3 Δεκεμβρίου: Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία καθιερώθηκε το 1992 με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ και τιμάται κάθε χρόνο στις 3 Δεκεμβρίου, δίνοντας την ευκαιρία σε όλους μας να εστιάσουμε την προσοχή μας στα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ανθρώπων με αναπηρία. Στην εκπαίδευση τιμάμε την ημέρα αυτή με δράσεις και δραστηριότητες που στοχεύουν:

  • στην απόκτηση δεξιοτήτων αναγνώρισης, αποδοχής, διαχείρισης και σεβασμού στην ετερότητα,
  • στην αποδοχή των ατόμων με αναπηρία ως μέρος της ανθρώπινης ποικιλομορφίας και της μοναδικότητας του καθενός μας,
  • στην ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα σεβασμού των δικαιωμάτων των παιδιών με αναπηρία όπως είναι το δικαίωμά τους να διατηρούν την ταυτότητά τους, την αξιοπρέπειά τους και η ισότητα των ευκαιριών.

Η διδακτική και παιδαγωγική αξιοποίηση της σύγχρονης Διαπολιτισμικής Παιδικής Λογοτεχνίας, και ιδιαίτερα αυτής που αναφέρεται στην αναπηρία, συμβάλλει τόσο στη μύηση του παιδιού σε διαπολιτισμικές αξίες όσο και στη «συνάντησή» του με τους πολυγραμματισμούς, θέτοντας τις βάσεις για τη διαμόρφωση ενός μελλοντικά εγγράμματου και διαπολιτισμικά ευαισθητοποιημένου πολίτη.

25 ΜΑΡΤΙΟΥ

Η παρουσίαση των γεγονότων της 25 Μαρτίου



Λήψη αρχείου

Κουτσουπιά, Cercis siliquastrum....Aigio Achaia Greece P1030820endeiktikos_esoterikos_kanonismos_leitoyrgias_nipiagogeioy

“Κουτσουπιά, Cercis siliquastrum….Aigio Achaia Greece P1030820” από omirou56 διατίθεται με άδεια χρήσης CC by-nc-nd-2.0

endeiktikos_esoterikos_kanonismos_leitoyrgias_nipiagogeioy

Παρουσίαση

STEM

Παραμύθια για τη διαφορετικότητα

Σωματική – κινητική αναπηρία

  1. Ανδρικόπουλος, Ν. (2007). Δύο παπούτσια με καρότσι. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
  2. Βάρβογλη – Κασκαβέλη, Λ. (2012). Ο Πέτρος και ο αδερφός του. Εκδ. Παπαδόπουλος.
  3. Βαρελλά, Α. (1998). Τα παπουτσάκια που λένε παραμύθια. Αθήνα: Άγκυρα.
  4. Γκρέκου, Γ. (2004). Ο Φοίβος … και ο άλλος Φοίβος. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
  5. Green, J. (1999). Είμαι ξεχωριστή. Αθήνα: Μοντέρνοι Καιροί – αναπηρία κινητική, οπτική και ακουστική.

6.Σταματοπούλου, Ι. (2005). Η μάγισσα Αμπουλίνα. Αθήνα: Εκδ. Κέδρος

Νοητική – γνωστική αναπηρία

  1. Αυτζής, Μ. (2004). Θέλω μόνο να παίξω μαζί σου. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα – σύνδρομο Down.
  2. Αβραμίδου, Μ. (1988). Γράμμα στο μοναχικό αδερφό μου. Αθήνα: Εκδ. Πατάκης – αυτισμός.
  3. Βελς, Ρ. (1991). Τα φτερά του δράκου. Αθήνα: Ψυχογιός – νοητική στέρηση.
  4. Αραβίδου, Μ., Γεωργιοπούλου, Φ.- Χ., Γεωργοπούλου, Β., Κυρίτση, Α., Χαραλαμπίδου Μ. (2015). Ο Φοίβος κι εγώ. Εκδ. Σαΐτα. Αυτισμός. Διαθέσιμο στο διαδίκτυο: https://www.ebooks4greeks.gr/%CE%BF%CF%86%CE%BF%CE%B9%CE%B2%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%B9-%CE%B5%CE%B3%CF%89.
  5. Κωνσταντινοπούλου, Μ. (Ψυχολόγος – Ειδική Παιδαγωγός). Παράξενα Όμορφο. Αυτισμός. Διατίθεται αποκλειστικά σε ψηφιακή μορφή (pdf) στον δικτυακό τόπο: https://www.noesi.gr/files/PARAXENA-OMORFO.pdf.
  6. Πουλάκης, Π. (2006). Ο Αυτός. Αθήνα: Κάστωρ – αυτισμός
  7. Ιωαννίδου Άσπα (2015) Ταξίδι στη Σχηματούπολη παρέα με μια κουκίδα. Διαθέσιμο στο:https://www.slideshare.net/secret/dKCUEaMBfHKI9X.

Αισθητηριακή αναπηρία

  1. Αλεξάνδρου Κ. Γιώτα (2015). Φένια η αγαπημένη των ήχων. Αθήνα: Εκδ. Πατάκη.
  2. Αλεξοπούλου – Πετράκη, Φ. (2005). Φίλοι; … φως φανάρι (2η εκδ.). Αθήνα: Εκδ. Παπαδόπουλος – κώφωση.
  3. Αρτζανίδου, Έ. (2009). Τα γυαλάκια της Μαλένας. Αθήνα: Εκδ. Ψυχογιός – προβλήματα όρασης
  4. Μάρρα, Ε. (1987), Το μυστικό τραγούδι της Μάτας. Αθήνα: Εκδ. Κέδρος – προβλήματα ακοής.
  5. Μάστορη, Β. (2005). Δωριλένια. Αθήνα: Εκδ. Πατάκης – προβλήματα ομιλίας.
  6. Νευροκοπλή, Β. (2008). Το παραμύθι της μουσικής. Αθήνα: Εκδ. Λιβάνης – τυφλότητα.

Συναισθηματική – ψυχική αναπηρία

  1. Grass, G. (2005). Πιάσε τα αστέρι που πέφτει. Αθήνα: Εκδ. Α. Α. Λιβάνη – ψυχική διαταραχή.
  2. Κυρμανίδου, Σ. (2008). Το ταξίδι της απορίας. Αυτοέκδοση – ψυχική υγεία.
  3. Λυμπεροπούλου, Ό. (2008). Γιατί η Γιαγιά μου δεν θυμάται το όνομά μου; Αθήνα: Εκδ. Παπαδόπουλος – νόσος Αλτσχάιμερ.

Σωματική διαφορά – Διαφορετικότητα

  1. Βαρβαρούση, Λ. (2009). Μια παρέα με καρδιά. Εκδ. Ευρωπαϊκή επιτροπή Αντιπροσωπεία στην Ελλάδα – διαφορετικότητα.
  2. Βασιλάκη, Α., Δημητριάδου, Ι., Καϊδαντζή, Έ., Κωνσταντόπουλος, Α., Παναγιωτέλη, Β., Πατρωνά, Δ., Σούλη, Ε., Ξηρακιά, Π. (2015). Η Ζαχαρούπολη. Εκδ. Σαΐτα – παιδικός διαβήτης. Διαθέσιμο και στο διαδίκτυο: https://www.youtube.com/watch?v=73ioizHuMPY.
  3. Ηλιόπουλος, Β. (1997). Ο Τριγωνοψαρούλης. Αθήνα: Εκδ. Πατάκη – σωματική διαφορά.
  4. Θεοδωράκη, Μ. (2008). Σαν ζάχαρη άχνη. Αθήνα: Εκδ. Διάπλαση – παιδικός διαβήτης.
  5. Cave, Κ. (2008). Το Κάτι Άλλο (6η εκδ.). (μτφ.: Ρ. Τουρκολιά – Κυδωνιέως). Αθήνα: Εκδόσεις Πατάκη. (Πρωτότυπη έκδοση 1994) – σωματική διαφορά. Διαθέσιμο και στο διαδίκτυο: https://www.youtube.com/watch?v=86SfCcVPbP4
  6. Κωνσταντινίδου, Μ. (2001). Ο Νιφάδας και η Γνώση. Αθήνα: Εκδ. Ρώσση – σωματική διαφορά.
  7. Λάττα, Γ. (2009). Όταν το 7 συνάντησε το 10. Θεσσαλονίκη: Εκδ. Βιβλιοδιάπλους – διαφορετική εμφάνιση.
  8. Μάρρα, Ε. (2000). Ο μικρός Ντουπ. Αθήνα: Εκδ. Πατάκη – σωματική διαφορά.
  9. ΜακΚάλεν, Σ. (2007). Μπίλυ ο Ανάποδος. (μτφ.: Ε. Γαλανοπούλου). Αθήνα: Εκδ. Καστανιώτη.

Ο ΑΙ-ΒΑΣΙΛΗΣ ΕΡΧΕΤΑΙ…

Ο ορθόδοξος Άγιος Βασίλης ούτε με δώρα έχει σχέση, ούτε με χιόνια και έλκηθρα. Αντίθετα, αυτά που κρατάει στα χέρια του είναι «χαρτί και καλαμάρι» και βέβαια καθόλου χρήματα. Πατρίδα του θεωρείται η βιβλική Καισάρεια της Καππαδοκίας, το σημερινό Kayseri της Τουρκίας.

Αντίθετα, ο δυτικός κόσμος γνωρίζει έναν Άγιο Βασίλη, η εικόνα του οποίου είναι ο συνασπισμός μύθων και παραδόσεων ολόκληρης της Ευρώπης. Έναν Άγιο Βασίλη, που έχει υπερκεράσει και τον ορθόδοξο ανταγωνιστή του. Για τους προτεστάντες της Βόρειας και Κεντρικής Γερμανίας είναι ο «Weihnachtsmann», ο «άνθρωπος των Χριστουγέννων», ενώ για τους Άγγλους είναι ο «πατέρας των Χριστουγέννων» (father Christmas). Ο συμπαθής γενειοφόρος κύριος με το έλκηθρο προέρχεται από τον Άγιο Νικόλαο. Για τους καθολικούς, ο Άγιος Νικόλαος είναι ο Santa Claus. Ή, διαφορετικά, Sinterklaas, στα ολλανδικά.

Παιχνίδι: Οδήγησε τον Αι-Βασίλη στο έλκηθρο στο αρχείο που ακολουθεί

coding

Παραμύθια για τον Αι- Βαίλη

Έθιμα χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς

Τα έθιμα Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς που συναντούμε στις διάφορες ευρωπαικές χώρες είναι :

  1. Ιταλία
    Στην Ιταλία, παρ’ όλο που υπάρχει Άγιος Βασίλης, ο Babbo Natale, τα δώρα φέρνει η Befana, στις 6 Ιανουαρίου. Πολλοί λένε ότι πρόκειται για μια γριά γυναίκα που ζούσε τον καιρό των Τριών Μάγων, αλλά δεν μπόρεσε να φέρει δώρα στο Χριστό. Από τότε μοιράζει τα δώρα της στα παιδιά.
  2. Γερμανία
    Στην Γερμανία τα παιδιά φτιάχνουν τις χριστουγεννιάτικες λίστες τους με μικρές φωτογραφίες των δώρων που θέλουν και τις αφήνουν στο παράθυρο μαζί με λίγη ζάχαρη για τον Άγιο Βασίλη. Επίσης στη Γερμανία φυτρώνει ένα λουλούδι, το χριστουγεννιάτικο τριαντάφυλλο, που φυτρώνει ακόμα και πάνω στον πάγο.
  3. Βρετανία
    Σε μερικές βρετανικές περιοχές το έθιμο του γλεντιού σε κήπους με μηλιές την παραμονή των Χριστουγέννων είναι μια παραλλαγή μιας ειδωλολατρικής τελετής. Αφού σκοτεινιάσει, οι αγρότες πηγαίνουν στα περιβόλια, σχηματίζουν παρέες γύρω από τα παλαιότερα δέντρα και πίνοντας μπύρα τραγουδούν τα κάλαντα. Πυροβολούν στα κλαριά για να διώξουν τα κακά πνεύματα, ενώ πριν από χρόνια άφηναν τριγύρω γλυκίσματα για να καλοπιάσουν τα πνεύματα και να εξασφαλίσουν καλή σοδειά.
  4. Βέλγιο
    Το Βέλγιο μπαίνει στο πνεύμα των Χριστουγέννων από νωρίς, με την ημέρα του Sinterklaas και με τον πολύτιμο βοηθό του Zwarte Piet που μοιράζουν τα δώρα από σπίτι σε σπίτι. Τα παιδιά κρεμάνε τις κάλτσες των δώρων στο τζάκι και αφήνουν σανό και ζάχαρη για το άλογο του Sinterklaas. Ο Sinterklaas δεν είναι ο ίδιος με τον Santa Claus. Στο Βέλγιο, τα Χριστούγεννα εορτάζονται με πλήθος παραστάσεων που σχετίζονται με τη Θεία Γέννηση, με λιτανείες και υπαίθριες αγορές.
  5. Αυστρία
    Στην Αυστρία όπως και στις άλλες χώρες η περίοδος των εορτών ξεκινάει την τελευταία Κυριακή του Νοεμβρίου ή την πρώτη του Δεκεμβρίου. Στα παραδοσιακά στεφάνια που κατασκευάζονται τις ημέρες αυτές τοποθετούνται κεριά. Κάθε Κυριακή που ακολουθεί ανάβουν και ένα ακόμη κερί μέχρι και την 24 Δεκεμβρίου. Τα δώρα στα παιδιά τα μοιράζει ο Άγιος Νικόλαος με βοηθό του τον Krampus στις 6 Δεκεμβρίου. Το χριστουγεννιάτικο τραγούδι «Silent Night, Holy Night» το οποίο μεταφράστηκε σε πολλές γλώσσες, στην Ελληνική «Άγια Νύκτα», τραγουδήθηκε για πρώτη φορά στην Αυστρία στις αρχές του 19ου αιώνα.Η εορταστική περίοδος τελειώνει επίσημα στις 2 Φεβρουαρίου, αν και οι Αυστριακοί θεωρούν ως τέλος τη εορταστικής περιόδου τα Θεοφάνια, στις 6 Ιανουαρίου. Τα παιδιά ντυμένα σαν τους τρεις Μάγους γυρίζουν τα σπίτια και τραγουδούν τα κάλαντα, εύχονται ένα ειρηνικό και ευλογημένο νέο έτος, ενώ τα χρήματα που συγκεντρώνουν τα προσφέρουν για φιλανθρωπικούς σκοπούς.Τα στεφάνια κατασκευάζονται κάθε χρόνο σε πολλές παραλλαγές. Ποικίλουν από κλασσικά στρογγυλά με σκουροπράσινα κλαδιά πεύκου, κουκουνάρια και κόκκινους φιόγκους μέχρι τα πιο μοντέρνα με πολύχρωμα αλεξανδριανά. Αμέσως μετά το κόψιμο των κλαδιών τα περνούν πάνω από φλόγα κεριού για να διατηρηθούν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
  6. Ελβετία
    Στην Ελβετία οι τέσσερις εβδομάδες προ των Χριστουγέννων εορτάζονται με πλούσια παραδοσιακά έθιμα, όπως το γιορτινό στεφάνι και το χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο. Ο «Samichlaus» όπως ονομάζεται στη γερμανική πλευρά της Ελβετίας ο Άγιος Νικόλαος μοιράζει γλυκά και δώρα στα παιδιά στις 6 Δεκεμβρίου. Η παραμονή των Χριστουγέννων με όλα τα άλλα έθιμα του Δένδρου, τα κάλαντα, το γιορτινό τραπέζι και η λειτουργία των Χριστουγέννων χαρακτηρίζουν την ημέρα αυτή.
  7. Δανία
    Στην Δανία, ο Αγιος Βασίλης είναι ο Julemonden, που μαζί με μια μυστηριώδη ύπαρξη, τον Νisse, φέρνουν τα δώρα στα παιδιά.
  8. Νορβηγία
    Στην Νορβηγία στολίζουν το δέντρο φτιάχνοντας χειροποίητα μικρά καλαθάκια από πολύχρωμο χαρτί.Το παραδοσιακό Χριστουγεννιάτικο φαγητό τους έχει ως βάση το αρνίσιο κρέας. Ο Νορβηγικός Άγιος Βασίλης λέγεται Nisse και η ονομασία του προέρχεται από τις προχριστιανικές παραδόσεις της Νορβηγίας. Τα Nisse ήταν μικρά γενειοφόρα ξωτικά που πείραζαν τους αγρότες και με τον καιρό εντάχθηκαν στην Χριστουγεννιάτικη παράδοση με τη μορφή του Άγιου Βασίλη. Επίσης στην Νορβηγία συνηθίζουν να λένε τοπικά Χριστουγεννιάτικα παραμύθια.
  9. Ιρλανδία
    Στην Ιρλανδία τα παιδιά αφήνουν μεγάλους σάκους το βραδύ της παραμονής κοντά στο τζάκι και είναι παράδοση να αφήνουν μέντες και ένα ποτήρι Guinness για να δροσιστεί ο Άγιος Βασίλης.
  10. Γιουγκοσλαβία
    Οι Γιουγκοσλάβες νοικοκυρές έχουν ένα ευγενικό αλλά βρώμικο έθιμο: Ραντίζουν τα τραπεζομάντιλα τους με κρασί για να μη ντραπούν οι φιλοξενούμενοί τους αν λερώσουν κάποιο, μιας και θεωρείται ντροπή για τους καλούς τρόπους τους να λερώσει κάποιος προσκεκλημένος το τραπεζομάντιλο της οικοδέσποινας.

Τα χριστουγεννιάτικα έθιμα ποικίλουν από χώρα σε χώρα. Ο εορτασμός των Χριστουγέννων για αρκετά έθνη περιλαμβάνει το στήσιμο και το άναμμα του χριστουγεννιάτικου δέντρου, το κρέμασμα των χριστουγεννιάτικων στεφανιών, χριστουγεννιάτικα στολίδια, ζαχαρωτά και την δημιουργία της σκηνής της Γέννησης που περιγράφει την γέννηση του Ιησού Χριστού. Ψάλλονται τα χριστουγεννιάτικα κάλαντα και διηγούνται ιστορίες με θέμα τους το μωρό Ιησού, τον Άγιο Νικόλαο, τον Άγιο Βασίλη και τον Πατέρα των Χριστουγέννων. Επίσης τα Χριστούγεννα πραγματοποιείται η ανταλλαγή χριστουγεννιάτικων ευχετήριων καρτών, το κάψιμο των κούτσουρων και η ανταλλαγή δώρων. Μαζί με το Πάσχα, τα Χριστούγεννα είναι μια από τις πιο σημαντικές περιόδους στο χριστιανικό ημερολόγιο και συχνά συνδέεται στενά με άλλες εορτές όπως η εορτή του Αγίου Νικολάου, η εορτή του Αγίου Στεφάνου, η Πρωτοχρονιά και η εορτή των Θεοφανείων.

Η ψηφιακή πινακοθήκη του νηπιαγωγείου μας

Προκειμένου η έκθεση ζωγραφικής μας να είναι προσβάσιμη από όλους ανεξάρτητα χιλιομετρικής απόστασης δημιουργήθηκε η ψηφιακή πινακοθήκη του σχολείου μας στην εφαρμογή Artsteps. Συγκεκριμένα νηπιαγωγοί και νήπια ψηφιοποίησαν με το σαρωτή τα έργα τους και τα τοποθέτησαν σε αντίστοιχα δωμάτια στην πινακοθήκη στήνοντας μια ψηφιακή έκθεση ζωγραφικής στο διαδίκτυο. Μπορείτε να περιηγηθείτε με τα βελάκια του πληκτρολογίου και τα γράμματα Ζ και Χ και να απολαύσετε τις δημιουργίες των μικρών καλλιτεχνών για κάθε ενότητα των μαθηματικών….. Η πινακοθήκη περιλαμβάνει 24 δωμάτια  και μπορείτε να ξεκινήσετε την περιήγηση από όποιο δωμάτιο θέλετε επιλέγοντας τον αριθμό που υπάρχει στη μικρογραφία του χώρου κάτω αριστερά.

Για πιο εύκολη περιήγηση διαλέγοντας το δωμάτιο που θέλετε να επισκεφτείτε (Γραμμές, συμμετρία κλπ) μπορείτε να επισκεφτείτε την πινακοθήκη στην παρακάτω δ/νση (επιλέγετε την ονομασία του δωματίου και μετα explore).  Για να περιηγηθείτε στην έκθεση κάνετε κλικ με το ποντίκι στη μικρογραφία του χώρου κάτω αριστερά και στη συνέχεια προχωράτε με τα βελάκια του πληκτρολογίου. Επιλέγοντας τον πίνακα μπορείτε να δείτε το όνομα του νηπίου που το ζωγράφισε.
http://2nipkomot.artsteps.com/pages/pviewexhibition.aspx?ID=7803

Ένα ευχαριστώ ειπωμένο από τα στόματα των μικρών σε ηλικία, αλλά μεγάλων σε δημιουργία,καλλιτεχνών

Scan
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος θελήσαμε να ευχαριστήσουμε όλους όσους βοήθησαν, και κυρίως τον χορηγό μας και αρωγό σε αυτή την προσπάθεια, δημιουργώντας ένα μοναδικό και εξαιρετικό ποίημα γραμμένο από μας για εσάς! Βλέπετε η τέχνη έχει διάφορες μορφές και τώρα που πήραμε φόρα δεν σταματάμε πουθενά!!! Σας το αφιερώνουμε με όλη μας την αγάπη, ελπίζοντας σε νέα συνεργασία, νέα καινοτόμα προγράμματα στα οποία είμαστε πρόθυμοι να συνδράμουμε!

Η τελική έκθεση των έργων και η παρουσίαση του προγράμματος στο κοινό της πόλης μας.

” Όταν τα  μαθηματικά συνάντησαν την τέχνη…” το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό!

  • Η συνταγή μας: “Μαθηματικά και Τέχνη”,
  • τα υλικά μας: αριθμοί, σχήματα, χρώματα, μπογιές, πινέλα, χαρτιά, γνώση, παρατηρητικότητα
  • Η εκτέλεση: αγάπη, κέφι, φαντασία, συνεργασία ,μοίρασμα, αλληλεγγύη, δημιουργικότητα, ομαδικότητα, ιδέες, δουλειά.

Μέσα από την τέχνη, με ελκυστικό και δημιουργικό τρόπο προσεγγίστηκαν δύσκολες μαθηματικές έννοιες, που τόσο όμορφα και απλά, αποτυπώθηκαν στο μυαλό των παιδιών σαν μια ζωγραφιά.
Όταν, λοιπόν, η γνώση συνδυάζεται με την ευχαρίστηση, το κέφι και τη δημιουργία, μπορούμε όλοι να βιώνουμε όμορφες στιγμές στην εκπαίδευση.
Με την ολοκλήρωση του προγράμματός μας, θεωρήσαμε σωστό να παρουσιάσουμε και τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίσαμε το project, τις γνώσεις και τα οφέλη που αποκομίσαμε όλοι οι εμπλεκόμενοι στη διαδικασία αυτή, μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς και φυσικά τα συνολικά αποτελέσματα της δουλειάς αυτής. Έτσι μας δίνεται η δυνατότητα της τελικής μας αξιολόγησης, του ανοίγματος του σχολείου μας, του 2ου Νηπιαγωγείου, στην τοπική κοινωνία και της διασποράς της γνώσης.
Η Έκθεσή μας, λοιπόν, στον υπέροχο πολιτιστικό χώρο της “ΚΑΠΝΑΠΟΘΗΚΗΣ”, είναι πραγματικότητα. Φυσικά, χωρίς τη στήριξη της Δ.Κ.Ε.Π.Π.Α.Κ.και της κ. Νατάσας Λιβεριάδου για την παραχώρηση του όμορφου αυτού χώρου της πόλης μας, δεν θα μπορούσαμε να την πραγματοποιήσουμε, γι΄αυτό και τους ευχαριστούμε ιδιαίτερα.
Η ανταπόκριση και η επιθυμία άλλων νηπιαγωγείων της πόλης να την επισκεφθούν τις μέρες λειτουργίας της ήταν συγκινητική.
Η χαρά όλων μας για το πρόγραμμα αυτό υπήρξε μεγάλη και η ευγνωμοσύνη μας για την ευκαιρία και βοήθεια που μας δόθηκε για την πραγματοποίησή του, στα πλαίσια του χρηματοδοτούμενου προγράμματος “Μαθαίνουμε Παρέα” από το Κοινωφελές Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση, είναι τεράστια και θεωρήσαμε καθήκον μας να την εκφράσουμε δημόσια.
Ευελπιστούμε ότι καταφέραμε να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες σας και ότι αξιοποιήσαμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την πολύτιμη βοήθεια και στήριξή σας.
 Σας ευχαριστούμε όλους από καρδιάς!

  •  Η πρόσκληση και η αφίσα για την έκθεσή μας:

 

 

  •  μία μικρή γεύση από την προετοιμασία…

 

 

 

  •  το τελικό αποτέλεσμα…και τα ΕΓΚΑΙΝΙΑ,

στα οποία παραβρέθηκαν  και μας τίμησαν με την παρουσία τους, όλοι οι μαθητές του Νηπιαγωγείου μας με τους κηδεμόνες τους, ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ροδόπης κ. Χαντζής Ηλίας, η  Σύμβουλος 18ης Περιφέρειας Προσχολικής   Αγωγής κ. Βαλσαμάκη Χριστίνα, ο Υπεύθυνος Σχολικών Δραστηριοτήτων κ. Σιγούρος Ιωάννης, η Προισταμένη Εκπαιδευτικών θεμάτων κ. Μαυρίδου Χρύσα, τα τοπικά Μ.Μ.Ε. και πολλοί φίλοι.

  1. ΤΑ ΕΡΓΑ
 

 

 

 

 

 

Ο κάθε μαθητής επέλεξε ένα από τα έργα του, που του άρεσε περισσότερο από όλα και τυπώθηκε σε καμβά ώστε να το πάρει σαν δωράκι με τη λήξη της σχολικής χρονιάς.

2. ΟΙ ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΟΙ

 

  •  ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ

 

3. Η ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ κ. ΒΑΛΣΑΜΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ ΤΟΥ 2ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ κ.ΤΣΙΓΓΙΔΟΥ ΤΑΝΙΑ
4. Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ κ. ΧΑΝΤΖΗΣ ΗΛΙΑΣ
5. Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ κ. ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

 

5. Όλες οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου μας που εργάστηκαν με τόσο μεράκι και υπευθυνότητα για το πρόγραμμα και το αποτέλεσμα αυτό.

 

Σας ευχαριστούμε! 

  • ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Νηπιαγωγείο Αμαράντων

Την Τρίτη 26 Μαίου επισκέφτηκε την έκθεσή μας το Νηπιαγωγείο Αμαράντων. Οι μικροί μαθητές παρακολούθησαν το σχετικό βίντεο, ξεναγήθηκαν στην έκθεσή μας και θαύμασαν τις δημιουργίες των συνομηλίκων τους.

.Φεύγοντας κατέγραψαν τις εντυπώσεις τους στο βιβλίο εντυπώσεων της έκθεσής μας.

5ο Νηπιαγωγείο Κομοτηνής

Την έκθεσή μας επισκέφτηκε και το 5ο Νηπιαγωγείο Κομοτηνής όπου οι μικροί μαθητές είχαν την ευκαιρία να παρατηρήσουν τα έργα των συνομηλίκων τους και να εμπνευστούν στα δικά τους.


4ο Νηπιαγωγείο Κομοτηνής

Την Τετάρτη 27 Μαίου επισκέφτηκαν την έκθεσή μας και το 4ο Νηπιαγωγείο Κομοτηνής.

  • Παρουσίαση της έκθεσης στον τοπικό τύπο και τηλεόραση

Ο τοπικός τύπος έγραψε  για την έκθεση
Εφημερίδα Χρόνος

Ελεύθερο Βήμα

Παρατηρητής

Η έκθεση αποτέλεσε γεγονός αναφοράς στα δελτία ειδήσεων των τοπικών καναλιών