Ξεκινάμε! Η Β’ Τάξη πάει Ευρώπη με το μαγικό Project M.A.G.I.C.!

IMG 9443
M.A.G.I.C

Με ιδιαίτερη χαρά, το σχολείο μας ανακοινώνει τη συμμετοχή των μαθητών της Β’ Τάξης στο καινοτόμο ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning για τη σχολική χρονιά 2025-2026!

Το έργο που επιλέχθηκε φέρει τον ενδιαφέροντα τίτλο M.A.G.I.C. και αναμένεται να αποτελέσει μία συναρπαστική μαθησιακή εμπειρία για τους συμμετέχοντες.

Μέσα από το M.A.G.I.C., οι μαθητές θα συνεργαστούν με συμμαθητές τους από διάφορες χώρες της Ευρώπης, αναπτύσσοντας δεξιότητες απαραίτητες για τον 21ο αιώνα, όπως η ψηφιακή επικοινωνία, η κριτική σκέψη και η δημιουργικότητα.

Η Β’ Τάξη είναι έτοιμη να ξεκινήσει αυτό το “μαγικό” ταξίδι γνώσης και πολιτιστικής ανταλλαγής. Θα ακολουθήσουν σύντομα περισσότερες λεπτομέρειες για τις δράσεις και τα πρώτα αποτελέσματα του project!