Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ λαχανικών όπως το σέλινο και ο μαϊντανός αποτελεί ασπίδα κατά της λευχαιμίας, διότι περιέχουν απιγενίνη, ένα φυσικό φλαβονοειδές. Δοκιμές που έγιναν έδειξαν ότι η απιγενίνη μπορεί να σταματήσει την ανάπτυξη δύο ειδών κυττάρων στη λευχαιμία και να μειώσει τις πιθανότητες επιβίωσής τους, σύμφωνα με τον Μάικελ Πεπέλενμπος του ολλανδικού πανεπιστημίου του Γκρόνινγκεν. Τα πορίσματα της έρευνας αυτής δείχνουν ότι η απιγενίνη μπορεί να είναι ένα πολλά υποσχόμενο στοιχείο για την πρόληψη της λευχαιμίας, προσθέτει ο ίδιος στην επιστημονική επιθεώρηση Cell Death and Disease.

Η χημειοθεραπεία
Ωστόσο ο Πεπέλενμπος προειδοποιεί παράλληλα ότι η απιγενίνη αντιδρά στη χημειοθεραπεία, μπορεί δηλαδή να εμποδίσει τις συνήθεις θεραπείες στις οποίες υποβάλλονται άνθρωποι που έχουν διαγνωστεί με λευχαιμία. Προηγούμενες έρευνες έχουν δείξει ότι η απιγενίνη, η οποία υπάρχει στο σέλινο, τον μαϊντανό, το κόκκινο κρασί, τη σάλτσα ντομάτας και άλλα τρόφιμα που έχουν ως βάση τους φυτικά συστατικά, μπορεί επίσης να είναι ωφέλιμη και για την προστασία από τον καρκίνο των ωοθηκών.

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4557827&ct=2



Αφήστε μια απάντηση

  • Ημερολόγιο καταχώρησης άρθρων

    Ιούνιος 2026
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930  
  • Αρχεία

  • Ετικέτες

  • Αποποίηση ευθυνών

    Οι πληροφορίες που παρατίθενται στο τρέχων blog προέρχονται από ψηφιακό υλικό που βρίσκεται διαθέσιμο στο χώρο του διαδικτύου.