Φωτόδεντρο-Προγραμματίζοντας με χρώμα και έλλειψη

23 Σεπτέμβριος 2013

Για Α’,Β’,Γ’,Δ’ και Ε’ Τάξη.
Δημιουργία εικόνων με τη χρήση δύο εντολών (ΧΡΩΜΑ και ΕΛΛΕΙΨΗ)

http://photodentro.edu.gr/photodentro/shapes_programming_pidx0012771/

Φωτόδεντρο-Σταυρόλεξο για το Διαδίκτυο

22 Σεπτέμβριος 2013

Ένα σταυρόλεξο για το Διαδίκτυο. Για τάξεις Δ’,Ε’ και ΣΤ’.
http://photodentro.edu.gr/photodentro/cwd_internet_pidx0014634/

Φωτόδεντρο-Δημιουργώ και αποθηκεύω με τον κειμενογράφο και δημιουργώ σταυρόλεξο

22 Σεπτέμβριος 2013

Δημιουργώ και αποθηκεύω με τον κειμενογράφο-Μια δραστηριότητα για Δ’,Ε’ και ΣΤ’ Τάξη.

http://photodentro.edu.gr/photodentro/DocSave_pidx0012926/

Δημιουργώ σταυρόλεξο με τον κειμενογράφο-Μια δραστηριότητα για Δ’,Ε’ και ΣΤ’ Τάξη.

http://photodentro.edu.gr/photodentro/Crosswords_pidx0012925/

Φωτόδεντρο-Πόσα είναι;

22 Σεπτέμβριος 2013

Μια δραστηριότητα για την Α’ και Β’ Δημοτικού.
Να βρείτε την εικόνα με τα αντικείμενα που αντιστοιχούν στον αριθμό.

http://photodentro.edu.gr/photodentro/numbers_10_pidx0013416/

Φωτόδεντρο:Σχηματίζω τοπία-Συμμετρία-Σχήματα

22 Σεπτέμβριος 2013

Ένα παζλ για την Α’ και Β’ Δημοτικού

http://photodentro.edu.gr/photodentro/landscape_pidx0014636/

Ένα παιχνίδι με την έννοια της συμμετρίας για την Α’ και Β’ Δημοτικού.
http://photodentro.edu.gr/photodentro/symmetria_pidx0014481/

Ένα παιχνίδι με σχήματα.
http://photodentro.edu.gr/photodentro/ShapeSelector_pidx0012933/

Φωτόδεντρο-Υλικό Λογισμικό και συσκευές εισόδου υπολογιστή

22 Σεπτέμβριος 2013

Στο παρακάτω σύνδεσμο υπάρχει εκπαιδευτική διαδραστική εφαρμογή για την έννοια του υπολογιστή.
http://photodentro.edu.gr/photodentro/multitool_pidx0012851/

Στο παρακάτω σύνδεσμο υπάρχει εκπαιδευτική διαδραστική εφαρμογή για το Υλικό και Λογισμικό.

http://photodentro.edu.gr/photodentro/hardware-software_pidx0012825/

Στο παρακάτω σύνδεσμο υπάρχει εκπαιδευτική διαδραστική εφαρμογή για τις συσκευές εισόδου και τα αρχεία δεδομένων που δημιουργούνται με τη χρήση τους.

http://photodentro.edu.gr/photodentro/input-devices_pidx0012817/

Τύποι αρχείων.
http://photodentro.edu.gr/photodentro/multimedia-elements_pidx0012821/

Στο παρακάτω σύνδεσμο υπάρχει σταυρόλεξο για το Υλικό (Hardware) του υπολογιστή.

http://photodentro.edu.gr/photodentro/crw_hardware_img_pidx0014630/

Το ελεφαντάκι που μαθαίνει να γράφει Ελληνικά

20 Σεπτέμβριος 2013

Υλοποίηση για τα παιδιά της Α’ Δημοτικού.

 http://scratch.mit.edu/projects/12435919/

 

 

Python και Raspberry pi

14 Μάιος 2013

Γιατί Python

Σύμφωνα με την τεκμηρίωση της Python [http://docs.python.org/2/tutorial/]: «Η Python είναι μια εύκολη στην εκμάθηση, ισχυρή γλώσσα προγραμματισμού. Έχει υψηλού επιπέδου δομές δεδομένων και μια απλή, αλλά αποτελεσματική προσέγγιση στον αντικειμενοστρεφή προγραμματισμό. »

Επίσης, η κομψή σύνταξη της Python και οι δυναμικοί τύποι, μαζί με την χρήση του διερμηνευτή (interpreter), την καθιστούν μια ιδανική γλώσσα για την εύκολη και γρήγορη ανάπτυξη εφαρμογών σε πολλούς τομείς και στις περισσότερες πλατφόρμες.

Πέρα των άλλων ευκολιών της Python υπάρχει και ενσωματωμένο το στοιχείο (Module) των Γραφικών Χελώνας.

Τα «Γραφικά της χελώνας» είναι ένας δημοφιλής τρόπος για την εισαγωγή των παιδιών στο χώρο της αλγοριθμικής σκέψης και του προγραμματισμού γενικότερα. Ήταν μέρος της αρχικής γλώσσας προγραμματισμού Logo που αναπτύχθηκε από τους Wally Feurzig και Seymour Papert το 1966 [http://docs.python.org/2/library/turtle.html].

Έτσι εύκολα εισάγουμε τη βιβλιοθήκη turtle και πλέον ο χειρισμός της χελώνας μας γίνεται με τις γνωστές εντολές κατεύθυνσης.

Έτσι με απλές εντολές ελέγχουμε τη χελώνα όπως φαίνεται παρακάτω:

>>> turtle.circle(50)

Παράδειγμα ελέγχου τηλεκατευθυνόμενου αυτοκινήτου μέσω Python

Παρακάτω παρουσιάζεται ένα παράδειγμα ελέγχου ενός τηλεκατευθυνόμενου αυτοκινήτου μέσω της Python. Στην παρακάτω εικόνα φαίνεται ο κώδικάς που μας επιτρέπει να ενεργοποιούμε την κατάλληλη θύρα του Raspberry pi που θέλουμε να ελέγξουμε.

Στο αρχείο remote.py της Python αρχικά εισάγουμε τη βιβλιοθήκη RPi.GPIO και μέσω αυτής ενεργοποιούμε κατά βούληση όποιο Ι/Ο pin της μονάδας GPIO θέλουμε. Στο lxterminal  εκτελούμε το παρακάτω:

Εισάγουμε τη θύρα που θέλουμε να ελέγξουμε. Στο παράδειγμά μας την GPIO 25. Γενικά η διάταξη των pins της GPIO για το Rspberry pi είναι η ακόλουθη στην Εικόνα .

Πράγματι Ιστορική ημέρα η 4η Ιουλίου-CERN

4 Ιούλιος 2012

Οι πρωϊνές ανακοινώσεις εδώ.

Το σπουδαίοτερο γεγονός στην ιστορία της πειραματικής αλλά και θεωρητικής φυσικής, μετά τη διατύπωση του Standard Model. Φυσικά είναι νωρίς ακόμα για θριαμβολογίες. Ένα ακόμα σκαλί στην κλίμακα της παγκόσμιας επιστημονικής κληρονομιάς.

Ιστορική Μέρα η 4η Ιουλίου-CERN

3 Ιούλιος 2012

Αύριο θα γίνουν οι ανακοινώνσεις από το CERN για τα πειράματα που διεξάγονται, για το σωματίδιο του Higgs. Από εδώ μπορείτε να δείτε τις ανακοινώσεις.

Μπορείτε βέβαια συνεχώς να βλέπετε τις διαλέξεις, ζωντανά.

ΕΠΑ.Σ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ

2 Ιούλιος 2012

Νέος Ιστότοπος της Επαγγελματικής Σχολής Περάματος: http://epas-peram.att.sch.grκαι νέο Ιστολόγιο: https://blogs.sch.gr/epas-peram

13 Φεβρουάριος 2012

Εκεί όπου η τέχνη συναντά τη σύγχρονη τεχνολογία…
Εκπληκτικής ομορφιάς έργο του φίλου Πέτρου Βρέλλη.

Άλλα έργα του μπορείτε να βρείτε εδώ

9 Νοέμβριος 2011

Εκμάθηση αρχών προγραμματισμού, ανάπτυξη έργων λογισμικού μέσω του scratch.

http://scratch.mit.edu/

Περί του Scratch…

Ασύγχρονα Μαθήματα

5 Νοέμβριος 2011

Η Ελληνική κοινότητα του Ubuntu παρέχει ασύγχρονα μαθήματα πάνω σε γλώσσες προγραμματισμού και όχι μόνο…

https://forum.ubuntu-gr.org/viewforum.php?f=53

Μία ακόμα αξιέπαινη προσπάθεια της κοινότητας.

Hello World!!!

24 Οκτώβριος 2011

Καλό ταξίδι…Hello World!!!

Αντίο στον Dennis M. Ritchie συνδημιουργό, μεταξύ άλλων (του λειτουργικού συστήματος UNIX, της γλώσσας προγραμματισμού B), της γλώσσας προγραμματισμού C.

http://netlib.bell-labs.com/who/dmr/


Εναλλακτικός video-projector

12 Οκτώβριος 2011

Πρόγραμμα καινοτομιών “Δαίδαλος” Σχ.Έτος 2005-2006

Τίτλος Έργου “Εναλλακτικός Data-Projector”

Συμμετοχή του 2ου ΤΕΕ Περάματος

Η υλοποίηση έγινε με την τροποποίηση και τοποθέτηση ενός TFT panel (το οποίο είναι διαφανές) από μια 15” οθόνη, πάνω σε έναν κοινό προβολέα διαφανειών, που διαθέτουν όλα τα σχολεία.

Με αυτό τον τρόπο έχουμε τη δημιουργία ενός χαμηλού κόστους video-projector, που είναι άριστος για εκπαιδευτικούς ή και άλλους σκοπούς.

Η κατασκευή έγινε από μαθητές του Β’Κύκλου του τομέα Υποστήριξης Συστημάτων-Εφαρμογών και Δικτύων Η/Υ του σχολείου μας.

Ιδέες-Έργα

12 Οκτώβριος 2011

Εναλλακτικός Video Projector χαμηλού κόστους

Καλωσήρθατε!

12 Οκτώβριος 2011

Το Ιστολόγιο αυτό αποτελεί μια προσπάθεια ενημέρωσης των εκπαιδευτικών, όλων των ειδικοτήτων που τους ενδιαφέρει η εφαρμογή των ΤΠΕ στο διδακτικό τους έργο.

Προτείνονται κυρίως νέα εκπαιδευτικά εργαλεία λογισμικού.

Αυτοματοποιημένο Test Πολλαπλών Επιλογών

1 Ιούλιος 2011


Δημιουργία
Αυτοματοποιημένου Test Πολλαπλών Επιλογών με τη χρήση της PHP

Για εκπαιδευτικούς σκοπούς έχω δημιουργήσει Λογισμικό σε PHP για την αυτόματη δημιουργία Τεστ Πολλαπλών Επιλογών, βασισμένων σε ένα text αρχείο, που περιέχει τις ερωτήσεις και αμέσως μετά την απάντηση (A,B,C,D).

Στο συμπιεσμένο φάκελο που μπορείτε να “κατεβάσετε” (από εδώ:EduSoftware) στον υπολογιστή σας θα βρείτε τα αρχεία που φαίνονται στην άνω εικόνα.

Το μόνο που έχετε να κάνετε για τη δημιουργία του δικού σας Test είναι να τροποποιήσετε το αρχείο Questions.txt και να εισάγετε, αν επιθυμείτε, εικόνες που μπορεί να συνοδεύουν κάποιες από τις ερωτήσεις.

Παρακάτω εξηγώ αναλυτικότερα…

Εισαγωγή κειμένου ερωτήσεων

Στη παρακάτω εικόνα φαίνεται το Questions.txt. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να γράψετε τις δικές σας ερωτήσεις και απαντήσεις σύμφωνα με τη δομή του αρχείου.

Σημείωση

  • κάθε ερώτηση να τελειώνει με : ή ;
  • οι απαντήσεις να είναι με λατινικούς χαρακτήρες A,B,C,D


Εισαγωγή εικόνας

Σε περίπτωση που κάποια από τις ερωτήσεις θέλετε να έχει και εικόνα γράφουμε στη διατύπωση της ερώτησης τη λέξη εικόνα.

Στο φάκελο που θα “ανεβάσουμε” στον Server οι εικόνες που χρησιμοποιούμε έχουν το όνομα: image1, image2,… όπου ο αριθμός σχετίζεται με τον αριθμό ερώτησης.

Για παράδειγμα αν θέλουμε μια εικόνα στην 4η κατά σειρά ερώτηση, ανεβάζουμε στον Server στον ίδιο φάκελο με τα αρχεία μας την jpg εικόνα με όνομα image4

Σημείωση

  • σε κάθε ερώτηση που θέλετε να έχει εικόνα να περιέχει τη λέξη εικόνα
  • οι εικόνες να’ναι jpeg (.jpg)

Εδώ μπορείτε να δείτε παραδείγματα των Αυτοματοποιημένων Τεστ

Για τον Ηλεκτρολογικό τομέα
Για την Πληροφορική

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση