Αφορμή ήταν το κείμενο της Γλώσσας “Τα παιδικά μου παιχνίδια ” του Μ.Θεοδωράκη που εξιστορούσε για τα αγαπημένα του παιχνίδια και τη συλλογή του, που βρίσκεται φυλαγμένη στο σπίτι της κόρης του ακόμα και σήμερα.
Ποιος όμως ειναι ο Μίκης Θεοδωράκης;
Αφού ακούσαμε με τους μαθητές γνωστές του μελωδίες, αναζητήσαμε πληροφορίες γι αυτόν.
Συνεχίσαμε τη μέρα μας παίζοντας .. . Οι μαθητές είχαν φέρει στην τάξη τα δικά τους αγαπημένα παιχνίδια και αφού μας τα περιγράψανε (τι περιγράφεται, από πόσα μέρη αποτελείται, ποια ειναι τα χαρακτηριστικά του) ξεκίνησε το παιχνίδι. Περάσαμε πολύ όμορφα…
Με το παιχνίδι οι μαθητές υποδύονται ρόλους, εκφράζουν τις σκέψεις τους, βιώνουν διάφορετικές καταστάσεις και φυσικά συνεργάζονται.




