Sometimes, the best answer is a more interesting question – Terry Pratchett

Εκδρομή του Ορειβατικού Συλλόγου Ελευσίνας στα μέρη μας για κατάβαση της Νέδας, και η συνάντηση με τους φίλους, τους φίλους των φίλων και τα μέλη του Ορειβατικού, στα Πετράλωνα (μιαμ, μιαμ) την ώρα του φαγητού!!

Επίσκεψη στον Ναό της Αθηνάς στην Αρχαία Φιγαλεία, με το λεωφορείο να κάνει ακροβατικά ανάμεσα στα στενά στα Περιβόλια, και τον παππού της πλατείας να κοιτάζει έκθαμβος!

Το μοντέλο!

Οι περισσότερες πινακίδες πεσμένες, αλλά μπορεί να δει κανείς πληροφορίες όχι μόνο για τον χώρο, αλλά και τα μονοπάτια που οδηγούν στο ποτάμι.

Το Fabia και το Pajero, απέναντι από τον ναό της Αθηνάς (και τους 42 βαθμούς Κελσίου….)

Όχι, δεν θα δεις, όχι, δεν θα δεις!!!!
;-D

Η αρχαία κρήνη.

Το νερό δροσερό δροσερό και ό,τι έπρεπε για εκείνη την ώρα.

Και όσο το λεωφορείο γινότανε φλαμπέ προσπαθώντας να πάρει την στροφή από τα Περιβόλια για Επικούρειο Απόλλωνα, το Fabia, απολάμβανε την δροσιά, την θέα, και τον City Fm από την Μεσσηνία, μαζί με made on the spot, φραπεδάκι!
;-D

Οι κολώνες του ναού.

Θα πέσει… δεν θα πέσει…..

Το στέγαστρο, που είναι εξίσου εντυπωσιακό!!

Ο ναός.

Οι σκαλωσιές…

Οι κολώνες του στέγαστρου.

Πόρταααα, πόρταααααααα…..

Και ο ήλιος, πάντα λάμπει!!

Και μετά από τον γύρο της μισής Μεσσηνίας για να αφήσουμε το Fabia στα Πλατάνια για την άλλη μέρα και αφού κάναμε με το Pajero όλες τις δυνατές διαδρομές ψάχνοντας να βρούμε από που τελικά θα κατεβούμε στην κατασκήνωση, (“Παιδιά, παιδιά, στο Σύρριζο θα έρθετε”, μια ώρα μετά, “παιδιά, παιδιά, από Κούβελα θα κατεβείτε και Μαυρομμάτι”), η σκηνές στημένες, και όλα έτοιμα για το τσιμπούσι! Τα σουβλάκια φτάσαν από Διαβολίτσι μαζί με τις μπύρες (σουβλάκι-παγωτό, ΧΧΑΧΑΧΑΧΑ) και μετά το φαγοπότι, ακολούθησε και πάρτυ γενεθλίων!

Το pet…

7 το πρωί, και η κατασκήνωση σπιντάρει στο μάζεμα σκηνών. ΚΑΦΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!
;-D

To τζακούζι, μετά τα πρώτες βουτιές και το πρώτο κολύμπι. Και, ώρα για φωτογραφία! Ανοίγουμε το βρεγμένο σακίδιο, βγάζουμε την πρώτη σακούλα σκουπιδιών, ανοιγούμε, βγάζουμε την δεύτερη σακούλα σκουπιδιών, ανοίγουμε, βγάζουμε την τρίτη σακούλα σκουπιδιών, ανοίγουμε, βγάζουμε το τάπερ, ανοίγουμε, βγάζουμε την θήκη της μηχανής, και η Olympus, έτοιμη!!! Και σας το είπα… πάρτε μου μια αδιάβροχη….. Βάλε βγάλε 10 ώρες για να τραβήξουμε μια φωτό….
;-D

Η Νέδα στην μεριά του ήλιου, λίγο μετά το γεφύρι της Νέας Φιγαλείας.

Και καλά που ο Νικόλας έφερε τα μπατόν, αλλιώς θα έφερνα όλα τα κόκκαλα σε puzzle!!! Μετρήθηκαν βέβαια κάμποσα οικόπεδα, και στα ορμητικά νερά (όχι, αυτά, αυτά ήταν παιχνιδάκι…) θρηνήσαμε ένα κομμάτι του ενός μπατόν, και ένα σπασμένο λουρί, αλλά χάρη στα καταπληκτικά ορειβατικά που τώρα στεγνώνουν μπροστά στον ανεμιστήρα, και στα προαναφερθέντα μπατόν, το μόνο που αφήσαμε στο ποτάμι, ήταν πολύ DNA στα βραχάκια, υπέργεια και υπόγεια!

Στην αρχή των φαραγγιών και των πολλών σημείων κολύμβησης!!! (Έπρεπε να πάρω εκείνη την ωραία ζώνη κολύμβησης για το σακίδιο…)
-Είναι βαθιά εκεί?
-Έλα, έλα, εδώ πατάς…
– Μπλμπλμπλ, γκλουγκλουγκλου…

Η μεταφορά των μη εχόντων Pajero (τα πράγματά μου κι εγώ σας πολυευχαριστούμε παιδιά!!!) από το ποτάμι, στα Πλατάνια!
;-D

Και χάρη στο Google Earth, πάρτε μια μικρή γεύση της διαδρομής που κάναμε στο ποτάμι!!!
;-D

Και επί συνόλου!!! Και επειδή, το Fabia ήταν designated αυτοκίνητο για να επιστρέψει τους οδηγούς που αφήσανε τα δικά τους στον χώρο κατασκήνωσης, μετά το φαγητό στα Πλατάνια και αφού καταστρώθηκε το πρόγραμμα των επόμενων διαδρομών του Συλλόγου,…

… άφησε μπάλες, καρεκλάκια και άλλα μπιχλιμπίδια πίσω στους υπόλοιπους επιβάτες, και με τον GPS Δάσκαλο, και τους 3 οδηγούς των αφημένων αυτοκινήτων, πήρε τους δρόμους για Κούβελα και Μαυρομμάτίου, όπου παίχτηκε για μια ακόμα φορά επανάληψη του εξής διαλόγου της προηγούμενης ημέρας (μα, καλά, όλοι οι παππούδες το ίδιο σενάριο διαβάζουν?)
Δάσκαλος: Καλησπέρα, μπορείτε να μας πείτε από που πηγαίνει για Κούβελα?
Παππούς: Από εκεί είσαστε? (Ναι, ρε θείο, και έχουμε πάθει αμνησία και ξεχάσαμε το δρόμο για το σπίτι μας….)

Μετά από μια περιπετειώδη διαδρομή μέχρι την κατασκήνωση, μέσω ασφάλτου και επιστροφή από έναν χωματόδρομο σούπερ ουάου που έβγαινε από Κούβελα στα Πλατάνια, τα τέσσερα αυτοκίνητα, σκονισμένα, έτοιμα για την μεταφορά των φίλων και την επιστροφή!! (Γη, γη, γη, γηηηηηηη!!!!). Αφού λοιπόν φιληθήκαμε και ξαναφιληθήκαμε, ξαναβάλαμε στο Fabia ό,τι βγάλαμε πριν (ελπίζουμε δηλαδή…) και βουρ, για σπίτι!!

Το πολύ ευρύχωρο σαλόνι του Fabia, όπως βλέπετε, τα τέσσερα άτομα που γυρίσαμε, είχαμε πολύ άνεση και χώρο!!!
;-D

30 Ιουνίου 2008 στις 2:34 μμ | Σχόλια & Παραθέσεις (69) | Μόνιμος Σύνδεσμος

Μα, εγώ, κύριε Πρόεδρε, μια κουζίνα και ένα πλυντήριο πιάτων πετάχτηκα να πάρω!!! Τώρα, αν βρεθήκαμε στην Σάντοβα να δοκιμάζουμε την αλμυρότητα των νερών και να συζητάμε για το πως θα κουβαλήσουμε τα παλιά κρασοβάρελα του Ηλία (πλάκα, πλάκα, και εκείνη η βάρκα έξω από το σπίτι, είναι πολύ ωραία!! Ηλίααααααα, κάνε ένα ουζερί στην αυλή!!!), είναι ένα μυστήριο! Μετά, μετακόμιση στην άλλη παραλία όπου κολυμπάγανε οι κολλητοί, στη δεύτερη βάρδια κολύμβησης, και ξαφνικά,….. κάστρο…. (θυμίζω, κύριε Πρόεδρε, εγώ μια κουζίνα και πλυντήριο πιάτων πήγα να πάρω…)
;-D

Είμαστε του πολιτισμού, τι να κάνουμε!!!

Η μακέτα του θεάτρου με τα σκηνικά.

Οι ηθοποιοί (ήταν interactive η αρχή και το τέλος, όπως είπε και η συνοδός στην έρευνα αγοράς -μα, ναι, είπαμε, κουζίνα και πλυντήριο πιάτων….).

Οι Εκκλησιάζουσες πριν αντροφορεθούν!!

Φωτογράφηση δια χειρός, άνευ υποστηρίγματος…

Και σύντομα, με τον αυτοσχέδιο τρίποδα!! Το μπουκάλι του νερού ανάποδα μέσα στην μια θήκη της τσάντας (αυτά τραβάς άμα έχεις κεφάλια μπροστά σου), η τσάντα πάνω στα γόνατα, και η (πολύπαθη) Olympus, στηριγμένη στον πάτο του μπουκαλιού!!! Και, voila!
;-D

Ακολουθεί μπαράζ psychedelic φωτογραφιών, (εθισμένοι στο click!)
;-D

….

….





Pretty creepy, huh?
;-D

Η Πραξαγόρα ανακοινώνει τα νέα μέτρα διακυβέρνησης!!

;-D






Και μιας και το ψάξιμο για ορειβατικά μπατόν σε Πύργο και Καλαμάτα δεν απέδωσε (εγώ, όπως ξέρετε, μια κουζίνα και ένα πλυντήριο πήγα να διαλέξω…. α, ok, και ορειβατικά μπατόν, φακό κεφαλής και carry mat, και επειδή ποτέ δεν αγοράζω πράγματα που δεν έχω προγραμματίσει, πήρα ένα καταπληκτικό σακ βουαγιάζ, και ένα σφυρί από το IDEA, και στο τσακ γλύτωσε ένας φανταστικός πτυσσόμενος φωσφοριζέ κώνος με φωτάκι, για emergencies, αλλά, που θα μου πάει, next week!!!) ως από μηχανής θεός, ήρθε σήμερα o Νικόλας, να δοκιμάσουμε τις εδώ παραλίες!!! Και επειδή η Πάτρα είναι πόλη με ενημερωμένα μαγαζιά και οι φίλοι είναι και πολύ φίλοι(Νικόλα, ευχαριστώ, ευχαριστώ, ευχαριστώ, ευχαριστώωωωωωω) αριβάρισε με το δώρο!!!! Και για να τον βοηθήσω να εμπλουτίσει τα λήμματα του λεξικού, στο δρόμο για την παραλία, μας δόθηκε η ευκαιρία να αντικρύσουμε πολλά δείγματα της σελίδας 71!!!! (Παραλίγο να δούμε και το ματς Τρένο-προπορευόμενα αυτοκίνητα, αλλά η τύχη ήταν με το μέρος τους…. Εμείς πάλι, αφού είδαμε τις μπάρες κατεβασμένες με τα φώτα αναμμένα στην διασταύρωση του τρένου και τα αυτοκίνητα να περνάνε κανονικά από ανάμεσα, πρώτα πήραμε το 100 να ρωτήσουμε αν λειτουργούν σωστά, μετά τον ΟΣΕ και κάθισε ο συγγραφέας, σκοπός πριν το Fabia κάνει το crossover!)
;-D

Ιδού λοιπόν τα καινούρια μπατόν σαλέ (τα κάναμε και βόλτα στην παραλία…) με τα πράγματα σε κατάσταση ανακατωσούρας, μιας και αύριο, έχει τουρ στα ορεινά, και ποτάμι!!!!

Μέτρηση χρόνου στησίματος καινούριας σκηνής… (@#$@!$!@$!@ βάζα στον μανάβη από το ΙΚΕΑ…)

Και όλα είναι έτοιμα (λέμε τώρα…) για να στηθεί in situ (όστις βούλεται, μπορεί να πάρει με ανάθεση το στήσιμο και το ξεστήσιμο σκηνής, το ανταλλάσσω με φρέσκο, σπιτικό ψωμί, και γλυκό μήλο).
;-D

27 Ιουνίου 2008 στις 9:43 μμ | Σχόλια & Παραθέσεις (69) | Μόνιμος Σύνδεσμος

Μετά από πρωινή φωτογράφιση στα σεισμόπληκτα σχολεία της περιοχής που είναι για κατεδάφιση, για παρηγοριά, βουρ στο Fabia και Μαραθόπολη, καΐκι, και πέρασμα στην Πρώτη, το απέναντι νησί.

Μικρή αλλά φανταστική παραλία…

Και το ναυάγιο, μόλις να φαίνεται στο βυθό!! (Δεχόμαστε δώρο υποβρύχια ψηφιακή με σκοπό την ολοκλήρωση του ρεπορτάζ από τους αναγνώστες του σεπτού αυτού blog, ή έστω, μια αδιάβροχη θήκη γι α την Olympus!!)
;-D

Τα νερά, καταπληκτικά!!!

Και παραδόξως, η παραλία με ελάχιστα σκουπίδια, και μετά την αναχώρησή μας, με ακόμα λιγότερα χάρην στους συνπαραλιαζόμενούς μας!!!
;-D

Can’t get enough of it….
;-D

Μετά από μια διαδρομή θαλάσσια που κατέληξε σε παραπαραπαραδιπλανή εσοχή στα βράχια με τρομερές κατακρυμνίσεις, καρεκλάκι, και ταξίδι στα φανταστικά κείμενα….

… του Richard Dawkins!!!
;-D

Άλλοι φροντίσανε για την τηγανιά μας…..
;-D

… και το μικρό γλαράκι έκανε συνέχεια την διαδρομή προς τα έξω…

Νεκροταφείο αχινών…

Μιαμ?

Και η καλύτερη θέση θέας, δροσιάς και αποφυγής μυρμηγκιών στην παραλία!!!
;-D

Και εκεί που θαυμάζεις το μικρό γλαράκι, και λες, πόσο θαυμάσια είναι η φύση που σου προσφέρει αυτό το θέαμα,

… δεν αργείς να διαπιστώσεις, πως η φυσική επιλογή έχει επιτρέψει την άνοδο του Homo Cafrus σε αριθμητική υπεροχή σε σχέση με τους νορμάλ ανθρώπους. Και πως ακόμα και στα πιο όμορφα μέρη, δεν είσαι ασφαλής, θα φτάσει το απαραίτητο ταχύπλοο με την αντιστρόφως ανάλογη ευφυΐα των επιβαινόντων σε σχέση με την ταχύτητα του σκάφους, που, ο καλύτερος τρόπος για να δείξουν την ανασφάλειά τους, την έλλειψη παιδείας, ευαισθησίας και νοημοσύνης, είναι να αρχίσουν να πετάν πέτρες στο μικρό γλαράκι!! Και που μόλις φύγαμε (γιατί εννοείται πως τους ζητήσαμε πολύ ευγενικά να σταματήσουν) συνεχίσαν ακάθεκτοι…
Γκρρρρρρ……

Η επιστροφή με βόλτα στα άλλα σημεία του νησιού.

Μικρή σπηλιά.

Άλλος για τη βάρκα μαααααααααας!!!!
;-D

Και ο μικρός όρμος, απάγκιο για τα καράβια του παρελθόντος που βρίσκαν καταφύγιο από την καταιγίδα, με τους ναυτικούς να σκαλίζουν επιγραφές στο βράχο!

Τα νερά, καταπληκτικά και διαφανή…

Και οι επιγραφές που νικήσαν τον χρόνο και την αρμύρα της θάλασσας, μέχρι τις μέρες μας!
;-D

25 Ιουνίου 2008 στις 9:06 μμ | Σχόλια & Παραθέσεις (69) | Μόνιμος Σύνδεσμος

Checklist για τον γάμο των κολλητών (ναι, ναι, ξέρω, είναι μεγάλη αυτή η λίστα των φίλων…):

  • Ημιglamourous φόρεμα – check
  • Χρυσό πεδιλάκι – check
  • Κραγιόν – check
  • Φωτογραφική μηχανή – check
  • Αντιηλιακό – check
  • Μαγιώ – check
  • Πετσέτα και μπιχλιμπίδια θάλασσας – check
  • Σκηνή – check
  • Σκοινί – check
  • Sleeping bag – check

Και το Fabia, πανέτοιμο για να κουβαλήσει τις μπομπονιέρες στον τόπο του εγκλήματος! (Τελικά έχει πολύ χώρο αυτό το αμάξι!!!!)

Ο γάμος, σε ένα χωριό εγκαταλελειμμένο από τους κατοίκους του εδώ και χρόνια, με τα σπίτια in total ruins! Απλά, καταπληκτικό!

Και στη μέση του ακατοίκητου, η εκκλησία…

(Προφταίνω να φύγω τώρα που δεν με βλέπουνε? Πριν έρθει το ρεύμα…)

Μούμπλε, μούμπλε… δεν έχουμε ρεύμα… μούμπλε μούμπλε… οι προβολείς, οι ομπρέλες, χωρίς ρεύμα… Τα μηχανήματα…

;-D

Είπαμε, φυσικός φωτισμός!!

Η ρίψις ρυζιού, με τον Jules μετά του φανταστικού kilt, να συνκουμπαρεύει!!

Ευχές για να ριζώσει η πλέον κοινή ζωή των νεόνυμφων….

… και να φτάσει η σχέση τους σε βαθιά γεράματα…

Οι μπομπονιέρες….

Και το κοινό έργο των παιδιών!! Άμα είσαι καλλιτέχνης, έχεις και μοναδικές μπομπονιέρες!!!!
;-D

Αυτό το πούπουλο, ποιός θα το πάρει? (Πλάκα πλάκα, είναι ακόμα μερικά μέσα στο Fabia, παρέα με το χρυσό πεδιλάκι…)!! Sophie, you’re shedding pink feathers, all over the place!! Pretty cool!!!

Ζεύγος, Jules και kilt!!! Και μετά, άμεση μετάβαση στην παραλία, όπου…….

Τα αρνιά ήταν σχεδόν έτοιμα στις σούβλες….

… δίπλα στο κύμα…

Τα τραπέζια, επίσης έτοιμα, και ο κόσμος, ακόμα πιο έτοιμος και με πολύ κέφι!!!

Το καταληλλότερο μέρος, για να μην ποδοπατήσουμε τα Prada της νύφης!!!! Τα πέδιλα και τα ημιγκλαμουριάρικα αξεσουάρ στα αυτοκίνητα, it’s μαγιώ και παρεό time, baby!!!!

The sea, the sea!!!!
;-D

;-D

Καίει, καίει, καίει……..

Η πρώτη βόλτα μιας κοινής ζωής….

Τα πρώτα κοινά βήματα…

Ουφ…. δεν καίει τόσο…..

Στο μεταξύ, τα Prada της νύφης αποκτήσαν και παρέα!!!

Dance, baby, dance!!!

Η μουσική φανταστική, και στην σωστή ένταση!!! Ναι, ναι, θα πούμε και ένα μεγάλο μπράβο στους dj!!!!

Το κέφι αμείωτο.

How low can you go? It’s limbo time, baby!!!
;-D

;-D

Διά χειρός μαμάδων….

Καρυδόπιτα και στριφτά…!!! Μιαμ??

Και όταν το φαγητό και το ποτό βαρέθηκαν να ρέουν στα τραπέζια και τις καρέκλες, μετακόμιση στην παραλία για μπάνιο και έτοιμοι για τη συνέχεια της μέρας και της νύχτας!!!!

Ετοιμασίες λοιπόν, για βραστό και πάρτυ στην παραλία!!!!!

Κωνσταντίνος: Πάρε ένα μαχαίρι και έλα να καθαρίσεις πατάτες…
Αγγελική: Εμένα σε γάμο με καλέσατε, όχι για να καθαρίζω πατάτες και κρεμμύδια!!!!
Βασίλης: (Ρε, συ, ξεχάσαμε το σέλινο….)
Κωνσταντίνος: (Σουτ, κάνε την πάπια, δεν θα το καταλάβει κανείς, θα πούμε πως το κάνουμε light το βραστό…) Αλήθεια, πως είπαμε ότι γίνεται? Σοφίααααα… Φτάνει τόσο κρέας?
;-D

Το καζάνι, στην παραλία και η μουσική έτοιμη!!!

Το καζάνι και η θάλασσα!!

Άμα είσαι οργανωμένος άνθρωπος έχεις και το υγραέριό σου!!

Βράζει? Βράζει??? (Καλά, ξημερώματα θα φάμε…)

Ο Jules και η Sophie σε χορευτικό οίστρο!!!

Η φωτιά, η παραλία, και το φεγγάρι σιγά σιγά να ξεπροβάλλει…

Κωνσταντίνος: Κοίτα, δεν βράζει…
Βασίλης: Περίμενε, να αλλάξουμε φιάλη μήπως αυτή έχει περισσότερη πίεση…
3 διαφορετικές φιάλες μετά, και αρκετές δοκιμές, το βραστό αφέθηκε στην μοίρα του!!

Το μπαρ….

Η μουσική…

Η ενδοχώρα….

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, το βραστό άρχισε να βράζει….

Το φεγγάρι σιγά σιγά ξεπροβάλλει…

Το βραστό ξαφρίστηκε πολλές φορές, και ώρα για τα λαχανικά!!!

-Θα φτάσουν αυτές οι πατάτες? Μήπως έπρεπε να καθαρίσουμε κι άλλες?

-Α, καλό…. το άλλο με τον Τοτό, το ξέρεις?
;-D

Τραβώντας κουπί στο βραστό!!

Χοχο, και ο φοβερός φακός του ποδηλάτου!!!! (Τρομερά χρήσιμο gadgetάκι…)

-Ώπα, ώπα, είπαμε ΛΙΓΟ αλάτι…

Το συσσίτιο… ο ζωμός είναι έτοιμος!!! (Θεϊκός!!!!!! Μπράβο παιδιά, τώρα που ξέρουμε πως μπορείτε να βάζετε και κανένα τσουκάλι, την πατήσατε!!! Από εδώ και στο εξής, αρχίζουνε οι βάρδιες στην κουζίνα!!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!)

‘Ελα ο επόμενοοοοοοοοος!!!!!!!!
;-D

Βάλε μάστορα!!!!!

Και η βραδιά, συνέχισε την πορεία της προς το ξημέρωμα…

Προσθέτοντας λίγη λάμψη ακόμα στον φωτεινό ουρανό!!!

Με φίλους, μαζεμένους γύρω από την φωτιά, με γεύεις και κουβέντες, με κέφι και αγαλλίαση!
;-D

22 Ιουνίου 2008 στις 2:49 μμ | Σχόλια & Παραθέσεις (69) | Μόνιμος Σύνδεσμος

Και ενώ, παρά την κατάθεση των προσωπικών απόψεων των ενδιαφερομένων (pick me, pick me!!) και των διαφωνιών μας επί του θέματος, η παραπάνω έκθεση αναβάλλεται για τον Σεπτέμβριο, ευτυχώς, ο υπόλοιπος κόσμος, συνεχίζει τις προγραμματισμένες του δραστηριότητες (ναι, ναι, και στο Λάτσειο που έχει πληγεί από τους σεισμούς, και στην Δημοτική Αγορά φυσικά….) ως οφείλει να κάνει, γιατί, hello, πως να το κάνουμε, ο πολιτισμός είναι ανάγκη και βαλβίδα αποσυμπίεσης όλων των εντάσεων, όπως επίσης, και ένα πολύ δυνατό όπλο στην αδιαφορία και την αναλγησία.

Χτες λοιπόν το βραδάκι, την ώρα που τα μυρμήγκια κλείνουν τα φτερά τους, στην πλατεία του παλιού Δημαρχείου της Ολυμπίας, οι Madrigal Singers της Greenwich Academy από το Connecticut, γεμίσαν με μελωδικούς ήχους τον δρόμο του φεγγαριού στον ουρανό.

Η χορωδία….

Πιστοί στις εκδηλώσεις της Ολυμπίας, τα δύο αδέσποτα της περιοχής μας, κυριολεκτικά στα πόδια μας, ήσυχα και μαγεμένα.

Ο κόσμος λιγοστός, αλλά ενθουσιώδης (γάμοι, Εθνική, που χρόνος για πολιτιστικές εκδηλώσεις…. αλλά και πάλι, εμείς πως προφτάσαμε, χιχιχι???)

Μαδριγάλια, εκκλησιαστική μουσική, καθώς και μοντέρνα, και το κλείσιμο με Χατζιδάκι και Γκάτσο.

Οι δύο πιστοί ακροατές, σε πλήρη ενθουσιασμό!!

Μια καθ’ όλα, εξαιρετική βραδιά….. Και σήμερα, χορευτικές εκδηλώσεις στον Πύργο…. Που, ευτυχώς, ΔΕΝ αναβάλλονται… Είπατε κάτι???
;-D

15 Ιουνίου 2008 στις 7:09 μμ | Σχόλια & Παραθέσεις (69) | Μόνιμος Σύνδεσμος

Kudos στο Υπουργείο Παιδείας, το οποίο τις τελευταίες δύο μέρες με τις αποφάσεις του όσον αφορά τις εξετάσεις των μαθητών στους δύο σεισμόπληκτους νομούς Αχαΐας και Ηλείας, κατορθώνει να πάρει το βραβείο ασυναρτησίας, και να αναιρέσει τον ίδιο του τον χαρακτήρα!! Εγκύκλιοι που βγαίνουν απόγευμα για να εφαρμοστούν στα σχολεία το επόμενο πρωί χωρίς απολύτως καμία οδηγία (ναι, ναι, οι καθηγητές, είναι γνωστόν πως έχουν όχι μόνο μαντικές ικανότητες στην ερμηνεία των εγκυκλίων, αλλά μπορούν να διαστείλλουν κατά βούληση τον χρόνο ώστε να εξετάσουν προφορικά, ως εκ θαύματος, ολόκληρες τάξεις μέσα στο δίωρο μιας βάρδιας)!! Το επίκεντρο του επόμενου σεισμού, κανονικά θα έπρεπε να είναι στις καρέκλες της λαμπρής αυτής ηγεσίας…
;-D

Οι ΕΛΜΕ Ηλείας και Αχαΐας καταγγέλουν με ανακοινώσεις τους τις τελείως αψυχολόγητες αποφάσεις, σύμφωνα με τις οποίες είναι φανερό, πως πράγματι, το μόνο προσόν που είναι απαραίτητο για να κατέχεις μια θέση σε νευραλγικό υπουργείο, είναι το απόλυτο τίποτα και η μηδενική επαφή με το αντικείμενο των αποφάσεών σου! Αν λοιπόν, είστε ασυνεπείς, δεν έχετε αίσθηση της πραγματικότητας, και κυρίως, δεν έχετε πρόβλημα να παίξετε πολιτικά παιχνίδια στην πλάτη των μελλοντικών πολιτών της χώρας σας, τότε, (τουλάχιστον) μια καρέκλα είναι φτιαγμένη ακριβώς για εσάς!!
;-D

Και για τους παθιασμένους αναγνώστες μας που διαθέτουν δυνατά νεύρα και μεγάλη δόση χιούμορ, λινκάρουμε το εν λόγω χιουμοριστικό κείμενο (παρακαλώ προσέξτε την παράγραφο με τον ψυχολόγο στο σχολείο και ελάτε να γελάσουμε παρέα, ΜΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!), και βέβαια, παραθέτουμε αυτούσια την τελευταία ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Ηλείας όσον αφορά το θέμα.

Περιττεύει νομίζω να πω πως οι αποφάσεις του Υπουργείου, αυτά τα τρομερά κείμενα (παρα)λόγου και τέχνης, φτάνουν στο σχολείο ενώ ή είχαν ήδη αρχίσει κάποια να εξετάζουν προφορικά τους μαθητές με άλλες οδηγίες (ξέρετε, τα μισά παιδιά έτσι, και τα άλλα μισά γιουβέτσι..), και βέβαια, το καλύτερο, απόγευμα, μετά την λήξη του σχολικού ωραρίου έτσι ώστε, 8 το πρωί, μαθητές και εκπαιδευτικοί να βρίσκονται μπροστά στο kinder έκπληξη!!!
;-D

ΕΛΜΕ ΗΛΕΙΑΣ

Το Υπουργείο Παιδείας απαξιώνει κάθε έννοια εκπαιδευτικής διαδικασίας

Το Υπουργείο Παιδείας παρά την έντονη και γενικευμένη αντίθεση της εκπαιδευτικής κοινότητας για τον τρόπο που αποφάσισε να γίνουν οι εξετάσεις των μαθητών στους σεισμόπληκτους νομούς, προχώρησε στις εξετάσεις παρωδία. Απαξιώνοντας την εκπαιδευτική διαδικασία και παραβλέποντας τις συνέπειες που επιφέρει με τις αλλοπρόσαλλες οδηγίες του, που ούτε την τήρηση της αντικειμενικότητας των εξετάσεων διασφαλίζουν, ούτε εναρμονίζονται με την προβλεπόμενη νομοθεσία, δεν αποδέχτηκε την πρόταση των ΕΛΜΕ, να μην εξεταστούν οι μαθητές στα εναπομείναντα μαθήματα και ως βαθμοί της γραπτής εξέτασης να θεωρηθεί ο μέσος όρος της προφορικής βαθμολογίας.

Το Υπουργείο Παιδείας, αντί να δείξει την απαιτούμενη δημοκρατική ευαισθησία που απαιτούν οι περιστάσεις, απέρριψε την πρόταση των εκπαιδευτικών φορέων και προχώρησε σε νέα πρότασή του, την τέταρτη κατά σειρά σε διάστημα ενός 24ωρου!

Με τη νέα εγκύκλιό του που εξέδωσε στις 12/6 το βράδυ, ζητάει από τους συλλόγους διδασκόντων να αποφασίσουν οι ίδιοι τον τρόπο των εξετάσεων. Τους καλεί όμως να επιλέξουν ή τις γραπτές εξετάσεις!!!, δηλαδή τον τρόπο που το ίδιο με την προηγούμενη εγκύκλιό του απέρριψε για ψυχολογικούς λόγους και για την αποφυγή δυσάρεστων συνεπειών, ή να επιλέξουν τον ήδη προβληματικό τρόπο της προφορικής εξέτασης.

Το Δ.Σ. θεωρεί ότι το Υπουργείο Παιδείας με ένα δημοκρατικοφανή τρόπο και με πολύ υποκρισία εμπαίζει και αναστατώνει τους μαθητές, τους γονείς και τους καθηγητές, αυτό αποδεικνύει άλλωστε και η προχειρότητα με την οποία λαμβάνει τις αποφάσεις του, οι οποίες αναιρούν η μία την άλλη.

Εκτιμάμε ότι ήδη οι αποφάσεις του έχουν δημιουργήσει πρόβλημα στην εκπαιδευτική διαδικασία, έχουν φορτίσει αρνητικά το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας και ιδιαίτερα τους μαθητές, απέναντι στους οποίους κάθε άλλο παρά ευεργετικά, όπως αναφέρει στην εγκύκλιό του, έχει επιδράσει με τα μέτρα του.

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ εκτιμάει ότι η σχολική χρονιά έπρεπε να τελειώσει εδώ.

Για λόγους παιδαγωγικούς, εκπαιδευτικούς και ψυχολογικούς, καθώς και με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους μαθητές μας και στους γονείς τους προτείναμε οι μαθητές να προαχθούν με βάση την προφορική τους βαθμολογία όπως ακριβώς και στο παρελθόν έχει εφαρμοσθεί σε ανάλογες περιπτώσεις χωρίς να δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα.

Σήμερα, το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ, για να μην εκφυλιστεί άλλο η εκπαιδευτική διαδικασία υιοθετεί την πρόταση πολλών συλλόγων διδασκόντων: «οι καθηγητές στις προφορικές εξετάσεις να βαθμολογήσουν με τέτοιο τρόπο, ώστε να ισχύουν οι προφορικοί βαθμοί». Στη διαμορφωμένη πλέον κατάσταση και θέλοντας να διατηρήσουμε όσο είναι δυνατόν τον ενιαίο χαρακτήρα των εξετάσεων για όλους τους μαθητές της Ηλείας, καθώς και την τήρηση του αντικειμενικού χαρακτήρα των εξετάσεων η προτεινόμενη πρόταση των συλλόγων μπορεί να αποτελέσει διέξοδο. Με δεδομένο το γεγονός ότι οι συνθήκες δεν επιτρέπουν πλέον τη διεξαγωγή γραπτών εξετάσεων, ενώ η προφορική αξιολόγηση των μαθητών έχει ήδη γίνει με συστηματικό τρόπο σε ολόκληρη τη διάρκεια της χρονιάς και ειδικά κατά το τελευταίο τρίμηνο οι καθηγητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτή την αξιολόγηση και στην τωρινή προβληματική από κάθε άποψη προφορική εξέταση των μαθητών.

Καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων να αποφορτίσουν την κατάσταση και να ολοκληρώσουν την εκπαιδευτική διαδικασία. Στη βαθμολογία των συναδέλφων καθοριστικό ρόλο να έχει η προφορική βαθμολογία των τριμήνων ή των τετραμήνων.

Τέλος το Δ.Σ. θέλει να καταγγείλει ότι στις 11/6 και στις 12/6 μπλοκαρίστηκαν οι ανακοινώσεις της ΕΛΜΕ και παρατάξεων με αποτέλεσμα να μην φθάσουν στα σχολεία.

Το Δ.Σ.

13 Ιουνίου 2008 στις 2:04 πμ | Σχόλια & Παραθέσεις (69) | Μόνιμος Σύνδεσμος

Έχετε πρόβλημα τοπικού πάχους? Αγύμναστους μύς? Μην ανησυχείτε, το νέο μοντέλο Power Plate “Egelados Pro” βρίσκεται εδώ για να σας συναρπάσει. Κυκλοφορεί σε μοντέλα από 3.4 έως και 4.5 Richter, με το κορυφαίο μοντέλο της επαναστατικής αυτής σειράς, να φτάνει τα 6,5 της κλίμακας. Για να απολαύσετε ολοκληρωμένα την εμπειρία που σας προσφέρει το Egelados Pro, συνδυάστε το με το με τα αξεσουάρ της σειράς “palio spiti”, “dimosio ktirio”, “ekklissia”, τα οποία βρίσκονται σε μεγάλη διαθεσιμότητα στις περιοχές Αχαΐας και Ηλείας. Έχετε επίσης δυνατότητα επιλογής και έξτρα features, σε πολύ καλή τιμή αυτήν την εβδομάδα θα μπορέσετε να βρείτε και το “katolisthisi”, απαραίτητο αξεσουάρ για τον σύγχρονο πυρόπληκτο που θέλει να προσθέσει και την εμπειρία του σεισμόπληκτου στην ρουτίνα της καθημερινότητας.
Όλα τα μοντέλα μας έρχονται με εγγύηση ποιότητας πλήρους καταστροφής και μπορούν να συνδυαστούν και με τα local enterntainment models των δηλώσεων στα παράθυρα (τα οποία αποτελούν μοντέλα αντισεισμικής προστασίας μιας και βγαίνουν αλώβητα ακόμα και σε μεγάλα μεγέθη ανοησίας και βλακείας) για μια ολοκληρωμένη εμπειρία, απαραίτητη σε κάθε σύχρονο άνθρωπο.
Απολαύστε λοιπόν κάθε καφεδάκι σας στη μαρίνα (Καλέ, κύριε, είναι αντισεισμικός ο φοίνικας?) γιατί η ζωή και η ευημερία δεν είναι πάντα δεδομένα για όλους τους ανθρώπους γύρω μας, και το καρουζέλ της ζωής, παίρνει και ανάποδες στροφές!!
Από τα δύο Π των γειτονικών νομών, (Πύργος – Πάτρα) που χορεύουν όλους τους χορούς τις πίστας τις τελευταίες μέρες!
;-D

11 Ιουνίου 2008 στις 1:21 μμ | Σχόλια & Παραθέσεις (69) | Μόνιμος Σύνδεσμος

Ο πλάτανος στην πλατεία της Πύλου άρχισε επιτέλους να αποκτά την καλοκαιρινή του αίγλη και να γεμίζει με τους αναγνώστες των Κυριακάτικων εφημερίδων, και στην διαδρομή, για μια ακόμη φορά, οι αντιθέσεις: οι σερφάδες στο Λαγκούβαρδο έτοιμοι για τα κύματα, και οι οικονομικοί μετανάστες λίγο πιο πέρα, στα καρπούζια. Τα αυτοκίνητα στο δρόμο, τα μισά με μπανιαριστές, και τα υπόλοιπα, καρπουζονταλίκες.
;-D

1 Ιουνίου 2008 στις 5:31 μμ | Σχόλια & Παραθέσεις (69) | Μόνιμος Σύνδεσμος

Και εκεί που είσαι στο σχολείο και έχεις σκεφτεί να μην αλλάξουν νομό η συνάντηση Skip και απλύτων και να ξεφορτώσεις επιτέλους τα μπιχλιμπίδια από το Fabia, ξαφνικά, το καλοκαίρι σου κάνει μια ύπουλη κίνηση, και πριν το καταλάβεις, είσαι πίσω από το τιμόνι, και κάνεις crash test στα ηχεία με τα τραγούδια! Η γέφυρα του Αλφειού ανοικτή, και ενώ νομίζεις πως δεν μπορείς να αποκτήσεις περισότερα κέφια, αλλάζει ξαφνικά ο νομός στα fm, και ο Πέτρος, για να σε παρηγορήσει για όλα τα φορτηγά, τις μπετονιέρες και τα τρακτέρ που βρίσκεις στο δρόμο, έχει πετύχει ένα από τα αγαπημένα σου τραγούδια!

Ένα άδειασμα Fabia, 3 πλυντήρια, ένα πότισμα και πολλές σελίδες νυχτερινών ταξιδιών αργότερα, σηκώνεσαι νωρίς νωρίς για να τελειώσεις με τις μπουγάδες και να επιστρέψεις στις γρήγορες συνδέσεις όσο γίνεται πιο γρήγορα, ανακαλύπτεις πως η ΔΕΗ έχει άλλες προθέσεις. Αλλά, αν έχεις περισσότερες λύσεις από τα προβλήματα που σου παρουσιάζονται, απλά αγνοείς τα πάντα για λίγο, και δοκιμάζεις το καινούριο απόκτημα του Δημήτρη αυτή τη φορά, όχι στη Γερακοφωλιά, αλλά στην παραλία με την όμορφη θέα, για να μάθεις και τα νέα των συγγενών!

Μα δεν είναι κούκλα??

Αν έχετε έλλειψη σιδήρου, μπορείτε να προτιμήσετε την εν λόγω παραλία για κολύμπι!

Αν έχετε έλλειψη περιβαλλοντικής ευαισθησίας, περάστε μια βόλτα από τα εργοτάξια για τα γήπεδα golf, μπορεί να αλλάξετε γνώμη άμα διαπιστώσετε ιδίοις όμμασι την άσκοπη αλλοίωση του τοπίου και την υποβάθμιση μιας καταπληκτικής περιοχής…

Αν έχετε έλλειψη τουριστικών προορισμών, προσθέστε αυτόν στην λίστα σας!

Και αν έχετε έλλειψη από φοινικάκια, well, ελάτε με την μπουλντόζα σας….

Είναι απίστευτο το πόσα είναι και πόσο στενοχωριέμαι που δεν θα μπορέσουν να μεγαλώσουν εκεί….

Και για να μην ξεχνιόμαστε, ο Δάσκαλος είπε να αφήσουμε την φωτογραφική μας να δει λίγο τον κόσμο σε άσπρο μαύρο….

… και είπα να μην χάσω την ευκαιρία!
;-D

31 Μαΐου 2008 στις 4:35 μμ | Σχόλια & Παραθέσεις (69) | Μόνιμος Σύνδεσμος

Και εκεί που είμαι ανάμεσα σε !@#$!@$! βάσεις δεδομένων, με τον Koyan να είναι σε κατάσταση επιφυλακής για remote desktop στην περίπτωση που τα configuration files μου και το migration από μια εγκατάσταση σε άλλη, συνεχίσουν να προβάλλουν σθεναρή αντίσταση χτυπεί το κινητό, και ω, ως εκ θαύματος, το ακούω (πράγμα σπάνιο)! Ακολουθεί ο επόμενος διάλογος:

Κολλητή: ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΞΕΧΑΣΕΣ ΤΟ ΚΑΤΣΙΚΙ ΣΗΜΕΡΑ??
Εγώ: Ποιόν Κατσίκη? Έχει σήμερα εκδήλωση για τον Κατσίκη?? Που? (Στο μεταξύ θυμάμαι πως εκείνη ακριβώς την ώρα που μιλάω, εγώ έπρεπε να είμαι μαζί με τους άλλους συναδέλφους 24 χιλιόμετρα μακριά σε συνάντηση για την εφημερίδα μας και μπερδεύομαι ακόμα περισσότερο, καθόσον το Joomfish λειτουργεί μεν στο Joomla, όχι όμως και στον εγκέφαλό μου…)
Κολλητή: (αμήχανα, προφανώς σκεπτόμενη τι χαζομάρα βαράει την φιλενάδα της) Το κατσίκι παιδί μου, που αναβάλαμε προχτές λόγω του live, το ξέχασες?
Εγώ: ……….
Και επειδή όπως ξέρετε, εμείς κάνουμε σωστές επιλογές όσον αφορά την διατροφή μας, και επειδή το πρωινό είναι το πιο βασικό γεύμα της ημέρας, αποφασίσαμε να πάρουμε πολύ νωρίς το πρωινό μας κόσμος και λαός, πριχού ξημερώσει και μας βάλουνε στόχο και οι άλλοι πεινασμένοι, με κατσικάκι λαδορίγανη, κατσικάκι ψητό, και γενικά, κατσικάκι!! Νάναι καλά τα παιδιά που βάλαν το πολύπαθο κατσίκι από το οποίο μόλις μείναν κάτι κόκκαλα για τα σκυλάκια της περιοχής!
;-D

27 Μαΐου 2008 στις 2:41 πμ | Σχόλια & Παραθέσεις (69) | Μόνιμος Σύνδεσμος