Προγραμματίζω τον υπολογιστή

  1. Εισαγωγή στον προγραμματισμό
  2. Προγραμματίζω στον υπολογιστή – έννοια του Αλγορίθμου
  3.  Δομή ακολουθίας στον προγραμματισμό
  4.  Προγραμματισμός στο code.org
  5.  Προγραμματισμός για πιο προχωρημένους RUN MARCO
  6. Γνωριμία με το περιβάλλον του Scratch
  7.  ΟΨΕΙΣ-ΔΙΑΛΟΓΟΙ
  8.  ΑΣΚΗΣΗ SCRATCH ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΟΨΕΙΣ-ΔΙΑΛΟΓΟΙ
  9.  ΓΡΙΦΟΙ
  10. Συμβάντα – Αντικείμενα – Ενδυμασίες (Δραστηριότητες)
  11.  Γνωριμία με τις εντολές-Φυλλάδιο1
  12.  Κίνηση στο scratch – Φυλλάδιο 2
  13.  ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΕΣ ΣΚΗΝΗΣ-ΤΕΛΕΣΤΕΣ
  14.  Εντολές του Scratch
  15. ΚΙΝΗΣΗ (ταχύτητα)
  16.  Ο ΣΚΥΛΟΣ ΒΓΗΚΕ ΒΟΛΤΑ
  17.  ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ-ΚΙΝΗΣΗ
  18.  Πένα – Εμφωλευμένη Δομή Επανάληψης
  19.  Επανάληψη στο Scratch3
  20.  Δραστηριότητες σε Scratch
  21. Κλώνοι
  22. ΚΑΡΤΕΣ SCRATCHAnimation-Cards
  23.  COMPUTE IT
  24.  ΣΚΕΨΟΥ ΣΑΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗΣ – ΣΕΙΡΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΩΝ
  25.  Μαθήματα ρομποτικής                                             Ρομποτική
  26. ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ S1
  27. R2
  28. Το ρομποτ Thymio
  29. ΡΟΜΠΟΤ
  30. BLOCKLYGAMES
  31. ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ WEDO 2