Δημοσιεύθηκε στην Scratch, προγραμματισμός

Scratch 3.0

Πολλές φορές στην καθημερινή μας ζωή χρειαζόμαστε οδηγίες για να λύσουμε ένα πρόβλημα ή να πετύχουμε ένα σκοπό: σκεφτείτε για παράδειγμα τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουμε σε μια συνταγή μαγειρικής. Κάτι τέτοιο χρειάζονται και οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές. Οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές, για κάθε τι που κάνουν, χρειάζονται ακριβείς και σαφείς οδηγίες, από εμάς, τους ανθρώπους.

Προγραμματισμός είναι η διαδικασία σύνταξης οδηγιών για την επίλυση ενός προβλήματος με τέτοιο τρόπο που να τις καταλαβαίνει ο υπολογιστής και να μπορεί να τις εκτελεί. Οι οδηγίες αυτές ονομάζονται εντολές και στο σύνολό τους καθορίζουν το πρόγραμμα ηλεκτρονικού υπολογιστή (κώδικας). Οι εντολές πρέπει να είναι σαφείς και να εκτελούνται με μια συγκεκριμένη σειρά ώστε το πρόγραμμα να οδηγείται στο επιθυμητό αποτέλεσμα.
Ο Υπολογιστής δεν κατανοεί τις ανθρώπινες γλώσσες: τα ελληνικά, τα αγγλικά… αλλά και οι περισσότεροι από εμάς δεν κατανοούμε την δική του γλώσσα, μια συνεχή σειρά από δυαδικά ψηφία: 10010111010110101… Επομένως, για να επικοινωνήσουμε με τον υπολογιστή χρειαζόμαστε έναν κοινό κώδικα επικοινωνίας· αυτό τον σκοπό επιτελούν οι Γλώσσες Προγραμματισμού και τα Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα. Υπάρχουν πολλές Γλώσσες Προγραμματισμού με διαφορετικές δυνατότητες και για διαφορετικές χρήσεις.

 

Projects
Δημιουργία διαδραστικής χριστουγεννιάτικης κάρτας στο Scratch

Δημοσιεύθηκε στην Γ Δημοτικού, Δ Δημοτικού, Παρουσιάσεις, Παρουσιάσιες

Δημιουργώ και εκφράζομαι με παρουσιάσεις και πολυμέσα

Δημιουργία απλής παρουσίασης

Projects

Οι 12  Θεοί του Ολύμπου –  υλικό

Οι άθλοι του Ηρακλοί – υλικό

Δημοσιεύθηκε στην Α Δημοτικού, Β Δημοτικού, Κειμενογράφος, Κειμενογράφος, Κειμενογράφος

Δημιουργώ με τον κειμενογράφο – Α’ -Β’ τάξη

Εφαρμογές

ΕΞΟΙΚΕΙΩΝΟΜΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ 

ΓΡΑΜΜΑΤΟΕΙΣΒΟΛΕΙΣ

ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ – ΦΟΥΣΚΑ

ΛΕΞΗΔΡΟΜΙΕΣ

Ο ΚΕΙΜΕΝΟΓΡΑΦΟΣ ΜΟΥ

Δραστηριότητες

Εισαγωγή στην επεξεργασία κειμένου (πληκτρολόγηση και εισαγωγή εικόνων)

Οι Δώδεκα Θεοί του Ολύμπου Πηγαίνουν Κατασκήνωση

Δημοσιεύθηκε στην Γ Δημοτικού, Δ Δημοτικού, Κειμενογράφος - Word, Κειμενογράφος – Word, Χωρίς κατηγορία

Δημιουργώ με τον κειμενογράφο

Δακτυλογράφηση

ΕΞΟΙΚΕΙΩΝΟΜΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ

ΓΡΑΜΜΑΤΟΕΙΣΒΟΛΕΙΣ

ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ – ΦΟΥΣΚΑ

ΛΕΞΗΔΡΟΜΙΕΣ

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΔΑΚΤΥΛΟΓΡΑΦΗΣΗΣ

Δραστηριότητες word

  1. Πληκτρολόγιο
  2. Σύμβολα
  3. Ορθογραφία
  4. Ορθογραφία ΙΙ
  5. Κανόνες καθαρής συμπεριφοράς
  6. Μορφοποίηση  χρώμα
  7. Μορφοποίηση χρώμα και μέγεθος
  8. Μορφοποίηση χρώμα μέγεθος γραμματοσειρά
  9. Στύλ  γραφής
  10. Στοίχιση
  11. Σημεία στίξης – διαλυτικά – κουκκίδες και αρίθμηση
  12. Εισαγωγή εικόνωνΕικόνες
  13.  Μορφοποίηση εικόνων
  14. Πληκτρολόγηση κειμένουΕικόνα

Project

invitation

Πρόσκληση σε πάρτι

programme

Ωρολόγιο Πρόγραμμα

about me

Σχετικά με μένα

.jpg

Οι άθλοι του Ηρακλοί

Δημοσιεύθηκε στην Α Δημοτικού, Β Δημοτικού, Γ Δημοτικού, Ζωγραφική, Ζωγραφική, Ζωγραφική

Δημιουργώ και εκφράζομαι με τη Ζωγραφική

Σειρά video μαθημάτων με το Tux paint

Βασικά

http://www.tuxpaint.org/videos/

Στάμπες

Σχήματα

Μαγικά

Σχεδιάζοντας ένα σχολικό λεωφορείο

Δημιουργώντας μια ιστορία

Projects

  1. Ένα σπίτι στο βουνό

2. Γάτος super ήρωας

3. Μαμά τερατάκι

4. Απόκριες

5. Παρακαλουθήστε το παρακάτω βίντεο για τις Τιτανομαχίες και ζωγραφίστε την δική σας ζωγραφία με το Tux Paint

6. Παρακαλουθήστε το παρακάτω βίντεο για τους Θεούς του Ολυμπού και επιλέξτε να ζωγραφίσετε έναν θεό ή μια θεά με το Tux Paint

Δημοσιεύθηκε στην Γ Δημοτικού, Δ Δημοτικού, Διαδίκτυο, Χωρίς κατηγορία

Ασφαλείς μηχανές αναζήτησης για παιδιά

Mπορείτε να χρησιμποιήσετε τις παρακάτω μηχανές αναζήτησης πληροφορίες με ασφάλεια

https://www.alarms.org/kidrex/

https://wackysafe.com

https://www.kiddle.co/

Δημοσιεύθηκε στην codeweek, codeweek2021, Scratch, προγραμματισμός

Μικροί προγραμματιστές μεγάλοι καλλιτέχνες- Dancing

Δημιουργήστε ένα δικό σας Πάρτι Χορού για να το μοιραστείτε με τους φίλους σας!

Για να το υλοποιήσετε επιλέξτε τον παρακάτω σύνδεσμο:

https://studio.code.org/s/dance-2019/lessons/1/levels/1

Στη συνέχεια ανεβάστε τον σύνδεσμο από το βίντεο που θα δημιουργήσετε εδώ

 

Δημοσιεύθηκε στην codeweek, codeweek2021

Μικροί προγραμματιστές μεγάλοι καλλιτέχνες- PIxel Art

Οι ψηφιακές εικόνες αποτελούνται από πολλά χαρτογραφημένα bits (τετραγωνάκια), που μοιάζουν με ψηφίδες ή κουκκίδες ή εικονοστοιχεία (pixels). Ένα εικονοστοιχείο (pixel) είναι το μικρότερο στοιχείο από το οποίο αποτελείται μια εικόνα. Το καθένα απ’ αυτά τα pixels μπορεί να είναι άσπρο ή μαύρο ή να έχει ένα συγκεκριμένο χρώμα και ο συνδυασμός όλων των pixels μιας εικόνας δίνει το τελικό αποτέλεσμα. Το κάθε pixel είναι χρωματισμένο μ’ ένα και μόνο ένα χρώμα και όταν τοποθετούμε όλα τα pixels μαζί σε μια διάταξη πλέγματος, τα αντιλαμβανόμαστε σαν μια κανονική φωτογραφία. Ψηφιακές εικόνες μπορούμε να δημιουργήσουμε με το σαρώτη, με το κινητό ή την ψηφιακή φωτογραφική μηχανή αλλά και από ειδικά λογισμικά.Ανάλογα με ποιο πρόγραμμα θα χρησιμοποιήσουμε για να δημιουργήσουμε μια εικόνα, υπάρχουν διαφορετικές μορφές εικόνων.

Για να αποθηκεύσει ή να διαβάσει μια εικόνα ο υπολογιστής, καταγράφει έναν αριθμό για να αντιπροσωπεύσει το χρώμα κάθε τετραγώνου(pixel). Όσο περισσότερα τετράγωνα στο πλέγμα, τόσο καλύτερες θα φαίνονται οι εικόνες.

 

Δραστηριότητες για μικρές τάξεις (Β,Γ,Δ Δημοτικού)

Δραστηριότητες για μεγάλες τάξεις (Δ,Ε,ΣΤ Δημοτικού)

Δημοσιεύθηκε στην erasmus, erasmusday

Erasmus Day 2021

 

Στα πλαίσια της Ευρωπαικής Δράσης Erasmus Day 2021 θα γίνουν δράσεις με θέμα την αναβίωση των Αρχαίων Ολυμπιακών Αθλημάτων καθώς και παιχνίδιων. Κατά τη διάρκεια του μαθήματος Τ.Π.Ε οι μαθητές  μαθαίνουν για τους Ολυμπιακοί Αγώνες της Αρχαιότητας επιλέγοντας τους παρακάτω συνδέσμου

 

ΑΡΧΑΙΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ

ΧΡΟΝΟΓΡΑΜΜΗ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

 

 

Ας παίξουμε:

Στη συνέχεια  θα παίξουν κάποια  παιχνίδια γεωγραφίας και πάζλ:

https://www.onlinejigsawpuzzles.net/puzzles/europe-map/

https://online.seterra.com/en/vgp/3007