Αρχική » Εκπαιδευτικές προτάσεις » Cyberbullying- Γνωρίζω, συναισθάνομαι, δρω

Cyberbullying- Γνωρίζω, συναισθάνομαι, δρω

Λίγα λόγια για τη δραστηριότητα:

Οι μαθητές/τριες εξετάζουν το θέμα του ηλεκτρονικού/διαδικτυακού εκφοβισμού. Μελετούν τις μορφές του, τις συνέπειές του, τον ρόλο του θύτη, του θύματος, των παρατηρητών. Μέσα από αυθεντικές περιστάσεις επικοινωνίας προσεγγίζουν ένα πολύ σημαντικό θέμα με υπευθυνότητα. Εκφράζονται δημιουργικά και προτείνουν τρόπους αντιμετώπισης.

Επισκεπτόμενοι τη σελίδα https://www.crimetimes.gr/to-fainomeno-tou-kyvernoekfovismoy-cyberbulling-sthn-ellada-kai-to-ekswteriko/ εντοπίζουν μορφές διαδικτυακού εκφοβισμού και κατατάσσουν τα υπό μελέτη περιστατικά σε μία από τις μορφές του διαδικτυακού εκφοβισμού.

Με τη χρηματοδότηση του προγράμματος “Σημεία Στήριξης” μέσω της Hellenic Hope

Σαν σήμερα

25/4/1850: Ο Πάουλ Γιούλιους φον Ρόιτερ, ιδρυτής του πρακτορείου ειδήσεων Reuters, χρησιμοποιεί 40 περιστέρια για να μεταφέρει στους πελάτες του το κλείσιμο των τιμών του χρηματιστηρίου.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση