• Χρόνος

  • Translate

  • European Radio Logo

Blended Learning (μικτή μάθηση-συνδυαστική μάθηση-υβριδική μάθηση)

Σκεφτείτε ορισμένες σχετικές πρακτικές και φράσεις: Μικτή εκπαίδευση. Ηλεκτρονική μάθηση. Απομακρυσμένη μάθηση . Υβριδική μάθηση.

Όλες αυτές οι πρακτικές περιλαμβάνουν τη μάθηση, την έννοια του τόπου ή της απόστασης και τη χρήση της τεχνολογίας. Ό, τι κι αν επιλέξει να το ονομάσεις, η συνδυασμένη μάθηση συνδυάζει την τάξη και την online εκπαίδευση. Και λόγω των βελτιώσεων τόσο στο σχολικό πρόγραμμα όσο και στην ψηφιακή τεχνολογία, ως μοντέλο μάθησης συνεχίζει να κερδίζει δυναμική. Ενώ οι ειδικοί της εκπαίδευσης συνεχίζουν να συζητούν για την αποτελεσματικότητα της υβριδικής μάθησης, η ύπαρξή τους, τους έχει προκαλέσει να επανεκτιμήσουν όχι μόνο τη θέση της τεχνολογίας στην τάξη ή έξω από αυτή, αλλά και πώς να προσεγγίσουν και να διδάξουν τους μαθητές πιο αποτελεσματικά.

Αυτό από μόνο του είναι ένα από τα κύρια οφέλη της συνδυασμένης μάθησης (και μια κοινή εστία των συνδυασμένων πόρων μάθησης).

Ορισμός του Λεξικού της Λεξικής της Οξφόρδης: ένα στυλ εκπαίδευσης στο οποίο οι μαθητές μαθαίνουν μέσω ηλεκτρονικών και διαδικτυακών μέσων, καθώς και παραδοσιακή διδασκαλία πρόσωπο με πρόσωπο.

Ο ορισμός της υβριδικής ή της μικτής εκπαίδευσης είναι πιο δύσκολο έργο από ό, τι μπορεί να σκεφτεί κανείς – οι απόψεις διαφέρουν έντονα για το θέμα. Σε μια έκθεση σχετικά με τα πλεονεκτήματα και τις δυνατότητες της μικτής εκπαίδευσης, η Sloan Consortium καθόρισε τα υβριδικά μαθήματα ως εκείνα που «ενσωματώνονται διαδικτυακά με παραδοσιακές δραστηριότητες πρόσωπο με πρόσωπο τάξης με προγραμματισμένο, παιδαγωγικά πολύτιμο τρόπο». Οι εκπαιδευτικοί πιθανώς διαφωνούν για το τι χαρακτηρίζεται ως «παιδαγωγικά πολύτιμο», αλλά η ουσία είναι ξεκάθαρη: Η υβριδική εκπαίδευση χρησιμοποιεί διαδικτυακή τεχνολογία όχι μόνο για συμπλήρωση, αλλά για μετασχηματισμό και βελτίωση της μαθησιακής διαδικασίας.

Αυτό δεν σημαίνει ότι ένας καθηγητής μπορεί απλά να ξεκινήσει μια αίθουσα συνομιλίας ή να ανεβάσει βίντεο διαλέξεων και να πει ότι οδηγεί μια υβριδική τάξη. Σύμφωνα με το Education Elements, το οποίο αναπτύσσει τεχνολογίες υβριδικής μάθησης, η επιτυχής συνδυασμένη μάθηση συμβαίνει όταν η τεχνολογία και η διδασκαλία αλληλοενημερώνονται: το υλικό γίνεται δυναμικό όταν προσεγγίζει μαθητές με διαφορετικό τρόπο μάθησης. Με άλλα λόγια, οι υβριδικές αίθουσες διδασκαλίας στο Διαδίκτυο μπορούν να προσεγγίσουν και να προσελκύσουν μαθητές με έναν πραγματικά προσαρμόσιμο τρόπο. Σε αυτό το σενάριο, η διαδικτυακή εκπαίδευση είναι ένα παιχνίδι αλλαγής, όχι μόνο ένα συμπλήρωμα για το status quo.

Με τι μοιάζει αυτό το θεωρητικό μοντέλο στην πράξη;

Ο ορισμός της μικτής μάθησης: Η μικτή μάθηση είναι μια προσέγγιση στη μάθηση που συνδυάζει πρόσωπο με πρόσωπο και διαδικτυακές μαθησιακές εμπειρίες. Στην ιδανική περίπτωση, το καθένα (τόσο διαδικτυακό όσο και εκτός) θα συμπληρώσει το άλλο χρησιμοποιώντας την ιδιαίτερη ισχύ του.

Πλαίσιο: Αν και θεωρείται γενικά ως «τάση» στην «προοδευτική μάθηση», η «Blended Learning» μπορεί επίσης να θεωρηθεί ως ένα είδος λειψάνου που συμβολίζει το χάσμα μεταξύ της «παραδοσιακής εκπαίδευσης» (για τον τελευταίο αιώνα περίπου στα σχολεία τούβλου και κονιάματος) και τάξεις και συνδεδεμένη και ψηφιακή μάθηση. Αυτό, φυσικά, δεν υπονοεί ότι το ψηφιακό μόνο είναι το μέλλον και η απόλυτη ενσάρκωση της μάθησης, η οποία είναι μια κοντόφθαλμη άποψη. Το θέμα, ωστόσο, είναι ότι η συνδυασμένη μάθηση είναι ένας συνδυασμός παλαιού και νέου, όπως είναι ένας συνδυασμός φυσικής και ψηφιακής μάθησης.

Αργή κίνηση χορδής

 

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β1 Συνεδρίες

στην παρακάτω διεύθυνση θα βρείτε το περιεχόμενο κάθε συνεδρίας

https://sites.google.com/view/epimorfosi-b1-rafkal/%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%83%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%B4%CE%B1

 

Τα προβλήματα της Β1 επιμόρφωσης

Η γηφδηγκξηφγηξκφηκξφηξγ

Επιμόρφωση Β1 Συστάδα 2 Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Φυσική Αγωγή και Υγεία

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η επιμόρφωση Β1

Συστάδα 2

Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Φυσική Αγωγή και Υγεία

22 Ιουνίου 2017

Συστάδα 2

Η φυσική πολύτιμος βοηθός στην τέχνη

Παρακολουθήστε το παρακάτω video

η φυσική στην τέχνη

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 2015-2016

Ημερολόγιο 2015-2016

Μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην Εκπαίδευση

Στο διεθνή χώρο, τρία είναι τα κυρίαρχα μοντέλα εισαγωγής των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση:

(1) το τεχνοκρατικό/τεχνοκεντρικό – που δίνει μεγαλύτερη σημασία στην τεχνολογία των Η/Υ

(2) το ολιστικό – που δίνει σημασία στην διαθεματική και ολιστική προσέγγιση της γνώσης και

(3) το πραγματολογικό – που αποτελεί ένα συνδυασμό των δυο.

Η Ελλάδα, όπως και πολλά άλλα κράτη, ακολούθησε διαδοχικά αρχικά το πρώτο μοντέλο, ενώ

σταδιακά προσαρμόστηκε στο δεύτερο και το τρίτο, κυρίως από τα μέσα της δεκαετίας του 1990.

Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στο Β-επίπεδο

Η επιμόρφωση αποτελεί εργαλείο για την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών προκειμένου να αναπτύξουν περαιτέρω δεξιότητες, όπως:

  • την ικανότητα να οργανώνουν δυναμικά περιβάλλοντα μάθησης,
  • να αξιοποιούν τις ΤΠΕ προκειμένου να διδάξουν το αντικείμενό τους,
  • να συντελούν στην οργάνωση του σχολικού προγράμματος και
  • να το προσαρμόζουν, όταν απαιτείται στις συγκεκριμένες ανάγκες των μαθητών τους,  
  • να μπορούν να επικοινωνούν ουσιαστικά με γονείς και κοινωνικούς εταίρους,
  • να μπορούν να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις εκείνες που θέτει το πλαίσιο της δια βίου μάθησης ή το πλαίσιο της ειδικής αγωγής των παιδιών με ειδικές ανάγκες.

Πιο συγκεκριμένα για το Πρόγραμμα της επιμόρφωσης Β επιπέδου θα μπορούσαν να αναφερθούν επιλεκτικά ως αναμενόμενες δεξιότητες που θα αναπτύξουν οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί οι εξής:

Να αντιλαμβάνονται εκείνους τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να αξιοποιηθούν οι ΤΠΕ προκειμένου να εξυπηρετήσουν τις διδακτικές προθέσεις του διδάσκοντα και κάτω από ποιες προϋποθέσεις μπορεί να γίνει αυτή η αξιοποίηση.

Να είναι σε θέση να εμπλέκουν ενεργητικά τους μαθητές στη διαδικασία μάθησης με τη χρήση της τεχνολογίας

Να μπορούν να παρακολουθούν τις εξελίξεις στο χώρο των συγκεκριμένων λογισμικών που προσφέρονται για εκπαιδευτική χρήση και να μπορούν να τα αξιοποιούν αποτελεσματικά.

Να μπορούν να εφαρμόζουν συγκεκριμένες αρχές που θα διέπουν το σχεδιασμό εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων ώστε αυτές να αξιοποιούν κατά παιδαγωγικά ορθό τρόπο τις ΤΠΕ στην τάξη.

 

Ερευνητικές Εργασίες

1) Η Μετρολογία στην υπηρεσία του πολίτη

2) Οι επιπτώσεις της έλλειψης των στοιχείωνNa, Κ, I, Ρ, Fe, Ca, Mg, Zn, Co από τη δίαιτά μας.

τρόφιμα – πηγές αυτών των στοιχείων.

Copyright © Δαίσκω-Διάσκω-Διδάσκω          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση