Ιδέες για κατασκευές με ανακυκλώσιμα υλικά

Στην παρακάτω παρουσίαση μπορείτε να δείτε μερικά παραδείγματα κατασκευών από ανακυκλώσιμα υλικά:

 http://kpe-edess.pel.sch.gr/images/eggrafa/eisigiseis_aporrimmata6-7/Gkountouma_apor.pdf

Μια ακόμα ωραία και εύκολη κατασκευή από το βιβλίο της Ελένης Σβορώνου-Σωκιάλιδη, Ιστορίες για τα… σκουπίδια, εκδ.  Παπαδόπουλος, σελ. 31

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Και κάτι εξαιρετικά πρωτόπυπο:

 

Man… Ένα βίντεο που μας παρουσιάζει η Κατερίνα Λάζαρη

Το ευφυές και συνάμα απλό, με την ωραία μουσική βίντεο είναι μια πρόταση της Κατερίνας Λάζαρη.

 

Αποτελέσματα ερωτηματολογίου Γυμνασίου Πέρδικας

Οι συνεργάτες μας από το γυμνάσιο Πέρδικας

ολοκλήρωσαν τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου

και μας έστειλαν τα αποτελέσματα για να τα αναρτήσουμε στο ιστολόγιό μας.

Τους ευχαριστούμε και τα παρουσιάζουμε στη συνέχεια

Δείτε το στο slideshare.net

Συμπεράσματα και προτάσεις για να βελτιώσουμε τον χώρο μας

Την Κυριακή, 18 Ιανουαρίου, η ομάδα μας συζήτησε τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου. Στη συνέχεια διατυπώσαμε κάποια συμπεράσματα:

  1. πιστεύουμε ότι πολλοί συμμαθητές μας έδωσαν ψευδείς απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο,
  2. κάποιοι συμμαθητές μας (3%) δεν γνωρίζουν ότι κάνουμε ανακύκλωση στο σχολείο,
  3. παρόλο που οι μαθητές γνωρίζουν τα οφέλη της ανακύκλωσης, δεν ανακυκλώνουν.

 

Προτείναμε ακόμα μια σειρά δράσεων για να βελτιώσουμε το σχολείο μας, αλλά και για να επηρεάσουμε τους συμμαθητές μας:

  1. να παρουσιάσουμε στο σύνολο των μαθητών του σχολείου τα συμπεράσματά μας,
  2. να φέρουμε τον κάδο ανακύκλωσης ηλεκτρικών συσκευών στην είσοδο του σχολείου,
  3. να τοποθετήσουμε κάδους στην πλατεία-αυλή του σχολείου μας,
  4.  να τοποθετήσουμε έναν μεταλλικό κάδο στη στάση του λεωφορείου, καθώς και ένα συνοδευτικό κείμενο, στο οποίο θα εξηγούμε τον σκοπό της δράσης μας,
  5. να βάλουμε επεξηγηματικές πινακίδες στους κάδους ανακύκλωσης,
  6. να φτιάξουμε ένα σύντομο έντυπο με οδηγίες ανακύκλωσης,
  7. να καθαρίσουμε τους χώρους του σχολείου,
  8. να βγάλουμε φωτογραφίες πριν να καθαρίσουμε τους χώρους του σχολείου, αλλά και μετά και στη συνέχεια να δημιουργήσουμε ένα πόστερ,
  9. να δημιουργήσουμε ένα βίντεο σχετικά με την καθαριότητα στο σχολείο μας,
  10. να βάλουμε κάδους ανακύκλωσης (χαρτί, πλαστικό, αλουμίνιο) στις αίθουσες,
  11. να κάνουμε σε κάθε τμήμα μια δράση ενημέρωσης για το περιβάλλον και την ανακύκλωση,
  12. να ρωτήσουμε την εταιρεία catering πώς διαχειρίζεται τα σκουπίδια και αν μπορούμε να τα παίρνουμε εμείς για να τα ανακυκλώσουμε ή να τα χρησιμοποιήσουμε σε καλλιτεχνικές δημιουργίες,
  13. να φυτέψουμε φυτά και να βάλουμε έναν ακόμη κάδο στον χώρο δίπλα στα σκαλάκια,
  14. να καλύψουμε με χώμα τη λακκούβα,
  15. να καλύψουμε τις κολώνες των φώτων της πλατείας, ώστε να μην πετούν μέσα σε αυτές σκουπίδια,
  16. να αναζητήσουμε πού μπορεί κανείς να ανακυκλώσει (χαρτί, λάδι, αλουμίνιο, πλαστικό, γυαλί, μπαταρίες, ηλεκτρικές συσκευές, αυτοκίνητα)στην Ξάνθη και να φτιάξουμε ένα ενημερωτικό έντυπο.

Ξεκινάμε δουλειά, λοιπόν!!!

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΤΜΟΥ & ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Το Γυμνάσιο Πάτμου ετοίμασε και μια παρουσίαση των αποτελεσμάτων του ερωτηματολογίου.

Μπορείτε να τη δείτε εδώ:

Δείτε το στο slideshare.net

Τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου είναι έτοιμα. Μπορείτε να τα δείτε πατώντας πάνω στον παρακάτω σύνδεσμο:

Οι απαντήσεις του Γυμνασίου Πάτμου 

 

Παρακαλούμε πολύ το Γυμνάσιο Πάτμου να απαντήσει στο ερωτηματολόγιο πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο:

Ερωτηματολόγιο για το Γυμνάσιο Πάτμου 

 

Σας ευχαριστούμε πολύ για τη συμμετοχή σας!!!

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ

Τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου μας είναι έτοιμα! Η ομάδα μας επεξεργάστηκε τις απαντήσεις των μαθητών και των μαθητριών του σχολείου μας με τη βοήθεια του φύλλου επεξεργασίας που ετοίμασε κα Κοτσιμπού και αφού τα πέρασε στο σχετικό excel είχε έτοιμα και τα σχετικά γραφήματα.

Δείτε το στο slideshare.net

 

Η 5η μας συνάντηση και το φύλλο Επεξεργασίας Ερωτηματολογίου

Δείτε το στο slideshare.net

 

Την Κυριακή 14-12-14 στην συνάντησή μας επεξεργαστήκαμε

το ερωτηματολόγιο που δόθηκε στους μαθητές του σχολείου μας
και αφορούσε τη διαχείριση των προσωπικών τους απορριματων και την ανακύκλωση στο χώρο του σχολείου.

Το πρώτο βήμα της επεξεργασίας έγινε με εφαρμογή βασικών μαθηματικών πράξεων.

Χρησιμοποιήσαμε τη μέθοδο της καθοδηγούμενης ανακάλυψης και κάναμε μια επανάληψη στις σχετικές ενότητες των μαθηματικών της α΄και β΄γυμνασίου, ενώ τα παιδιά της γ΄λυκείου μας έδειξαν πώς αυτές οι ενότητες οδηγούν στην εκμάθηση της Στατιστικής στην δική τους τάξη.

Αναρτούμε λοιπόν ένα τμήμα του υλικού που δουλέψαμε.

Δείτε το στο slideshare.net

 

 

Ο δέυτερος τρόπος επεξεργασίας θα είναι με τη χρήση του προγράμματος EXCEL που έχετε ήδη διδαχθεί.

Είδαμε ποιές συναρτήσεις χρειάζονται για την πιο ευκολη επεξεργασία των δεδομένων.

Θα θέλαμε στην επόμενη συνάντηση να συζητήσουμε για τις δύο αυτές μεθόδους επεξεργασίας (υπέρ και κατά, συγκλιση ή απόκλιση αποτελεσμάτων κλπ).
Σας αναρτούμε λοιπόν το φύλλο που πρέπει να συμπληρώσει η κάθε ομάδα.
Θα θέλαμε επίσης να σας συγχαρούμε για την πολύ καλή δουλειά που κάνατε σήμερα
Οι καθηγήτριες του προγράμματος

 

ΦΥΛΛΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΊΟΥ 15-12-14

Το φύλλο εργασίας έχει αναρτηθεί και στον πίνακα ανακοινώσεων του Προγραμματός μας.

Αν κάποιος δυσκολέυεται να το κατεβάσει μπορεί να το ζητήσει από την κ.Κοτσιμπού ♥

Ερωτηματολόγιο

Η ομάδα μας διενεργεί μια έρευνα με σκοπό να ανιχνεύσει τις αντιλήψεις των μαθητών του Σχολείου μας για τη διαχείριση των απορριμμάτων και την ανακύκλωση. Για να απαντήσετε στο ερωτηματολόγιό μας πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο. Αφού απαντήσετε σε όλες τις ερωτήσεις, πατήστε το κουμπί Submit, προκειμένου να προσμετρηθούν οι απαντήσεις σας.

 

Ερωτηματολόγιο

 

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση