Η δομή ακολουθίας είναι η πιο απλή δομή στον προγραμματισμό. Ουσιαστικά, στη δομή αυτή, οι εντολές που περιγράφουμε στον αλγόριθμο του προγράμματός μας εκτελούνται όλες, η μια μετά από την άλλη, από πάνω προς τα κάτω, ακολουθιακά!
Δραστηριότητα:
Στην επόμενη σειρά παζλ, ο στόχος σου είναι να βοηθήσεις τη μέλισσα να πάει και να μαζέψει νέκταρ από τα λουλούδια και να πετάξει πίσω στην κυψέλη για να φτιάξει το μέλι. Χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις τα μπλοκ “πάρε νέκταρ” και “φτιάξε μέλι” γι αυτή την άσκηση.
Κάθε λουλούδι έχει διαφορετικό αριθμό από νέκταρ: 1, 2, 3 ή περισσότερα. Ξέρουμε πόσο νέκταρ υπάρχει στα λουλούδια, από τον μικρό αριθμό στη γωνία. Βεβαιώσου ότι μάζεψες όλα τα νέκταρ από το λουλούδι πριν προχωρήσεις. Επίσης, κάθε κυψέλη μπορεί να κρατήσει συγκεκριμένο μέλι: 1, 2, 3 ή περισσότερο. Άρα βεβαιώσου ότι φτιάχνεις τόσο μέλι όσο μπορεί να κρατήσει η κυψέλη.
Στο κάθε στάδιο του παιχνιδιού, αν καταφέρνεις να μαζεύεις όλο το νέκταρ και να φτιάχνεις όλο το μέλι, θα έχεις πετύχει και θα πηγαίνεις στο επόμενο επίπεδο. Διαφορετικά, θα πρέπει να δοκιμάζεις το ίδιο παζλ ξανά.
Κάνε κλικ εδώ για να κατευθύνεις τη μέλισσα και να γίνεις κι εσύ προγραμματιστής!!!