Κανόνες ασφαλούς κυκλοφορίας πεζών με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης

Δημιουργοί:

Εκπαιδευτικός:

Μανιώτης Περικλής

Μαθητές:

Τάξη Β΄: Κλάγκος Δημήτριος, Πλεύρη Μαρίνα, Χάρος Πέτρος

Τάξη Ε΄: Δήμου Δήμητρα, Μαλισίοβας Μάξιμος

Τάξη ΣΤ΄:Μαλισίοβα Φωτεινή, Πλεύρης Άγγελος, Τάτση Γεωργία, Τσοχαντάρης Βασίλειος, Χάρος Πάυλος

 

Τίτλος:  Κανόνες ασφαλούς κυκλοφορίας για πεζούς

 

Τάξεις :Β΄, Ε΄ και ΣΤ΄ δημοτικού

Γνωστικό Αντικείμενο: Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Διάρκεια: 5 διδακτικές ώρες

 

Στα πλαίσια των «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» και συγκεκριμένα στο εργαστήριο με τίτλο «Ηλεκτρονική βοήθεια», οι μαθητές των τάξεων Β΄,Ε΄ και ΣΤ΄ του Δημοτικού Σχολείου Παναγιάς Διασέλλου Άρτας, δημιούργησαν ένα βίντεο τρεισήμισι λεπτών αξιοποιώντας διαδικτυακά εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης.

Όσον αφορά στην παιδαγωγική προσέγγιση και στις στρατηγικές, αξιοποιήθηκαν η ομαδοσυνεργατική μέθοδος, κατά την οποία το επικοινωνιακό πλαίσιο οργανώνεται στηριζόμενο σε κοινωνικοπολιτισμικές θεωρίες, οι οποίες προσδίδουν σημαντικό ρόλο στην κοινωνική αλληλεπίδραση καθώς το μανθάνον υποκείμενο δεν κατασκευάζει την προσωπική του γνώση μέσα σε ένα πολιτισμικό και επικοινωνιακό κενό, αλλά πάντοτε μέσα σε ευρύτερα πλαίσια μέσα στα οποία η γνώση δημιουργείται και σηματοδοτείται.

Επίσης, αξιοποιήθηκε η στρατηγική της αναζήτησης, καθώς οι μαθητές αναζήτησαν πληροφορίες και τις επεξεργάστηκαν κριτικά, τεχνικές ανακαλυπτικής μάθησης κατά την οποία οι μαθητές ανακαλύπτουν τη γνώση μέσα από τις δομές και τις αρχές που διέπουν ένα φαινόμενο συντελώντας στη βαθύτερη κατανόηση από τους μαθητές.

Επιπρόσθετα, αξιοποιήθηκε η συζήτηση, η οποία μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων ανάλυσης και σύνθεσης τους μαθητές, να βελτιώσει τη διαδικασία της μάθησης βοηθώντας στην ανάπτυξη κριτικής σκέψης και της ικανότητας ανάλυσης πληροφοριών.

 

Διαδικασία

  1. Αρχικά οι μαθητές και οι μαθήτριες, αλληλεπιδρώντας μεταξύ τους, αποφάσισαν το θέμα με το οποίο θα ασχολούνταν για την παραγωγή του τελικού προϊόντος.
  2. Έπειτα κατέγραψαν τις ερωτήσεις τις οποίες ήθελαν να υποβάλουν στην πλατφόρμα ChatGPT.
  3. Στη συνέχεια, κατά τη διάρκεια της δεύτερης διδακτικής ώρας, υπέβαλαν τις ερωτήσεις τους στην πλατφόρμα και τις απαντήσεις που πήραν τις αντέγραψαν σε ένα νέο έγγραφο κειμενογράφου, το οποίο στη συνέχεια εκτυπώθηκε.
  4. Την τρίτη διδακτική ώρα, το εκτυπωμένο έγγραφο χωρίστηκε στα δύο και κάθε μια από τις δύο ομάδες των μαθητών ανέλαβε να κρίνει το κατά πόσο είναι σωστές ή λανθασμένες οι πληροφορίες που δίνει η πλατφόρμα, αλλά και να διορθώσει λάθη που ίσως έχουν γίνει.
  5. Κατά τη διάρκεια της τέταρτης διδακτικής ώρας, οι μαθητές και οι μαθήτριες περιηγήθηκαν στην πλατφόρμα Canva. Έδωσαν πληροφορίες μέσω κειμένου, της ζήτησαν να παράξει πρωτότυπες εικόνες σχετικές με το θέμα που είχαν διαλέξει και έπειτα επέλεξαν τις πιο κατάλληλες.
  6. Την πέμπτη και τελευταία διδακτική ώρα, οι μαθητές και οι μαθήτριες ανέλαβαν τη σύνθεση των γραπτών κειμένων και των εικόνων που είχαν παραχθεί προηγούμενα, στην πλατφόρμα AI studios, διάλεξαν έναν εικονικό παρουσιαστή της αρεσκείας τους και δημιούργησαν το τελικό προϊόν.

 

 

Δημιουργία αφίσας για τα αδέσποτα ζώα

Οι μαθητές των τάξεων Β΄, Ε΄και ΣΤ΄ του Δημοτικού Σχολείου Παναγιάς Διασέλλου, στα πλαίσια του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας,  δημιούργησαν  αφίσα με θέμα : <<Τα αδέσποτα ζώα>>, χρησιμοποιώντας ΤΠΕ και συνεργαζόμενοι ματαξύ τους.



Λήψη αρχείου

Επανάληψη Γλώσσας Ε΄και ΣΤ΄ τάξης.

Πάτα στο παρακάτω αρχείο για να δεις τι πρέπει να κάνεις επανάληψη για να είσαι έτοιμος/η τη Δευτέρα που ξεκινάει το σχολείο.

Στη δεύτερη στήλη θα δεις πού βρίσκεται μέσα στο βιβλίο μαθητή Γλώσσας (τεύχος και σελίδα) , ενώ στην τρίτη στήλη τη σελίδα στο βιβλίο Γραμματικής.

Στα Μαθηματικά μπορείς να λύσεις μία άσκηση από κάθε κεφάλαιο ξανά και να σημειώσεις τις απορίες σου για να τις λύσουμε από κοντά.