Αναγκαστική «προσγείωση»
Το μέλλον της πιο δημοφιλούς σειράς παιχνιδιών της Microsoft, Flight Simulator, είναι αβέβαιο, καθώς η εταιρία προχώρησε στην απόλυση ολόκληρης της ομάδας παραγωγής, λόγω της οικονομικής κρίσης.Η Microsoft από την πλευρά της τονίζει ότι έχει «δεσμευτεί» με τη σειρά, παρά το γεγονός ότι ολόκληρο το στούντιο Aces, το οποίο είχε την παραγωγή του προγράμματος, έκλεισε μετά την απόλυση 5.000 εργαζομένων της εταιρείας.

Η σειρά Flight Simulator αποτελεί τη μακροβιότερη και δημοφιλέστερη σειρά της Microsoft. Από τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας του, το μακρινό 1982, μέχρι και την τελευταία του έκδοση, το Flight Simulator X, έχει καθηλώσει στην οθόνη εκατομμύρια επίδοξους πιλότους. Κάθε χρόνο μία τεράστια κοινότητα παικτών ανυπομονούσε αποκτήσει τις καινούριες εκδόσεις ή τυχόν add-ons του εξομοιωτή, θέλοντας να ικανοποιήσουν την επιθυμία τους να πιλοτάρουν αεροσκάφος, έστω και ψηφιακά.

Αυτά τα δεδομένα είναι που κάνουν πιο αισθητή την κρίση που διέρχεται η πάλαι ποτέ κραταιά εταιρία λογισμικού, καθώς αναγκάζεται να διακόψει ένα από τα πιο κερδοφόρα project της. Όπως αναφέρει μάλιστα ο Νελς Αντερσον, ιδρυτής του ιστοσελίδας των φανατικών της σειράς, FlightSim.com: «Ο εξομοιωτής πτήσεων της Microsoft ήταν ένα από τα λίγα στοιχεία της εταιρείας που άρεσε στους ανθρώπους. Για να αναγκαστεί να ακυρώσει μελλοντικές εκδόσεις, σημαίνει ότι κάτι εξαιρετικά σημαντικό συμβαίνει».

Πλέον η μοναδική ρεαλιστική λύση για την Microsoft είναι να δώσει τα δικαιώματα του κώδικα του παιχνιδιού σε κάποια άλλη εταιρία παραγωγής, διατηρώντας ορισμένα δικαιώματα επί τω εσόδων του παιχνιδιού, όπως θεωρεί ότι και θα γίνει ο κ. Αντερσον. Κρατά όμως και μία επιφύλαξη, καθώς υπάρχει και η εμπειρία της άλλης γνωστής σειράς εξομοιωτών τρένων, Train Simulator, ο οποίος ακόμη παραμένει σε «λήθαργο», μετά από έξι χρόνια διαδοχικών ανακοινώσεων και ακυρώσεων.

Πηγή: BBC

Ανακτήθηκε από: http://www.e-tipos.com



Θα πρέπει να είστε συνδεδεμένος για να υποβάλλετε σχόλιο.

Αφήστε μια απάντηση