Φωτόδεντρο-Προγραμματίζοντας με χρώμα και έλλειψη
Για Α’,Β’,Γ’,Δ’ και Ε’ Τάξη.
Δημιουργία εικόνων με τη χρήση δύο εντολών (ΧΡΩΜΑ και ΕΛΛΕΙΨΗ)
http://photodentro.edu.gr/photodentro/shapes_programming_pidx0012771/
Κάτω από Γ Δημοτικού, Γενικά, Δ Δημοτικού, Ε Δημοτικού, Στ Δημοτικού | 0 ΣχόλιαΦωτόδεντρο-Σταυρόλεξο για το Διαδίκτυο
Ένα σταυρόλεξο για το Διαδίκτυο. Για τάξεις Δ’,Ε’ και ΣΤ’.
http://photodentro.edu.gr/photodentro/cwd_internet_pidx0014634/
Φωτόδεντρο-Δημιουργώ και αποθηκεύω με τον κειμενογράφο και δημιουργώ σταυρόλεξο
Δημιουργώ και αποθηκεύω με τον κειμενογράφο-Μια δραστηριότητα για Δ’,Ε’ και ΣΤ’ Τάξη.
http://photodentro.edu.gr/photodentro/DocSave_pidx0012926/
Δημιουργώ σταυρόλεξο με τον κειμενογράφο-Μια δραστηριότητα για Δ’,Ε’ και ΣΤ’ Τάξη.
http://photodentro.edu.gr/photodentro/Crosswords_pidx0012925/
Κάτω από Γενικά, Δ Δημοτικού, Ε Δημοτικού, Στ Δημοτικού | 0 ΣχόλιαΦωτόδεντρο-Πράξεις, Αριθμοπάζλ
Ένα παιχνίδι για την Γ’Δημοτικού.
http://photodentro.edu.gr/photodentro/arithmopuzzle_pidx0014644/
Κάτω από Α Δημοτικού, Β Δημοτικού, Γ Δημοτικού, Γενικά | 0 ΣχόλιαΦωτόδεντρο-Πόσα είναι;
Μια δραστηριότητα για την Α’ και Β’ Δημοτικού.
Να βρείτε την εικόνα με τα αντικείμενα που αντιστοιχούν στον αριθμό.
http://photodentro.edu.gr/photodentro/numbers_10_pidx0013416/
Κάτω από Α Δημοτικού, Β Δημοτικού, Γενικά | 0 ΣχόλιαΦωτόδεντρο:Σχηματίζω τοπία-Συμμετρία-Σχήματα
Ένα παζλ για την Α’ και Β’ Δημοτικού
http://photodentro.edu.gr/photodentro/landscape_pidx0014636/
Ένα παιχνίδι με την έννοια της συμμετρίας για την Α’ και Β’ Δημοτικού.
http://photodentro.edu.gr/photodentro/symmetria_pidx0014481/
Ένα παιχνίδι με σχήματα.
http://photodentro.edu.gr/photodentro/ShapeSelector_pidx0012933/
Φωτόδεντρο-Υλικό Λογισμικό και συσκευές εισόδου υπολογιστή
Στο παρακάτω σύνδεσμο υπάρχει εκπαιδευτική διαδραστική εφαρμογή για την έννοια του υπολογιστή.
http://photodentro.edu.gr/photodentro/multitool_pidx0012851/
Στο παρακάτω σύνδεσμο υπάρχει εκπαιδευτική διαδραστική εφαρμογή για το Υλικό και Λογισμικό.
http://photodentro.edu.gr/photodentro/hardware-software_pidx0012825/
Στο παρακάτω σύνδεσμο υπάρχει εκπαιδευτική διαδραστική εφαρμογή για τις συσκευές εισόδου και τα αρχεία δεδομένων που δημιουργούνται με τη χρήση τους.
http://photodentro.edu.gr/photodentro/input-devices_pidx0012817/
Τύποι αρχείων.
http://photodentro.edu.gr/photodentro/multimedia-elements_pidx0012821/
Στο παρακάτω σύνδεσμο υπάρχει σταυρόλεξο για το Υλικό (Hardware) του υπολογιστή.
http://photodentro.edu.gr/photodentro/crw_hardware_img_pidx0014630/
Κάτω από Γ Δημοτικού, Γενικά, Δ Δημοτικού, Ε Δημοτικού, Στ Δημοτικού | 0 ΣχόλιαΤο ελεφαντάκι που μαθαίνει να γράφει Ελληνικά
Υλοποίηση για τα παιδιά της Α’ Δημοτικού.
http://scratch.mit.edu/projects/12435919/
Κάτω από Scratch, Α Δημοτικού | 0 Σχόλια
Python και Raspberry pi
Γιατί Python
Σύμφωνα με την τεκμηρίωση της Python [http://docs.python.org/2/tutorial/]: «Η Python είναι μια εύκολη στην εκμάθηση, ισχυρή γλώσσα προγραμματισμού. Έχει υψηλού επιπέδου δομές δεδομένων και μια απλή, αλλά αποτελεσματική προσέγγιση στον αντικειμενοστρεφή προγραμματισμό. »
Επίσης, η κομψή σύνταξη της Python και οι δυναμικοί τύποι, μαζί με την χρήση του διερμηνευτή (interpreter), την καθιστούν μια ιδανική γλώσσα για την εύκολη και γρήγορη ανάπτυξη εφαρμογών σε πολλούς τομείς και στις περισσότερες πλατφόρμες.
Πέρα των άλλων ευκολιών της Python υπάρχει και ενσωματωμένο το στοιχείο (Module) των Γραφικών Χελώνας.
Τα «Γραφικά της χελώνας» είναι ένας δημοφιλής τρόπος για την εισαγωγή των παιδιών στο χώρο της αλγοριθμικής σκέψης και του προγραμματισμού γενικότερα. Ήταν μέρος της αρχικής γλώσσας προγραμματισμού Logo που αναπτύχθηκε από τους Wally Feurzig και Seymour Papert το 1966 [http://docs.python.org/2/library/turtle.html].
Έτσι εύκολα εισάγουμε τη βιβλιοθήκη turtle και πλέον ο χειρισμός της χελώνας μας γίνεται με τις γνωστές εντολές κατεύθυνσης.
Έτσι με απλές εντολές ελέγχουμε τη χελώνα όπως φαίνεται παρακάτω:
>>> turtle.circle(50)
Παράδειγμα ελέγχου τηλεκατευθυνόμενου αυτοκινήτου μέσω Python
Παρακάτω παρουσιάζεται ένα παράδειγμα ελέγχου ενός τηλεκατευθυνόμενου αυτοκινήτου μέσω της Python. Στην παρακάτω εικόνα φαίνεται ο κώδικάς που μας επιτρέπει να ενεργοποιούμε την κατάλληλη θύρα του Raspberry pi που θέλουμε να ελέγξουμε.
Στο αρχείο remote.py της Python αρχικά εισάγουμε τη βιβλιοθήκη RPi.GPIO και μέσω αυτής ενεργοποιούμε κατά βούληση όποιο Ι/Ο pin της μονάδας GPIO θέλουμε. Στο lxterminal εκτελούμε το παρακάτω:
Εισάγουμε τη θύρα που θέλουμε να ελέγξουμε. Στο παράδειγμά μας την GPIO 25. Γενικά η διάταξη των pins της GPIO για το Rspberry pi είναι η ακόλουθη στην Εικόνα .
Κάτω από Γενικά, Στ Δημοτικού | 0 ΣχόλιαΠράγματι Ιστορική ημέρα η 4η Ιουλίου-CERN
Οι πρωϊνές ανακοινώσεις εδώ.
Το σπουδαίοτερο γεγονός στην ιστορία της πειραματικής αλλά και θεωρητικής φυσικής, μετά τη διατύπωση του Standard Model. Φυσικά είναι νωρίς ακόμα για θριαμβολογίες. Ένα ακόμα σκαλί στην κλίμακα της παγκόσμιας επιστημονικής κληρονομιάς.
Κάτω από Γενικά | 0 ΣχόλιαΙστορική Μέρα η 4η Ιουλίου-CERN
Αύριο θα γίνουν οι ανακοινώνσεις από το CERN για τα πειράματα που διεξάγονται, για το σωματίδιο του Higgs. Από εδώ μπορείτε να δείτε τις ανακοινώσεις.
Μπορείτε βέβαια συνεχώς να βλέπετε τις διαλέξεις, ζωντανά.
Κάτω από Γενικά | 0 ΣχόλιαΕΠΑ.Σ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ
Νέος Ιστότοπος της Επαγγελματικής Σχολής Περάματος: http://epas-peram.att.sch.grκαι νέο Ιστολόγιο: https://blogs.sch.gr/epas-peram
Κάτω από Γενικά | 0 ΣχόλιαΑσύγχρονα Μαθήματα
Η Ελληνική κοινότητα του Ubuntu παρέχει ασύγχρονα μαθήματα πάνω σε γλώσσες προγραμματισμού και όχι μόνο…
https://forum.ubuntu-gr.org/viewforum.php?f=53
Μία ακόμα αξιέπαινη προσπάθεια της κοινότητας.
Κάτω από Γενικά | 0 ΣχόλιαHello World!!!
Καλό ταξίδι…Hello World!!!
Αντίο στον Dennis M. Ritchie συνδημιουργό, μεταξύ άλλων (του λειτουργικού συστήματος UNIX, της γλώσσας προγραμματισμού B), της γλώσσας προγραμματισμού C.
http://netlib.bell-labs.com/who/dmr/
Εναλλακτικός video-projector
Πρόγραμμα καινοτομιών “Δαίδαλος” Σχ.Έτος 2005-2006
Τίτλος Έργου “Εναλλακτικός Data-Projector”
Συμμετοχή του 2ου ΤΕΕ Περάματος
Η υλοποίηση έγινε με την τροποποίηση και τοποθέτηση ενός TFT panel (το οποίο είναι διαφανές) από μια 15” οθόνη, πάνω σε έναν κοινό προβολέα διαφανειών, που διαθέτουν όλα τα σχολεία.
Με αυτό τον τρόπο έχουμε τη δημιουργία ενός χαμηλού κόστους video-projector, που είναι άριστος για εκπαιδευτικούς ή και άλλους σκοπούς.
Η κατασκευή έγινε από μαθητές του Β’Κύκλου του τομέα Υποστήριξης Συστημάτων-Εφαρμογών και Δικτύων Η/Υ του σχολείου μας.
Κάτω από Χωρίς κατηγορία | 0 ΣχόλιαΙδέες-Έργα
Εναλλακτικός Video Projector χαμηλού κόστους
Κάτω από Χωρίς κατηγορία | 0 ΣχόλιαΚαλωσήρθατε!
Το Ιστολόγιο αυτό αποτελεί μια προσπάθεια ενημέρωσης των εκπαιδευτικών, όλων των ειδικοτήτων που τους ενδιαφέρει η εφαρμογή των ΤΠΕ στο διδακτικό τους έργο.
Προτείνονται κυρίως νέα εκπαιδευτικά εργαλεία λογισμικού.
Κάτω από Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καλωσήρθατε!Αυτοματοποιημένο Test Πολλαπλών Επιλογών
Δημιουργία
Αυτοματοποιημένου Test Πολλαπλών Επιλογών με τη χρήση της PHP
Για εκπαιδευτικούς σκοπούς έχω δημιουργήσει Λογισμικό σε PHP για την αυτόματη δημιουργία Τεστ Πολλαπλών Επιλογών, βασισμένων σε ένα text αρχείο, που περιέχει τις ερωτήσεις και αμέσως μετά την απάντηση (A,B,C,D).
Στο συμπιεσμένο φάκελο που μπορείτε να “κατεβάσετε” (από εδώ:EduSoftware) στον υπολογιστή σας θα βρείτε τα αρχεία που φαίνονται στην άνω εικόνα.
Το μόνο που έχετε να κάνετε για τη δημιουργία του δικού σας Test είναι να τροποποιήσετε το αρχείο Questions.txt και να εισάγετε, αν επιθυμείτε, εικόνες που μπορεί να συνοδεύουν κάποιες από τις ερωτήσεις.
Παρακάτω εξηγώ αναλυτικότερα…
Εισαγωγή κειμένου ερωτήσεων
Στη παρακάτω εικόνα φαίνεται το Questions.txt. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να γράψετε τις δικές σας ερωτήσεις και απαντήσεις σύμφωνα με τη δομή του αρχείου.
Σημείωση
- κάθε ερώτηση να τελειώνει με : ή ;
- οι απαντήσεις να είναι με λατινικούς χαρακτήρες A,B,C,D
Εισαγωγή εικόνας
Σε περίπτωση που κάποια από τις ερωτήσεις θέλετε να έχει και εικόνα γράφουμε στη διατύπωση της ερώτησης τη λέξη εικόνα.
Στο φάκελο που θα “ανεβάσουμε” στον Server οι εικόνες που χρησιμοποιούμε έχουν το όνομα: image1, image2,… όπου ο αριθμός σχετίζεται με τον αριθμό ερώτησης.
Για παράδειγμα αν θέλουμε μια εικόνα στην 4η κατά σειρά ερώτηση, ανεβάζουμε στον Server στον ίδιο φάκελο με τα αρχεία μας την jpg εικόνα με όνομα image4
Σημείωση
- σε κάθε ερώτηση που θέλετε να έχει εικόνα να περιέχει τη λέξη εικόνα
- οι εικόνες να’ναι jpeg (.jpg)
Εδώ μπορείτε να δείτε παραδείγματα των Αυτοματοποιημένων Τεστ
Για τον Ηλεκτρολογικό τομέα
Για την Πληροφορική






