Στο τέλος του μαθήματος αυτού, οι μαθητές θα έχουν μάθει ότι:
- ο υπολογιστής είναι μια μηχανή η οποία εκτελεί τις εντολές που της δίνουν οι άνθρωποι·
- ένας αλγόριθμος είναι μια διαδικασία (συνταγή) επίλυσης ενός προβλήματος
- ορισμένες εντολές εκτελούνται η μία μετά την άλλη (ακολουθιακός προγραμματισμός).
- ορισμένες εντολές εκτελούνται μόνο εάν ενεργοποιηθούν από ένα συμβάν
- το Scratch είναι ένα περιβάλλον οπτικού προγραμματισμού
- Έννοια του Αλγορίθμου και Προγραμματισμός
- Τι είναι προγραμματισμός
Εισαγωγή στον προγραμματισμό ΒΙΝΤΕΟ
Τα βήματα (εντολές) που ακολουθούμε για να λύσουμε ένα πρόβλημα ονομάζονται : Αλγόριθμος
Κάθε μέρα χωρίς να το καταλαβαίνουμε ακολουθούμε διάφορους αλγόριθμους.
Δείτε τον αλγόριθμο για το πρωϊνό μας ξύπνημα
Σας θυμίζει κάτι από το Scratch και τον προγραμματισμό που ξέρουμε; Εννοείτε ότι δεν χρειάζεται να το κάνετε στο περιβάλλον Scratch
Για να επιλύσουμε ένα πρόβλημα ακολουθούμε τα παρακάτω στάδια. Εφαρμόστε τα για να λύσετε το παρακάτω κουίζ ….
Ποιο το αποτέλεσμα ? ? ?
Ένα από τα πιο γνωστά προβλήματα που απαιτούν ακολουθία βημάτων είναι “Το πρόβλημα του βαρκάρη“
Δραστηριότητα: Κάντε κλικ στην εικόνα “Το πρόβλημα του βαρκάρη” και προσπαθήστε να το λύσετε
Μαθαίνοντας βηματικό προγραμματισμό (φωτόδεντρο-tetris)
Βασικός προγραμματισμός ρομπότ (φωτόδεντρο)
Οπτικός Προγραμματισμός (Scratch)
πηγή:By in Scratch, Προγραμματισμός