Καλή σχολική χρονιά!!

Καλώς ήρθατε στην ιστοσελίδα της Β’ τάξης! Εδώ φέτος θα ανεβάζουμε υλικό που θα βοηθάει στην καλύτερη εξάσκηση σ’ όλα τα μαθήματα, αλλά και δράσεις που θα γίνονται καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

Καλή μας αρχή!!

 

 

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, το 1992, ανακήρυξε την 3η Δεκεμβρίου ως Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, δίνοντάς μας την ευκαιρία κατανόησης σε θέματα αναπηρίας και ευαισθητοποίησης για τα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ατόμων με αναπηρία.

Η κα Αγγελική Βασιλάκη, δασκάλα του Τμήματος Ένταξης μέσα από την αφήγηση παραμυθιών, με προβολή βίντεο  και μέσα από “σταθμούς-δράσεις” μάς βοήθησε να μπούμε στη θέση αυτών των ατόμων και να αντιληφθούμε τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν.

Η μέρα έκλεισε με το συμπέρασμα, ότι όλοι είμαστε μοναδικοί, διαφορετικοί και αξίζουμε σεβασμού και αποδοχής .

 

1 2 2 2 3 2 4 2 5 1 6 1 7

Make A Wish Cookies

Πολλά μπισκότα=Πολλά μπισκοτόκουτα=Πολλές ευχές παιδιών!!!

Χριστούγεννα έρχονται και τι καλύτερο από το να γευτούμε πανέμορφα μπισκότα, προσφέροντας κιόλας!

Μια αγκαλιά ζαχαροτέχνες από κάθε άκρη της  Ελλάδας φτιάχνουν και προσφέρουν το μοναδικό πράγμα που ξέρουν: με βούτυρο και αλεύρι, τα ζαχαροποιήματά τους δωρίζουν στην δράση του Make-A-Wish, Κάνε Μια Ευχή Ελλάδας, με στόχο  να εκπληρωθούν ευχές παιδιών!

Και μεις με τη σειρά μας στηρίζουμε τόσο όμορφες δράσεις!

 

1 1 2 1 3 1 4 1

“Κανένα Μικρό Σχολείο Δεν Είναι Μόνο του”

Αυτά τα Χριστούγεννα, οι μαθητές της Β΄ τάξης στέλνουν κάρτες και ευχές στο Δημοτικό Σχολείο Τελένδου, συμμετέχοντας στη δράση ” Κανένα Μικρό Σχολείο Δεν Είναι Μόνο του” του humanstories.gr.

Εντοπίσαμε το νησί στο χάρτη (βρίσκεται δίπλα στην Κάλυμνο), είδαμε βίντεο με παλιότερη εμφάνιση του μικρού Σάββα σε τηλεοπτική εκπομπή και πιάσαμε πολύχρωμα χαρτόνια, μαρκαδόρους και κόλλες, για να φτιάξουμε κάρτες με ευχές για καλές γιορτές και μηνύματα αγάπης για τους μόλις δύο μαθητές του σχολείου, τον Σάββα και τον Κυριάκο.

Ευχαριστούμε πολύ, την κα Κατερίνα Χούλη, τη μαθήτρια της Ε’, Μιχαέλα Μονιού και τις παλιές μαθήτριες του σχολείου μας, Άννα Πάλλα και Μαρία Σιδηροπούλου, που μας συνόδευσαν μέχρι το ταχυδρομείο του χωριού, για να στείλουμε το δέμα μας.

1 2 3 4   20251210 111252  5

6

Προσέχουμε τη διατροφή μας και στα αγγλικά!

Με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού των Αγγλικών, κ. Κατερίνας Χούλη,  τα παιδιά της Β’ τάξης μαθαίνουν την υγιεινή και ανθυγιεινή διατροφή μέσα από βιωματική μάθηση.

Κόβουν και κολλούν εικόνες φαγητών στο κολλάζ μαθαίνοντας τις λέξεις και στα Αγγλικά. Ο διττός διδακτικός στόχος της εμπέδωσης του λεξιλογίου και της ανάπτυξης της λεπτής κινητικότητας και καλλιτεχνικής δημιουργίας έχει επιτευχθεί!

1 2 2 2 3 2 4 2 5 3 6 3

Επέτειος Πολυτεχνείου

Τη Δευτέρα 17 Νοεμβρίου τιμήσαμε την επέτειο του Πολυτεχνείου, μέσα από το παραμύθι ” Ο κύριος Δήμος και ο κύριος Τυράννης”.

Αναφερθήκαμε στις έννοιες της δημοκρατίας και της δικτατορίας, φτιάξαμε κολλάζ με τις ελευθερίες που έχουμε, όταν το πολίτευμα είναι δημοκρατία και τις απαγορεύσεις, όταν έχουμε δικτατορία.

Στο τέλος ζωγραφίσαμε τα συνθήματα των φοιτητών ¨Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία”.



Λήψη αρχείου

 

1 1 2 1 3 1 4 1

5 2 6 2

11 Νοεμβρίου 1912

Τη Δευτέρα 10 Νοεμβρίου, τιμώντας  την επέτειο της  Απελευθέρωσης της Χίου από τον τουρκικό ζυγό στις 11 Νοεμβρίου του 1912, συζητήσαμε, παρακολουθήσαμε βίντεο, παρατηρήσαμε εικόνες της Χίου του τότε, όπως και  πρωτοσέλιδα εφημερίδων, ζωγραφίσαμε και χορέψαμε!

1 2 3 4 5 6 7 8

Ανακαλύπτω τη συμμετρία γύρω μου

Στο 8ο κεφάλαιο των Μαθηματικών συναντήσαμε τη συμμετρία. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες, ανέβασαν μανίκια και ήταν έτοιμοι για ζωγραφική με το χέρι.

Πρώτα δόθηκε στον κάθε μαθητή, μία σελίδα Α4 και έπρεπε να διπλώσουν στη μέση το χαρτί και να το ξεδιπλώσουν. Η ζωγραφική μπορούσε να ξεκινήσει, αλλά στο μισό χαρτί. Δαχτυλάκια πήραν το ρόλο πινέλων και οι τέμπερες που είχαν μπροστά τους, μας βοήθησαν  να φτιάξουμε διάφορα σχέδια με βουλίτσες ή γραμμές.

Έπειτα , σειρά είχε το δίπλωμα της σελίδας  και να το πατήσουν ελαφρά.  Πολλά παιδιά είπαν πως φτιάξαμε το ίδιο σχήμα , αλλά μετά από συζήτηση φτάσαμε στο συμπέρασμα πως είναι το ίδιο σχέδιο , αλλά καθρεφτισμένο.

Οι δημιουργίες μας ήταν εκπληκτικές!

20251105 111020 20251105 111014  20251105 110925

20251105 111002 20251105 111148 20251105 110947

20251109 151840 20251109 151908

 

 

 

Κυνήγι κερασιών!

Κυνήγι κερασιών δίπλα δίπλα και διπλά!

Με αφορμή το κεφάλαιο 7 “Βρίσκω το μισό και το ολόκληρο” στα Μαθηματικά, επιλέξαμε ένα πιο διασκεδαστικό τρόπο για να κατανοήσουμε και να βρούμε το μισό και το διπλάσιο αριθμών μέχρι το 100. Κάθε φορά έπρεπε να εντοπίσουμε ποιο είναι το μισό του αριθμού που ήταν στο φύλλο, πάντα με τη βοήθεια και της αριθμογραμμής που υπάρχει στην τάξη μας.

20251103 133340

Ας πούμε αυτή τη λέξη

“Υπάρχουν κάποιες λέξεις που δίνουν χρώμα στη ζωή μας. Είναι μικρές, αλλά έχουν μεγάλη δύναμη. Άνοιξε τα φτερά σου και ψάξε να τις βρεις”, είπε η Μάινα στον γκρι παπαγάλο.

Ένα υπέροχο βιβλίο της Μαρίας  Κουτσανοπούλου, το οποίο παρακολουθήσαμε σε βίντεο με αφήγηση, μια πολύχρωμη ιστορία, που μας λέει να ανοίξουμε την καρδιά μας και να γεμίσουμε την κάθε μέρα μας με λέξεις θετικές. Γιατί οι λέξεις έχουν τη δύναμη να αλλάζουν πρώτα τη διάθεση μας και μετά την πραγματικότητα που ζούμε!

Έπειτα σειρά είχε η δημιουργία ομαδικού κολάζ. Χρωματίσαμε πολύχρωμους παπαγάλους, γράψαμε λέξεις που ζεσταίνουν την καρδιά μας και τα κολλήσαμε στην τάξη μας, για να τα βλέπουμε καθημερινά και να  και φτιάχνουν τη μέρα μας!

Η δράση πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του σχεδίου για τον Ενεργό Πολίτη, με θέμα ” Μαθαίνω να συμμετέχω: Στην τάξη, στο σχολείο, στην οικογένεια”.

20251020 110359

20251020 110415

 

 

 

 

20251104 08321320251104 083225