Η τεχνική πλευρά της 16ης ICCC ( International Camp of Communication and Computers), υπήρξε άψογη, στα 50 εργαστήρια η εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες υπήρξε κάτι παραπάνω από εντυπωσιακή, πλην όμως δεν είναι αυτή που διαχωρίζει την ελληνική ICCC από τις 15 προηγούμενες. Η διαφορά έγκειται στα επίπεδα κοινωνικοποίησης και αυτογνωσίας που κατακτήθηκαν στις λεγόμενες επιπρόσθετες/ψυχαγωγικές δραστηριότητες που συμπλήρωσαν το πρόγραμμα των μετεχόντων.Το κλίμα ανεξαρτησίας, φιλελευθερισμού και σεβασμού στην φιλοξενία που εξακολουθεί να πνέει με ξεχωριστό τρόπο στην Ελλάδα, είναι πολύ δύσκολο ως αδύνατο να αποτυπωθεί σε λέξεις, πλην όμως είναι κάτι παραπάνω από αυτονόητο στους τιμώμενους από την χώρα τούτη που έχουν την ευκαιρία να το βιώσουν. Δεν είναι δα πολύ σπουδαίο να δοθεί η δυνατότητα σε μικρά παιδιά 15-16 χρόνων με απώλεια όρασης να γνωρίσουν δια της αφής ένα μικρό ζωάκι στον ζωολογικό κήπο, όμως όπως και να το κάνουμε μόνο στην Ελληνική τους εμπειρία η δυνατότητα τους δόθηκε. Εξίσου εύκολη μοιάζει να είναι η επαφή ανάσα την ανάσα και βήμα το βήμα με τον νυχτερινό ρυθμό της διασκέδασης που απολαυστικά λικνίζει τους πάντες επί ίσοις όροις, όμως μόνο στης Αθήνας την φιλόξενη αγκαλιά οι νεαροί επισκέπτες την ένιωσαν. Και την καταμαρτύρησαν με τον πλέον αφοπλιστικό τρόπο χαρακτηρίζοντας την εμπειρία τους ως ανεπανάληπτη. Από τις 20 Ιουλίου μέχρι τις 27 φιλοξενήθηκαν , εκπαιδεύτηκαν και κοινωνικοποιήθηκαν οι μικροί , μέχρι 17 χρόνων. Από τις 27 μέχρι και τις 5 Αυγούστου, την εμπειρία βιώνουν οι μεγαλύτεροι, μέχρι 20 χρόνων. Στις 3 Αυγούστου, ημέρα ειδικά αφιερωμένη στα ΜΜΕ κατά την διάρκεια της οποίας θα δοθεί η δυνατότητα σε δημοσιογράφους να επισκεφτούν τα εργαστήρια και να συνομιλήσουν με τους μετέχοντες, είναι βέβαιο ότι οι άνθρωποι των ΜΜΕ (όσοι ανταποκριθούν στην πρόσκληση) θα εντυπωσιαστούν από την εξοικείωση των νέων με απώλεια όρασης με τις σύγχρονες τεχνολογίες. Αυτό που δεν θα δούν, δεν θα μπορέσουν εξ’ αντικειμένου να δουν, είναι τα νέα επίπεδα εξοικείωσης με τις πιό βαθιές ανθρώπινες αναφορές που μόνο η Ελληνική κουλτούρα μπορεί να προσφέρει στους όποιους αυτού του τόπου επισκέπτες. Αυτά βιώνονται, δεν διδάσκονται .
Ελευθεροτυπία, 2/8/2010
-
- Interactive games
- Podcast
- virtual δραστηριότητες και εφαρμογές
- WebQuest
- Ανθρωπινα Δικαιώματα
- Άρθρα για το μάθημα των Θρησκευτικών
- Βίοι Αγίων
- Βουδισμός
- Γενικά
- διαδραστικές εφαρμογές
- Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Δραστηριότητες και παιχνίδια
- Επίκαιρα άρθρα για την εκπαίδευση
- Εργασίες μαθητών 2011
- Ηθική και οικολογία
- Θρησκεία
- Ινδουϊσμός
- Ιουδαϊσμός
- Ισλάμ
- Κινέζικη θρησκεία
- Κομφουκιανισμός
- Κοσμογονίες
- Μ. Εβδομάδα
- Οn line (hot potaetos)ασκήσεις
- Οι Δια Χριστόν σαλοί
- Παρουσιάσεις
- Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία
- Σελίδες Ιστορίας
- Ταοϊσμός
- Φιλοσοφία
- Χάρτες
- Χριστιανισμός
- Χριστούγεννα
-
Κανάλια RSS
- Εγγραφή σε νέα και ενημερώσεις
- Κανάλι RSS
- Σχόλια RSS
Πρόσφατα άρθρα
- Οδηγίες για τη διδασκαλία της Ερευνητικής Εργασίας (project) της Α΄ και Β΄ τάξης Γενικού Λυκείου και Α΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχ. έτος 2014-2015
- Aνοικτή επιστολή των Θεολογικών Συνδέσμων για το μάθημα των θρησκευτικών
- Για τη γιορτή της μητέρας: Από την Παλαιά Διαθήκη
- Για τη γιορτή της Μητέρας: Λίγα λόγια για την ιστορία
- Για την Άλωση…
- Απόκρυφα και Γνωστικά Ευαγγέλια
- Tα Θρησκευτικά μάθημα αυξημένης βαρύτητας στο Λύκειο
Kατηγορίες
- Interactive games (25)
- Podcast (2)
- virtual δραστηριότητες και εφαρμογές (52)
- WebQuest (1)
- Ανθρωπινα Δικαιώματα (8)
- Άρθρα για το μάθημα των Θρησκευτικών (55)
- Βίοι Αγίων (24)
- Βουδισμός (3)
- Γενικά (17)
- διαδραστικές εφαρμογές (11)
- Διαπολιτισμική Εκπαίδευση (58)
- Δραστηριότητες και παιχνίδια (29)
- Επίκαιρα άρθρα για την εκπαίδευση (74)
- Εργασίες μαθητών 2011 (3)
- Ηθική και οικολογία (1)
- Θρησκεία (12)
- Ινδουϊσμός (7)
- Ιουδαϊσμός (23)
- Ισλάμ (16)
- Κινέζικη θρησκεία (4)
- Κομφουκιανισμός (2)
- Κοσμογονίες (1)
- Μ. Εβδομάδα (14)
- Οn line (hot potaetos)ασκήσεις (1)
- Οι Δια Χριστόν σαλοί (6)
- Παρουσιάσεις (4)
- Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία (15)
- Σελίδες Ιστορίας (5)
- Ταοϊσμός (3)
- Φιλοσοφία (14)
- Χάρτες (12)
- Χριστιανισμός (64)
- Χριστούγεννα (21)
Μοιραστείτε το ιστολόγιο
Σύνδεσμοι
- Αλμπανάκη Μαρία
- Γενικό Λύκειο Αρχαγγέλου
- Γυμνάσιο Ιάσμου Κομοτηνής
- Ευρωπαϊκή Εκπαίδευση
- Καράκιζα Τσαμπίκα, Σύμβουλος Πληροφορικής Νοτίου Αιγαίου
- Λύκειο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ευόσμου
- Μάντα Φατσέα, Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Ν. Δωδεκανήσου
- Μουσικό σχολείο Κομοτηνής
- Πανελλήνιος Θεολογικός Σύνδεσμος ΚΑΙΡΟΣ
- Σαρικάς Σάββας. Ιδέες και σκέψεις για όλα..Εύκολες λύσεις με τις Τ.Π.Ε.
- Φεσάκης Γιώργος, Λέκτορας ΤΕΠΑΕΣ, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Ετικέτες
BBC interactive game interactive games Islam Life Second Life video virtual tour Διαθεματικότητα Εκκλησία Ελευθεροτυπία Ιερουσαλήμ Ινδουϊσμός Ιουδαϊσμός Μ.Εβδομάδα Μέκκα Μετανάστευση Παναγία Το Βήμα Χριστούγεννα άρθρα αγάπη αισθητική αγωγή δημιουργία διαδραστική εφαρμογή διαδραστικός χάρτης διαπολιτισμική εκπαίδευση διαπολιτισμική συνείδηση διαπολιτισμικότητα εκπαίδευση εξέλιξη θρησκεία θρησκειολογία μετανάστες μοναχισμός μυθολογία νέες τεχνολογίες πίστη παιδεία ποίηση προσευχή τέχνη τεχνολογία τζαμί τορά
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.