Sometimes, the best answer is a more interesting question – Terry Pratchett

Κακοκαιρία?? Πού, πού???







3 Φεβρουαρίου 2007 στις 11:33 μμ | Σχόλια & Παραθέσεις (69) | Μόνιμος Σύνδεσμος
Άνοιξη, καλοκαίρι, φθινόπωρο, χειμώνας… (και πάλι απ΄την αρχή)

Για ένα ταξίδι στο χώρο και στο χρόνο της ορεινής Κορινθίας, μέσα από εικόνες, αρώματα και γεύσεις, αφεθείτε στα λόγια και τα χρώματα που θα πλέξει γύρω σας η Dr. Δήμητρα Καμαρινού, το Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2007, ώρα 12:00, στο βιβλιοπωλείο Ιανός, Σταδίου 24, Αθήνα. Be there!
;-D




1 Φεβρουαρίου 2007 στις 9:58 μμ | Σχόλια & Παραθέσεις (69) | Μόνιμος Σύνδεσμος
Weekend in the Environmental Education Centre of Kleitoria, at a fantastic seminar on the methodology of Environmental Education.



“Εδώ Κοκκινοσκουφίτσα, εδώ Κοκκινοσκουφίτσα, ακούει Κακός Λύκος?”




29 Ιανουαρίου 2007 στις 11:41 πμ | Σχόλια & Παραθέσεις (69) | Μόνιμος Σύνδεσμος






Novitango Quintet
22 Ιανουαρίου 2007 στις 1:58 πμ | Σχόλια & Παραθέσεις (69) | Μόνιμος Σύνδεσμος
Yesterday…

And today…


A whole stretch of beach, with noone around!


It’s almost like summer!!


By the way, the wetsuit is fantastic, Cat!!!! ;-D

20 Ιανουαρίου 2007 στις 3:31 μμ | Σχόλια & Παραθέσεις (69) | Μόνιμος Σύνδεσμος
Μαμά, θτη δύμη θτα κεφτεδάκια έβαλα και πο’τοκαλάδα!!!!!!
5 Ιανουαρίου 2007 στις 5:58 μμ | Σχόλια & Παραθέσεις (69) | Μόνιμος Σύνδεσμος
My name is Year… New Year!!!

Καλά στροβιλίσματα!!!
;-D
2 Ιανουαρίου 2007 στις 1:30 πμ | Σχόλια & Παραθέσεις (69) | Μόνιμος Σύνδεσμος
-Σου έχω μια έκπληξη, να σου την πω?
-Άμα μου την πειθ δεν θα είναι έκπληκθη… (duh…)

-Θεία, έλα να δειθ, έφιακθα έναν άνθ’ωπο!! (My name is Frankenstein, Dr Frankenstein…)

– Θεία, να βάλειθ να δούμε τον Μπαμπούλα κθανά, εκεί που κλαίει η Μπου (and now, our τσιρίδα contestant No 4…) και μετά τον αθτ’οναύτη (στο άπειρο κι ακόμα παραπέραααααααα…) γιατί εμένα μου α’έθει (εμένα να δεις, μετά την 2568794039845556 φορά…)

-Που θα πάμε βόλτα σήμερα? (Βουνό, θάλασσα?)
-Να με παθ θτη βιβλιοθήκη! (Α?)
-Αφού πήγαμε χτες, σήμερα να πάμε κάπου αλλού (που να σερβίρουν καφέ και κέικ σοκολάτα κατά προτίμηση)
-Όχι, να με παθ θτη βιβλιοθήκη να βιαβάθω εκείνο το βιβλίο με τα λαχανικά (είμαι φυτό και το δείχνω)
-Αυτό το διαβάσαμε χτες, μήπως να κάναμε κάτι διαφορετικό σήμερα που έχει και ήλιο όχι όπως χτες που έβρεχε και γίναμε λούτσα! (Ξέρω μια καφετέρια στην παραλία, ψώνιο!!)
– Εντάκθει, να πάμε θτη βιβλιοθήκη αλλά να αφήθουμε την ομπ’έλα θτο Φάμπια! (Ζντόινκ?)
-Ναι, αλλά σήμερα μπορεί να είναι κλειστή γιατί είναι γιορτές! (!@#$%#%^!@#$$!*)
-Να πειθ θε εκείνον τον κύ’ιο που πάτηθε το κουμπί θτο αθανθέ’ να θου ανοίκθει με το κλειδί! (One key to rule them all)

-Δημήτρη, τι θα ζητήσεις να σου φέρει ο Άη Βασίλης?
-Μία ντουντούκα (I beg your pardon?? Με αρκούδα, ή χωρίς?)
-Να σου φέρει και ένα παζλ μεγάλο σαν εκείνο με τον ιππότη? (άντε, ας ξοδευτούμε για την πάρτη σου!)
– Όχι θου λέω δεν θέλω παδλλ!! Θέλω να μου φέ’ει μόνο την ντουντούκααααααα! (Τo τζιπ θα το ζητήσω με την άλλη, κάτσε τώρα να κάνω οικονομία στις απαιτήσεις για να με συμπαθήσει).

30 Δεκεμβρίου 2006 στις 10:47 μμ | Σχόλια & Παραθέσεις (69) | Μόνιμος Σύνδεσμος
Μια φορά κι έναν καιρό, ήταν ένα

που άκουγε ιστορίες για το χειμώνα…

και αποφάσισε να τον γνωρίσει από κοντά…

Ντύθηκε λοιπόν με τα πιο φανταχτερά του ρούχα…


και με την βοήθεια του φίλου του του ήλιου…

ταξίδεψε μέσα από τις φθινοπωρινές βροχές…

για να καλωσορίσει τα Χριστούγεννα!
17 Δεκεμβρίου 2006 στις 9:04 μμ | Σχόλια & Παραθέσεις (69) | Μόνιμος Σύνδεσμος
Get set! Goooo!!


Setting up the school’s weather station. “Wingardium leviosa” and off we go over the rooftop! ;-D

New perspective, pity it’s a cloudy day!

14 Δεκεμβρίου 2006 στις 2:29 μμ | Σχόλια & Παραθέσεις (69) | Μόνιμος Σύνδεσμος