Οι ομορφιές της Καλύμνου!

Πολλοί δεν την γνωρίζουν, άλλοι την περιφρονούν και άλλοι την αγαπούν, όπως εγώ.Η δεύτερη πατρίδα μου…Ποια άλλη;Μα φυσικά, η μακρινή Κάλυμνος!

12 ώρες από τον Πειραιά και 1 από την Τουρκία…Είναι ελληνική, όμως κι αυτό δεν μπορεί να αλλάξει!Οι κάτοικοί της;Φιλόξενοι, λεώ εγώ….Άγριοι, για όσους δεν μπαίνουν στον κόπο να τους γνωρίσουν!

Μετά από τόσα χρόνια αναμνήσεων και ξεχωριστών στιγμών εδώ, δεν θα μπορούσα να μην αναδείξω την ομορφιά της…Μπορεί να μην είναι γραφική και να φημίζεται μόνο για τους σφουγγαράδες και τα αναρριχητικά της πεδία, όμως σε μια σύντομη βόλτα, ο καθένας φτιάχνει τη δική του ζωγραφιά για την Κάλυμνο…

Κάπως έτσι κι εγώ, πήρα το θάρρος να φτιάξω αυτό:

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οι ομορφιές της Καλύμνου!

Συμμετοχή σε πρόγραμμα E-twinning 2008-2009

Επειδή θεωρώ πως η εκπαίδευση δεν είναι μόνο αριθμοί και γράμματα μέσα στην τάξη, αλλά και δραστηριότητες που προβάλλουν την συνεργασία και το ομαδικό πνεύμα στους μαθητές, καθώς και τον σεβασμό στον άλλο, θα ήθελα να σας παρουσιάσω ένα βίντεο που έφτιαξαν οι μαθητές του 3ου Δημοτικού Σχολείου Πόλεως Καλύμνου το 2008 -2009, στα πλαίσια ενός προγράμματος E- Twinning, το οποίο ανέλαβα τότε σε συνεργασία με τη συνάδελφο της Αγγλικής Φιλολογίας, κ. Κόντου Μαρία και μάλιστα, είχε την τιμή να βραβευτεί, με θέμα: “Digital Fairytales seen in a social-cultural context” σε συνεργασία με το σχολείο “Szkola Podstawowa nr.4 im. Leona Laska” της Πολωνίας.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συμμετοχή σε πρόγραμμα E-twinning 2008-2009

Μαθησιακές Δυσκολίες

Πόσο προσφιλής και συνήθης χαρακτηρισμός στην εκπαίδευση τις σημερινές ημέρες! Δεν είσαι καλός στην ορθογραφία; Δεν ξέρεις καλά την προπαίδεια; Δεν γράφεις καλές εκθέσεις; Μην απορείς! Σίγουρα, έχεις μαθησιακές δυσκολίες.

Κι όμως, αγαπητοί συνάδελφοι, μαθητές και γονείς, δεν ισχύει αυτό! Υπάρχει μεγάλη απόσταση ανάμεσα στον μαθητή που αποτυγχάνει στο σχολείο και τον μαθητή με μαθησιακές δυσκολίες. Γι’ αυτό καλό και χρήσιμο θα ήταν να περιορίσουμε τις ταμπέλες  και την ετικετοποίηση ο καθένας από την πλευρά που το βιώνει και να ενημερωθούμε αναλυτικά.

Ο όρος “Μαθησιακές Δυσκολίες” είναι γενικός και αναφέρεται σε μια ανομοιογενή ομάδα διαταραχών οι οποίες εκδηλώνονται με σημαντικές δυσκολίες στην πρόσκτηση και χρήση ικανοτήτων ακρόασης, ομιλίας, ανάγνωσης, γραφής, συλλογισμού ή μαθηματικών ικανοτήτων. Οι διαταραχές αυτές είναι εγγενείς στο άτομο και αποδίδονται σε δυσλειτουργία του κεντρικού νευρικού συστήματος κα μάλιστα, μπορεί να υπάρχουν σε όλη τη διάρκεια της ζωής.

Με τις Μαθησιακές Δυσκολίες μπορεί να συνυπάρχουν προβλήματα σε συμπεριφορές αυτοελέγχου, κοινωνικής αντίληψης και κοινωνικής αλληλεπίδρασης, τα οποία, ωστόσο, από μόνα τους δεν συνιστούν Μαθησιακές Δυσκολίες (Hamill,1990).

Για την σαφή εικόνα και τις εκπαιδευτικές ανάγκες αλλά και ικανότητες ενός μαθητή με μαθησιακές δυσκολίες, απαραίτητο είναι να πραγματοποιείται μια διαγνωστική εκτίμηση όχι μόνο από ειδικό εκπαιδευτικό, αλλά από μια διεπιστημονική ομάδα.

αλφα βητα

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μαθησιακές Δυσκολίες