- Εισαγωγή στον προγραμματισμό
- Προγραμματίζω στον υπολογιστή – έννοια του Αλγορίθμου
- Δομή ακολουθίας στον προγραμματισμό
- Προγραμματισμός στο code.org
- Προγραμματισμός για πιο προχωρημένους RUN MARCO
- Γνωριμία με το περιβάλλον του Scratch
- ΟΨΕΙΣ-ΔΙΑΛΟΓΟΙ
- ΑΣΚΗΣΗ SCRATCH ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΟΨΕΙΣ-ΔΙΑΛΟΓΟΙ
- ΓΡΙΦΟΙ
- Συμβάντα – Αντικείμενα – Ενδυμασίες (Δραστηριότητες)
- Γνωριμία με τις εντολές-Φυλλάδιο1
- Κίνηση στο scratch – Φυλλάδιο 2
- ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΕΣ ΣΚΗΝΗΣ-ΤΕΛΕΣΤΕΣ
- Εντολές του Scratch
- ΚΙΝΗΣΗ (ταχύτητα)
- Ο ΣΚΥΛΟΣ ΒΓΗΚΕ ΒΟΛΤΑ
- ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ-ΚΙΝΗΣΗ
- Πένα – Εμφωλευμένη Δομή Επανάληψης
- Επανάληψη στο Scratch3
- Δραστηριότητες σε Scratch
- Κλώνοι
- ΚΑΡΤΕΣ SCRATCHAnimation-Cards
- COMPUTE IT
- ΣΚΕΨΟΥ ΣΑΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗΣ – ΣΕΙΡΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΩΝ
- Μαθήματα ρομποτικής Ρομποτική
- ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ S1
- R2
- Το ρομποτ Thymio
- ΡΟΜΠΟΤ
- BLOCKLYGAMES
- ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ WEDO 2