Μάθε περισσότερα για τον προγραμματισμό ΕΔΩ
Προγραμματίζω ή αλλιώς δημιουργώ έναν κώδικα, σημαίνει να πείτε στον υπολογιστή τι να κάνει δίνοντάς του εντολές στις οποίες ανταποκρίνεται. Ας γίνουμε προγραμματιστές για μια ώρα!! OΛΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ!
Εισαγωγή στον προγραμματισμό ΒΙΝΤΕΟ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
- Η ώρα του κώδικα – Α,Β τάξη – Επίλυση προβλήματος με puzzle
- Η ώρα του κώδικα – Β τάξη – Καλλιτέχνης
- Προγραμμάτισε το ρομπότ
- Μαϊμού
- Βασικός Προγραμματισμός ρομπότ (φωτοδεντρο)
- ΜΕΛΙΣΣΑ Δομή ακολουθίας με περισσότερες εντολές. Κάνε τη μέλισσα να φτάσει στο λουλούδι και να φτιάξει μέλι.
- ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΟΜΗ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ Angry Birds Δομή ακολουθίας. Κάντε το angry bird να φτάσει στο κακό γουρούνι αποφεύγοντας τα εμπόδια.
-
Bee Bot- “Μελισσούλα”
- Κίνησε το Bee Bot για να φτάσει στο ζωάκι – Βασικές εντολές κίνησης σε χώρο για εισαγωγή στον προγραμματισμό (Genially)
- Βρες το δωμάτιο με το Bee Bot (Genially)
- Βόλτα στην Ελλάδα με το Bee Bot (Genially)
- Προγραμματίζω το Beebot να κινηθεί μπροστά-πίσω-δεξιά-αριστερά σε μια περιοχή, με επιλογή από χάρτες πόλης-σχολείου-πίστας αγώνων κ.ά.
- Ντετέκτιβ της διατροφής
- Οδήγησε τον CodyRoby έξω από το λαβύρινθο
-
Οδήγησε τον ήρωα στο δένδρο Βάλε τη μπλούζα στο πλυντήριο. Στείλε το αεροπλάνο στο διάστημα. Τάισε τυράκι το ποντικάκι. -
Προγραμματίζοντας τον Πιγκουίνο με το GCompris:Οι μαθητές χρησιμοποιώντας το εκπαιδευτικό λογισμικό GCompris θα καθοδηγήσουν τον πιγκουίνο προς τη σημαία, χρησιμοποιώντας βελάκια κατεύθυνσης.
- Προγραμματίστε το ρομπότ. Προγραμματίστε το ρομποτάκι κάνοντας κλικ στην παρακάτω εικόνα! Βοηθήστε το να πάει στο σωστό τετραγωνάκι αφού κάνετε πρώτα σωστά την πρόσθεση!