Sometimes, the best answer is a more interesting question – Terry Pratchett

Τα δέκα χρόνια του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους,

γιορτάστηκαν με μια πανηγυρική συναυλία των Θηβαίου – Πασχαλίδη, με πάνω από 1000 άτομα να τραγουδούν και να απολαμβάνουν όχι μόνο την καταπληκτική μουσική, αλλά και το παιχνίδι ανάμεσα σε καλλιτέχνες και κοινό.

Ο ήχος εξαίσιος, η επιλογή και η εκτέλεση των τραγουδιών μοναδική!

Ατάκες πριν από την συναυλία:
– Να πάρω το κραγιόν, έξτρα ποτά, τσιγάρα, μανταλάκια…

Ατάκα κατά τη διάρκεια της συναυλίας:
Από τους συντραπεζίτες στους συντραπεζίτες:
– Ο κύριος με την παντόφλα να πάψει επιτέλους να κουνιέται (χοχο, αυτά ακούς άμα πας στις συναυλίες με πατερίτσες….)
Από τον Μίλτο Πασχαλίδη, με το τσιγάρο στο χέρι:
– Από κάπου μπάζει εδώ… Ή σταματήστε να καπνίζετε (μπουαχαχαχα) ή κλείστε τις πόρτες, φυσάνε 6 μποφώρ πάνω στην σκηνή!

Μετά την συναυλία:
– Πάμε να φάμε κάτι, κλείσαμε στο Λεβεντοχώρι..
– Άμα δεις πινακίδα που λέει Τρίκαλα, ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ, δεν είσαι σε καλό δρόμο…

Στην αυταπάτη μέχρι τέλους
Και στην αλήθεια ως τη σταλιά
Θα ‘μαι άγγελος με τους αγγέλους
Θα ‘μαι σκυλί με τα σκυλιά

Και πάνω που γυρίζεις σαν άνθρωπος στο σπίτι σου τα άγρια χαράματα, αντί για αλεπούδες που συναντώ συνήθως, εκεί στη μέση του δρόμου, δύο πρόβατα με απειλητικές διαθέσεις, με τα οποία παίξαμε το παιχνίδι “θα σε κοιτάω ώσπου να κάνεις στην άκρη” σε συνδυασμό με το “πόσο γρήγορα μπορώ να βγάλω την φωτογραφική μηχανή από την τσάντα στις 4 παρά το πρωί”!!! Φυσικά, ελπίζω να μην περιμένατε για τις ανάγκες του ρεπορτάζ να βγω και από το αυτοκίνητο για να τραβήξω την πολυπόθητη φωτό, άγρια χαράματα με καραψοφόκρυο και κάπου 7 μποφώρ αέρα (έχουμε και ένα μαλλί να προσέξουμε…) οπότε πάρτε μια με τα πρόβατα με τα δαιμονισμένα μάτια, στην άκρη της οδού!
;-D
29 Νοεμβρίου 2007 στις 4:35 πμ | Σχόλια & Παραθέσεις (69) | Μόνιμος Σύνδεσμος
Αρχίσαμε πλέον να λειτουργούμε κανονικά σε ρυθμούς φεστιβαλικούς!!! Το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους, κλείνει φέτος την πρώτη δεκαετία της ζωής του! Οι πρώτες προβολές για σχολεία αρχίσαν χτες, οι πρώτες εκδηλώσεις έχουν ήδη δρομολογηθεί, στήνονται οι εικαστικές εκθέσεις, και αύριο έχουμε την τιμητική συναυλία για τα γενέθλια, με τους Θηβαίο και Πασχαλίδη!

Οι πόρτες της αποθήκης του ΑΣΟ στον Πύργο ετοιμάζονται να ανοίξουν για μια ακόμα φορά. Η πραγματικότητα και η τέχνη συναντώνται στον ίδιο χώρο. Η ανθρωπιστική βοήθεια, και ο απόηχος των εικόνων του φετινού καλοκαιριού.

Φέτος μια “καμένη έκθεση”. Και οι φωτογραφίες από τα παρασκήνια, πριν οι προβολείς ανάψουν για τα εγκαίνια, την Πέμπτη, από το στήσιμο του χώρου και των εκθεμάτων!


Και μην ξεχνάτε, η πόρτα αυτή θα ανοίξει και για σας, στα εγκαίνια της έκθεσης το βράδυ της Πέμπτης 29 Νοεμβρίου, με ποίηση και μουσικές. Εσείς, θα είστε εκεί? Εμείς πάντως θα σας περιμένουμε!
;-D
28 Νοεμβρίου 2007 στις 1:42 πμ | Σχόλια & Παραθέσεις (69) | Μόνιμος Σύνδεσμος

“Θεία, κοίτα, έγραψα….

H πρώτη λέξη που έγραψε το ένδοξο (και λίαν συντόμως τετράχρονο) ανίψι μου!! Ε, ναι, τελικά, είναι ανιψιός μου αυτό το παιδί, χιχι!! Ένας επαναστάτης (ακόμα…) μεγαλώνει ανάμεσά μας!
;-D

Αλλά τι λέμε τώρα, εδώ έχουμε παιδί με προσωπική ενδυματολογική άποψη….

Έγκυρες επιστημονικές αναζητήσεις και τρομερή υπομονή….. (“Θεία, θα το δουπήκθω το μα’καδό’ο για να βγει όλο το δουμί του, θέλω να δω που τελειώνει…”)

Εικαστικές παρεμβάσεις….

Και την δυνατότητα να χωράει σε πολύ μικρά μέρη…

Και βέβαια, φαίνεται η διαδοχή και διασπορά των γονιδιών….
;-D

27 Νοεμβρίου 2007 στις 3:14 πμ | Σχόλια & Παραθέσεις (69) | Μόνιμος Σύνδεσμος

… η θέση των άστρων ή η παγκόσμια ιστορία…

Ένα ΠΣΚ γεμάτο ακραία καιρικά φαινόμενα, καταστροφές πάνω σε καταστροφές, και αυτή είναι μόνο η αρχή για τα φαινόμενα που ακολουθούν τις πυρκαγιές. Η μέριμνα και η πρόληψη, πάλι ελλειπείς…. Γκρρρρ…. Ο Αλφειός αυτές τις μέρες, αρχίζει την εκδίκησή του απέναντι στην έλλειψη σεβασμού της φύσης και του περιβάλλοντος….

Οι καταιγίδες μας ακολουθήσαν όπου και να πήγαμε αυτές τις μέρες… Και πάνω που ξεκινάς να πας να μαζέψεις τις ελιές σου για πάστωμα, από το μέρος που το φωτίζει ο ήλιος, ένα τέταρτο μετά, βρίσκεσαι πάλι μέσα στα μπουρίνια…

Τουλάχιστον, αρχίζουμε να νιώθουμε μια μικρή περηφάνεια για αυτό που ντρεπόμασταν και κράζαμε όλους τους υπεύθυνους όλα αυτά τα χρόνια. Απολαύστε, το ανακαινισμένο σπίτι του ολυμπιονίκη Κωστή Τσικλητήρα στην Πύλο! ;-D

Και επειδή, ως γνωστόν, μπορεί τα ακραία καιρικά φαινόμενα να μας εντυπωσιάζουν ενώ παράλληλα λυπόμαστε για τις καταστροφές (και για το μέγεθος της ανθρώπινης βλακείας που επιμένει να νομίζει ότι μπορεί να επικρατήσει η ασυδοσία ενάντια στη φύση…) δεν χάνουμε και τον στόχο μας και δηλώνουμε πως δεν μασάμε από τα εμπόδια που συναντάμε!!!!!! Στόχος λοιπόν αυτό το Σαββατοκύριακο (μεταξύ άλλων δηλαδή οι οποίοι πάλι ανήκουν στην κατηγορία προσωπικά δεδομένα) ήταν και το μάζεμα ελιών για πάστωμα.

Οδηγίες συλλογής ελαίας για πάστωμα εν μέσω ακραίων καιρικών φαινομένων.

Αν θέλετε να μαζέψετε ελιές και η φύση αποφασίζει να τα κάνει όλα κολυμπηθρόξυλο το μοναδικό Σαββατοκύριακο που εσείς πήρατε την απόφαση (γιατί μην ξεχνιόμαστε, έχουμε και Φεστιβάλ σε λίγες μέρες…. ) μην πτοείστε!!!! Ακολουθείστε τις παρακάτω συμβουλές, at your own risk!

Κατ’ αρχάς, η απάντηση στην ερώτηση “Θέλω να μαζέψω ελιές και ρίχνει χαλάζι, τι πρέπει να κάνω?”, δηλαδή “Κάτσε μπροστά στο τζάκι με καλή παρέα, καλό κρασί, καλή θέα στην καταιγίδα, μπόλικα κεριά και καλή μουσική και πάρε ελιές από το σούπερ μάρκετ” είναι τόσο προφανής που δεν μπαίνω καν στον κόπο να ασχοληθώ. Το target group μας είναι εκείνοι οι άνθρωποι που στο χείλος του χάους, ανανεώνουν απλά το κραγιόν τους και συνεχίζουν να παίζουν με την εντροπία του συστήματος. Αν ανήκετε στην πρώτη κατηγορία, να σας δώσουμε το trivial pursuit και μερικές καλές συμβουλές για κρασί, και ψητά στο τζάκι (τα άλλα κάντε τα μόνοι σας, επιτέλους, δεν θα ασχολούμαστε όλο με εσας, χεχεχε). Αν ανήκετε στην δεύτερη κατηγορία, προχωρείστε παρακάτω.

  • Κατ’ αρχ’ας, περιμένετε να κοπάσει η βρόχα. Τα λίγα πολύτιμα λεπτά από μια βροχή σε μια άλλη, είναι αυτά που πρέπει να εμεταλλευτείτε. Αποφύγετε να πράξετε τα παρακάτω κατά την διάρκεια αστραπόβροντων, δεν είσαστε ο Αστραπόγιαννος…
  • Φορέστε ένα αδιάβροχο, ή έστω, αν δεν σας βρίσκεται (μα επιτέλους, τι στο καλό, δεν έχετε είδη πρώτης ανάγκης στο αμάξι σας?), αντιανεμικό. Λάβετε υπόψιν σας πως με το που θα ακουμπήσετε έστω και μια ελιά στο δέντρο, αυτό θα φροντίσει να τινάξει πάνω σας, όλο το νερό που θεώρησε καλό να παίξει παιχνίδια με την βαρύτητα κατά την διάρκεια της καταιγίδας.
  • Αν φοράτε γυαλιά, βγάλτε τα.
  • Βρείτε μια ωραία και γερή σακούλα για να βάλετε τις ελιές σας.

Πάρτε το πριόνι που έχετε στο αυτοκίνητο και τα γάντια σας. Αν δεν έχετε, πολύ κακώς, να αποκτήσετε, δεν ξέρετε που μπορεί να σας χρειαστούν. Εξάλλου, έχουμε και μια επιδερμίδα να προστατέψουμε.

  • Τοποθετείστε μια σκάλα σταθερά στο θύμα ….. εεεε… στην ελιά που θέλετε να αποψιλώσετε. Εναλλακτικά σκαρφαλώστε στην ελιά, αλλά υπόψιν, το βρεγμένο ξύλο έχει μηδενική πρόσφυση. Φροντείστε να κρατάει τη σκάλα κάποιος που δεν θέλει το κακό σας, γιατί ως γνωστόν, η βαρύτητα είναι αμείλικτη, και δη όταν βρέχει.
  • Κόψτε με το πριόνι τα κλαδιά από τα οποία θέλετε να μαζέψετε τις ελιές… Επίσης αποφύγετε να κόψετε το κλαδί στο οποίο στηρίζετε τη σκάλα…
  • Μεταφέρετε τα κλαδιά σε στεγασμένο μέρος.
  • Καθείστε αναπαυτικά στο καρεκλάκι της θάλασσας που έχετε μέσα στο αυτοκίνητο (τι?? Δεν έχετε?? Τςτςτς…..)
  • Βάλτε την αγαπημένη σας μουσική στο mp3 player
  • Μαζέψτε με την ησυχία σας τις ελιές, απολαμβάνοντας την βροχή που πέφτει με τις οκάδες….
  • Βάλτε τα περισσευούμενα κλαδιά στον σωρό για κόμποστ και αναχωρείστε, παρακαλώντας να έχει μείνει στη θέση του και κανένα γεφύρι για να γυρίσετε στο σπίτι σας!
  • Πάτε στις Συνταγές της Παρέας και δείτε τι μπορείτε να κάνετε με τις ελιές που μαζέψατε (θα σας έλεγα κι εγώ, αλλά πάω να φτιάξω χιονάνθρωπο με το χαλάζι στην αυλή…)

;-D

18 Νοεμβρίου 2007 στις 5:11 μμ | Σχόλια & Παραθέσεις (69) | Μόνιμος Σύνδεσμος

Going in……

Στη θάλασσα, μετά από μια καταπληκτική καταιγίδα που την απολαύσαμε με θέα την Σφακτηρία (φτου, πάνω που αποφασίζεις να μαζέψεις ελιές και πορτοκάλια, γίνεται λαμπόγυαλο ο καιρός!!!!). Αλλά, σιγά μην πτοούμαστε!!! Μετά λοιπόν από ένα φανταστικό χαλάζι, ο καιρός απαγορευτικός για βουτιά στη θάλασσα (ένεκα οι κεραυνοί ντε….)

Επειδή όμως έχουμε έναν πολύ χαμηλό βαθμό αντίστασης στο θαλασσινό (ε, εντάξει, το παραδέχομαι, και στο γλυκό) νερό, και επίσης, πολύ αδιάβροχα ορειβατικά τουλάχιστον μέχρι το επίπεδο του αστραγάλου, δεν ήταν καθόλου δύσκολο να βραχεί ένα μεγάλο ποσοστό του συνόλου ενδυμάτων!!! Και αν δεν ήταν και το κινητό στην τσέπη (γιατί αυτή με τα κλειδί του Fabia την κάναμε λίγο μπάνιο, έτσι για το καλό βρε παιδί μου…) θα αλατιζόταν και μεγαλύτερο μέρος αυτών!

Χοχοχο, τι διλήμματα…. μέσα? Έξω????!!


Ακόμα ένα καταπληκτικό ΠΣΚ (ναι, ναι, το πρόγραμμα έχει και Shogun, ανάμεσα στις δουλειές και όλα τα υπόλοιπα! Talk about time capsules!!! Άντε, και μετά Buck Rogers και Galactica στο μενού!!)

;-D

17 Νοεμβρίου 2007 στις 4:34 μμ | Σχόλια & Παραθέσεις (69) | Μόνιμος Σύνδεσμος
Οι 202.000 km στάθηκαν για λίγα δευτερόλεπτα στο καντράν και περάσαν πλέον για το Fabia, με φανφάρες και τυμπανοκρουσίες! Τρώει με γρήγορο ρυθμό και τα χιλιόμετρα αυτής της χιλιάδας, κατά εκατοντάδες, σε μικρά χαρούμενα ταξίδια, γεμάτα μουσικές και γέλια (χμ…, εντάξει, και φαγητό, αλλά μην το κάνουμε θέμα!). Ταξιδεύει με ήλιο και βροχή, καταιγίδες και φθινοπωρινά καλοκαίρια! Σε πόλεις και παραλίες, εθνικές και δασικούς δρόμους! Κουβαλάει από τα αξεσουάρ του μπριτζ και Τrivial Pursuit (το Genus edition) μέχρι ποδήλατα (ναι, ναι, και το γνωστό διάσημο φτυάρι!!), βιβλία και κρεμάστρες για wetsuit και μαγιώ (τώρα είναι καλύτερες οι παραλίες) και ποτέ, μα ποτέ δεν βαριέται!

Go, go, go!!!!!!!
;-D

14 Νοεμβρίου 2007 στις 10:19 πμ | Σχόλια & Παραθέσεις (69) | Μόνιμος Σύνδεσμος
Ο απολογισμός του ΠΣΚ είναι 700 χιλιόμετρα χωρίς να συναντήσει το Fabia κανένα ατύχημα ούτε στον πηγαιμό για την Αθήνα ούτε στο γυρισμό, πράγμα καθ’ όλα παράξενο!! Και αν και το καρότο για την Αθήνα ήταν η dte, και η συνάντηση της κοινότητας των ελλήνων χρηστών Joomla! (μην ξαναλέμε τα ίδια και τα ίδια, αν δεν χρησιμοποιείτε Joomla! πολύ κακώς, και να παρουσιαστείτε με τον κηδεμόνα σας) αρχίσαμε και κλείσαμε με εκθέσεις, γιατί ως γνωστόν, έχουμε και ένα επίπεδο επιτέλους!

Πρώτος σταθμός, το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχης και η έκθεση που φιλοξενεί, “Ο Γκρέκο και το εργαστήριό του”. Απλά συναρπαστική, παρόλο που ο El Greco δεν είναι από τους αγαπημένους μου ζωγράφους, αλλά την μεγαλοφυΐα την αναγνωρίζουμε όπου την βλέπουμε!

Η έκθεση περιλαμβάνει έργα και του καλλιτέχνη αλλά και του εργαστηρίου του, καθώς επίσης και έγγραφα (λίγα αλλά συναρπαστικά) τα οποία με κάνουν να ζηλεύω πάντα, τρελλαίνομαι για αποδεικτικά της καθημερινής ζωής των ανθρώπων! Γινόταν βέβαια αρκετός χαμός από κόσμο, αλλά τι να κάνεις, αυτά έχουν τα ΠΣΚ, όλοι τότε πλακώνουν.

Βεβαίως, ευκαιρία και για μια ακόμα περιήγηση στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, γιατί αδυναμίες είναι αυτές… Όσοι δεν έχετε πάει, πάρα πολυ κακώς, να έρθετε κι εσείς με τους κηδεμόνες σας, ή καλύτερα, να πάτε αμέσως στο μουσείο!!! Η κυκλαδική τέχνη είναι απίστευτη με την απλότητά της και το πως απεικονίζει την ανθρώπινη μορφή.


Απλά καταπληκτικό…

Κρίμα που οι απόγονοι του κυνηγού είναι οι περισσότεροι λαθροκυνηγοί και ασυνείδητοι…

Επίσης εντυπωσιακή ήταν και η Συλλογή Ζιντίλη με τις κυπριακές αρχαιότητες. Και εδώ τα αγαπημένα μου ήταν τα εκθέματα από την εποχή του χαλκού, ενώ κλασσικά, ρωμαϊκά και ελληνιστικά με αφήνουν παγερά αδιάφορη!

(The Monolith???)
;-D
Εντυπωσιακό όσο και τα βιολόσχημα ειδώλια…

(Take me to your leader…)

Και βέβαια, για να μην ξεχνάμε και τον σκοπό της μετάβασης στην πρωτεύουσα!!!! Η έκθεση η οποία δεν είχε καμία μια καμία σχέση με την Infosystem της Θεσσαλονίκης και στην οποία λυπηθήκαμε που δεν είχαμε άλλες 2-3 ώρες να ζουπήξουμε τα πάντα!! Ένα από τα πράγματα που αποφάσισα πως θέλω είναι εκείνο το στερεοσκοπικό κολπάκι, αν μη τι άλλο, μπορείς να ζαλίσεις το κοινό σου, κυριολεκτικά όμως!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑ!! Βεβαίως, ψιλοκολλήσαμε λίγο στο παρελθόν με Amstrad και Amiga, αλλά μετά βρήκαμε το ρυθμό μας, πράγμα που μας χρειάστηκε στην εκδήλωση του Joomla! γιατί ο Κωνσταντίνος μας έβαζε να του κάνουμε ερωτήσεις και μας βομβάρδιζε με καραμέλες! Φυσικά και οι υπόλοιποι του panel, ο Άρης, ο Γιώργος και ο Παναγιώτης, ήταν εξίσου καταπληκτικοί αλλά τους έχω μόνο σε αξιοπρεπείς φωτογραφίες, και όπως γνωρίζετε καλά, αυτό το blog δεν έχει σχέση με αξιοπρέπεια!!

The master of the Joomla-verse!!
;-D

Και μετά την εκδήλωση, το panel πήγε για κοψίδια (αυτό το pattern επαλαναμβάνεται βρε παιδί μου, συνέχεια όμως)!!!! Όπως καταλαβαίνετε, φωτογραφίες άμα τη εμφανίση των κοψιδίων είναι αδύνατον να τραβηχτούν (εκτός αν βάλουμε το αυτόματο) γιατί αφιερώνουμε τις επιδόσεις και τα ταλέντα μας στο παιχνίδι “το πιο γρήγορο πηρούνι” στο οποίο κάνουμε όλοι τρομερά σκορ!! Τα πράγματα ηρεμούν μόλις τελειώσουν οι πιατέλες με τα κοψίδια και στο διάλειμμα ανάμεσα στο φαΐ και το γλυκό (γιαούρτι 2 πιατέλες παρακαλώ, γιατί είμαστε και στην ανάπτυξη, και 4 μπωλ με γλυκά του κουταλιού και μέλι) τραβάμε και καμιά φωτογραφία των ενόχων!!

Η τέχνη κυριάρχησε και σήμερα το πρωί με την επίσκεψη στο Μέγαρο Μουσικής το οποίο θα προτιμούσα να έχει μια πιο καλή παρουσία στο διαδίκτυο, έλεος πια με τα flash και τα παράθυρα που ανοίγουν…. Η έκθεση με τίτλο “Klimt, Schiele, Kokoschka και η εποχή τους” δεν είχε πάρα πολλά έργα των 3 από τους αγαπημένους μου καλλιτέχνες (προτιμώ την ανεικονική ζωγραφική, αλλά ο Klimt και ο Schiele με αφήνουν άφωνη, πράγμα σχεδόν ακατόρθωτο, και ο Kokoschka σε κάνει να κολλήσεις το βλέμμα σου στον καμβά) αλλά αποτελούσε μια καλή παρουσίαση της εποχής και του κλίματος μέσα στο οποίο δημιουργούσαν. Κόλλησα στις αναπαραστάσεις της διακόσμησης του Palais Stoclet από τον Klimt, στις λεπτομέρειες με τις πεταλούδες…

Γιατί να μην ξεχνιόμαστε, σε λίγο αρχίζει να πετάει στις μεγάλες οθόνες στα μέρη μας, η πεταλούδα του Φεστιβάλ!
;-D

Παρατηρήσεις:
1. Πόσο ανεγκέφαλος μπορεί να είναι κάποιος που περνάει με το αυτοκίνητό του πάνω από τον πεζόδρομο στο Θησείο, σχεδόν πατώντας πεζούς και μικροπωλητές, και κυρίως, γιατί δεν υπάρχει κανείς να τον σταματήσει;
2. Στο Θησείο, κανείς δεν σκύβει να μαζέψει τα κέρματα που βρίσκονται κάτω! Απίστευτο? (Τελικά είμαστε πλούσια χώρα…)
;-D

12 Νοεμβρίου 2007 στις 1:13 πμ | Σχόλια & Παραθέσεις (69) | Μόνιμος Σύνδεσμος
Έφτασε η ιερή στιγμή της Digital Technology Expo, και ακόμα καλύτερα, η προγραμματισμένη συνάντηση της ελληνικής κοινότητας χρηστών joomla!!!! Θα είμαστε όλοι εκεί λοιπόν, να καμαρώσουμε και να χειροκροτήσουμε τον Κωνσταντίνο και βέβαια, και όλους τους άλλους στιςπαρουσιάσεις τους!!! Τι, δεν ξέρετε τι είναι όλα αυτά? Και τι περιμένετε για να μάθετε? Και ξέρετε, το πρόγραμμα περιλαμβάνει (εννοείται νομίζω…) τις γνωστές δραστηριότητες (φαγητό, ποτό, γέλιο, κουλουπού!!!). Όσοι πιστοί, και κυρίως άπιστοι, προσέλθετε!!

Joomla rulez!!!

;-D

9 Νοεμβρίου 2007 στις 3:22 μμ | Σχόλια & Παραθέσεις (69) | Μόνιμος Σύνδεσμος
Για την μαγεία της καθημερινότητας. Για τις μικρές εκείνες καθημερινές στιγμές που κανείς πλέον δεν εκτιμά ενώ θα έπρεπε. Για τα ήσυχα πρωινά με καφέ, όταν ένας ανοίγει το ψυγείο για το γάλα και ο άλλος φτιάχνει τον καφέ, χωρίς λόγια, απλές καθημερινές κινήσεις μέσα σε μια σιωπηλή συμφωνία, για τους μεγάλους καναπέδες που σχολιάζεις τις ειδήσεις, για το χουζούρι πάνω από τα άδεια πιάτα μετά το φαγητό, για τις βόλτες μέσα στην πόλη, για τις τις μάχες στο whist με τους φίλους, τις κουβέντες πάνω από ένα πληκτρολόγιο, το πλύσιμο του αυτοκινήτου και τα γέλια, για τα ψώνια στα μαγαζιά, τις χαλαρές στιγμές στην παραλία…

Για την τελευταία σαρδέλα στο πιάτο που κόβεται στη μέση… Ηλία, οι μικρές καθημερινές στιγμές κάνουν την μεγάλη ευτυχία! Απλά, enjoy!
;-D

Το μουσικό μενού στον Τρυποκάρυδο στην Καλαμάτα. Και οι εποχές διαδέχονται η μία την άλλη, και το τραπεζάκι στην γωνία πάντα φιλόξενο τα βράδια που η πόλη επιλέγει κουρασμένη να μισοκοιμάται. Ρακιά, ρακόμελα, γέλια, μουσικές, μια γάτα που περνάει επίμονα έξω από την πόρτα!
;-D
6 Νοεμβρίου 2007 στις 10:26 πμ | Σχόλια & Παραθέσεις (69) | Μόνιμος Σύνδεσμος
A week so full, that time stretched on, warped and stood still! Sunset at Kaiafas, and the waves crushing, fortunately though, the burnt down forest is recovering.

… in this white wave

in this silence…

Και σε μια καταπληκτική εβδομάδα, αξίζει ένα εξίσου καταπληκτικό Σαββατοκύριακο! Αυτή τη φορά δεν χρειάστηκε να πάμε μακριά, η Ένωση Ελλήνων Φυσικών διοργάνωσε το 8ο Επιστημονικό Συμπόσιο Φυσικής στην Αρχαία Ολυμπία, και επειδή αυτό το blog δηλώνει φανατικός οπαδός των εκδηλώσεων της ΕΕΦ, εδώ και αρκετόν καιρό (πετριά είναι αυτή, τι να κάνουμε) δεν γινόταν να μην αποτελέσουμε το μόνιμο ακροατήριο σε όλες τις εισηγήσεις.

Για μια ακόμα φορά, ο μικρόκοσμος και ο μακρόκοσμος, τα quarks και η σκοτεινή ύλη και σκοτεινή ενέργεια του σύμπαντος αποτελέσαν θέματα για συζήτηση και προβληματισμό, η ηθική της επιστήμης, οι νεές εφαρμογές, η ιστορία των επιστημών και ο συσχετισμός τους με τις κοινωνικοπολιτικές εξελίξεις, τα κλιματολογικά μοντέλα του κόσμου μας, και ένα σωρό άλλα βρήκαν για ακόμα μια φορά θέση στο χωροχρόνο. Όλες οι εισηγήσεις καταπληκτικές και καλύπταν ένα μεγάλο φάσμα ενδιαφερόντων. Ξαναορκίστηκα για άλλη μια φορά στον εαυτό μου πως άντε επιτέλους, αυτή η επίσκεψη στο CERN δεν μπορεί να περιμένει για πολύ ακόμα (ναι, ναι, πετριά με την αστροσωματιδιακή φυσική -και όχι μόνο-, για κάποιο διάστημα στο παρελθόν το QED του Richard Feynman ήταν το αγαπημένο μου non-fiction βιβλίο μαζί με το Selfish Gene του Richard Dawkins και ο βασικός εξοπλισμός του Fabia περιλαμβάνει το βιβλίο που μέχρι πριν 3 χρόνια διάβαζα τουλάχιστον μια φορά ανά έτος, το About Time του Paul Davies) και επιτέλους, ποιό μεταπτυχιακό είναι αυτό που μπορεί να συνδυάζει όλα μου τα ενδιαφέροντα μαζί? Μήπως είμαι σε λάθος χώρα? Μήπως να πεταχτώ σε κανένα παράλληλο σύμπαν όπου θα είμαι ιδιοκτήτρια ενός υβριδικού τζιπ και η διεπιστημονικότητα μαζί με τον σεβασμό στο περιβάλλον θα είναι given fact?

Τα συμπεράσματα και τα ερωτήματα θα κρατήσουν ακόμα πιο ζωντανές τις βραδιές μας (οι οποίες είναι ήδη hyperactive) και τις ατελείωτες συζητήσεις γύρω από τραπέζια με κρασιά και μεζέδες (no photos, καθόσον είπαμε… προσωπικά δεδομένα!!). Επόμενο ραντεβού (μεταξύ άλλων βέβαια, γιατί μην ξεχνιόμαστε, είναι και η dte στην Αθήνα το άλλο ΠΣΚ, και ακόμα μια εκδήλωση με το Joomla!,) στην Καβάλα το Μάρτη (κουμπάρεεεεεεεεε, dermes, και οι υπόλοιποι, θα με υποστείτε και μετά τα Χριστούγεννα, ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ)!!!!

Και βέβαια, επειδή ζήτω η επιστήμη, ζήτω η τεχνολογία, ζήτω και όλα τα σχετικά, έχουμε όμως και τοπικά events εδώ που δεν μπορούμε να τα παραβλέψουμε, η σημερινή μεσημεριανή βόλτα στην βροχή, ήταν στο στο 5ο Πανελλήνιο Κύπελλο Motocross της ΕΛΠΑ, γιατί όλα είναι μέσα στη ζωή, και όλα πρέπει να τα απολαμβάνουμε!!!

Πρώτος ο Γιώργος!!!!
;-D

Μπράβο στα πιτσιρίκια!!
;-D
(Αυτό εδώ, αν δεν έκανε τόσο θόρυβο και ήταν λίγο πιο environmentally friendly, πολύ θα το ήθελα να το οδηγώ, τα παπάκια μου είναι κάπως δύσχρηστα…)

Μικροί, αλλά καταπληκτικοί!!!

;-D

4 Νοεμβρίου 2007 στις 3:33 μμ | Σχόλια & Παραθέσεις (69) | Μόνιμος Σύνδεσμος