Sometimes, the best answer is a more interesting question – Terry Pratchett

And the living is easy……




;-D

13 Μαΐου 2007 στις 1:13 μμ | Σχόλια & Παραθέσεις (69) | Μόνιμος Σύνδεσμος


;-D

12 Μαΐου 2007 στις 7:10 μμ | Σχόλια & Παραθέσεις (69) | Μόνιμος Σύνδεσμος






9 Μαΐου 2007 στις 10:57 μμ | Σχόλια & Παραθέσεις (69) | Μόνιμος Σύνδεσμος

Και από ένα βροχερό πρωινό στη θάλασσα,

… η μέρα έκλεισε με ένα φανταστικό φεγγάρι πάνω από τις ομίχλες του Ταϋγέτου!
;-D

… goes around,…

…goes around…
;-D

26 Απριλίου 2007 στις 12:25 μμ | Σχόλια & Παραθέσεις (69) | Μόνιμος Σύνδεσμος
Life is life, και γεμάτη από ήλιο, ταξίδια, ανθρώπους γεμάτους γέλια, αυτοκίνητα με surf boards, canoes και τα συναφή!!! Ζήτω το καλοκαίρι!! Μια διαδρομή όπου οι νταλίκες στον Μπράλο σου κάναν σήμα να περάσεις, τα γρηγορότερα αυτοκίνητα απολάμβαναν χαλαρή διαδρομή πίσω από το Fabia σε διαδρομή μήκους από την Γραβιά μέχρι τα Τρυζόνια, και μικρές ανθρώπινες στιγμές ξετυλίγονταν στις άκρες του δρόμου!

Πάντως, guys, άλλη φορά όταν παίρνετε με τις καταπληκτικές σας μηχανές, τρομερές κλίσεις στις στροφές (ναι, είχε ΚΑΙ θέαμα η διαδρομή…) εναλλάξ για να βγείτε σούπερ ουάου φωτό, μην πολυβγαίνετε στο αντίθετο ρεύμα, γιατί παραλίγο να φορέσω έναν από σας, σκουλαρίκι!!! (Χωρίς πλάκα όμως, και πολύ καλή οδήγηση, εύγε!!!!)
;-D

15 Απριλίου 2007 στις 11:29 μμ | Σχόλια & Παραθέσεις (69) | Μόνιμος Σύνδεσμος
– Πόθο κοθτίδει αυτό?

– Θεία, χω’άμε μαδί με τη Χ’ιθτιάννα θτο αβγό! Αλλά είναι μικ’ή και δεν μπο’εί να το γυ’ίθει!

10 Απριλίου 2007 στις 2:47 μμ | Σχόλια & Παραθέσεις (69) | Μόνιμος Σύνδεσμος
Απολογισμός Τεμπών: μισή ώρα, 5 περιπολικά και 9 τραγούδια (χιχιχι, τέλεια διαδρομή παρόλη την συννεφιά, το ψιλόβροχο και την ακίνητη κίνηση) από την διασταύρωση της Ελάτειας μέχρι την διασταύρωση του Στομίου για να φτάσει το Fabia σε μια Θεσσαλονίκη που χρύσιζε στον ήλιο, και το μόνο που άλλαξε στους οδηγούς, είναι το ότι οι Γκαζόπουλοι, αντικαταστάθηκαν από Γκαζακίδηδες, και Γκαζάκογλους (μα πόσα SUV και Peugeot Ralye χώθηκαν ανάμεσα στις λωρίδες με παράλληλη μετατόπιση σε αυτήν την δύσμοιρη περιφερειακή? Unpistevable….) και η μόνη μου παρηγοριά είναι πως όλοι πήγαν στα χωριά τους, μπορώ να το βεβαιώσω από την κίνηση στους δρόμους, κι έτσι βρήκα να παρκάρω, ακριβώς κάτω από το σπίτι μου (επιτέλους?!) μιας και η Καλαμαριά έχει γίνει πλέον τίγκα στο αυτοκίνητο!

Και καπάκι, η νέα διαφήμιση για τον τουρισμό στην Ελλάδα, στις ειδήσεις: προτιμήστε μας, κάνουμε εξαιρετική διαχείριση ναυαγίων, προσοχή, μην πάτε να ναυαγήσετε αλλού!

Χεχε, και κάνοντας μια σύντομη ανασκόπηση στα τελευταία (και όχι μόνο…) γεγονότα, ποιός μπορεί να αμφισβητήσει κάτι τέτοιο?
;-D

5 Απριλίου 2007 στις 9:45 μμ | Σχόλια & Παραθέσεις (69) | Μόνιμος Σύνδεσμος
ώσπου ν’ ανοίξω πια τα μάτια μου, σε κόσμο χωρίς βία…

σε κόσμους μαγικούς, μέσα από τα βιβλία!

Heh, never too soon for a Terry Pratchett fan!
;-D

3 Απριλίου 2007 στις 2:35 μμ | Σχόλια & Παραθέσεις (69) | Μόνιμος Σύνδεσμος
“‘Οταν ήμουνα μικρός
μεσ’ τα κύματα δε μ’ ένοιαζε
αν ο κόσμος είναι απλός
ή αν έτσι απλώς εμένα μου έμοιαζε
διαμαντένιος ο ουρανός” (Ξ.Σ.)














26 Μαρτίου 2007 στις 3:55 μμ | Σχόλια & Παραθέσεις (69) | Μόνιμος Σύνδεσμος