είναι ζήτημα αξιοπρέπειας…
σαφώς και δεν αντέχουμε οικονομικά,…
αλλά ΟΥΤΕ ψυχολογικά, ΟΥΤΕ ηθικά αντέχουμε αυτή την ειρωνία και το ξεφτίλισμα…
είναι ζήτημα αξιοπρέπειας…
σαφώς και δεν αντέχουμε οικονομικά,…
αλλά ΟΥΤΕ ψυχολογικά, ΟΥΤΕ ηθικά αντέχουμε αυτή την ειρωνία και το ξεφτίλισμα…
Δεύτερη γλώσσα στο εκπαιδευτικό σύστημα κάθε Ευρωπαϊκής χώρας, δεν πρέπει να είναι τα Αγγλικά, ούτε τα Γαλλικά, ούτε τα Γερμανικά ή τα Ισπανικά. Αντίθετα, ήδη από την Πρώτη Δημοτικού, ως δεύτερη γλώσσα πρέπει να διδάσκεται ο προγραμματισμός!
Nicolas Petit, COO της Microsoft Γαλλίας, στο συνέδριο “40 under 40” στην Αθήνα 13-15 Ioυνίου
Εμείς βέβαια παλαίουμε επί σειρά ετών να αποδεικνείουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες κι ότι η Πληροφορική είναι απαραίτητο επιστημονικό πεδίο όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης….
Ας είναι… διαβάστε εδώ ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο του συναδέλφου Δημήτρη Τσίγκου με τίτλο
“H Πληροφορική ως Ιφιγένεια της Οικονομικής Ολιγαρχίας”, απ’ όπου προέρχεταιθ και η αρχική θέση.
Με αφορμή την εντέχνως καθοδηγούμενη προπαγάνδα εναντίον των εκπαιδευτικών από τα ΜΜΕ και την κυβέρνηση, αλλά και εν προκειμένω εναντίον του κλάδου των καθηγητών Πληροφορικής ΠΕ19-20 (πολύ καλός γνώστης των έσω της εκπαίδευσης αποδεικνύεται ο κύριος Τέλλογλου, γνωρίζοντας τον μειωτικό όρο «πληροφορικάριοι», άραγε από πού, ρητορικό το ερώτημα), ας κάνουμε μια στυγνή αριθμητική αναφορά, για να δούμε εν τέλει αν οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής απουσιάζουν από τα σχολεία τους ή αν τελικά νομιμοποιείται κάποιος φορέας των εκπαιδευτικών Πληροφορικής να μηνύσει το δημοσιογράφο για τα υστερόβουλα και αυθαίρετα «στοιχεία» του.
Η δημοκρατία πλήτετται στη χώρα που τη γέννησε! Να παρθεί πίσω αυτή η πράξη νομοθετικού περιεχομένου και να επιστρέψει το πολιτιστικό κεφάλαιο στους απανταχού Έλληνες που τους ανήκει.
Ψηφήστε υπέρ της επαναλειτουργίας της Δημόσιας Ελληνικής Ραδιοτηλεόρασης!
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΕ ΓΟΝΕΙΣ
Γονείς και πολίτες των Χανίων
Η παιδεία ενός λαού αντιπροσωπεύει τα οράματά του. Όμως, έχουμε σκεφθεί τι παιδεία θέλουμε; Σε τι προσβλέπουμε ως λαός, ως κοινωνία; Ένας λαός που καταδικάστηκε σε κρίση και οδηγείται σε παρακμή – όχι μόνο οικονομική– μπορεί άραγε να χτίσει ένα μέλλον με ελευθερία και νόημα βίου, αν δε στηριχθεί στην παιδεία; Σίγουρα όχι! Παρόλα αυτά, στις μέρες μας –δυστυχώς– το δημόσιο σχολείο απαξιώνεται ολοκληρωτικά.
Πρόσφατα, όπως ίσως γνωρίζετε, εμείς οι εκπαιδευτικοί, με την αναίτια και αντιδημοκρατική επιστράτευση δεχτήκαμε ένα μεγάλο πλήγμα στο θεσμικό μας ρόλο ως δημόσιοι λειτουργοί και ειδικότερα ως δάσκαλοι των παιδιών σας. Όμως, τα παιδιά σας, κι εμείς οι καθηγητές τους, συνεργαζόμαστε και συνυπάρχουμε μέσα στις ίδιες εκπαιδευτικές συνθήκες. Γι’ αυτό σας παρακαλούμε αναλογιστείτε:
Θέλετε τέτοιους καθηγητές για τα παιδιά σας;
Η κυβέρνηση παραπληροφορεί με τα μέσα που διαθέτει (ΜΜΕ) και μας παρουσιάζει ως εξαιρετικά ευνοημένους, ως το «ρετιρέ» των εργαζομένων, ενώ στην πραγματικότητα, πολλοί από εμάς προσπαθούμε με πολύ κόπο και αγάπη να κρατήσουμε ό,τι έχει απομείνει από αυτό που ονομάζεται δημόσιο σχολείο.
Η κυβέρνηση αντιμετωπίζει την παιδεία και την υγεία ως μη παραγωγικούς τομείς. Θεωρεί ότι επιβαρύνουν το κρατικό ταμείο. Τα βλέπει σαν εταιρίες που παράγουν κόστος χωρίς να αποδίδουν κέρδη. Γι’ αυτό θεωρεί ότι οι τομείς αυτοί πρέπει να συρρικνωθούν σε δομές και προσωπικό. Άλλωστε ποια είναι η μεγαλύτερη «δεξαμενή» υπαλλήλων στο δημόσιο τομέα; Τα σχολεία. Καθηγητές και δάσκαλοι: 160.000 εργαζόμενοι. Όταν στο ωράριο των εκπαιδευτικών προστίθενται δύο ώρες και παράλληλα δημιουργούνται πολυπληθή τμήματα, τότε καθηγητές περισσεύουν κι άρα απολύονται, ενώ ταυτόχρονα μαθητές εγκαταλείπουν ακόμα και την υποχρεωτική εκπαίδευση.
Ένα καλύτερο σχολείο δεν αφορά απλά και μόνο στις συνθήκες εργασίας των καθηγητών. Αφορά στις συνθήκες πνευματικής ανάπτυξης όλων των πολιτών.
Σ΄ αυτόν τον αγώνα σας θέλουμε μαζί μας. Είμαστε μαζί σας.
Μιλήστε, ακούστε, ενημερωθείτε, συζητήστε με καθηγητές και δασκάλους.
Υπερασπιστείτε τη δημόσια δωρεάν εκπαίδευση.
ΑΛΗΘΙΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ …
Η ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΈΛΕΥΣΗ της ΕΛΜΕ ΧΑΝΙΩΝ
Διαβάζουμε στην γνωστή εκπαιδευτική πύλη alfavita:
Με ψήφους 9 ΥΠΕΡ και 2 ΚΑΤΑ (ΕΣΑΚ ΔΕΕ παράταξη του ΚΚΕ) το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ διαμόρφωσε και ψήφισε το απεργιακό πρόγραμμα.
Tο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας είναι μια εκπαιδευτική εκδήλωση η οποία δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να δημιουργήσουν και να παρουσιάσουν ψηφιακά έργα που αναπτύσσουν στο σχολείο τους.
Το Φεστιβάλ είναι ανοικτό στην κοινωνία και δίνει την ευκαιρία σε μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς και επισκέπτες να λάβουν μέρος σε πρωτότυπες εκπαιδευτικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες με αντικείμενο την Πληροφορική και την Ψηφιακή Τεχνολογία.
Tο 3ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας θα διεξαχθεί την Παρασκευή 19 και το Σάββατο 20 Απριλίου 2013, παράλληλα:
Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.) και το Παράρτημα Π.Ε.ΚΑ.Π. Θεσσαλονίκης διοργανώνουν σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής) και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (Τμήμα Πληροφορικής), το:
Για περισσότερα κάντε κλικ εδώ…
Για την ανακοίνωση σε pdf κάντε κλικ εδώ…
Για το πρόγραμμα του συνεδρίου κάντε κλικ εδώ…
Άλλη μια πολύ ενδιαφέρουσα δημοσίευση από το ιστολόγιο του συναδέλφου Γιάννη Σαρημπαλίδη…
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να μάθει κάποιος προγραμματισμό. Όταν όμως πρόκειται για παιδιά ο καλύτερος τρόπος είναι σίγουρα αυτός που συνδυάζει το παιχνίδι με τη μάθηση. Στη συνέχεια μπορείτε να βρείτε διάφορα παιχνίδια που διατίθενται δωρεάν και με τα οποία μπορείτε να μάθετε βασικές προγραμματιστικές έννοιες. Τα περισσότερα από αυτά τα παιχνίδια απευθύνονται σε μαθητές Δημοτικού. Καλή σας διασκέδαση!!!
Για το πλήρες άρθρο κάντε κλικ εδώ…