Σκεφτείτε ορισμένες σχετικές πρακτικές και φράσεις: Μικτή εκπαίδευση. Ηλεκτρονική μάθηση. Απομακρυσμένη μάθηση . Υβριδική μάθηση.
Όλες αυτές οι πρακτικές περιλαμβάνουν τη μάθηση, την έννοια του τόπου ή της απόστασης και τη χρήση της τεχνολογίας. Ό, τι κι αν επιλέξει να το ονομάσεις, η συνδυασμένη μάθηση συνδυάζει την τάξη και την online εκπαίδευση. Και λόγω των βελτιώσεων τόσο στο σχολικό πρόγραμμα όσο και στην ψηφιακή τεχνολογία, ως μοντέλο μάθησης συνεχίζει να κερδίζει δυναμική. Ενώ οι ειδικοί της εκπαίδευσης συνεχίζουν να συζητούν για την αποτελεσματικότητα της υβριδικής μάθησης, η ύπαρξή τους, τους έχει προκαλέσει να επανεκτιμήσουν όχι μόνο τη θέση της τεχνολογίας στην τάξη ή έξω από αυτή, αλλά και πώς να προσεγγίσουν και να διδάξουν τους μαθητές πιο αποτελεσματικά.
Αυτό από μόνο του είναι ένα από τα κύρια οφέλη της συνδυασμένης μάθησης (και μια κοινή εστία των συνδυασμένων πόρων μάθησης).
Ορισμός του Λεξικού της Λεξικής της Οξφόρδης: ένα στυλ εκπαίδευσης στο οποίο οι μαθητές μαθαίνουν μέσω ηλεκτρονικών και διαδικτυακών μέσων, καθώς και παραδοσιακή διδασκαλία πρόσωπο με πρόσωπο.
Ο ορισμός της υβριδικής ή της μικτής εκπαίδευσης είναι πιο δύσκολο έργο από ό, τι μπορεί να σκεφτεί κανείς – οι απόψεις διαφέρουν έντονα για το θέμα. Σε μια έκθεση σχετικά με τα πλεονεκτήματα και τις δυνατότητες της μικτής εκπαίδευσης, η Sloan Consortium καθόρισε τα υβριδικά μαθήματα ως εκείνα που «ενσωματώνονται διαδικτυακά με παραδοσιακές δραστηριότητες πρόσωπο με πρόσωπο τάξης με προγραμματισμένο, παιδαγωγικά πολύτιμο τρόπο». Οι εκπαιδευτικοί πιθανώς διαφωνούν για το τι χαρακτηρίζεται ως «παιδαγωγικά πολύτιμο», αλλά η ουσία είναι ξεκάθαρη: Η υβριδική εκπαίδευση χρησιμοποιεί διαδικτυακή τεχνολογία όχι μόνο για συμπλήρωση, αλλά για μετασχηματισμό και βελτίωση της μαθησιακής διαδικασίας.
Αυτό δεν σημαίνει ότι ένας καθηγητής μπορεί απλά να ξεκινήσει μια αίθουσα συνομιλίας ή να ανεβάσει βίντεο διαλέξεων και να πει ότι οδηγεί μια υβριδική τάξη. Σύμφωνα με το Education Elements, το οποίο αναπτύσσει τεχνολογίες υβριδικής μάθησης, η επιτυχής συνδυασμένη μάθηση συμβαίνει όταν η τεχνολογία και η διδασκαλία αλληλοενημερώνονται: το υλικό γίνεται δυναμικό όταν προσεγγίζει μαθητές με διαφορετικό τρόπο μάθησης. Με άλλα λόγια, οι υβριδικές αίθουσες διδασκαλίας στο Διαδίκτυο μπορούν να προσεγγίσουν και να προσελκύσουν μαθητές με έναν πραγματικά προσαρμόσιμο τρόπο. Σε αυτό το σενάριο, η διαδικτυακή εκπαίδευση είναι ένα παιχνίδι αλλαγής, όχι μόνο ένα συμπλήρωμα για το status quo.
Με τι μοιάζει αυτό το θεωρητικό μοντέλο στην πράξη;
Ο ορισμός της μικτής μάθησης: Η μικτή μάθηση είναι μια προσέγγιση στη μάθηση που συνδυάζει πρόσωπο με πρόσωπο και διαδικτυακές μαθησιακές εμπειρίες. Στην ιδανική περίπτωση, το καθένα (τόσο διαδικτυακό όσο και εκτός) θα συμπληρώσει το άλλο χρησιμοποιώντας την ιδιαίτερη ισχύ του.
Πλαίσιο: Αν και θεωρείται γενικά ως «τάση» στην «προοδευτική μάθηση», η «Blended Learning» μπορεί επίσης να θεωρηθεί ως ένα είδος λειψάνου που συμβολίζει το χάσμα μεταξύ της «παραδοσιακής εκπαίδευσης» (για τον τελευταίο αιώνα περίπου στα σχολεία τούβλου και κονιάματος) και τάξεις και συνδεδεμένη και ψηφιακή μάθηση. Αυτό, φυσικά, δεν υπονοεί ότι το ψηφιακό μόνο είναι το μέλλον και η απόλυτη ενσάρκωση της μάθησης, η οποία είναι μια κοντόφθαλμη άποψη. Το θέμα, ωστόσο, είναι ότι η συνδυασμένη μάθηση είναι ένας συνδυασμός παλαιού και νέου, όπως είναι ένας συνδυασμός φυσικής και ψηφιακής μάθησης.
Κάτω από : Γενικά | | Δεν υπάρχουν σχόλια »