“Αραχνογραμμές”

Η ενασχόλησή μας με την Άνοιξη και τα έντομα που ξυπνούν, στάθηκε αφορμή να αναφερθούν τα νήπια μεταξύ άλλων και στην αράχνη.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον εξέφρασαν για τον ιστό της, τον τρόπο με τον οποίο τον κατασκευάζει και την χρησιμότητά του.
Ύστερα από σχολαστική παρατήρηση πραγματικού ιστού, διαφόρων άλλων από εικόνες και βίντεο στο διαδίκτυο, κάποια παιδιά επεσήμαναν πως σχηματίζεται πολλά ομόκεντρα πολύγωνα, ενώ κάποια άλλα είπαν πως αποτελείται από πολλές γραμμές οριζόντιες, κάθετες, διαγώνιες, ευθείες και τεθλασμένες.
Ένας ιστός αράχνης, λοιπόν, αποτέλεσε την  αφορμή για μια ωραία επανάληψη και ανατροφοδοτική αξιολόγηση στην ενότητα “γραμμές”. Και φυσικά, δεν θα μπορούσε να απουσιάσει η εικαστική δημιουργία των παιδιών, που με μόνο 2 υλικά -, χαρτί και κηρομπογιά ή κιμωλία – αποτύπωσαν με τόσο λιτό και ταυτόχρονα τόσο θαυμαστό τρόπο, τη γνώση και την φαντασία τους.
Εδώ λοιπόν, έμπνευση δεν αποτέλεσε κάποιος σπουδαίος γνωστός ζωγράφος αλλά η ίδια η ΦΥΣΗ!!!

 

 




Ι