξενάγηση σε ένα εικονικό μουσείο, στο οποίο έχουν τοποθετηθεί τα έργα καλλιτεχνών που έζησαν και δημιούργησαν τα πρώτα 200 χρόνια της Νεότερης Ελλάδας.

Οι μαθητές/μαθήτριες θα γνωρίσουν μέσα από την ξενάγηση την ιστορία της τέχνης της αντίστοιχης περιόδου, τα έργα των σημαντικών καλλιτεχνών της, τις επιρροές τους και τα θέματα που τους/τις ενέπνευσαν.

Η ψηφιακή ξενάγηση θα γίνει σε τέσσερις διαφορετικές «επισκέψεις». Σε κάθε «επίσκεψη», η οποία διαρκεί δύο διδακτικές ώρες, το πρώτο μέρος θα είναι μια προφορική παρουσίαση από την «ξεναγό», την ιστορικό τέχνης Άννα Παντελάκου, με παράλληλη παρουσίαση έργων σε έναν ψηφιακό μουσειακό χώρο. Το δεύτερο μέρος, θα είναι μια διαδραστική καλλιτεχνική άσκηση με την τάξη και την ιστορικό πάνω στο θέμα που παρουσιάστηκε.

 

Στόχος των ψηφιακών επισκέψεων είναι η μετάδοση και η διάδοση της Ιστορίας της Νεοελληνικής Τέχνης έτσι όπως αυτή εμφανίστηκε κατά τη διάρκεια των πρώτων 200 χρόνων του νεοελληνικού κράτους και η δημιουργία μιας βαθύτερης παιδείας στο ιστορικό παρελθόν της Ελλάδας, ιδωμένο μέσα από την τεράστια συμβολή των Ελλήνων καλλιτεχνών.

Το πρόγραμμα των ψηφιακών επισκέψεων τελεί υπό την αιγίδα της Επιτροπής «Ελλάδα 2021» καθώς και του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης. Είναι μια παραγωγή της εταιρείας Greek Global Culture Cooperation (GGCC) και της ιστορικού τέχνης κας Παντελάκου Άννας. Σημειώνεται ότι η συμμετοχή των μαθητών/μαθητριών γίνεται εντελώς δωρεάν με σκοπό την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη προσέγγιση του συγκεκριμένου θέματος, με μόνη προϋπόθεση την ύπαρξη των κατάλληλων υποδομών για την σύνδεση του σχολείου με την ψηφιακή ξενάγηση (σύνδεση internet, προβολέας, οθόνη κτλ.).

 

Ο τρόπος που έχουν σχεδιαστεί οι ψηφιακές επισκέψεις, καθώς και το θέμα τους συνάδουν απόλυτα με το Πρόγραμμα Σπουδών της ΣΤ’ Δημοτικού στο μάθημα της Ιστορίας, ενώ παράλληλα συμβάλλει στον εμπλουτισμό των ιστορικών, αλλά και των καλλιτεχνικών γνώσεων. Έμπρακτα συνδέει την διδακτική ύλη της Ιστορίας με την πορεία της Ιστορίας των εικαστικών τεχνών τόσο στην Ελλάδα όσο και με αναφορές στις σχέσεις Ελλάδας-Ευρώπης. Εμπλουτίζονται οι γνώσεις των μαθητών/τριών για την πορεία του νεοελληνικού κράτους, ιστορικά και πολιτισμικά, διανθίζονται οι γνώσεις τους στις εικαστικές πρακτικές, δραστηριοποιούνται σε νέες μορφές διαδραστικών, ομαδικών ασκήσεων, σε νέες μορφές μάθησης μέσω και της τεχνολογίας, ενώ παράλληλα έρχονται σε μια πρώτη επαφή με έναν επιστημονικό κλάδο, αυτόν της Ιστορίας της τέχνης. Τέλος, η γνωριμία με τις εικαστικές τέχνες μέσα από αυτό το πρόγραμμα ενισχύει την καλλιτεχνική καλλιέργεια, τη δημιουργική έμπνευση και την συναισθηματική ανάπτυξη των μαθητών/τριών.

 

Ένας από τους βασικότερους λόγους της επιλογής των ψηφιακών και όχι ζωντανών επισκέψεων είναι η προσπάθεια να ανταποκριθούμε στα δεδομένα της εποχής της πανδημίας. Παράλληλα, μέσω των ψηφιακών επισκέψεων δίνεται η δυνατότητα και στους μαθητές/μαθήτριες των περιφερειακών πόλεων και μικρότερων περιοχών να έρθουν σε επαφή με μια σύγχρονη εκδοχή μουσειακών επισκέψεων, ακόμη και εικονικών μουσείων που σε άλλη περίπτωση δεν θα είχαν την δυνατότητα να επισκεφθούν. Επίσης, θα προάγεται η συνομιλία/συνεργασία πολλών σχολείων που θα παρακολουθούν το πρόγραμμα ταυτόχρονα, ανοίγοντας έναν δίαυλο συνεργασίας και δημοκρατικού διαλόγου με όλες τις περιφέρειες της Ελλάδας.

 

Οι ξεναγήσεις είναι προσαρμοσμένες πλήρως στην ηλικιακή ομάδα, στην οποία απευθύνονται, καθώς ο λόγος, ο οποίος χρησιμοποιείται, είναι απλός, κατανοητός, με χρήση απλών εννοιών και γνωστών στην συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα. Αφορά δε το σύνολο του μαθητικού πληθυσμού της ΣΤ’ Δημοτικού σε Δημοτικά σχολεία όλης της Ελλάδας, αλλά και Ελληνικά Δημοτικά του εξωτερικού.

 

Κατά τη διάρκεια των ξεναγήσεων υποστηρίζονται διαφορετικά στυλ μάθησης και προσέγγισης της γνώσης, όπως η χρήση οπτικού υλικού, η αφηγηματική μέθοδος, η περιγραφή εικόνων και η άμεση εφαρμογή του θεωρητικού γνωστικού μέρους στην πρακτική άσκηση του δεύτερου μέρους κάθε ενότητας σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο με την ερευνητική μαθησιακή προσέγγιση. Επιπλέον, το πρόγραμμα αυτό παρέχει και άλλες δυνατότητες πρόσβασης στη γνώση, καθώς όλο το υλικό των ενοτήτων που θα παρουσιαστεί θα είναι διαθέσιμο και ηλεκτρονικά, ώστε να υπάρχει ασύγχρονη πρόσβαση. Παράλληλα, θα παρέχεται ηλεκτρονικά και επιπλέον οπτικοακουστικό υλικό για τα έργα των εικαστικών της περιόδου, κουίζ και παιχνίδια εφαρμογής γνώσεων και περαιτέρω επιμόρφωσης, καθώς και βιντεοσκοπημένες συνεντεύξεις/σύντομες ομιλίες από σύγχρονους εικαστικούς, επιμελητές, ιστορικούς τέχνης και άλλους ανθρώπους των τεχνών, οι οποίες θα απευθύνονται στους/στις μαθητές/μαθήτριες αυτής της ηλικιακής ομάδας.

 

Η επαφή και η γνωριμία με τις εικαστικές τέχνες και την ιστορία προάγει υψηλά ιδεώδη απαραίτητα για μια δημοκρατική κοινωνία. Προβάλλοντας τις διαφορετικές προσεγγίσεις των εικαστικών, τις ετερόκλητες σκέψεις και επιρροές, τον καλλιτεχνικό ψυχισμό, προάγεται ο σεβασμός στη διαφορετικότητα και την πολυφωνία, η δημοκρατική συνύπαρξη και το ομαδικό πνεύμα. Το πρόγραμμα προβάλλει επίσης πώς διαχειρίστηκαν οι εικαστικοί δια της καλλιτεχνικής τους πρακτικής τις παρατηρήσεις και τα συναισθήματά τους για τις συγκρούσεις που λάμβαναν χώρα στην κοινωνία, προασπίζοντας έτσι την ειρηνική οδό για την επίλυση των συγκρούσεων. Τέλος, προάγεται η δημοκρατική συνύπαρξη και μέσα από τη μαθησιακή διαδικασία του προγράμματος στη συνεργασία με άλλα σχολεία, αλλά και εντός της ίδιας της τάξης.

 

Σημαντική προσπάθεια έχει γίνει έτσι ώστε οι ψηφιακές επισκέψεις να είναι προσβάσιμες σε όσο το δυνατόν περισσότερους/περισσότερες μαθητές/μαθήτριες που ανήκουν στην κατηγορία των ΑμεΑ.

Άτομα με προβλήματα όρασης μέσω της αφηγηματικής και περιγραφικής ξενάγησης,  άτομα με κινητικά προβλήματα μέσω της ψηφιακής εντός της τάξης επίσκεψης μπορούν πλέον να συμμετέχουν σε μια εικονική μουσειακή ξενάγηση. Τέλος, το πρόγραμμα των ψηφιακών επισκέψεων σαφώς πληροί όλους τους ισχύοντες κανόνες ασφαλείας και υγιεινής, καθότι θα παρουσιάζεται εξ’ ολοκλήρου σε ψηφιακή μορφή.

 

Tm G Greek Global Culture 141891 GM

200 χρόνια Νεοελληνική Τέχνη

ATT00019

ATT00016

Το 4ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ Αττικής, σε συνεργασία με την ΑΜΚΕ Αειφόρουμ που συντονίζει το εγκεκριμένο πρόγραμμα Σήμα Αειφόρου Σχολείου, διοργανώνουν διεθνή επιμορφωτική συνάντηση το Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2021, από τις 10.30 ως τις 13.30 με θέμα: Εκπαίδευση για την Αειφορία:
Οι προκλήσεις του μέλλοντος είναι ήδη εδώ.
Ομιλητές:
•        Μάνθος Σανταμούρης. Scientia Professor. Anita Lawrence Chair High
Performance Architecture. School Built Environment. University New
South Wales. Sydney Australia.              Αστική υπερθέρμανση και η
αντιμετώπισή της
•        John Huckle. Γεωγράφος-Θεωρητικός της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης,
της Γεωγραφικής Εκπαίδευσης και της Εκπαίδευσης για την Αειφορία  (με
μετάφραση στα Ελληνικά)              Priorities  in teaching for a
sustainable future
•        Δημήτρης Καλαϊτζίδης.                               Η γεωγραφία της
αειφορίας κατά τον Huckle.Critical School Geography Οι εκπαιδευτικοί που θέλουν να το παρακολουθήσουν μπορούν να συνδεθούν στον σύνδεσμο (κωδικός event: 1234) https://minedu-secondary.webex.com/minedu-secondary/j.php?MTID=m407cebaa0f59da36911bea80b3733320

Όσοι επιθυμούν να λάβουν και βεβαίωση παρακολούθησης, θα πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή μέχρι το βράδυ της 12-11-21 στον σύνδεσμο:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdcxooaIUkFbjVF-8P6rsNrTBOSXpojL1bOuogmxDmlg1Lg6A/viewform

ΕΞΕ – 142794 – 2021 – Έγκριση διεξαγωγής Μαθ. Διαγωνισμού Ραδιοφωνικού Μηνύματος και ΤραγουδιούΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ Κάν το ν ακουστεί 2022.pdf

Η υποβολή των συμμετοχών θα πρέπει να πραγματοποιηθεί από την 1η Δεκεμβρίου 2021 έως την 23η Ιανουαρίου 2022.

« Πιο πρόσφατα Άρθρα - Παλιότερα Άρθρα »

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων