Παίρνω το μπαλάκι (του μπάσκετ) από την
Στέλλα, και παραθέτω μερικά από τα αγαπημένα μου αντικείμενα, χρησιμοποιώντας ως κριτήριο, το κατά πόσο έχουν διευρύνει τους τομείς των δραστηριοτήτων μου και τους ορίζοντές μου. Αν βέβαια, η ερώτηση ήταν “ποιά από τα πράγματά σας θα πέρνατε σε ένα έρημο νησί”, τίποτε από αυτά δεν θα μου έλειπε. Στην περίπτωση εκείνη, θα απαντούσα “έναν καλό σουγιά” και τίποτε άλλο, ούτε βιβλία, ούτε μουσική, nada. Αν η ερώτηση ήταν “ποιά από τα αγαπημένα σας πράγματα θα αφήνατε στα παιδιά σας, τότε θα διάλεγα τις παλιές φωτογραφίες της οικογενείας μου, γιατί αυτές διαμόρφωσαν ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μου. Αλλά αυτό είναι παρελθόν, και το παρόν, είναι παρακάτω και το απολαμβάνω καθημερινά!
;-D

Το Fabia με ένα από τα τελευταία αξεσουάρ του, τα σχεδόν 201.000 km που γράψαμε και συνεχίζουμε μέχρι να τα φτύσει τελείως, είναι από τις πιο διασκεδαστικές στιγμές!

Το δώρο της
Στέλλας και του
Κωνσταντίνου σε μια απέλπιδα προσπάθεια να με εξοντώσουν, αλλά ως γνωστόν, κακό σκυλί, όρια στην τρέλα δεν έχει(pstttt, να σας πω, το επόμενο θα είναι skateboard? Για να τα κάνω σετάκι, χιχιχι)!!! Άλλο ένα πράγμα που είναι σχεδόν μόνιμο αξεσουάρ του Fabia, μαζί με την (τουλάχιστον μία) μπάλα του μπάσκετ!!
;-D

Η βαρεμάρα είναι μια άγνωστη έννοια, παντού και πάντα το πιστό Tungsten T|X σε αντικατάσταση του παλιού μου Visor. Εκτός από ατζέντα, mp3 player, web browser και όλα τα σχετικά, κρύβει στην κάρτα του και ένα σωρό e-texts, και σε λίγο, θα αποκτήσει και ηλιακό φορτιστή για το καλοκαίρι σε απομονωμένα μέρη!!!
Το καινούριο (λέμε τώρα…) laptop, το συνεχές παράθυρο στον έξω κόσμο!!

Το παλιό πιστό laptop, που η θητεία του μετράει παραλίες και αρμυρίκια, βουνά και θάλασσες και που ακόμα είναι αξιόμαχο!!! (Είπαμε, δεν πετάμε, επαναχρησιμοποιούμε και ανακυκλώνουμε!!)
Και last, but not least, βιβλία, βιβλία, βιβλία, παντού, πάντα και για πάντα…. Μικρά, μεγάλα, όλων των κατηγοριών, που αυξάνονται και πληθύνονται συνεχώς.
;-D

Sore back, sore throat, και η ατάκα της ημέρας (ω, μπαρδόν, της νύχτας ήθελα να πω): “Τιιιιι κάνει ο τρελός ο χημικός!” rulez!!! Άντε, Τάσο στο χρώσταγα αυτό!!!!!
Ετοιμαζόμαστε για το μεγάλο ντέρμπυ!
;-D
Eh, well, games and pizza!!! But, where did the other four (or was it five???) go?
;-D
Well, living in Ancient Olympia has its many advantages, and now with the fires and all that, even more famous people come. Today,
Panaghiotis Giannakis, the brilliant player and coach, visited our school on a Vodafone promotional tour.

Suffice it to say that we were all thrilled, students and teachers, since it has been our idol for at least the past 2 decades!

You can imagine how the kids raved, all of them wanting autographs on pieces of paper, small basketballs, T-shirts (yeah, we also got Vodafone’s promotional material) and all!!
What they enjoyed most though, was the shots on our basketball field, where they all cheered and tried out under his istructions!
Well, I have to admit that it is fun when legends and especially ones with low profile, visit schools, they can very well act as role models.

The small basketballs were _the_ rage all throughout the day, and I’m sure now that many more kids will spend more time playing basketball than football (the No. 1 sport with boys and girls here, equally) so I won’t be among the very few, shooting hoops when we have our school outings!!!
Everybody wanted an autograph!! (Naturally!!)
Oh, plus we got to be on national TV, of course (remember, it was a promotional visit)…
And, you have to admit, ours is a nice building!!!!
;-D

So, this is how to watch “Friends” when _everybody_ (else) decides to get sick and feverish for the weekend and can do nothing other than lie in front of the TV (Ok, I have to admit it was the only way I would get to watch the last 4 episodes of Heroes in a row)! The carpets are being washed, so free rein in the house for at least a week more, and what better way to entertain the sick than offer them a view of myself (not) speeding down the hall!!! Duh!
I had better get a surfboard though as well, cause I think I can hear Noah’s Ark somewhere around, there is a storm raging!
;-D
… and tonight’s ride in Patras, included at “Wok Away” (a brilliant idea instead of the usual tavern)!!

Much better food quality and tastes than the Chinese restaurant in Kalamata, I think, but…. white walls with red samurais? Hehe, so much for white being a funerial colour in China!!
Hm… do you think they deliver to Olympia??? ;-D

And on the way back, the usual car accidents, this time luckily, there didn’t seem to be any lethal casualties, like a few days ago, again on the way back from Patras, when there was this guy who was run over by a car, dead on the tarmac, the ambulances not there yet, just him alone, and a police officer securing the scene… Really sad… Is there actually a day without any casualties at all on the road from Patras to Pyrgos?? Grrrrr…..
Anyway, a stop at home to change clothes and get a couple of hours sleep, cause in a few hours time, the Fabia will be celebrating its 200.000 kilometres in a bit less than 7 years time, with ouzo and the usual gang at the beach in Kalamata!!! Hehehe!!!
Weekdays are great fun, but weekends are waayyyyy better!!
;-D
Ancient Olympia is the set for the new movie with Nia Vardalos as a script writer,
My Life in Ruins, and everybody is pretty much excited, especially those of our students who are cast as tourists! Just half an hour ago, Nia Vardalos and Alexis Georgoulis, planted an olive tree as a gesture of appreciation, at the small park next to the City Hall! Oh, and I don’t want to brag, but guess whose shovel was used yet again!!
;-D
Smiling before the manual labour!
Ok, this is the way to go if you want to get it out of the pot!!
Well, that also helps!
;-D
Putting the tree in the hole!
Ok, and the famous shovel, featuring Nia Vardalos and Alexis Georgoulis, the other two protagonists in the planting of the tree!! (hehehe)

And the surrounding scenery, fits the title of the movie only so wel!!!
The trailers.
My Life in Ruins, on the way to the set.
The production team at lunch…
Το Κρόνιο μετά την εφαρμογή ριζικής αποψίλωσης ή αλλιώς, το φαινόμενο Gillette!!

Gaudi…(!??!!)
La Sagrada Naturaleza….
Our life in ruins!

Ποιός το πίστευε, πως το φανταστικό Fabia θα προσπερνούσε στην Εθνική το θρυλικό Lexus RX 400h, (η δόξα κράτησε κάπου 2 λεπτά….) και μάλιστα πως θα το συναντούσε και στον πηγαιμό για την Θεσσαλονίκη, αλλά και στο γυρισμό!!! Το ίδιο αυτοκίνητο, μα καλά, what are the chances of that happening? Είπαμε ζήτω τα υβριδικά SUV?? Να πούμε, να πούμε!!! Και για όσους δεν μου πήραν δώρο στη γιορτή και στα γενέθλιά μου, τους ενημερώνω πως είναι κινητές εορτές και είμαστε πάντα ανοικτοί για το κοινό μας, άντε, chip in!!! Και άμα δεν σας αρέσει αυτό (tough luck, τα άλλα υβριδικά τζιποειδή αργούν) είναι και το Prius!! Άντε, γιατί το καημένο το Fabia νομίζει πως είναι τζιπ και όλο την πατάει από κάτι πέτρες και κάτι κακοτράχαλα, μόνο στη Θεσσαλονίκη βρίσκει την υγειά του, που είναι παρκαρισμένο συνήθως!!
Και επειδή αναφερόμαστε στη Θεσσαλονίκη, το rellllax με dark “l” παρακαλώ!!!! Ένα ΠΣΚ γεμάτο με πολύ γέλιο, ακόμα πιο πολύ κέφι, (μα πάρα πολύ γέλιο λέμε….), καταπληκτική παρέα που έγινε ακόμα μεγαλύτερη και μια μάπα έκθεση, που μας απογοήτευσε πλήρως αλλά είπαμε να πούμε καλά λόγια μόλις μας δώσουν τα κλειδιά του Tuareg, για το οποίο έχουμε ήδη κλείσει διαδρομές!! Η Infosystem λοιπόν, κάθε χρόνο και χειρότερα, αφού λέμε πως μάλλον από του χρόνου αντί να πληρώνουμε (όχι ότι πληρώσαμε δηλαδής….) για να την δούμε, θα μας πληρώνουνε!!! Κρίμα, γιατί μας βόλευε ως τοποθεσία και χρόνος, αλλά θα πάρουμε το αίμα μας πίσω, σε ένα μήνα, στη dte!!! Άντε γιατί θα μου μείνει κανένα απωθημένο που δεν ζούληξα τίποτα Appleοειδές!!!
Φυσικά, το μόνο που άξιζε στην έκθεση, ήταν το Joomla Event, στο οποίο περάσαμε φανταστικά όλοι, παλιοί και καινούριοι γνώριμοι, ακονίσαμε τα μυαλά μας, τα μαχαίρια μας (ωραίο ήταν βρε παιδιά το ψαρονέφρι αλλά λίγο!!!), τις γλώσσες μας, ο Κωνσταντίνος έγινε ακόμα πιο διάσημος από ό,τι ήταν ήδη, αφήσαμε λίγο συκώτι αλλά κάναμε καινούριο από τα γέλια, κάναμε λίγο πιο πλούσιους τον Τερκενλή και τον Χατζή, πήραμε τα κρασιά μας, τσακίσαμε τους δρόμους, μυρίσαμε ένα σωρό μπαχαρικά (περίεργο, δεν χορεύανε όμως….) και ένα σωρό άλλα που δυστυχώς το κοινό θα πρέπει να αναμένει τις βιογραφίες μας για να ενημερωθεί πλήρως, τώρα αρκεστείτε στα λίγα αυτά ψίχουλα!!
Φυσικά, από την διαδρομή δεν έλειψε και η απαραίτητη βόλτα για να ζουπήξουμε τα φανταστικά ανίψια τα οποία εκτός από κατσαβίδια και άλλα, έχουν και επιδόσεις σε παιχνίδια λογικής (χιχι, φανταστείτε να κλείσει και τα 4 ο νέος, έχουμε ακόμα τρεις μήνες!!)

Όσο για το τρομερό ερώτημα που σημάδεψε την σημερινή μέρα του “τι είναι καλύτερο από ένα καινούριο λάστιχο” η απάντηση πασιφανώς, είναι “ένα ακόμα πιο καινούριο λάστιχο!!!”. Ρέκβιεμ λοιπόν για ένα Dunlop που έπαιξε με το Fabia για 11 ημέρες και 1958 χιλιόμετρα!! Στη θέση του, ένα ίδιο Dunlop, με (ελπίζω….) πιο ανθεκτικά μαγουλάκια, όπως είχανε τα προηγούμενα Bridgestone τα οποία αποδείχθηκαν πολύ αξιόμαχα στις συνδιαλαγές τους με ανόητα μπάζα!!!
(Μήπως να το κράταγα για κούνια???)
;-D
Και επειδή τα κάποιες εκατοντάδες χιλιόμετρα στους τρεις νομούς της νότιας Δυτικής Ελλάδας μάλλον δεν είναι αρκετά για το Fabia, δοκιμάζουμε τα καινούρια λάστιχα, homeward bound!!! Το τριήμερο περιλαμβάνει εκτός από τα γνωστά πιτόγυρα (sorry guys, δεν ξέρω τι λέτε, αλλά εδώ στον εξωτικό νότο η έννοια γύρος και τυροκαφτερή, απλά δεν παίζει…), τις γνωστές κρεπάλες και τον ανεφοδιασμό με κρασιά (ζήτω οι οινοπαραγωγοί φίλοι!!!!!) την καθιερωμένη επίσκεψη στην
Infosystem, και μάλιστα, χεχε… θα
joomlaρουμε ασύστολα αυτή τη φορά!!!

Θα μας βρείτε, εκτός από τους χώρους της έκθεσης (εμένα κολλημένη σε καμιά οθόνη Apple, ή car pc, και σε διάφορα άλλα gadgetοειδή) στα γύρω καφέ και μεζεδάδικα, και θα κάνουμε και μια ωραία βουτιά στα μαγαζιά με μπαχαρικά! Θα μας ξεχωρίσετε γιατί θα είμαστε οι μοναδικοί που θα γελάνε συνέχεια και ασύστολα, χωρίς να βιάζονται!!
Life is gooooood!!! Don’t forget to live it!
;-D
Η σύγκλητος του
Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, εγκρίνει την πρόταση της Επιτροπής Ερευνών για την υποστήριξη των πυρόπληκτων περιοχών και αποφασίζει να υιοθετήσει και να υποστηρίξει την
αποκατάσταση των ζημιών στον Δήμο Νέας Φιγαλείας. Η υποστήριξη θα είναι τόσο σε ανθρώπινο δυναμικό αλλά και σε χρήματα όσον αφορά την πρότυπη εφαρμογή έργων κυρίως αντιπλυμμηρικών αλλά και αποκατάστασης ζημιών. Για το λόγο αυτό, ήρθε στον ομώνυμο δήμο, επιτροπή του Αριστοτελείου αποτελούμενη από τον Αντιπρύτανη Δρ.
Σταύρο Πανά, τον Δρ.
Αντωνόπουλο Χρήστο, Διευθυντή Τομέα Τηλεπικοινωνιών της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ, τον Δρ.
Συνεφάκη Γιώργο, επιστημονικό συνεργάτη του Τομέα Αρχιτεκτονικού και Αστικού Σχεδιασμού του Τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, τον Δρ.
Ιωάννη Θεριού, του Τομέα Οπωροκηπευτικών και Αμπέλων της Γεωπονικής Σχολής, τον Δρ.
Παναγιώτη Στεφανίδη, Προέδρου της Σχολής Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος και τον Δρ.
Αρσένο Γιώργο, Επίκουρο Καθηγητή της Κτηνιατρικής Σχολής.

Η επιτροπή, μετά από μια μικρή περιοδεία σε περιοχές του Δήμου (ζήτω το Fabia!!!), συναντήθηκε με τον Δήμαρχο της Νέας Φιγαλείας όπου έγινε και η σχετική ενημέρωση για τον τρόπο παρέμβασης του ΑΠΘ στην περιοχή, και μετά και από συνάντηση με τον Σύλλογο Καθηγητών του Γυμνασίου και Λυκείου Νέας Φιγαλείας, αποφάσισε επιπροσθέτως να αναλάβει και την αποκατάσταση του κτιρίου το οποίο είναι σε πολύ κακή κατάσταση.

Το σημαντικότερο όμως όλων, ήταν η ενημέρωση προς τους κατοίκους από το επιστημονικό προσωπικό στους τομείς που τους ενδιαφέρουν άμεσα και η παροχή της απαραίτητης τεχνογνωσίας και υποστήριξης από την πλευρά του Πανεπιστημίου.

Επισημάνθηκε στους κατοίκους και στις δημοτικές αρχές το ότι το Πανεπιστήμιο θα αναλάβει τις απαιτούμενες μελέτες και την οικονομική στήριξη των έργων μέχρι την εξάντληση του ποσού το οποίο έχει διατεθεί, αλλά το βασικότερο όλων είναι η εμπλοκή των ίδιων των κατοίκων στην διαδικασία αποκατάστασης, μιας και από αυτούς εξαρτάται αν θα χρησιμοποιήσουν την γνώση αυτή και πως.

Στους κατοίκους έγιναν σχετικές εισηγήσεις ως προς το πως να διατηρήσουν και να βελτιώσουν την παραγωγή τους σε ελαιόλαδο, ώστε να είναι καλύτερο ποιοτικά και ποσοτικά με στόχο να έχουν άμεσα οικονομικά ωφέλη, καθώς και πως να διευθετήσουν τον κτηνοτροφικό τους πλούτο ώστε να εξασφαλίσουν σωστή παραγωγή.

Βασικό είναι να καταλάβει ο καθένας από μας, πως κανείς δεν μπορεί να μας βοηθήσει αν δεν βοηθήσουμε πρώτα εμείς τον εαυτό μας και πως ενώ η πολιτεία οφείλει να έχει υπό την προστασία και την φροντίδα της τους πολίτες, και εμείς οφείλουμε να αναλαμβάνουμε την ευθύνη για τις προσωπικές μας ενέργειες.

Στόχος είναι, να αποφευχθούν στο μέλλον εικόνες σαν τις παρακάτω, που κατακλύζουν την ελληνική ύπαιθρο και τις οποίες τις επιτρέπουμε στην καθημερινότητά μας εμείς οι ίδιοι.







Από την προσπάθεια σύνταξης δυνάμεων για την αντιμετώπιση της καθημερινότητας σε έναν Νομό καμμένο και κατεστραμμένο, δεν μπορούσαν να λείψουν και οι εκπαιδευτικοί, σε όλα τα επίπεδα. Οι προσπάθειες είναι συνεχείς από όλες τις πλευρές και μέσω
πρωτοβουλιών αλλά και μέσα από τα
θεσμικά όργανα του κλάδου.
Ενημερωθείτε για τις ενέργειές μας μέσα από το νεοσύστατο blog μας και στηρίξτε τις προσπάθειές μας με όποιον τρόπο μπορείτε. Προσφορές σε σχολικά είδη για τους μαθητές των πληγέντων περιοχών του Ν. Ηλείας καταφθάνουν σε καθημερινή βάση, έτσι ώστε να καλυφθούν οι σχολικές ανάγκες τους.
Τσάντες για το Γυμνάσιο – Λύκειο.

Τσάντες για τα παιδιά του Δημοτικού.
Τσάντες για τα παιδιά του Νηπιαγωγείου.
Και φυσικά, ανακύκλωση!
;-D