“Βαλίτσες γίναν τα ορθογώνια και μας ταξίδεψαν στα όνειρα”-… κάντο όπως ο Αλέξης Ακριθάκης!

e-go_o_la_maison_de_castillo_et_de_type12905
Καθώς πλησιάζουμε στο τέλος του σχολικού έτους και προετοιμαζόμαστε για τη γιορτή λήξης, ήταν αναπόφευκτη η αναφορά στο καλοκαίρι και τα συνέπεια σε οτιδήποτε αυτό μας φέρνει στο μυαλό.
Λέξεις, εικόνες, μυρωδιές και φυσικά ταξίδια, διακοπές και όνειρα.
Τα υπέροχα έργα του Αλέξη Ακριθάκη με τα ζωηρά χρώματα, την παιδικότητα, τους συμβολισμούς και τις “ταξιδιάρικες βαλίτσες” του, στάθηκαν αφορμή και έμπνευση να παρατηρήσουμε

  • γραμμές και σχήματα (ΟΡΘΟΓΏΝΙΑ, ΤΡΙΓΩΝΑ, ΤΕΤΡΑΓΩΝΑ κ.α.),
  •  να μετρήσουμε,
  •  να κάνουμε συγκρίσεις ποσοτήτων και μεγεθών αλλά και 
  • να ταξιδέψουμε στα όνειρα που έχει ο καθένας μας για το μέλλον. Ταξίδια και όνειρα πραγματικά και φανταστικά.  

 Η ερώτηση: “Πού θα ταξίδευε η δική σου βαλίτσα και τι θα είχε μέσα;”,  γέννησε ευκαιρίες για πολλές ιδέες, σκέψεις και υπροχες συζητήσεις. Ωστόσο, οι βαλίτσες θύμισαν έντονα τα ΟΡΘΟΓΩΝΙΑ και ό,τι είχαμε μάθει γι΄αυτά.
Στην ιδέα να ζωγραφίσουν τις δικές τους “ταξιδιάρικες βαλίτσες” όπως ο ζωγράφος Αλέξης Ακριθάκη, τα αποτελέσματα, τα ατομικά αλλά και το ομαδικό ήταν εκπληκτικά και πραγματικά μας ταξίδεψαν.

 Υλικά:

  • χαρτονάκια πάνω στα οποία τα παιδιά σχεδίασαν ορθογώνια άλλα μικρότερα και άλλα μεγαλύτερα, κόπηκαν και γίναν οι πολύχρωμες, μοναδικές τους βαλίτσες 
  • χρώματα: μαρκαδόροι, νερομπογιές και δακτυλομπογιές
  • πινέλα και σφουγγάρια

Θαυμάστε !

Τα ατομικά τους έργα:

Το ομαδικό:


 




“Αραχνογραμμές”

Η ενασχόλησή μας με την Άνοιξη και τα έντομα που ξυπνούν, στάθηκε αφορμή να αναφερθούν τα νήπια μεταξύ άλλων και στην αράχνη.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον εξέφρασαν για τον ιστό της, τον τρόπο με τον οποίο τον κατασκευάζει και την χρησιμότητά του.
Ύστερα από σχολαστική παρατήρηση πραγματικού ιστού, διαφόρων άλλων από εικόνες και βίντεο στο διαδίκτυο, κάποια παιδιά επεσήμαναν πως σχηματίζεται πολλά ομόκεντρα πολύγωνα, ενώ κάποια άλλα είπαν πως αποτελείται από πολλές γραμμές οριζόντιες, κάθετες, διαγώνιες, ευθείες και τεθλασμένες.
Ένας ιστός αράχνης, λοιπόν, αποτέλεσε την  αφορμή για μια ωραία επανάληψη και ανατροφοδοτική αξιολόγηση στην ενότητα “γραμμές”. Και φυσικά, δεν θα μπορούσε να απουσιάσει η εικαστική δημιουργία των παιδιών, που με μόνο 2 υλικά -, χαρτί και κηρομπογιά ή κιμωλία – αποτύπωσαν με τόσο λιτό και ταυτόχρονα τόσο θαυμαστό τρόπο, τη γνώση και την φαντασία τους.
Εδώ λοιπόν, έμπνευση δεν αποτέλεσε κάποιος σπουδαίος γνωστός ζωγράφος αλλά η ίδια η ΦΥΣΗ!!!

 

 




Ι

Κάνε το παζλ και βρες ποιον αριθμό κρύβει ο πίνακας…(οι αριθμοί 7, 8 και 9)

Ο πίνακας των αριθμών 7, 8 και 9 παρουσιάστηκε στα νήπια με τη μορφή ψηφιακού παζλ. Αρχικά τους ζητήθηκε μηπως μπορούν να μαντέψουν τον αριθμό που κρύβεται από τα κομμάτια του παζλ αλλά γρήγορα διαπίστωσαν ότι έπρεπε να σνθέσουν το παζλ για να ανακαλύψουν τον αριθμό. Τα παζλ του αριθμού 7 ήταν o πίνακας της Aura Soma :
Στη συνέχεια τα νήπια σχεδίασαν το 7 με το σώμα τους,

το οικοδομικό υλικό

 

και έφτιαξαν το δικό τους πίνακα. Χρωμάτισαν το χαρτόνι με διαφορετικό χρώμα κηρομπογιάς, πέρασαν από πάνω με το πινέλο μαύρο χρώμα και χάραξαν με την πίσω πλευρά των μαρκαδόρων τον αριθμό 7.

Το αποτέλεσμα μοναδικό.

Το παζλ του αριθμού 8 ήταν ο πίνακας του Jasper Jones :
Στη συνέχεια τα νήπια σχεδίασαν το 8 με το σώμα τους, το οικοδομικό υλικό και έφτιαξαν το δικό τους πίνακα αυτή τη φορά ως ψηφιδωτό. Έκοψαν ψηφίδες από χαρτιά γλασσέ σε διάφορα χρώματα και έφτιαξαν πρώτα τον αριθμό 8. Ακολούθως από την αριστερή πλευρά σχημάτισαν με ψηφίδες τους αριθμούς που είναι μικρότεροι από το 8 και από τη δεξιά τους αριθμόύς που είναι μεγαλύτεροι του 8. Το αποτέλεσμα εξαιρετικό.

Το παζλ του αριθμού 9 ήταν ο πίνακας της Ximena Mandiolα :

Στη συνέχεια τα νήπια σχεδίασαν το 9 με το σώμα τους, το οικοδομικό υλικό

και έφτιαξαν το δικό τους πίνακα με κηρομπογιές και νερομπογιές.

Η διαδρομή της μαγικής γραμμούλας

CE-95-CE-B9-CE-BA-CF-8C-CE-BD-CE-B11545
Μια ωραία ανοιξιάτικη μέρα, στις ελεύθερες δραστηριότητες ο φίλος μας ο Παναγιώτης ξεκίνησε το  ταξίδι μιας γραμμής που στριφογύριζε συνέχεια. Η ιδέα άρεσε σε όλη την παρέα των αγοριών και μιμήθηκαν την προσπάθειά του. Και μετά η κυρία μας που όλα τα βλέπει “χρωματιστά” πρότεινε να χρωματίσουμε  τα κομμάτια στα οποία  τέμνονται οι γραμμές. Βλέπετε μάθαμε  και για τις τεμνόμενες  και για τις παράλληλες γραμμές. Και επειδή είμαστε φοβερή ομάδα, ενώσαμε τις δημιουργίες μας και δημιουργήσαμε, τι άλλο; Έναν υπέροχο καμβά, έτσι μας είπε η ζωγράφος που επισκεφθήκαμε τις προάλλες! Και να! σας τον παρουσιάζουμε από την αρχή του μέχρι το τελικό αποτέλεσμα!

Μα τι αφοσίωση!

Αφήνουμε τη φαντασία σας να ταξιδέψει και δώσει στα σχήματα μορφή!

ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΣΤΕΡΕΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ΣΕ ΔΡΑΣΗ! “ΟΤΑΝ Ο ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΤΟΝ ΚΩΝΟ ΚΑΙ Ο ΚΩΝΟΣ ΤΗ ΣΦΑΙΡΑ”

IMG_8843_abstract_religious_icon_The_Second_Coming_of_Geometric_Virgin_Mary

Αφού παρατηρήσαμε πίνακες ζωγραφικής όπου εικονίζονται γεωμετρικά στερεά σχήματα, όπως οι παρακάτω,
των Kazuya Akimoto
 


 του Mondrian



 αλλά και υλικό που συγκεντρώσαν τα παιδιά με τους γονείς τους στο σπίτι και στο διαδίκτυο μαζί στο Νηπιαγωγείο μας,


  • ανακαλύψαμε μέσα από παρατήρηση, συγκρίσεις και συζήτηση τις ιδιότητες και τα χαρακτηριστικά του κάθε σχήματος ξεχωριστά.  Γίναν οι απαρραίτητες συσχετίσεις τους με τα αντίστοιχα γεωμετρικά επίπεδα σχήματα και  ως εξαιρετικοί ερευνητές σε ομάδες εντοπίσαν ανάλογα σχήματα σε αντικείμενα της τάξης μας, τα οποία αφού τα συγκέντρωσαν μας τα παρουσίασαν στην ολομέλεια, αιτιολογώντας και επιχειρηματολογώντας για τις επιλογές τους.


  • Έπαιξαν με τα σχήματα που βρήκαν χρησιμοποιώντας τη φαντασία τους και  αναπαράστησαν με το σώμα τους όσα από αυτά μπόρεσαν, όπως για παράδειγμα ο κύλινδρος και η σφαίρα, που τους διασκέδασε πολύ.
  
  • Στη συνέχεια αποτύπωσαν κι επιβεβαίωσαν τις γνώσεις τους στο χαρτί, αντιστοιχίζοντας τα στερεά με εικόνες αντικειμένων.
ΟΤΑΝ Ο ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΤΟΝ ΚΩΝΟ ΦΤΙΑΞΑΝ ΜΙΑ ΠΟΛΗ 
  • Μετά τις “σχηματόπολεις”κατα τα πρότυπα έργων του Πωλ Κλεέ, που προέκυψαν από σύνθεση διαφόρων σχημάτων, όπως είδαμε σε προήγούμενες αναρτήσεις, τα παιδιά πρότειναν να δημιουργήσουμε και μια πόλη με στερεά γεωμετρικά σχήματα. Προβληματιστήκαμε και αναζητήσαμε λύσεις γαι τον τρόπο πραγματοποίησεις της ιδέας αυτής. Τελικά επικράτησε η ιδέα των κυλίνδρων από χαρτιά υγείας και κουζίνας, που θα χρησίμευε ως σπίτι, πολυκατοικία και κορμός δέντρων. Ο κώνος θα αποτελούσε τις στέγες  ων σπιτιών. Κατόπιν προστέθηκαν λόγω άνοιξης και πάσχα, φυσικά, λουλούδια  πεταλούδες, μέλισσες, πασχαλίτσες, λαγοί και κοτοπουλάκια, με σώμα από κυλίνδρους χαρτιών. Οι κύλινδροι χρωματίστηκαν ανάλογα με τη χρήση τους, με πινέλα και νερομπογιές. Αφού στέγνωσαν, ζωγραφίστηκαν και συναρμολογήθηκαν με τα υπόλοιπα κομμάτια που σχεδίασαν κι έκοψαν τα παιδιά.

  •  Πόλη  χωρίς  αυτοκίνητα..;  αναρωτήθηκαν τα αγόρια μας. Νάτα λοιπόν και τα αυτοκίνητά μας, και μάλιστα αγωνιστικά με το δικό του αριθμό το καθένα.

  • Και σας παρουσιάζουμε τη σύνθεσή μας, η οποία  όπως καταλαβαίνεται μας προέκυξε  σταδικά, ύστερα από πολλές ιδέες και πολλή δημιουργική δουλειά, που όμως τα παιδιά, πραγματικά, απόλαυσαν.
  • Μέσα στις διάφορες κατασκευές που κάναμε για το Πάσχα, προέκυψε και η ιδέα να φτιάξουμε λαγους και κοτοπουλάκια. Κάποια από αυτά προσθέσαμε στην πόλη μας, ενώ τα υπόλοιπα,  αποτέλεσαν τις αυγοθήκες μας. 

 

ΣΤΕΡΕΑ ΚΑΙ ΠΑΣΧΑ
  • ‘Ενα άλλο στερεό σχήμα το οποίο  ανακαλύψαμε λοιπόν, βάφοντας αυγά ήταν το σχήμα των αυγών, το ωοειδές, που μοιάζει σύμφωνα με τα παιδιά “με τη σφαίρα αλλά είναι σαν κάποιος να την πάτησε”. Έτσι ενώ για τα σπίτια “παντρέψαμε” τον κύλινδρο  με τον κώνο και στα δέντρα τον κύλινδρο με τη σφαίρα, τώρα “παντρέψαμε” τον κύλινδρο με το ωοειδες”.
 
  • Βάψαμε  και ζωγραφίσαμε αυγά με διάφορες τεχνικές, όπως

με τον κλασικό τρόπο

 
  •  με υγρά γκοφρέ χαρτάκια διαφόρων χρωμάτων τυλιγμένα στο αυγό
 

  • διάφορες γραμμές και σχέδια με κηρομπογιές  και  βουτώντας τα σε μπογιές που προέκυψαν από χρωματιστα γκοφρέ


 ΟΤΑΝ Ο ΚΩΝΟΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΤΗ ΣΦΑΙΡΑ ΠΑΓΩΤΟ ΕΓΙΝΕ ΤΡΕΛΑ
  •  Το πρώτο πράγμα που  ήρθε στο μυαλό των παιδιών μιλώντας για τον κώνο, ήταν το χωνάκι. Ε.. δεν χάσαμε λοιπόν την ευκαιρία και αυτή τη φορά “παντρέψαμε” τον κώνο  με τη σφαίαρα και με το αποτέλεσμα αρχίσαν να μας τρέχουν τα σάλια και  να ονειρευόμαστε το καλοκαίρι !
            Έτσι, δεσμευτήκαμε να φτιάξουμε κάποια στιγμή λίγο αργότερα στην τάξη μας,  πραγματικό παγωτό με τραγανό χωνάκι και να φάμε…. και τη σφαίρα και τον κώνο…. Μμμμμ…!

Γνωριμία με μία ζωγράφο της πόλης μας!

SAM_3620
Στα πλαίσια της ενασχόλησής μας με το πρόγραμμά μας  ” Όταν τα μαθηματικά συνάντησαν την τέχνη…”, δεν θα μπορούσαμε να μην επισκεφτούμε και κάποιον ζωγράφο της περιοχής μας .ώστε να γνωρίσουμε από κοντά τη δουλειά και τις ανησυχίες του.
Έχοντας την τύχη να έχει το εργαστήρι ζωγραφικής της πολύ κοντά στο σχολείο μας, αδράξαμε την ευκαιρία και κάναμε μία όμορφη και επικοδομητική έξοδο.
Τα παιδιά έχοντας συγκεντρώσει τις απορίες τους από το σχολείο, όπου εμείς οι εκπαιδευτικοί ως  γραμματείς τους, καταγράψαμε, πήραν τη συνέντευξή τους από τη ζωγράφο
 κ. Άννα Παπαλεξάνδρου. 

  • Μάθαν λοιπόν, για τις σπουδές της, τη δουλειά της, τις πηγές έμπνευσης ενός καλλιτέχνη αλλά και για πιο προσωπικά της θέματα, στοιχεία του χαρακτήρα της  και τις μεγάλες της αγάπες που είναι η ζωγραφική και τα παιδιά.
  • Τονίστηκε το θέμα της μοναδικότητας του κάθε έργου τέχνης και του κάθε καλλιτέχνη, της διαφορετικής οπτικής του καθενός μας στο ίδιο έργο τέχνης. Ο καθένας μας βλέπει με το μυαλό και την καρδιά. Επομένως, τονίσαμε για άλλη μια φορά ότι στην τέχνη δεν υπάρχει σωστό και λάθος.
  • Παρατήρησαν έργα δικά της και μαθητών της, τεχνικές, τεχνοτροπίες, υλικά και μίλησαν για τα συναισθήματα  που νιώσαν  βλέποντας κάποια από αυτά και κάναν υποθέσεις για τα συναισθήματα των ίδιων των δημιουργών.
  • Ανακάλυψαν πίνακες με γεωμετρικά σχήματα παρόμοιους με αυτούς που φτιάξαν και τα ίδια, στα πλαίσια του προγράμματός μας
  • Τ’ελος, ζωγράφισαν και τα ίδια τα παιδιά ότι τους έκανε εντύπωση και αποφάσισαν να χαρίσουν τις ζωγραφιές τους στην ζωγράφο,  συγκεντρώνοντάς τες σε ένα βιβλίο.

Αγγεία κι ανθρωπάκια, γραμματάκια κι αριθμοί… ΜΟΤΙΒΑ φτιάχνω στη στιγμή!

ra124farbstafel-1930-posters


Παρατηρώντας πίνακες ζωγραφικής διάσημων ζωγράφων όπως αυτοί του

  •  PAUL KLEE 
  • και του  Escher

 διαπιστώσαμε την επανάληψη σχεδίων για τη επίτευξη του τελικού αποτελέσματος και κάναμε μία εισαγωγή στην έννοια του ΜΟΤΙΒΟΥ.
Έτσι, λοιπόν, φτιάξαμε τα δικά μας μοτίβα …

  • με αντικείμενα της τάξης μας και με ξύλινα τουβλάκια
  • σε πίνακα κατά τη διάρκεια των αυθόρμητων δραστηριοτήτων
 
  •  σε  φύλλο εργασίας
  •  και χωρισμένοι σε ομάδες, με αρθμούς, γράμματα (γράφοντας το όνομά τους) και με χρώματα όπως στους πίνακες του  Πωλ Κλεέ.

 

  

 και συνθέτοντάς όλα αυτά μαζί, δημιουργήθηκε η αφίσα μας με τα ‘χρωματοαριθμογραμματομοτίβα”

  • Στο πρόγραμμα “Βήματα για τη ζωή” και μιλώντας για τη φιλία, το σεβασμό και την αποδοχή της  διαφορετικότητας και τη μοναδικότητα του καθενός από εμάς, αποφασίσαμε να δείξουμε την αγάπη μας στον καθένα μας, δημιουργώντας μία αφίσα με τα πρόσωπά μας και τις καρδιές μας. Τοποθετώντας τα εναλλάξ λοιπόν,  δημιουργήθηκε ένα μοτίβο.
  • Με αφορμή τον εορτασμό της εθνικής επετείου για την 25η Μαρτίου 1821, είχαμε παρατηρήσει, μοτίβα και σε παραδοσιακές φορεσιές, ποδιές και  αγγεία. Επίσης σε  αγγεία της αρχαίας Ελλάδας όπως..

    και φυσικά φτιάξαμε κι εμείς τα δικά μας…!

    Ιδού..


    •  Τέλος, τοποθετώντας τα τσολιαδάκια και τις Αμαλίες που φτιάξαν τα παιδιά σε συγκεκριμένα χρώματα και σειρά κάναν και το τσολιαδομοτίβο τους όπως μας είπε ο Χρηστάκης μας.

    “Η μπουγάδα της συμμετρίας”

    IMG_9395_The_Mirror_Symmetry_Portrait_of_a_very_polite_bald_Bank_clerk
    Συνεχίζοντας τις δραστηριότητές μας για τη ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ και αφού παρατηρήσαμε τον πίνακα
    του Kasouya Akimoto και τον ΑΞΟΝΑ ΣΥΜΜΕΤΡΙΑΣ του

    •  τα παιδιά προχώρησαν  έχοντας έναν επίσης, κάθετο άξονα συμμετρίας, στην δημιουργία δικών τους συμμετρικών ανθρώπων.

     
       
    Παρατηρώντας τη συμμετρία σε διάφορα αντικείμενα στην τάξη μας και εντοπίζοντας
     άξονες συμμετρίας, οριζόντιους και κάθετους, 
    η Βάσια μας, ανακάλυψε με μεγάλη χαρά τον κάθετο άξονα συμμετρίας στο φανελάκι που έιχε βγάλει ο Δημοσθένης μας όταν ίδρωσε και το άπλωσε στο καλοριφέρ για να στεγνώσει.
    Διπλώνοντάς το λοιπόν, αναφώνησε πως υπήρχε συμμετρία κι ένας κάθετος άξονας συμμετρίας. 
    Τότε αποφασίσαμε να φτιάξουμε τα δικά μας συμμετρικά μπλουζάκια με παρόμοιο τρόπο με τον οποίο δημιουργήσαμε τις πεταλούδες μας.
    • Δημιοούργησαν, λοιπόν, τα  μπλουζάκια τους βουτώντας τα δαχτυλάκια τους σε δακτυλομπογιές και βάφοντας μόνο την μία πλευρά του σχεδίου.
     
    • Και με την τεχνική του νήματος, όπου το παιδί βουτώντας το νήμα του στα χρώματα που επιθυμεί, το τοποθετεί όπως θέλει στη μία πλευρά του σχεδίου και στη  συνέχεια διπλώνοντας στη μέση, σύμφωνα με τον άξονα συμμετρίας, τραβάει το νήμα και δημιουργείται ένα συμμετρικό σχέδιο από το  ίδιο το νήμα.

    Τα μπλουζάκια μας είναι έτοιμα, η μπουγάδα τελείωσε και περιμένει να την απλώσουμε για να στεγνώσει.  Ιδού, λοιπόν!


    Η μεταμόρφωση των αριθμών σε φυτά και ζώα.

    Τελειώνοντας τη γνωριμία μας με τους αριθμούς  και αξιοποιώντας την παιδική μας φαντασία δημιουργήσαμε έναν ανοιξιάτικο πίνακα με θέμα τους αριθμούς αλλά δίνοντας τους μια άλλη διάσταση, μια μεταμόρφωση σε κάτι διαφορετικό. Πώς είναι όταν το 6 γίνεται κεράσι, το 8 λαγός στο δάσος, το 9 ουρά της αλεπούς , το 3 το στοματάκι της κ.ο.κ;  Πάμε να δούμε βήμα βήμα τη μεταμόρφωση;  Α! να μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε πως φύλλα εργασίας ( έτσι τα λέει η κυρία) από το διαδίκτυο έσπρωξαν την φαντασία μας. Ας αρχίσουμε λοιπόν:

    Όλοι μαζί είναι πιο καλά, ο ένας βοηθάει τον άλλο.

     

    Η   κυρά μας αλεπού με μια σύνθεση αριθμών.

     

    Ένα 8 που έγινε λαγός.

     

    Τα μαγικά χεράκια της Αναστασίας και της Σελέν  δείτε τι ωραία κερασοεξαράκια έφτιαξαν!

     

    ΟΙ Πυραμίδες, η Αίγυπτος και οι τέχνες στο 2ο νηπιαγωγείο Κομοτηνής!

    CE-95-CE-B9-CE-BA-CF-8C-CE-BD-CE-B11444
    Συνεχίζοντας την ενασχόληση με τα γεωμετρικά στερεά αναδύθηκε αυθόρμητα,  μέσα από τις γνώσεις των παιδιών, το ερώτημα  τι ήταν οι πυραμίδες της Αιγύπτου. Αποφασίστηκε να ψάξουμε στο διαδίκτυο και ο Παναγιώτης και η Λυδία να φέρουν σχετικά βιβλία που είχαν στο σπίτι. Γνωρίσαμε την πόλη του Νείλου, είδαμε φωτογραφίες από τον πολιτισμό της. Οι γνώσεις των παιδιών αρκετές και ουσιαστικές. Η  Αναστασία αναγνώρισε την  Σφήκα , ο Αχιλλέας τους Φαραώ και την μούμια, Φτιάξαμε μετά από κοινή απαίτηση τις δικές μας πυραμίδες και σας τις παρουσιάζουμε.

    Χρησιμοποιήσαμε το  διαδίκτυο και ακούσαμε αλλά και είδαμε το σχετικό τραγούδι από τα “Ζουζούνια”.  Ο τίτλος του τι άλλο;  “Πυραμίδα”.

    Ανήσυχα πνεύματα καθώς είμαστε και λίγο η παρακίνηση της δασκάλας μας δεν ήθελε πολύ να δραματοποιήσουμε το παραπάνω τραγούδι. Βλέπετε οι τέχνες συναντιούνται στο νηπιαγωγείο μας(εικαστικά, χορός, θέατρο όλα μαζί!) Και να το αποτέλεσμα:

    Η αιγύπτια  Ιωάννα δίνει ρεσιτάλ στους αιγυπτιακούς χορούς!

    Όλοι μπήκαν στο ρόλο με μεγάλη προθυμία και φαίνεται να το διασκέδασαν αρκετά!

    Πως σας φαίνεται η μούμια μας;