7 – Υλοποίηση εφαρμογών σε προγραμματιστικά περιβάλλοντα

AppInventorTo App Inventor for Android αποτελεί ένα ελεύθερο, διαδικτυακό και οπτικό περιβάλλον Προγραμματισμού με πλακίδια (blocks), όπως το Scratch και το Alice, για τη δημιουργία εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα με Λειτουργικό Σύστημα Android.

Αναπτύχθηκε στα εργαστήρια της Google και στη συνέχεια το γνωστό κορυφαίο αμερικάνικο πανεπιστήμιο MIT (Massachusetts Institute of Technology) ανέλαβε την ανάπτυξη και συντήρηση αυτού.

To App Inventor χρησιμοποιείται και δοκιμάζεται ήδη ως πλατφόρμα διδασκαλίας και εισαγωγής στον Προγραμματισμό τόσο στην Τριτοβάθμια όσο και στη σχολική εκπαίδευση.

ΑΣΚΗΣΗ – AppInventor 1  –  Αρχεία Άσκησης

ΑΣΚΗΣΗ – AppInventor 2 – Αρχεία Άσκησης

Επιπλέον υλικό:

https://2lapliroforiki.blogspot.com/p/appinventor.html

Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Χίου

Φωτόδεντρο – Πιάσε τη μπάλα

http://www.appinventor.org/book

Φωτόδεντρο:

APP INVENTOR: ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ

ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ LEGO MINDSTORM ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ APP INVENTOR

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΩ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ. ΔΟΣΟΛΟΓΙΑ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΩΣ 12 ΕΤΩΝ


gamemaker

Το GameMaker είναι ένα οπτικό περιβάλλον προγραμματισμού για τη δημιουργία ηλεκτρονικών παιχνιδιών, απλών αλλά και πιο πολύπλοκων. Είναι ένας τυπικός εκπρόσωπος της νέας γενιάς εκπαιδευτικών περιβαλλόντων, με το οποίο μπορούμε να δημιουργήσουμε προγράμματα με interface «οπτικού» χαρακτήρα. Είναι προσανατολισμένο στην δημιουργία παιχνιδιών, κάτι που αποτελεί κίνητρο για τους μαθητές. Είναι πιο σύνθετο από ανάλογα περιβάλλοντα, όπως το scratch, αλλά τα παιχνίδια που μπορούν να δημιουργηθούν είναι πιο εξελιγμένα. Το πιο σημαντικό με το πρόγραμμα του Game Maker είναι το γεγονός ότι παρέχει ένα περιβάλλον εύκολα χρησιμοποιούμενο από αρχάριους χρήστες και την ίδια στιγμή, παρέχει τεράστιες δυνατότητες για ευπαρουσίαστα και εξελιγμένα παιχνίδια. Το πρόγραμμα είναι δυνατόν να δημιουργήσει επίσης και τρισδιάστατα παιχνίδια.

Το πρόγραμμα αυτό δημιουργήθηκε από τον Mark Overmars, καθηγητή στο ίδρυμα πληροφοριών και επιστημών πληροφορικής του πανεπιστημίου της Ουτρέχτης. Προκειμένου να αποκτήσετε το πρόγραμμα μπορείτε να το κατεβάσετε από την επίσημη ιστοσελίδα www.gamemaker.nl . Το πρόγραμμα τρέχει στα περισσότερα λειτουργικά συστήματα ακόμη και στα WINDOWS 98, εκτός από τα WINDOWS NT 4.0.

froutakiaΣτον παρακάτω σύνδεσμο υπάρχουν οδηγίες για να φτιάξετε ένα παιχνίδι με το GameMaker. Διάφορα φρουτάκια κινούνται στην οθόνη και χτυπούν στους τοίχους γύρω-γύρω. Στόχος του παιχνιδιού είναι να κάνουμε «κλικ» πάνω στα φρουτάκια και να τα φάμε!!

 

 

ΦΥΛΛΟ ΟΔΗΓΙΩΝ – GAME MAKER – Κυνηγώντας τα φρούτα

ΦΥΛΛΟ ΟΔΗΓΙΩΝ – GAME MAKER – Λαβύρινθος

ΦΥΛΛΟ ΟΔΗΓΙΩΝ – GAME MAKER – Arcanoid

Το GameMaker στη σχολική τάξη


Άλλες Εφαρμογές:

Παιχνίδια Blockly – Παιχνίδια για τους προγραμματιστές του αύριο

Fun Games – Machine Learning

code.org – προγραμματισμός για μαθητές

Φωτόδεντρο – Εισαγωγή στον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό με τη βοήθεια των παιχνιδιών: Η περίπτωση του GREENFOOT

Ο μικρόκοσμος του Jeroo – Στο Νησί των Καγκουρώ – Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός


Το AgentSheets είναι ένα εργαλείο δημιουργίας προσομοιώσεων πολλαπλών εφαρμογών, που επιτρέπει σε μη προγραμματιστές να δημιουργήσουν τις δικές τους προσομοιώσεις και παιχνίδια. Είναι ουσιαστικά ένα περιβάλλον οπτικού προγραμματισμού το οποίο συνδυάζει πράκτορες (agents), υπολογιστικά φύλλα (spreadsheets) και εργαλεία συγγραφής Java σε ένα ενιαίο περιβάλλον.

Πατήστε εδώ για λήψη του αρχείου εγκατάστασης

Φύλλα εργασίας από το Φωτόδεντρο:

Ενεργός Μετεωρολογικός Χάρτης

Ο Κόσμος του ROBBY

Παιχνίδι μνήμης με εικόνες 

Προγραμματίζοντας ένα ρομπότ

Προγραμματίζοντας ένα ρομπότ ανιχνευτή

Αφήστε μια απάντηση