ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ LOGO

Αποτέλεσμα εικόνας για 30ο Δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης

Το άρθρο αυτό αναφέρεται στην αξιολόγηση που έγινε για το blog του 30ου Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης

Για να δείτε τον πίνακα αξιολόγησης του blog του 30ου Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης, πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο:

Πίνακας Αξιολόγησης

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ερωτηματολόγιο για τη συμμετοχή σας στο μάθημα “Εισαγωγή στις ΤΠΕ”

Αποτέλεσμα εικόνας για google formsΠαρακαλώ συνδεθείτε στο παρακάτω link και απαντήστε στις ερωτήσεις:

Online Ερωτηματολόγιο

 

 

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Προγραμματισμός σε Pencil Code

To Pencil Code  (pencilcode.net) είναι ένα περιβάλλον προγραμματισμού  που επιτρέπει στο μαθητή να χρησιμοποιεί παράλληλα ένα περιβάλλον πλακιδίων και ένα περιβάλλον συγγραφής γραμμών κώδικα. Ο μαθητής μπορεί να  εργάζεται σε όποιο περιβάλλον επιθυμεί και να μεταπηδά από το ένα περιβάλλον στο άλλο. Το περιβάλλον πλακιδίων είναι παρόμοιο με όλα τα γνωστά περιβάλλοντα πλακιδίων π.χ το Scratch (άλλα όχι τόσο πολύπλοκο).  Η γλώσσα προγραμματισμού που χρησιμοποιεί είναι η Coffeescript  η οποία είναι μια μικρογλώσσα της Javascript με χαρακτηριστικά python (π.χ εσοχές για τις εντολές που είναι σε μια δομή, λίστες κ.λπ).  Το περιβάλλον είναι τύπου logo like (περιέχει τη βιβλιοθήκη logo της Pyhton!) και μπορεί να χρησιμοποιηθεί με το υπάρχον βιβλίο Πληροφορικής.

Το μεγάλο πλεονέκτημά του είναι η δυνατότητα εργασίας των μαθητών με κώδικα ο οποίος παρέχει σημαντικές επεκτάσεις.

Το περιβάλλον αυτό δοκιμάστηκε στη Β΄ Αθήνας και στην Ανατολική Αττική  το  προηγούμενο εκπαιδευτικό έτος σε  ένα σημαντικό αριθμό σχολείων  με πολύ θετικά αποτελέσματα από συναδέλφους και το Σχολικό Σύμβουλο Βαγγέλη Κανίδη.

Από αυτή την πειραματική εφαρμογή αναπτύχuηκε ένα μεγάλο μέρος από δραστηριότητες τις οποίες μπορείτε να χρησιμοποιήσετε.  Οι δραστηριότητες περιέχουν οδηγίες και φύλλα εργασίας βήμα προς βήμα, ακολουθώντας τη διδακτική πορεία του βιβλίου.

Τι δραστηριότητες αυτές μπορείτε να τις κατεβάσετε από το site vkanidis.gr  στην περιοχή Δράσεις – Επιμορφώσεις.

Το περιβάλλον αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναλλακτικά με τη Scratch και ως πρόταση στην Α΄, Β΄ και Γ΄Γυμνασίου στις ώρες για τον προγραμματισμό.

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τεστ στην ενσωμάτωση

Κείμενο